Afghanistan unohdetaan....

Anonyymi

Mitähän Afghanistanissa tapahtuu, kun maailman huomio on Ukrainan sodassa? Unohdetaanko Afghanistanin kansan hätä ukrainalaisten vuoksi? Mitä taleban tekee, kun koko maailman huomio on Ukrainassa?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerropa mitä voimme tehdä Afganistanille kun siellä ovat nyt käyneet häviämässä pitkällisen sodan sekä Neuvostoliitto (nyk Venäjä) että Yhdysvallat?

• Anonyymi

kansanmurhan

• Anonyymi

Afgaanit saivat mitä halusivat. Siitä ei kannata enää puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Afgaanit saivat mitä halusivat. Siitä ei kannata enää puhua.

Olen samaa mieltä. Nyt varmaan on hyvä... Asfalttikentäksi koko maa ja kolmen metrin aita ympärille.

• Anonyymi

Afganistanilaiset itse tahtoivat Talebanin valtaan. Toki siellä on pieni oppositio joka ei tätä olisi halunnut mutta eivät olleet valmiit tarttumaan aseisiin oikeuksiensa puolesta.
      Kansa, joka ei suostu taistelemaan vapauksistaan ei vapautta ansaitse.

Afganistan = Talebanistan

• Anonyymi

Demokratia on huono vientituote.

• Anonyymi

Afganistanin uutisia voi seurata joka päivä, kuten minäkin teen.

• Anonyymi

Hiekkaihmiset tappaa toisiaan kuten tähänkin saakka, ei siis mitään normaalista poikkeavaa.

• Anonyymi

Eiköhän siellä mene vielä tovi, kun laskevat ja tutkivat kaiken sotakaluston, mitkä USA ja Suomi sinne jättivät.

• Tulihan sieltä "uutinen", jonka mukaan naiset Afganistanissa pakotetaan takaisin kaapuihinsa. Ei ollut uutinen, eikä ollut yllätys, että humanistit länsimaissa tosiaan uskoivat talebanien vakuutteluihin siitä, että pitkän sodan ja länsimaiden vaikutuksen vuoksi tultaisiin tasa-arvoa Afganistanissa edistämään tai ainakaan lisää rajoittamaan.

Naiivit liberaalit länsimaissa eivät koskaan viisastu. Patriarkaattiset uskonnot sekä arkaaiset asenteet estävät ja tuhoavat kaiken kehityksen ja edistyksen Lähi- ja Keski-Idässä.

• Anonyymi

NATO-maa USA patriarkaisen uskonnon edustajat ja vallanpitäjät kieltävät jo matematiikan kirjoja,

• Anonyymi kirjoitti:

NATO-maa USA patriarkaisen uskonnon edustajat ja vallanpitäjät kieltävät jo matematiikan kirjoja,

Venäjällä kielletään koko historia ja kirjoitetaan uutta, patriarkaattisen totalitarismin nimeen ja sille mieleistä.

Eipä silti etteikö Yhdysvallatkin aborttilakeineen olisi aika syvältä, mutta Venäjä on aivan toisella tasolla.

Alaspäin.

• Anonyymi

Julkisuus ei ole aina kohtuullista. Ei myöskään Myanmarista.

• Anonyymi

No pitäiskö sun mennä sinne pelastamaan ne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe