Söin 2 pirkka omenaa aamupalaksi 14.5.2022 jKr.

Anonyymi

Ihan jees maistui Jeesuksellekin olisi ehkä kelvanneet. Ööö.

Huomenta, moi vaan.

Kiitos kahdelle naiselle Herttoniemessä eilen kun toinen teistä näki pikkuvaivaa ajo-ohjeet mulle kännykällään näyttäen, kiitos erityisesti sinulle. Olen se autosta ajo-ohjeet kysynyt mies. Oli hirmu kiire katsastukseen, jonne antamasi ajo-ohje oli todella tärkeää, jotta ehdin sinne. Siinä ei ehtinyt Jeesuksesta jutella, mutta kiitos tosiaan. En muista kiitinkö kun kaasutin pois ajotieltä, joten jospa saat kiitokseni kun sattumalta luet tämän. Jos et lue niin Herra Jeesus sua siunatkoon!

Selef Urge

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sitten olekaan muuttanut Israeliin asumaan Jeesus sanoi että pitää muuttaa.

      • Anonyymi

        Nainen on Jeesuksen morsian.Mies on JeesusNainen kaipaa päästä Jeesuksen luokse. Jeesus lähestyy morsiantaan autollaan ajellen, mutta morsian ei tunnista Sulhastaan.Kahvilassa naiselle selviää että hän todella on Jeesus eikä mikään valhesulhanen ja Jeesus morsiamensa kanssa saavat elää yhdessä ikuisesti. Kahvilassa Jeesus kertoo morsiamelle 1000v valtakunnan projekteja, joihin morsian pääsee osalliseksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=O9gBj8Mrous

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on Jeesuksen morsian.Mies on JeesusNainen kaipaa päästä Jeesuksen luokse. Jeesus lähestyy morsiantaan autollaan ajellen, mutta morsian ei tunnista Sulhastaan.Kahvilassa naiselle selviää että hän todella on Jeesus eikä mikään valhesulhanen ja Jeesus morsiamensa kanssa saavat elää yhdessä ikuisesti. Kahvilassa Jeesus kertoo morsiamelle 1000v valtakunnan projekteja, joihin morsian pääsee osalliseksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=O9gBj8Mrous

        Selef Urge

        Sinusta tulee jollain tavalla mieleen hänen höpinänsä...hänkin aina ajeli jutussaan autolla, milloin oli hänen tyttöystävä kyydissä, milloin minä...koin sen tavallisena kiusaamisena ja hän aina viattomasti oli että mitä tapahtui.... Ehkä hän oli kaltaisesi...sinäkin taidat naisille pitää kahviloita ja ajokursseja...sinun juttusi on aika kummallisia...ei tulisi ystävyydestä mitään...olisi vaikea keskustella...vai mitä Pelle peloton. koetko koskaan tehneesi mitään jonka olisit voinut tehdä toisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on Jeesuksen morsian.Mies on JeesusNainen kaipaa päästä Jeesuksen luokse. Jeesus lähestyy morsiantaan autollaan ajellen, mutta morsian ei tunnista Sulhastaan.Kahvilassa naiselle selviää että hän todella on Jeesus eikä mikään valhesulhanen ja Jeesus morsiamensa kanssa saavat elää yhdessä ikuisesti. Kahvilassa Jeesus kertoo morsiamelle 1000v valtakunnan projekteja, joihin morsian pääsee osalliseksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=O9gBj8Mrous

        Selef Urge

        Sinähän olet hän? Katsastus, ajelut...jossa mies paljastuu Jeesukseksi, on täysin kuin olisi hänen käsialaansa. Minä en koskaan päässyt jutun juoneen mukaan, ne oli sekavaa höpinää, mutta hengessäni koin hänestä välittäväni aidosti...jokainen muu ihminen olisi huomannut, että tyyppi on seko ja minä aina pysyin ystävänäsi ja odotin, että muuttuisit...ja voisit olla ystävä myös minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on Jeesuksen morsian.Mies on JeesusNainen kaipaa päästä Jeesuksen luokse. Jeesus lähestyy morsiantaan autollaan ajellen, mutta morsian ei tunnista Sulhastaan.Kahvilassa naiselle selviää että hän todella on Jeesus eikä mikään valhesulhanen ja Jeesus morsiamensa kanssa saavat elää yhdessä ikuisesti. Kahvilassa Jeesus kertoo morsiamelle 1000v valtakunnan projekteja, joihin morsian pääsee osalliseksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=O9gBj8Mrous

        Selef Urge

        Et ymmärrä kuinka paljon olet vuosien saatossa satuttanut minua, luulen ettet osaa sitä vain koskaan ymmärtää enkä voi vaatia sitä edes...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet hän? Katsastus, ajelut...jossa mies paljastuu Jeesukseksi, on täysin kuin olisi hänen käsialaansa. Minä en koskaan päässyt jutun juoneen mukaan, ne oli sekavaa höpinää, mutta hengessäni koin hänestä välittäväni aidosti...jokainen muu ihminen olisi huomannut, että tyyppi on seko ja minä aina pysyin ystävänäsi ja odotin, että muuttuisit...ja voisit olla ystävä myös minulle.

        'Sekot' näkyvät olevan Jumalan suosiossa. Herra jakaa armolahjojaankin mieluummin heille. Tutkimattomat ovat Herran tiet...

        Täyspäisen oloiset jäävät nuolemaan näppejään. Ovat jo vissiin tarpeeksi siunattuja viisaudessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Sekot' näkyvät olevan Jumalan suosiossa. Herra jakaa armolahjojaankin mieluummin heille. Tutkimattomat ovat Herran tiet...

        Täyspäisen oloiset jäävät nuolemaan näppejään. Ovat jo vissiin tarpeeksi siunattuja viisaudessaan.

        O totuus on, että olen nähnyt hänestä toisen puolen myös. .koen että se seko tyyppi oli tarkoitettu siksi että pitäisin häntä kusipäänä...ja että tuntee i sen kautta olisi menneet...olen ajatellut asiaa aikoinaan niin, että hän teki itsestään narrin ja sekopään, jotta valitsisin Jeesuksen, näkisin että välittämiseni taustalla on se, että rakastan häntä Hengessäni, kuten sana opettaa rakastamaan....

        Niin minä sen luulin olleen ...mutta kun se jatkui ja jatkui, aina vain..odotin että jo ain päivänä hän suostuisi olemaan vain se mikä hän on...eikä pitäisi naamareita ja mietin, että eihän se naamari olekaan.


      • Anonyymi

        Söin kaksi luomuomenaa.
        Olivat todella hyviä.


    • Anonyymi

      Minä luulin aina että pelleilet kanssani, että jonain päivänänä paljastat sen todellisen itsesi niiden Jeesuspukujen takaa, (joita sanoit itsekin käyttäväsi), ja näytät millainen olet...minä odotin ja odotin, odotin....alan käsittämään, ettei ollut mitään pukua...sinä osaat vain satuttaa.

      • Anonyymi

        Ymmärsin etten muuttamalla Jerusalemiin pääse ensimmäisten joukossa Öljymäelle Jeesusta vastaan , sillä viimeisten päivien kronologia on auennut mulle jotenkin ihanasti. Minut temmataan Jeesuksen luokse kauan ennen kuin Jeesus palaa Öljymäelle. Tietenkin on mahdollista etten olekaan viisas vaan tyhmä neitsyt. Toisaalta tiedän olevani vanhurskas ja rakastavani Jumalaa Totuutessa ja Uskossa, Uskollisuutessa. Mutta todennäköisesti olen ihan aito pakoonimaistu ydinsodan alta ( Vanhurskas katoaa jumalattoman huomioimatta ).

        Niin, olen pukeutunut hengellisiin vaatteisiin, Jeesuksen verellä valkaistuihin, sisään uudestisyntyneeseen hahmoni alastomuuden peittelyyn.

        Olen kertonut olevani vanhurskas aito kristitty enkä ole milloinkaan sanonut olevani sen suhteen teeskentelyn vaatteisiin pukeutunut.

        Sinä olet minua feikiksi sanonut, mutta en ole tekopyhä vaan aito pyhä.

        Nimimerkkiäni on lainattu ja kirjoiteltu huuhaata, mutta se ei ole minun syntini jos luulet minun kirjoittaneen irvokkaita: asioita, joita häpeäkseni saisin mennessä Isän eteen läheisyyttä etsien Häneltä.Olen tarkka kuinka hoidan työni Lähettäjän lähettiläänä.

        Vilpittömästi,

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin etten muuttamalla Jerusalemiin pääse ensimmäisten joukossa Öljymäelle Jeesusta vastaan , sillä viimeisten päivien kronologia on auennut mulle jotenkin ihanasti. Minut temmataan Jeesuksen luokse kauan ennen kuin Jeesus palaa Öljymäelle. Tietenkin on mahdollista etten olekaan viisas vaan tyhmä neitsyt. Toisaalta tiedän olevani vanhurskas ja rakastavani Jumalaa Totuutessa ja Uskossa, Uskollisuutessa. Mutta todennäköisesti olen ihan aito pakoonimaistu ydinsodan alta ( Vanhurskas katoaa jumalattoman huomioimatta ).

        Niin, olen pukeutunut hengellisiin vaatteisiin, Jeesuksen verellä valkaistuihin, sisään uudestisyntyneeseen hahmoni alastomuuden peittelyyn.

        Olen kertonut olevani vanhurskas aito kristitty enkä ole milloinkaan sanonut olevani sen suhteen teeskentelyn vaatteisiin pukeutunut.

        Sinä olet minua feikiksi sanonut, mutta en ole tekopyhä vaan aito pyhä.

        Nimimerkkiäni on lainattu ja kirjoiteltu huuhaata, mutta se ei ole minun syntini jos luulet minun kirjoittaneen irvokkaita: asioita, joita häpeäkseni saisin mennessä Isän eteen läheisyyttä etsien Häneltä.Olen tarkka kuinka hoidan työni Lähettäjän lähettiläänä.

        Vilpittömästi,

        Selef Urge

        No sillä ei kait väliä loppuviimein ole. Juttu kuitenkin on niin, että katsastukset ja autolla ajelut, muistuttivat jostain. Ja on asioita joita ei voi korjata. Toista ihmistä ei voi muuttaa.

        Siunausta joka tapauksessa sinullekin elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin etten muuttamalla Jerusalemiin pääse ensimmäisten joukossa Öljymäelle Jeesusta vastaan , sillä viimeisten päivien kronologia on auennut mulle jotenkin ihanasti. Minut temmataan Jeesuksen luokse kauan ennen kuin Jeesus palaa Öljymäelle. Tietenkin on mahdollista etten olekaan viisas vaan tyhmä neitsyt. Toisaalta tiedän olevani vanhurskas ja rakastavani Jumalaa Totuutessa ja Uskossa, Uskollisuutessa. Mutta todennäköisesti olen ihan aito pakoonimaistu ydinsodan alta ( Vanhurskas katoaa jumalattoman huomioimatta ).

        Niin, olen pukeutunut hengellisiin vaatteisiin, Jeesuksen verellä valkaistuihin, sisään uudestisyntyneeseen hahmoni alastomuuden peittelyyn.

        Olen kertonut olevani vanhurskas aito kristitty enkä ole milloinkaan sanonut olevani sen suhteen teeskentelyn vaatteisiin pukeutunut.

        Sinä olet minua feikiksi sanonut, mutta en ole tekopyhä vaan aito pyhä.

        Nimimerkkiäni on lainattu ja kirjoiteltu huuhaata, mutta se ei ole minun syntini jos luulet minun kirjoittaneen irvokkaita: asioita, joita häpeäkseni saisin mennessä Isän eteen läheisyyttä etsien Häneltä.Olen tarkka kuinka hoidan työni Lähettäjän lähettiläänä.

        Vilpittömästi,

        Selef Urge

        Raamatun mukaan Jeesuksen paluun näkevät kaikki, nekin, jotka hänet lävistivät. Nuo Jeesuksen lävistäjät ovat n. 2000 vuotta jo olleet vainajia.

        Kun Jeesus palaa, hän tulee seuraavaksi Kuninkaana, täydessä Jumaluudessaan, eikä ihmiskehoon ym. rajoitettuna Nasaretilaisena. Hänellä on myös taivaallinen sotajoukko mukanaan.

        Paluu on siis yliluonnollinen, hengellinen siinä mielessä, että kaikki voivat sen havaita ympäri maapallon samanaikaisesti; paluun merkki näkyy taivaalla kaikille.

        Matt. 24:30
        silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

        Vain yliluonnollinen Jumala voi kyetä näyttäytymään kaikille maailman ihmisille tuolla tavoin ja samanaikaisesti. Ei hän raamatun mukaan ensin näyttäydy amerikkalaisille, sitten kanadalaisille jne., kunnes on kaikki maat kiertänyt läpi. Ei, vaan hänen paluunsa näkyy samanaikaisesti kaikille, niin eläville kuin kuolleillekin - ei ainoastaan israelilaisille.

        Israeliin hän sitten saavuttuaan laskeutuu ja myös jää sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin etten muuttamalla Jerusalemiin pääse ensimmäisten joukossa Öljymäelle Jeesusta vastaan , sillä viimeisten päivien kronologia on auennut mulle jotenkin ihanasti. Minut temmataan Jeesuksen luokse kauan ennen kuin Jeesus palaa Öljymäelle. Tietenkin on mahdollista etten olekaan viisas vaan tyhmä neitsyt. Toisaalta tiedän olevani vanhurskas ja rakastavani Jumalaa Totuutessa ja Uskossa, Uskollisuutessa. Mutta todennäköisesti olen ihan aito pakoonimaistu ydinsodan alta ( Vanhurskas katoaa jumalattoman huomioimatta ).

        Niin, olen pukeutunut hengellisiin vaatteisiin, Jeesuksen verellä valkaistuihin, sisään uudestisyntyneeseen hahmoni alastomuuden peittelyyn.

        Olen kertonut olevani vanhurskas aito kristitty enkä ole milloinkaan sanonut olevani sen suhteen teeskentelyn vaatteisiin pukeutunut.

        Sinä olet minua feikiksi sanonut, mutta en ole tekopyhä vaan aito pyhä.

        Nimimerkkiäni on lainattu ja kirjoiteltu huuhaata, mutta se ei ole minun syntini jos luulet minun kirjoittaneen irvokkaita: asioita, joita häpeäkseni saisin mennessä Isän eteen läheisyyttä etsien Häneltä.Olen tarkka kuinka hoidan työni Lähettäjän lähettiläänä.

        Vilpittömästi,

        Selef Urge

        >> Nimimerkkiäni on lainattu ja kirjoiteltu huuhaata <<

        Ai onko Selefinkin nimissä joku muu kirjoitellut...? Commandohauiksenakin kirjoiteltiin.

        Kannattaisi vaihtaa Anonyymiksi.


    • Anonyymi

      Minä pääsin jaloilleni ja koen etten halua viettää aikaani palstaillen, olen ollut täällä sinun vuoksesi ja täällä viettäminen ei pidemmän päälle mitään anna.

      Kokemuksena, en ole ollut missään muussa ihmissuhteessa sellaisessa myllyssä kuin sinun kanssasi, se on varmasti myös kasvattanut luonnetta. Enää en jaksa kuitenkaan leikkiä mukana.

      Toivon sinulle elämän projekteihin siunausta ja menestystä Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Toivon sinun saavan elämästä otteen.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, nähdään taas kun kömmit jälleen piilosilla oloon kyllästyneenä esiin. Odottelen Jeesusta silläkin aikaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=m_uWS6K-VF8




        Selef Urge

        Pyrin poistumaan palstalta, täällä oleminen on pitkältiliittynyt Pelle pelottoman juttuihin, kaipuuseen tai johonkin, ilman häntä tämä ei motivoi kirjoittaa täällä....ja hän ei ollut kaiken täällä vietetyn ajan arvoinen...niin ehkä vain on tässä hetkessä ymmärrettävä, että emme enää hänen kanssaan tapaa tai kohtaa, on hyväksyttävä tosiasiat ja ehkä on jopa parempi ettemme kohtaa, menneen kautta...niin se sekoittaisi liikaa minua itseäni ja saisi pois tolaltaan,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, nähdään taas kun kömmit jälleen piilosilla oloon kyllästyneenä esiin. Odottelen Jeesusta silläkin aikaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=m_uWS6K-VF8




        Selef Urge

        En pysy hänen jutuissa mukana, ne on lähinnä sellaisia mielikuvituksellisia matkoja, ja en jaksa olla niissä mukana enää.


    • Anonyymi

      "Hei. Olen Nti X ja ent. moniongelmainen. Tänään selväpäisempi kuin toissapäivänä. Päivä kerrallaan. Kiitos. ryhmälle tuestanne."

      • Anonyymi

        Tosi hauskaa. Mielenterveysongelmat ei ole hauskoja, mutta niistäkin voi selvitä.


      • Anonyymi

        Niin, meillä kaikilla on ongelmia, sellaisena pidettyjä. Jeesus osaa autta meitä jokaista ymmärtään vähitellen lisää ja ratkoo ongelmia rakennemuutoksilla henkeen tai sieluun, en tiedä minne tai miten muutosvaikutus sisäiseen ihmiseeni kohdistuu mutta en voi olla huomaamatta muutosvaikutuksia. Kiitokseni Herralle kaikenlaisista jatkuvuuden avuista, joilla ei loppua näy. Rakkaus on ihanaa, Jumalan ja vanhurskaan välisessä suhteessa.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Miten kuka ne siemenet sinne hedelmän sisään laittoi.

      • Anonyymi

        😂🍇 Älä muuta sano, ei ainakaan evoluutio!


    • Anonyymi

      Merkit on sitä vastaan, että olisit muu kuin hän. Kirjoitat ihan itsenäsi. Huomasin joku kerta, että heitit jo pari tältä, en niihin tarttunut, mutta ne huomioin kyllä, viimeisimmät, oli tarkoitettu selkeämmiksi. Täkyt liittyvät hänen ja minun keskusteluihin, joita on vuosien saatossa käyty..

      Minun ja sinun väliseen suhteeseen on liittynyt myös se ikävä puoli. Meistä ei tulisi mitään, ei ystävyydestä, ei muussakaan. Vaikka sinusta välitän.

    • Anonyymi

      Aito ystävyys, edellyttäisi toimien läpinäkyvyyttä, tarkoittaen että ei peritä koko ajan kertomaan valheita, vaan pyritään totuuteen kaikessa.

      Siksi en voi olla ystäväsi. En jaksa jatkuvia valheita. Se on vastaan sitä mitä olen.

      En ymmärrä miten Jeesuksessa oleva ihminen voi elää valheessa? Se on vastoin uskoani...jokainen tekee virheitä, varmasti moni tietää joskus toimineensa väärin, mutta jatkuva pajunköyden pujominen, ei ole Jumalasta.

    • Anonyymi

      Jos olisit puhunut totta, niin olisit sen myös näyttänyt. En koe, että halusit olla aidosti ystäväni. Sinulle tärkeämpää on pitää maskia yllä Suomi24:lla, jotta saat leikkiä, kuin olla rehellinen.

      Olen kertonut itselleni, että jos olisit halunnut ystävyyttäni, olisit sen osoittanut myös teoissa.

    • Anonyymi

      Pelle peloton, selefurgo on? En tiedä, vastaan, tai joo, jos mahtuu vatsaan. Jos ei ole syötävää, se on pois luotaan työntävää. Älä ennee kysele lightinstaari, pelle jo kauan ollut vaari.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe