On pelätty, että 5G ja mikrosirut olisivat pelätty pedonmerkki. Ne ovat vain askeleita kohti varsinaista pedonmerkkiä, jota 6G tulee olemaan. 6G vaatii toimiakseen ihmiseen istutetun mikrosirukkeen ja se mulllistaisi vakoilusysteemin täysin suvereenisti. 6G tulee olemaan niin nopea tiedonsiirrossa, että 5G:kin jää sen taakse kauas. 6G mahdollistaa täysin reaaliaikaisen seurannan kaikkialla. 6G on siis paljon peljätty pedonmerkki. Ei se silti 5G:täkään turvallisemmaksi tee. sitäkään ei pidä ottaa!
Varmaa tietoa, 6G on pedonmerkki
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä itekkin olen ounastellut. Onhan Raamatussakin sanottu, että pedon merkki on kuusisataakuusikymmentä kuusi. Jos ajatellaan, että 5G on kuin viisisataaviisikymmentäviisi, niin 6G on ilmiselvästi pedonmerkki. 5G on vain ennusmerkki siitä. Eli 5G:tä ei vielä pidä pelkäämän, mutta senkin kans kannattee olla varovainen. 6G sen sijaan pitää jättää kaupan hyllylle.
- Anonyymi
Olipas taas kauheaa roskaa tietämättömän kirjoittamana.
- Anonyymi
Pedon merkki, joka otetaan otsaan on punainen MAGA hattu.
- Anonyymi
Mitään 6Gtä ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Ööh.. on kehitys vaiheessa tosin.
Näistä linkistä voi lukea tulevasta 6G verkosta:
https://mobiili.fi/2022/03/16/suomi-mukana-euroopan-6g-taajuustyossa-varmistamme-etta-suomi-on-myos-6g-kehityksen-karjessa/
https://www.nokia.com/about-us/newsroom/articles/nokias-vision-for-the-6g-era/
Tästä voi katsella ja kuunnella:
https://www.youtube.com/watch?v=syh8LWAI0OA
- Anonyymi
Olen syvästi hämmentynyt.
Pari vuotta sitten julistettiin että 5G on se varsinainen pedonmerkki.
Itsehän olen sitä mieltä että Raamatun "suuri eksytys" ja "ottavat merkin otsaansa" tarkoittaa verenpunaista MAGA hattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386