Rotta populaatio

Anonyymi

Rottia vilistää halpahallin huudeilla ympäriinsä.
Siinä vaan söi jotain hampurilaista ja ei piitannu mitään vaikka hus hus.
Hyi. Laittakaa nyt ihmeessä jotain loukkua ettei kohta hukuta rottiin koko keskuta.
Ei ole kyseessä faunattaren lemmikkirotat kuitenkaan.

17

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä täällä öyhötä. Kaupungin terveystarkastaja on oikea osoite.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen öyhöttämistä on kertoa että ruokakaupassa tulee vastaan rotta. Vissiin ihan normaalia. Kiinassa niitä syödään, kai se tapa on rantaunut lapuallekkin.


    • Anonyymi

      Ihmiset ei käytä roskiksia, kaikki nakellaan maahan. Kansalaisopiston kannattais järkätä siisteysopintoja taajaman asukeille. Roskis on kyllä aika vanha keksintö. Intiassa näkee samanlaista roskaamista.

    • Anonyymi

      se on isännöinnin vika kun ei roskalaatikkoja tyhjätä tarpeeksi usein ja sitten ollaan kannet auki ja rotat hakee ruokaa..yritetään säästää kustannuksissa ja toisesta päästä laitetaan asuntosihteerin virka pois ja perustetaan yhtiö hoitamaan vuokra-asuntoja kovapalkkasineen turhanpäiväisine toimitusjohtajineen !

    • Anonyymi

      Mitä säkään ny mukamas mistään mitään tiärät. Hä!? Senkinnkusipääjapaskapää. Ha!

    • Anonyymi

      Veränkö läsihin ja lesin viälä kaupan päälle. Hä!

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan kissit hoiti hommat. Nyt ei kissoja saa enää pitää vapaana ja hiiret ja rotat jyllää.

      • Anonyymi

        Täällä joku kissan omistaja todisti, ettei hänen kissansa mitään luonnoneläintä tapa tai syö vapaana liikkuessaan. Felineä vaan kotonaan syö.


    • Anonyymi

      ne on myymäläpäällikön lemmikkiä.

      • Anonyymi

        No ei ole sitten ihme ettei loukuteta.
        Toki lemmikkirotat saa olla ja kulkea vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole sitten ihme ettei loukuteta.
        Toki lemmikkirotat saa olla ja kulkea vapaana.

        Vastuullinen omistaja ei anna rottien kulkea vapaana.


      • Anonyymi

        Ja se on hyvä asia!


    • Anonyymi

      Kiitos rottaloukkujen tuojille. Toivottavasti menevät niihin, jos ei, niin päästän "terminaattorin" ulos.

    • Anonyymi

      Siinä se oli tänäänkin rotta samalla paikalla, vain yksi ja sama ja iso ja pullea oli.
      Aika säyseän oloinen tyyppi, onkohan tämän kaiffarin joku hylännyt tähän.
      Ei muuten mahdu edes hiirenloukkuun eikä sitä varmaan sinne edes kiinnosta mennä.

    • Anonyymi

      Rotalle lopputili, että hiiret pääsee hommiin

      • Anonyymi

        Halpahallin lähitienoon rottien työaika mieluusti vois jo finito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpahallin lähitienoon rottien työaika mieluusti vois jo finito.

        Eikun taas pitää rotan itte mennä sinne loukkuun ensin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe