Poliisille sakkoja virkavelvollisuuden rikkomisesta – päästi varkaudesta epäillyn tyttärensä pälkähästä.
Kyse oli tapauksesta, jossa poliisin tytär jäi kaupassa kiinni varkausepäilystä mutta isä alkoi itse hoitaa tapausta esteellisenä.
Kas näin se poliisi viranomainen valan tehneenä rikkoi lakia hyötymis tarkoituksessa ja vain pikku sakko. on rehellistä poliisi toimintaa tämäkin.
Poliisille sakkoja virkavelvollisuuden rikkomisesta
Anonyymi
9
606
Vastaukset 9
- Anonyymi
Tekeehän venäjänkin nokka mies mitä tahtoo ja tausta on poliisi koulutus. onliskohan niin, että alalle hakeutuu henkilöitä jotka eivät koe lain koskevan itseään ?
- Anonyymi
Tutkiko tämä poliisi Hilkka Myllymäen murhaa?
- Anonyymi
Eipä yllätä yhtään
- Anonyymi
Kuka tämä poliisi oli?
- Anonyymi
- Anonyymi00008
No niinhän olisin itsekkin tehnyt
- Anonyymi00009
Muutonkin suomes menään pärstä kertoimella. joka asias.
- Anonyymi00010
Kuka tämä poliisi olikaan?
- Anonyymi00011
Oliko nallevaras?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "191703- 64623
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77483
- 36479