Rotta populaatio

Anonyymi

Rottia vilistää halpahallin huudeilla ympäriinsä.
Siinä vaan söi jotain hampurilaista ja ei piitannu mitään vaikka hus hus.
Hyi. Laittakaa nyt ihmeessä jotain loukkua ettei kohta hukuta rottiin koko keskuta.
Ei ole kyseessä faunattaren lemmikkirotat kuitenkaan.

17

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä täällä öyhötä. Kaupungin terveystarkastaja on oikea osoite.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen öyhöttämistä on kertoa että ruokakaupassa tulee vastaan rotta. Vissiin ihan normaalia. Kiinassa niitä syödään, kai se tapa on rantaunut lapuallekkin.


    • Anonyymi

      Ihmiset ei käytä roskiksia, kaikki nakellaan maahan. Kansalaisopiston kannattais järkätä siisteysopintoja taajaman asukeille. Roskis on kyllä aika vanha keksintö. Intiassa näkee samanlaista roskaamista.

    • Anonyymi

      se on isännöinnin vika kun ei roskalaatikkoja tyhjätä tarpeeksi usein ja sitten ollaan kannet auki ja rotat hakee ruokaa..yritetään säästää kustannuksissa ja toisesta päästä laitetaan asuntosihteerin virka pois ja perustetaan yhtiö hoitamaan vuokra-asuntoja kovapalkkasineen turhanpäiväisine toimitusjohtajineen !

    • Anonyymi

      Mitä säkään ny mukamas mistään mitään tiärät. Hä!? Senkinnkusipääjapaskapää. Ha!

    • Anonyymi

      Veränkö läsihin ja lesin viälä kaupan päälle. Hä!

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan kissit hoiti hommat. Nyt ei kissoja saa enää pitää vapaana ja hiiret ja rotat jyllää.

      • Anonyymi

        Täällä joku kissan omistaja todisti, ettei hänen kissansa mitään luonnoneläintä tapa tai syö vapaana liikkuessaan. Felineä vaan kotonaan syö.


    • Anonyymi

      ne on myymäläpäällikön lemmikkiä.

      • Anonyymi

        No ei ole sitten ihme ettei loukuteta.
        Toki lemmikkirotat saa olla ja kulkea vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole sitten ihme ettei loukuteta.
        Toki lemmikkirotat saa olla ja kulkea vapaana.

        Vastuullinen omistaja ei anna rottien kulkea vapaana.


      • Anonyymi

        Ja se on hyvä asia!


    • Anonyymi

      Kiitos rottaloukkujen tuojille. Toivottavasti menevät niihin, jos ei, niin päästän "terminaattorin" ulos.

    • Anonyymi

      Siinä se oli tänäänkin rotta samalla paikalla, vain yksi ja sama ja iso ja pullea oli.
      Aika säyseän oloinen tyyppi, onkohan tämän kaiffarin joku hylännyt tähän.
      Ei muuten mahdu edes hiirenloukkuun eikä sitä varmaan sinne edes kiinnosta mennä.

    • Anonyymi

      Rotalle lopputili, että hiiret pääsee hommiin

      • Anonyymi

        Halpahallin lähitienoon rottien työaika mieluusti vois jo finito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpahallin lähitienoon rottien työaika mieluusti vois jo finito.

        Eikun taas pitää rotan itte mennä sinne loukkuun ensin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe