Suomi jääköön ulkopuolelle

Anonyymi

Turkki kuvitellut että Suomesta saa hyvän maksajan, ja Suomen ostama kalusto olisi sitten niidenkin hyödyksi ja käytettäväksi. Pian havaitsivat että Suomi onkin vain rinki pers'aukisia häviäjiä, maahantunkeutuneita sotilaskarkureita, uudestaan tilanteen tullessa, karkuun lähteviä nynneröitä, työnvälttelijöitä, pikkutyttöjen ahdistelijoita, jne.
Totuus huomattuaan ottivat asenteensa uusiksi.
Pers'aukisen Suomen oletetaan keksivän kaikki verukkeet vältelläkseen maksut ja niinhän se pitää tehdäkin, vältellä kaikki maksut (6 miljardia vuodessa) ja mitä kalustoonkin tulee, mites niitä rahattomat ostaa ja maksaa.
Ei ihme että totuuden tultua turkkilaisenkin takaraivoon huomasivat mikä luuserikansa ja johto Suomi tosiasiallisesti onkaan.
Pelkkää itsestään liikoja luulevaa tomppeliväkeä jotka kuvittelevat olevansa Hollywood tähtien kanssa samalla tasolla.
Ei Suomessa mitään bisnestä ole, eikä Suomessa mitään kannata tehdä.
Totuus jonka kertoi pankkimaailman huipulla oleva joka omaakin omaisuuttaan siirsi Ruotsiin.

18

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottaen huomioon ettei Suomessa ole juurikaan tuotannollista toimintaa, Naton rahoittaminen toteutuu menemällä kansalaisten taskuille keräämään vanhaa varallisuutta, joka lypsetään korotettavilla veroilla.
      Verot jotka eivät liity tuottavaan toimintaan. Kiinteistövero, ja ilmeisesti sosialismin hengessä kaikki omistaminen myös verolle.
      Vain tukiluukuilla loisivat pääsevät maksuista.
      Toki niillekin tulee leikkauksia ilmaiskorvauksilleen, joita nyt vastikkeettomasti saavat nostella.
      Saas nähdä. Kyllä demareiden keinot, aina toisten taskuilla, on aivan vanha juttu jo...

    • Anonyymi

      Suomi alentui maksamaan "suojelurahaa" tästä eteenpäin.

      Mikä ero on näillä suojelurahoilla?

      Entä murhilla?

      Jos murhat tehdään valtioiden nimissä se on hyväksyttyä.

      Kaikessa pyritään yksityistämiseen mutta miksi ei hyväksytä suojelurahojen osalta, tai mafian osalta murhia vaikka valtio tekee aivan samaa asiaa?

      Miksi tappaisin vieraan valtion piikkiin, jos en tappamista ja suojelurahaa muutenkaan hyväksy?

      Pitäisiköhän mennä ja erota reservistä.

    • Anonyymi

      Ei tämä valtio nyt aivan mitätön ole,kuitenkin täällä tehdään 250 miljardiaeuroajokavuosi eli noin 50 000e/ asukas. Maailmassa on paljon valtioita joissa bkt/ asukas ei ole montaakaan sataa euroa,että en nyt aivan mollaisi Suomeakaan miksikään hylkiövaltioksi.

      Menkää johonkin noihin todella köyhiin valtioihin ja katsokaa siellä miten kansa kärsii. Ihme että eivät tee laumoittain jo itsemurhia elämänsä toivottomuudesta johtuen .
      Täällä Suomessa ei olisi mitään tarvetta toivottomuudelle niin kuin jotkut aina väittää ja täällä tehdään aivan hulluista vääristä ajatuksista itsemurhia ehkä eniten maailmassa aivan turhaan.

    • Anonyymi

      Ja Venäjän trollien jutut ne käyvät aina vain epätoivoisimmiksi.

      • Anonyymi

        Totta.


      • Anonyymi

        Kysykääpä suomalaisten pienyrittäjien kantaa asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysykääpä suomalaisten pienyrittäjien kantaa asialle.

        Tämä pienyrittäjä muutti jo Nizzaan ja moninkertaisti tuotot...takasin en tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pienyrittäjä muutti jo Nizzaan ja moninkertaisti tuotot...takasin en tule.

        Kerkesi tpois alta ennen maastapoistumisveroa, joka astuu voimaan vuonna 2023.
        Olen iloinen puolestasi.
        Itse alkanen ottaa pakkokeinot käyttöön kun tarpeeksi alkaa vituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkesi tpois alta ennen maastapoistumisveroa, joka astuu voimaan vuonna 2023.
        Olen iloinen puolestasi.
        Itse alkanen ottaa pakkokeinot käyttöön kun tarpeeksi alkaa vituttaa.

        Ruotsi ei ottanut maastapoistumisveroa käyttöön. Suomi otti. Inhottava maa tämä Suomi. Paska johto.


    • Anonyymi

      Suomen päättäjät vielä viivästyttäneet Natohakemusta, että jokainen vähälahjainenkin tietäisi mistä on kysymys. Siksi vielä keskustellaan eduskunnassakin ties kuinka kauan.
      Turha tuhlata ruutia variksiin. Pässinpäät ei lue kuin trolliuutisia ja kuuntelevat katsovat vain Turtiaisen videoita.

    • Anonyymi

      Natossa on pääosin entisiä itäblokin maita, joilla varallisuustaso on mitä on. SUomella on vanhaa varallisuutta, joka tosin mätänee pystyyn ja kansa jakaa kurjuutta niin kauan kuin sosialismin ihanteet "ilmasto" hypetyksineen menevät järjen edelle.

    • Anonyymi

      Ketjun kirjoittajilla on kurjaa, kun kaalisopassa ei ole suolaa.

      • Anonyymi

        Ketjun kirjoittajilla on näköalapaikkoja nähdä totuus missä Suomi makaa.


    • Anonyymi

      On maamme köyhä , siksi jää .........

      J-L

      • Anonyymi

        ”Yksin oot sinä, ihminen, kaiken keskellä yksin, / yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot.”
        (V.A. Koskenniemi)


    • Anonyymi

      Putin on riemu ja rikkaus. Kun Putin tullut on, ei kukaan ole onneton.

      • Anonyymi

        Parempi muuttaa kokonaan Amerikkaan


    • Anonyymi

      Juodaan viinaa, mutta niinhän Suomessa tehdäänkin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe