USA ja Venäjä ovat käyneet keskusteluja tiiviisti viime päivinä ja sen tuloksena Erdoganille on sanottu, että Turkin pitää vastustaa Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyttä. Aika näyttää miltä lopullinen diili näyttää. Ilman diiliä kolmas maailmansota olisi uhkana.
Venäjä ja USA ovat tehneet lehmänkaupan, jolla estetään Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyys
2
55
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä Suomen johto esittää että NATO tuo turvaa Suomen kansalle , mikä on vale.
NATO kykenee ainoastaan kostoiskuun kun Suomeen jo sataa pommeja , kansaa kuolee ja taloja sortuu.
Turvaa ei NATO tuo. - Anonyymi
Turkin presidentti Recep Tayyip Erdoğan sanoo uutistoimistojen mukaan, että Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyys olisi virhe.
Erdoğanin mukaan Turkin on mahdotonta suhtautua myönteisesti Suomen ja Ruotsin jäsenyyshakemuksiin.
”Ei minkäänlaisia ongelmia”, sanoi Haavisto vielä tiistaina – Erdoganin kanta Suomen Nato-jäsenyyteen oli täyskäännös
Reutersin mukaan Erdoğan sanoi Suomessa ja Ruotsissa olevan monia "terroristijärjestöjä" puhuessaan lehdistölle Istanbulissa.
Nato meni jäljelle jäi RYSSÄN pelko ja köyhä Suomen Maa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702