Britannia aikoo tarjota Natolle mittavaa määrää lisäjoukkoja ja -arsenaalia Eurooppaan Maa haluaa lä

Anonyymi

Britannia aikoo tarjota Natolle mittavaa määrää lisäjoukkoja ja -arsenaalia Eurooppaan
Maa haluaa lähettää Venäjälle vahvan viestin siitä, ettei horjuttamisyrityksiä Euroopassa hyväksytä.
BRITANNIA valmistautuu tarjoamaan sotilasliitto Natolle mittavaa määrää joukkoja, aseita, sota-aluksia ja hävittäjiä Euroopassa. Asiasta ilmoitti lauantaina maan pääministeri Boris Johnson.

Aikeiden taustalla ovat Venäjän toimet Ukrainan vastaisella rajalla. Suurvalta on koonnut rajan läheisyyteen arviolta ainakin yli 100 000 sotilasta, ja länsimaat varoittelevat maan suunnittelevan hyökkäystä. Venäjä on kiistänyt hyökkäysaikeet.

Johnsonin mukaan uusi tukipaketti olisi Venäjälle vahva viesti siitä, ettei sen horjuttamisyrityksiä aiota sietää. Lisäksi pääministeri painotti maan seisovan aina Nato-liittolaistensa takana Venäjän vihamielisyyksien edessä.

Tarjous on määrä esittää Naton sotilasjohtajille ensi viikolla. Pääministerin kanslian mukaan esitys voisi kaksinkertaistaa nykyisellään itäisessä Euroopassa olevien brittijoukkojen määrän. Alueella on nyt noin 1 150 brittisotilasta.

Lisäksi Viroon on määrä lähettää puolustuskäyttöön tarkoitettuja aseita.

– Olen määrännyt asevoimiamme valmistautumaan lähettämään joukkoja ensi viikolla ympäri Eurooppaa, Johnson sanoi ja alleviivasi tällä varmistettavan, että maa kykenee tukemaan Nato-liittolaisiaan niin maalla, merellä kuin ilmassakin.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Britannia aikoo tarjota Natolle mittavaa määrää arse anaalia Eurooppaan.

• Anonyymi

"Britannia aikoo tarjota Natolle mittavaa määrää lisäjoukkoja ja -arsenaalia Eurooppaan "

Mitähän arse juttuja ne lähettää?

A Huge Pile of Shit?

• Anonyymi

Briteillä taitaa oma kansa nähdä nälkää. Että se siitä avusta. Vaikka kyllä aina aseisiin on varaa. "Pohjois-Korea".

• Anonyymi

Putin auttoi Borista EU-erossa hybridioperaatioillaan ja kuvitteli saavansa maasta myös Natoskeptikon ja nyt kävi täysin päinvastoin. Mahtaa Putin olla pettynyt, kun kaikki on mennyt pieleen lukuun ottamatta Afrikan diktatuureissa touhuamista, missä Wagner on saanut huseerata vapaasti raiskaten ja tappaen.

• Anonyymi

Englannin sotaharjoitus Suomen kanssa Arrow22 oli silmänkääntötemppu Suomelle. Kävihän se Boris vakuuttelemassa vielä erikseen Suomelle, että hätätilanteessa VOI tulla apua .... Mutta kyseessähän oli se temppu, että saataisiin Suomi ja ennen puolueeton Ruotsi UHRILAMPAIKSI Isonbritannian sijaan, eli Venäjä kun hyökkää Natoa vastaan Suomen ja Ruotsin kautta Pohjois-Norjaan, niin Englanti jää sivuun.... Eli Boris Johnson varmisti, että ohjukset lentävät Ison Britannian ohitse kriisitilanteessa, eihän Englanti ole edes enää EU:n jäsen ja Englannilla on paljon massia voidella Venäjän valtaapitävät varmuudella. Erdogan ei myöskään halua Suomea ja Ruotsia Natoon, koska ei halua uhrata omia sotilaitaan ja jättää maataan vihamielisten kurdien valloitettavaksi sillä välin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe