Nimimerkillä Kevin McFree toimiva henkilö ilm Skotlannista on saanut VT seuran heittämään pyyhkeen kehään raportoi asianajaja Paul Alan Levy. K McFreen tavoitteli voittoa, jotta VT seura ei voisi häikäilemättömästi käyttää DMCA subpoenaa.
Kyseessä on USAlainen juridinen termi jolla oikeus voi pakottaa palveluntarjoajan paljastamaan nimimerkin oikean henkilöllisyyden. McFreetä puolustivat ilmeisesti niin kovan luokan asianajajat että itse jehova järjestöineen jätti leikin kesken.
Koska jw.org raportoi tästä (retorinen kysymys)?
https://pubcit.typepad.com/clpblog/2022/05/watch-tower-drops-its-effort-to-identify-a-dissident-blogger-based-on-spurious-copyright-claims.html
Voi tätä ilon päivää!
Kevin McFree - legoanimaatio ukko - sai seuran heittämään pyyhkeen kehään
Anonyymi
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
"Nääs, nääs, Vantaalaisia ketuttaa".
- Anonyymi
Joo jotekin liittyy Betel suomi...... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo jotekin liittyy Betel suomi...... ?
Kyllä. Ne seuraa tätä palstaa.
Ymmärsinkö oikein, että eivät joutuneet paljastamaan skotlantilaisen salasuhnaajan henkilöllisyyttä.
- Anonyymi
Kyllä, näin kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894