Rotta populaatio

Anonyymi

Rottia vilistää halpahallin huudeilla ympäriinsä.
Siinä vaan söi jotain hampurilaista ja ei piitannu mitään vaikka hus hus.
Hyi. Laittakaa nyt ihmeessä jotain loukkua ettei kohta hukuta rottiin koko keskuta.
Ei ole kyseessä faunattaren lemmikkirotat kuitenkaan.

17

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä täällä öyhötä. Kaupungin terveystarkastaja on oikea osoite.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen öyhöttämistä on kertoa että ruokakaupassa tulee vastaan rotta. Vissiin ihan normaalia. Kiinassa niitä syödään, kai se tapa on rantaunut lapuallekkin.


    • Anonyymi

      Ihmiset ei käytä roskiksia, kaikki nakellaan maahan. Kansalaisopiston kannattais järkätä siisteysopintoja taajaman asukeille. Roskis on kyllä aika vanha keksintö. Intiassa näkee samanlaista roskaamista.

    • Anonyymi

      se on isännöinnin vika kun ei roskalaatikkoja tyhjätä tarpeeksi usein ja sitten ollaan kannet auki ja rotat hakee ruokaa..yritetään säästää kustannuksissa ja toisesta päästä laitetaan asuntosihteerin virka pois ja perustetaan yhtiö hoitamaan vuokra-asuntoja kovapalkkasineen turhanpäiväisine toimitusjohtajineen !

    • Anonyymi

      Mitä säkään ny mukamas mistään mitään tiärät. Hä!? Senkinnkusipääjapaskapää. Ha!

    • Anonyymi

      Veränkö läsihin ja lesin viälä kaupan päälle. Hä!

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan kissit hoiti hommat. Nyt ei kissoja saa enää pitää vapaana ja hiiret ja rotat jyllää.

      • Anonyymi

        Täällä joku kissan omistaja todisti, ettei hänen kissansa mitään luonnoneläintä tapa tai syö vapaana liikkuessaan. Felineä vaan kotonaan syö.


    • Anonyymi

      ne on myymäläpäällikön lemmikkiä.

      • Anonyymi

        No ei ole sitten ihme ettei loukuteta.
        Toki lemmikkirotat saa olla ja kulkea vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole sitten ihme ettei loukuteta.
        Toki lemmikkirotat saa olla ja kulkea vapaana.

        Vastuullinen omistaja ei anna rottien kulkea vapaana.


      • Anonyymi

        Ja se on hyvä asia!


    • Anonyymi

      Kiitos rottaloukkujen tuojille. Toivottavasti menevät niihin, jos ei, niin päästän "terminaattorin" ulos.

    • Anonyymi

      Siinä se oli tänäänkin rotta samalla paikalla, vain yksi ja sama ja iso ja pullea oli.
      Aika säyseän oloinen tyyppi, onkohan tämän kaiffarin joku hylännyt tähän.
      Ei muuten mahdu edes hiirenloukkuun eikä sitä varmaan sinne edes kiinnosta mennä.

    • Anonyymi

      Rotalle lopputili, että hiiret pääsee hommiin

      • Anonyymi

        Halpahallin lähitienoon rottien työaika mieluusti vois jo finito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpahallin lähitienoon rottien työaika mieluusti vois jo finito.

        Eikun taas pitää rotan itte mennä sinne loukkuun ensin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe