Vain kaaoksessa kaikki on tasa-arvoisia, joten ei tarvitse ihmetellä jos tasa-arvon tavoittelu on johtanut kaaokseen.
Tasa=kaaos
6
221
Vastaukset
- Anonyymi
Seksuaalinen häirintä sallittu vain naisille, ihan läpällä.
- Anonyymi
Jos mieslääkäri menisi kännissä pelaamaan korttia ja heittäisi härskiä läppää nuorille naisille/tytöille nin ei selviäsisi pahoitteluilla.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa koska kaaoksessa vallitsee vahvimman oikeus ja heikommat eivät ole silloin tasa-arvoisia.
- Anonyymi
Älyltään ja kaikin puolin heikot, mutta ahneet ja itsekeskeiset naiset aiheuttaa paljon kaaosta, koska tasa-arvon vuoski ne lasketaan päättämään asioista ja suositaan perusteettomasti. Suosivat sitten päättävässä asemassa naisia ja paheneva kierre on valmia.
- Anonyymi
Tasa-arvo on hieno sana koska se tarkoittaa ihan mitä vaan ja kuulostaa hyvältä.
Tasa-arvo voi olla sitä, että kaikki saavat samat mahdollisuudet, mutta se voi myös tarkoittaa, että kun yksi saa leikata potilaita, niin kaikkien muidenkin pitää saada. - Anonyymi
Itsekkin yöllä herättyäni aloin pohtimaan tätä asiaa. Olen niitä naisia jotka eivät ole koskaan hyväksyneet olevansa heikompi osapuoli. Näin se asia kuitenkin valitettavasti on. Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia joten kuvittelemalla jotain muuta asia ei muutu miksikään vaikka sitä kuinka yrittää. Minusta tasa-arvon pitäisi merkitä sitä, että ihmisiä arvostetaan sellaisina minkälaisia he ovat eivätkä sellaisina mitä he haluaisivat olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713034Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952874Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?351350Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2681338Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121226Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121147- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923