Luterilaisten Kristittyjen kannattaisi ryhdistäytyä!

Anonyymi

Kristittyjä omiin lahkoihinsa uudestikastavilla lahkoyhdistyksillä harhaoppeineen ei pitäisi olla mitään asiaa vanhoihin Kristillisiin kirkkohin puhumaan omia harhaoppejaan.
Lahkolaiset jättävät lapsensakin kastamattomiksi pakanoiksi tähän maailmaan.
Eihän ne pidä edes huolta omaisistaan eikä perhekuntalaisistaan. Nehän kieltää koko Kristinukson keskeiset asiat.
Jenkkilahkot tuovat vierasta tulta alttarille, kuten Aaronin pojat!

9

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nokian pappi erehtyi tekemään yhteistyötä Parhamilaisten kanssa - huonolla menestyksellä.
      Heti karkasi mieheen kiinni se Parhamin henki ja mies menetti jopa virkansa.

• ”Kristittyjä omiin lahkoihinsa uudestikastavilla lahkoyhdistyksillä harhaoppeineen ei pitäisi olla mitään asiaa vanhoihin Kristillisiin kirkkohin…”

Mielestäni tällaisella vihanpidolla ei ole sijaa. Osa kiritityistä on vain päätynyt toisenlaisiin johtopäätöksiin. Vaikka ei itse kannattaisi joitakin oppeja, ei se oikeuta riitaan siinä määrin, että alettaisiin torjua toinen toisiaan.

Asioista ja näkemyksistä voidaan kiistellä, mutta ei sen pitäisi tällaisiin vainoihin johtaa.

• Anonyymi

ei pitäisi, vaan uskonnon uhrit.ry:ssä on nimenomaan näiden lahkojen aikannsaamaa "hedelmää", usein jopa ihan tavis-ihmiset käyttäytyy kristillemmin, kuin uskovaisiksi itse
        itseään nimittävät lahkot,

"He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten
        hartioille,
        mutta itse he eivättahdo niitä
        sormenpäilläänkään koskettaa" Mt: 23: 4

lahkoissa siis paljon täysin omia ja "tuulesta temmattuja" vaatimuksia,"taakkoja, joita ei
        Raamatussa edes mainittu.

tällaisia asioita ei tietenkään kerrota, kuin vasta sitten kun liityt , ja olet jo "heitä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei pitäisi, vaan uskonnon uhrit.ry:ssä on nimenomaan näiden lahkojen aikannsaamaa "hedelmää", usein jopa ihan tavis-ihmiset käyttäytyy kristillemmin, kuin uskovaisiksi itse

"He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten
        hartioille,

lahkoissa siis paljon täysin omia ja "tuulesta temmattuja" vaatimuksia,"taakkoja, joita ei

tällaisia asioita ei tietenkään kerrota, kuin vasta sitten kun liityt , ja olet jo "heitä".

Jännää kun noilla kirkkokiivilijoilla ei ole mitään huolta tai hätää maallistuneista kirkon jäsenistä, mutta kun joku ottaa tosissaan Raamatun ohjeet, tekee parannuksen ja antaa kastaa itsensä, niin johan nuo fariseuksetkin heräävät. Kirkkoon kuuluva saa tehdä huorin, juopotella, varastaa ja tehdä syntiä mielin määrin, mutta se ei huoleta näitä kiivailijoita.

Heidän huolensa on vain se, että väki vähenee heidän kirkostaan, jossa kumisevat vain tyhjät seinät. Fariseusten lahko ei näköjään ole kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännää kun noilla kirkkokiivilijoilla ei ole mitään huolta tai hätää maallistuneista kirkon jäsenistä, mutta kun joku ottaa tosissaan Raamatun ohjeet, tekee parannuksen ja antaa kastaa itsensä, niin johan nuo fariseuksetkin heräävät. Kirkkoon kuuluva saa tehdä huorin, juopotella, varastaa ja tehdä syntiä mielin määrin, mutta se ei huoleta näitä kiivailijoita.

Heidän huolensa on vain se, että väki vähenee heidän kirkostaan, jossa kumisevat vain tyhjät seinät. Fariseusten lahko ei näköjään ole kuollut.

kuule, helluntailaisuudesskin tapahtuu salaa / salaisesti sellaisia asioita, joita ei
        "pakanainkaan keskuudessa" !!!

• Anonyymi kirjoitti:

hartioille,

”…vaan uskonnon uhrit.ry:ssä on nimenomaan näiden lahkojen aikannsaamaa "hedelmää", usein jopa ihan tavis-ihmiset käyttäytyy kristillemmin, kuin uskovaisiksi itse itseään nimittävät lahkot…”

Totta on, että on yhteisöjä, joissa toiminta on vahingollista. Tätä ei voi eikä saa kiistää.
        On hyvä kuitenkin muistaa, että saman suuntauksenkin yhteisöt poikkeavat toisistaan, joten ei kannata sen vuoksi leimata kaikkia samaan läjään.

Nykymaailmassa muun muassa karismaattisuus on tuonut mukanaan myös huonoja asioita. Näin siksi, että ihmiset niitä toteuttavat. Sen vuoksi kannattaa kyseenalaistaa, tuoda esille ja avata näiden toimintaa.

• Anonyymi kirjoitti:

”Fariseusten lahko ei näköjään ole kuollut.”

Niin, nykyajan fariseuksia ovat ne, jotka riitelevät ”oikeasta” opista, kontrolloivat muita mitä ne sanovat tai tekevät ja lukevat sitten omia tuomioitaan. :D

• Anonyymi

😾Hyvä aloitus!👍

• Anonyymi

Olen ihmetellyt samaa. Miten kirkko perustelee tällaista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4456
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      303
      2020
    3. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      425
      1652
    4. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      542
      938
    5. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      928
    6. Onko meillä tilanne mies

Vai kuvittelenko vaan? Onko puoleltasi kaikki täysin ohi?
      Ikävä
      60
      880
    7. Nytkö se taas alkaa - apinarokko ja rokotuspainostus

Valmistautukaa concoy väki. Wef ja muut globalistit eivät saaneet koronalla tarpeeksi kiusattua ihmisiä. Nyt pukkaa kuitenkin taas uutta riesaa: htt
      Maailman menoa
      181
      829
    8. Oot sekottanut mut

Enkä enää tiedä miten päin olla, kiitos tästä ärsyttävän ihana mies 🙃🥰🔥😤🤯😞
      Ikävä
      37
      767
    9. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      49
      716
    10. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      51
      697
    Aihe