Niin metsä vastaa ei ole tottaa

Anonyymi

Kuka on keksinyt nämä valheelliset sanonnat.

Maailmassa kiltit ja rauhaarakastavat on tilanahneet lyöneet kuoliaaksi. Vallan ja tilanjanoiset johtaa ja kohta koko pallo kuolllut.

Itse olen kiltti ja arka. En halua pakottaa ketään mihinkään,en häiritä ketään, en manipuloida.

Useammassakin työpaikassa tullut arkuuden ja ujouden takia negatiivista palautetta. Että en uskalla kysyä,olla yhteydessä pomoihin. Ja että puhun hiljaa. Ja en ole rohkea tekemään päätöksiä. Yhdessä paikassa kuulin kun minua uutta työntekijää kuvailtiin sanalla "reppana".

Toisaalta tämä on totta,että en halua häiritä muita ja en pakottaa ketään mihinkään,päättää heidän puolestaan, johdatella, manipuloida. Yritän olla rehellinen ja kertoa vaihtoehdot mutta en ottaa vastuuta muiden päätöksistä ja palautteen takia yritän kantaa vastuun omista päätöksistä ja olen yrittånyt olla rohkeampi. Ja nopeampi.

Mutta olen siis itse ujo ja arka altistamaan muita itselleni ja kunnioitan muita ja herkkä ja arka. Jos oma jälkelåinen äännähti kovaa äkkiä sisälle ym jod jonkun kasvoilla häivähti kärsimys jne. Vaatimaton ja vähään tyytyväinen.

No kohdellaanko minua kuten minä muita?

Ei.

Esim naapurini selvästi ymmärtävät oman kotirauhansa puolesta, aivan selkeä pyrkimys omaankotirauhaan, enjaksa tunnistamisen vuoksi kertoa kaikkia tapoja,saatte luottaa sanaani.

Mutta ksikista mahdollisista ilmansuunnista monetkin ihmiset jotka päättää missäheidän jätkät on, pykää niitä minun lähelle, mahdollisimman lähelle.

En pidä yhtään koska pidän samantyypoisistä ihmisistä kuin olwn itse.

Metsä ei siis vastaa kuin sinne huutaa.

4

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä ei siis riitä että selvästi altistaa omalle mölylleen juuri meitä, kaikin tavoin,koko ajan kaikki möly ja saastw on niin lähelle meitä lautetty kuin voi,autonpesut joka jatkuvaa jötekatos omien jälkelöisten urheilukarjunta ajoradalla ym


      Kaikki. Aivan kaikki.

      Tämän lisäksi useampi esittää uhria ja tällä tavoin värvännyt joukkovainon

    • Anonyymi

      > Metsä ei siis vastaa kuin sinne huutaa.

      Olen erimieltä. Tässä tapauksessa et ehkä vaan havaitse oikein mikä viestin lähetät ulospäin.

    • Anonyymi

      Näitä sanontojahan on paljon. joilla pyritään syyllistämään uhreja. Toinen yleinen mikä nyt tulee mieleen, on ”sitä saa mitä tilaa”.

      Sarjamurhaajakiduttajapsykopaattien haastatteluja olen katsonut melko paljon viime aikoina ja usein he näkevät asian niin, että uhri sai sitä mitä halusikin (”mitä tilasi”). Kiusaajatkin pyrkivät usein kääntämään tilanteen uhrin syyksi ja hänen aiheuttamakseen. Ovat usein niin älykkäitä ja taitavia manipuloimaan, että heitä uskotaan. Monia julmia sarjamurhaajia ei muuten millään uskoisi murhaajiksi, jos ei tietäisi mitä he ovat tehneet. Terveydenhuollossa muuten työskentelee tunnetusti erityisen paljon luonnevikaisia ja siellä rehottaakin kiusaamis ja alistamiskulttuuri. Potilaskin voi joutua sen kohteeksi, jos on esimerkiksi erimieltä ylilääkärin kanssa, joka voi olla syyllistynyt hyvin törkeäänkin tuottamukselliseen tekoon (tietoisesti kirjoitetut väärät lausunnot, hoitamatta jättäminen yms). Ylilääkäreitä suojelee kuitenkin asema ja kollegat. Siinä on uhri heikoilla, vaikka olisi tekemisissä minkälaisen psykopaatin kanssa ja todisteitakin olisi teoista. Ei muuten ole sattumaa, että Yhdysvaltojen ensimmäinen sarjamurhaaja oli tohtori H. H Holmes, jolla uhreja oli mahdollisesti jopa yli satakin, mutta tuomittiin 27: stä.

      Kohtaloon vahvasti uskovat voisivat hieman tarkistaa käsityksiään. Ei se aina ole niin, että kyseessä on karma, tai sielun ja/tai Jumalan suunnitelmakaan, kun joutuu häiriintyneen ja pahan ihmisolennon uhriksi.

    • Tämä armon kaika päättyy Jeesusksen toiseen tulemiseen, astuu tuomion päivä kaikki kootaan istuimen eteen. palkanmaksua vartei kahteen joukkoon tämän tekevät enkelit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe