Oletettavasti yli 300 000 ukrainalaispakolaista on tulvinut Varsovaan operaation alkamisen jälkeen, joten he aiheuttavat siellä kaaosta. He sanoivat, että Puolan media peittelee tapausta ilmeisistä syistä, joten arvelen, että siitä ei löydy paljon virallista tietoa, koska valtavirran uutiset ovat pimennossa.
https://www.bitchute.com/video/TnyXvxX44YWY/
oli ketju aiheesta mutta poisto...
Mukavaa kun keskustelupalstaa valvoo oman mielipiteen omaava YP.
Varsovassa 300 000 pakolaista ja kaikki pyhiä ja kusipäitä ei voi olla joukossa.
kaikki ukrainassa hyvä ja pyhää
Anonyymi
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai yp poistaa agendaan kuulumattomat jutut kuten mediakin.
- Anonyymi
Eurooppa on sensuroitu ja hölmöt projisoi sen Venäjään.
- Anonyymi
Tosi ja poistettiin ku hesari ei ollut maininnut
- Anonyymi
venäläiset on kovia tappelemaan, nyrkki herkässä.
Miten te erotatte venäläisen ja ukrainalaisen tappelijan?
Ukrainan yhteiskunta oli romahtanut jo aikaa sitten. - Anonyymi
Sorry Puola, mutta teidän pitää ehkä laittaa ”ukrainalaiset” ulos sieltä.
- Anonyymi
kuin yhdysvalloissa,vain rullahuulet puuttuvat"!!!
- Anonyymi
Ei mikään ihme. Ukraina on ollut USA:n täydellisessä ohjauksessa viimeiset seitsemän vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642