Jos on piru ja lukee Natosopimuksen artikloja, voi päätyä seuraavaan tulkintaan jäseneksi hakijan (ei kutsutun) askelista varsinaiseen jäsenyyteen:
1) Hakijamaa ilmoittaa halukkuutensa liittyä Natoon
2) Jos lyhyt neuvottelu päätyy postivismiin, hakijavaltio hyväksytään ehdokkaaksi. Ehdokasvaltio voi osallistua Naton kokouksiin ILMAN äänivaltaa.
3) Naton jäsenvaltiot yksi toisensa jälkeen hyväksyvät (jos hyväksyvät) hakijavaltion hakemuksen. Kun hyväksyjien määrä ylittää tietyn rajan ("majority") ja jos kaikki perustajajäsenet ovat hyväksyneet hakijavaltion, Naton artiklojen mukaan hakijavaltio siirtyy Naton artikla 5 mukaiseen turvatakuuseen HYVÄKSYJIEN takaamana. Jos jokin valtio ei ole hyväksynyt, se ei myöskään anna vielä turvatakuuta. Tässä vaiheessa hakijavaltio on edelleen kuunteluoppilaan asemassa ilman äänestysvaltaa.
4) Kun kaikki Naton jäsenvaltiot ovat hyväksyneet hakijamaan hakemuksen ja tarvittavat paperityöt on tehty ja talletettu, hakijamaasta tulee virallisesti Naton jäsen täydellä äänivallalla, täysin turvatakuin kaikilta jäsenmailta. Tämä tapahtuu siis automaattisesti ilman eri kutsua.
Natosopparin tulkintaa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736