Uskooko luterilaiset sporalogiaan?

Anonyymi

Ainakin uskovat joogaan, horoskooppeihin, astrologiaan jne.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En usko sen enempää kuin muihinkaan mainitsemiisi asioihin.

      • Tuskin koska en ole homo vaikka sinä olet. 😹


      • Et kuule saa minusta seuraa vaikka kuinka taas hinkutat.😹


      • Nylkytä toki niin kyllä se orkku sieltä tulee. 😹


      • Anonyymi

        Et taida saada edes rahalla pebaa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida saada edes rahalla pebaa....

        Ai säkö tiedät että sitä saa ihan rahallakin? Oletko useinkin ostanut? Eikö Nokian mies tule silloin mustasukkaiseksi...?


      • Kohta tulee .... nyt vain kiihdytät vetoja, laita tumppuun vauhtia! 😹


      • JaksuhaIi kirjoitti:

        Kohta tulee .... nyt vain kiihdytät vetoja, laita tumppuun vauhtia! 😹

        Sähän nyt ihme sälli olet kun ihan avoimesti täällä kuvaat kuin vedät handuun. Kuule kun tämä ei ole k-18 palsta, joten ehkä on parempi että siirryt vähän muualle tuon tumputtamisen kanssa. Vai kaipaatko sinä ihan alaikäisiä seuraajia? Olet sä sitten pervo tapaus....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Sähän nyt ihme sälli olet kun ihan avoimesti täällä kuvaat kuin vedät handuun. Kuule kun tämä ei ole k-18 palsta, joten ehkä on parempi että siirryt vähän muualle tuon tumputtamisen kanssa. Vai kaipaatko sinä ihan alaikäisiä seuraajia? Olet sä sitten pervo tapaus....

        Mähän kerroin miten sä tumpputaneli siellä tyydytät itseäsi. 😺


      • JaksuhaIi kirjoitti:

        Mähän kerroin miten sä tumpputaneli siellä tyydytät itseäsi. 😺

        Ai samalla kun sinä vedät handuun niin sinä samalla unelmoit siitä kuinka joku toinen vetää handuun yhtä aikaa? Onko tuollaiset rymärynkut kovinkin yleisiä teidän homojen keskuudessa? Tai ainakin niistä unelmointi? Niinkö te sen Nokian miehen ja hänen veljensä kanssa toimitte?


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai samalla kun sinä vedät handuun niin sinä samalla unelmoit siitä kuinka joku toinen vetää handuun yhtä aikaa? Onko tuollaiset rymärynkut kovinkin yleisiä teidän homojen keskuudessa? Tai ainakin niistä unelmointi? Niinkö te sen Nokian miehen ja hänen veljensä kanssa toimitte?

        Mä en ole sä! 😹


      • JaksuhaIi kirjoitti:

        Mä en ole sä! 😹

        No on se hyvä että et ole. Minua kun ei kiinnosta nuo sinun ryhmärunkut pätkääkään. En silti sinulta niitä kuitenkaan kiellä, Hakkaa tumppuun ihan vapaasti vain kuin suuren porukan kanssa tahdot. Kunhan et tee sitä alaikäisten kanssa. Muista toki tämä puoli....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No on se hyvä että et ole. Minua kun ei kiinnosta nuo sinun ryhmärunkut pätkääkään. En silti sinulta niitä kuitenkaan kiellä, Hakkaa tumppuun ihan vapaasti vain kuin suuren porukan kanssa tahdot. Kunhan et tee sitä alaikäisten kanssa. Muista toki tämä puoli....

        Tee sä ihan kaikkea tuota ihan keskenäsi. 😹


      • JaksuhaIi kirjoitti:

        Tee sä ihan kaikkea tuota ihan keskenäsi. 😹

        Ei kun sinä tästä ryhdyit juuri puhumaan. En minä. Ja etkö sinä tiedä että siitä puhe mistä puute. Joten koeta nyt vaan jaksaa puuhailla sen Nokian miehen kanssa....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei kun sinä tästä ryhdyit juuri puhumaan. En minä. Ja etkö sinä tiedä että siitä puhe mistä puute. Joten koeta nyt vaan jaksaa puuhailla sen Nokian miehen kanssa....

        Sä puhut susta, anna mennä vaan. 😹


      • JaksuhaIi kirjoitti:

        Sä puhut susta, anna mennä vaan. 😹

        En minä ketään Nokian miestä tunne. Sen sijaan sinä tunnet. Ja lisäksi tunnet vielä hänen veljensäkkin. Näin olet tällä palstalla todistanut. Ynnä että kumpikin on kuulemma homoja. Eli kyllä "kissa kissan" tuntee.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        En minä ketään Nokian miestä tunne. Sen sijaan sinä tunnet. Ja lisäksi tunnet vielä hänen veljensäkkin. Näin olet tällä palstalla todistanut. Ynnä että kumpikin on kuulemma homoja. Eli kyllä "kissa kissan" tuntee.

        Kukaan muu ei hänestä jauha ja sinä et häntä tunne. Olisiko sinun syytä mennä tarkistuttamaan korviesi väli jos siellä edes mitään on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei hänestä jauha ja sinä et häntä tunne. Olisiko sinun syytä mennä tarkistuttamaan korviesi väli jos siellä edes mitään on.

        Ai sinäkö olet kysynyt häneltä että tunnenko minä hänet? Jopas jotain.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinäkö olet kysynyt häneltä että tunnenko minä hänet? Jopas jotain.

        Toki sä tunnet kun hänestä sä jauhat koko ajan, IR.


      • Anonyymi

        Joko olet salille menossa trikoot päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet salille menossa trikoot päällä?

        Juu, munikset piukalla pingottaa kahvakuulaa......


    • Anonyymi

      Tottakai. Suuri Liikenteenohjaaja lähettää meille meidän jokapäiväisen sporan myös niin huomenna kuin tänäänkin. Ja kaikkina aikoina ennen sitä. Kunnia ja Ylistys Suurelle Liikenteenohjaajalle. Ja kunnia myös Suuren Liikenteenohjaajan edustajille Maan päällä, ylhäisille Lipuntarkastajille. Amen, amen, amen...

      • Sroralogia on sitä, että ihmisen tulevaisuus katsotaan siitä missä kohtaa Hesan sporat olivat hänen syntymänsä hetkellä. 😺


      • JaksuhaIi kirjoitti:

        Sroralogia on sitä, että ihmisen tulevaisuus katsotaan siitä missä kohtaa Hesan sporat olivat hänen syntymänsä hetkellä. 😺

        Sroralogia = Sporalogia


      • Anonyymi

        Landepaikut eivät osaa edes kirjoittaa spåraa oikein. Menkää takaisin sinne savonmutkaan harjoittelemaan oikeinkirjoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Landepaikut eivät osaa edes kirjoittaa spåraa oikein. Menkää takaisin sinne savonmutkaan harjoittelemaan oikeinkirjoitusta.

        Stadin slangilla se kirjoitetaan spora.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Landepaikut eivät osaa edes kirjoittaa spåraa oikein. Menkää takaisin sinne savonmutkaan harjoittelemaan oikeinkirjoitusta.

        Mitä valiä...? Se on niin rumaakin koko stadin slangi.

        t. Helsiinkin muuttoa suunnitteleva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Landepaikut eivät osaa edes kirjoittaa spåraa oikein. Menkää takaisin sinne savonmutkaan harjoittelemaan oikeinkirjoitusta.

        Itse jos juuri tuollainen landepaukku.


      • Anonyymi
        JaksuhaIi kirjoitti:

        Sroralogia on sitä, että ihmisen tulevaisuus katsotaan siitä missä kohtaa Hesan sporat olivat hänen syntymänsä hetkellä. 😺

        En tiennytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään.

        Jaksuhalin sporalogia meni metsää, ei tietänyt minkä värinen spora Eiran kautta kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksuhalin sporalogia meni metsää, ei tietänyt minkä värinen spora Eiran kautta kulkee.

        Se onkin tosi oleellista muualla asuville tietää Eiraan menevän sporan väri. 😁🚋

        Kerran stadin kundit kertoivat, kuinka olivat koittaneet tehdä valituksen siitä, että Helsingissä on pyöräilijöillä niin raskasta, koska on niin paljon ylämäkiä ja että kaupungin "pitäisi tehdä lisää alamäkiä". Kerroin kundeille, että meillä muualla Suomessa alamäet ovat toiseen suuntaan ylämäkiä - eikö teillä siellä Hesassa...?

        Maalaisjärki on kaupunkilaisille tuntematon käsite... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksuhalin sporalogia meni metsää, ei tietänyt minkä värinen spora Eiran kautta kulkee.

        Jaksuhali on muutenkin pummilla matkustava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksuhali on muutenkin pummilla matkustava.

        Sairas pääsi teki taas ”tulkinnan”.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ainakin rukous on muuttunut vain liturgiseksi ohjelmanumeroksi ja meditaatio tulossa tilalle.

    • Anonyymi

      Luterilaisethan uskoo mitä vain.

      • Anonyymi

        Siltä vaikuttaa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe