Rotta populaatio

Anonyymi

Rottia vilistää halpahallin huudeilla ympäriinsä.
Siinä vaan söi jotain hampurilaista ja ei piitannu mitään vaikka hus hus.
Hyi. Laittakaa nyt ihmeessä jotain loukkua ettei kohta hukuta rottiin koko keskuta.
Ei ole kyseessä faunattaren lemmikkirotat kuitenkaan.

17

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä täällä öyhötä. Kaupungin terveystarkastaja on oikea osoite.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen öyhöttämistä on kertoa että ruokakaupassa tulee vastaan rotta. Vissiin ihan normaalia. Kiinassa niitä syödään, kai se tapa on rantaunut lapuallekkin.


    • Anonyymi

      Ihmiset ei käytä roskiksia, kaikki nakellaan maahan. Kansalaisopiston kannattais järkätä siisteysopintoja taajaman asukeille. Roskis on kyllä aika vanha keksintö. Intiassa näkee samanlaista roskaamista.

    • Anonyymi

      se on isännöinnin vika kun ei roskalaatikkoja tyhjätä tarpeeksi usein ja sitten ollaan kannet auki ja rotat hakee ruokaa..yritetään säästää kustannuksissa ja toisesta päästä laitetaan asuntosihteerin virka pois ja perustetaan yhtiö hoitamaan vuokra-asuntoja kovapalkkasineen turhanpäiväisine toimitusjohtajineen !

    • Anonyymi

      Mitä säkään ny mukamas mistään mitään tiärät. Hä!? Senkinnkusipääjapaskapää. Ha!

    • Anonyymi

      Veränkö läsihin ja lesin viälä kaupan päälle. Hä!

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan kissit hoiti hommat. Nyt ei kissoja saa enää pitää vapaana ja hiiret ja rotat jyllää.

      • Anonyymi

        Täällä joku kissan omistaja todisti, ettei hänen kissansa mitään luonnoneläintä tapa tai syö vapaana liikkuessaan. Felineä vaan kotonaan syö.


    • Anonyymi

      ne on myymäläpäällikön lemmikkiä.

      • Anonyymi

        No ei ole sitten ihme ettei loukuteta.
        Toki lemmikkirotat saa olla ja kulkea vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole sitten ihme ettei loukuteta.
        Toki lemmikkirotat saa olla ja kulkea vapaana.

        Vastuullinen omistaja ei anna rottien kulkea vapaana.


      • Anonyymi

        Ja se on hyvä asia!


    • Anonyymi

      Kiitos rottaloukkujen tuojille. Toivottavasti menevät niihin, jos ei, niin päästän "terminaattorin" ulos.

    • Anonyymi

      Siinä se oli tänäänkin rotta samalla paikalla, vain yksi ja sama ja iso ja pullea oli.
      Aika säyseän oloinen tyyppi, onkohan tämän kaiffarin joku hylännyt tähän.
      Ei muuten mahdu edes hiirenloukkuun eikä sitä varmaan sinne edes kiinnosta mennä.

    • Anonyymi

      Rotalle lopputili, että hiiret pääsee hommiin

      • Anonyymi

        Halpahallin lähitienoon rottien työaika mieluusti vois jo finito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpahallin lähitienoon rottien työaika mieluusti vois jo finito.

        Eikun taas pitää rotan itte mennä sinne loukkuun ensin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe