Suomalaiset on sekoboltsia kansaa!!! Mieti vaikka Espan kaahailijaa!
Yhteiskunta on sekaisin
18
119
Vastaukset
- Anonyymi
Lestadiolaisten tekemä vaino, mustamaalaaminen ja maalittaminen. Epätervettä toimintaa, hyi saatana.
- Anonyymi
Sekoboltsia
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/413b77c9-da67-49ab-b10f-5a964c8dc52b- Anonyymi
espa-kaahauksen miettiminen on kiellettyä.
vain virallisia totuuksia saa julkaista ja toistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
espa-kaahauksen miettiminen on kiellettyä.
vain virallisia totuuksia saa julkaista ja toistaa.elämmehän pohjoiskorea-EUssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
espa-kaahauksen miettiminen on kiellettyä.
vain virallisia totuuksia saa julkaista ja toistaa.Kyllä varmasti mietitään jos selviää että jätkä saa pelkät sakot vähintään kahdesta eri pahoinpitelystä autolla ja satojen tuhansien eurojen vahingot aiheutettuaan
- Anonyymi
Suomessahan on vähän noita kiihkohihhuleita, verrattuna esim. jenkkeihin tai moneen muuhun valtioon.
- Anonyymi
ainaki lestat ja jehovat
- Anonyymi
Kun Suomi putos puusta
https://www.youtube.com/watch?v=Vnx2TlPdi0Q - Anonyymi
Miksi etsiä pienryhmiä määrittelemään koko kansaa. Onko jokin tarkoitushakuisuus? Kerro! Kaikissa kansoissa on monenlaista porukkaa. Venäjälläkin on presidentiksi valittu ja siellä hyväksi katsottu aikalailla marginaalinen tyyppi.
- Anonyymi
Aikamoisia hihhuleita tosiaan...
- Anonyymi
Suomalaiset on sellaista lammaskansaa, jonka elämän huipentuma on saada talutushihna kaulaan.
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Ei täällä kukaan uskalla edes mihinkään epäkohtiin ja väärinkäytöksiin puuttua. Munattomien ihmisten yhteiskunta....
- Anonyymi
uppis
- Anonyymi
Aina on tapahtunut jotain dramaattista, mutta nykyään ne tuodaan ihan eri tavalla esille, paisutellen ja hysterisoiden. Aiemmin suhtautuminen ikäviin asioihin oli normaalilla tasolla, mutta nykyään jopa pienestäkin tapahtumasta tehdään monin verroin itseään suurempaa draamaa, erityisesti silloin, jos tapahtumasta voi saada jotain hyötyä itselleen, tai vahinkoa jollekin. Lisänä tässä on vielä ajoittan tapahtuvaa vääristelyäkin. Jotain on tapahtunut ihmisten korvien välissä, eikä se ole tervettä ollenkaan.
- Anonyymi
Sekoboltsimeininkii
- Anonyymi
Joko se Espan kaahailijaglobalisti on valtiovarainministeriössä töissä`?
- Anonyymi
yhteiskunta on tosiaan sekaisin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473