Miksi osa maahanmuuttajista suhtautuu rasistisesti kantaväestöön?

Anonyymi

Jokin aika takaperin oli tämä "Woke toimittaja" joka veti herneen nenään Eskon puheista ja nyt joku toimittaja ei suostu samaan ohjelmaan sellaisen henkilön kanssa jonka ajatusmaailma poikkeaa omasta!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008814001.html

Eikö elämä olekaan täällä niin helppoa kuin kuvittelivat vai mistä moinen kiukuttelu johtuu?

11

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika maltillista kommentointia asiasta muissakin ketjuissa täällä.

      Entäpä jos tilanne olisi ollutkin toisin päin että Timo olisi kieltäytynyt esiintymästä samassa ohjelmassa tämän Maryanin kanssa?

      Palsta olisi todennäköisesti kaatunut siihen palauteryöppyyn minkä Soini, Siniset ja Persut olisivat saaneet!

      • Anonyymi

        Lesta mafian toimiin puuttuminene johtaa vastatoimiin jne.

        Lesta mafiassa hyvin varakkaita ja vaikutusvaltaisia henkilöitä. Siinä syy.


    • Anonyymi

      Rasismikortti, uhriutuminen, suoranainen valehtelu, nehän nämä kyllä osaavat.

      • Anonyymi

        Ei musta mies halua tehdä töitä kurdit yrittää kituisia pizzoja tehdä. Näin suomi saadaan nousuun. Ählämit huijaa joka mutkassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei musta mies halua tehdä töitä kurdit yrittää kituisia pizzoja tehdä. Näin suomi saadaan nousuun. Ählämit huijaa joka mutkassa

        Ähläm paska ihan oikein sanottu


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Islamiin kuuluu vääräuskoisten sortaminen ja alistaminen.

      • Anonyymi

        Islam on lakiuskonto. Šaria (sharia), eli islamilainen laki on islaminuskon mukaan Jumalan ihmisille antama muuttumaton laki. Šaria on islaminuskon ydin. Lakiuskonto määrää pitkälti kaikilla elämän alueilla. Kaikki muut uskonnot ovat väärässä ja niitä uskontoja palvovat vääräuskoiset.


    • Anonyymi

      jabba hutt ja suvakki esko 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Minä en suhtautuisi ylempiini rasistisesti vaan pitäisin heitä kiinnostavina .
      Itä-Aasialaiset olisivat tällaisia , he ovat minua ylempänä 🤔
      mutta olen heitä vahvempi 🤣

    • Anonyymi

      Olen ikuisesti kiitollinen Soinille,ettei enää tarvitse sitä huivipäätä ja sen minä tiedän kaiken mielipiteitä kuunnella!!!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe