Niin metsä vastaa ei ole tottaa

Anonyymi

Kuka on keksinyt nämä valheelliset sanonnat.

Maailmassa kiltit ja rauhaarakastavat on tilanahneet lyöneet kuoliaaksi. Vallan ja tilanjanoiset johtaa ja kohta koko pallo kuolllut.

Itse olen kiltti ja arka. En halua pakottaa ketään mihinkään,en häiritä ketään, en manipuloida.

Useammassakin työpaikassa tullut arkuuden ja ujouden takia negatiivista palautetta. Että en uskalla kysyä,olla yhteydessä pomoihin. Ja että puhun hiljaa. Ja en ole rohkea tekemään päätöksiä. Yhdessä paikassa kuulin kun minua uutta työntekijää kuvailtiin sanalla "reppana".

Toisaalta tämä on totta,että en halua häiritä muita ja en pakottaa ketään mihinkään,päättää heidän puolestaan, johdatella, manipuloida. Yritän olla rehellinen ja kertoa vaihtoehdot mutta en ottaa vastuuta muiden päätöksistä ja palautteen takia yritän kantaa vastuun omista päätöksistä ja olen yrittånyt olla rohkeampi. Ja nopeampi.

Mutta olen siis itse ujo ja arka altistamaan muita itselleni ja kunnioitan muita ja herkkä ja arka. Jos oma jälkelåinen äännähti kovaa äkkiä sisälle ym jod jonkun kasvoilla häivähti kärsimys jne. Vaatimaton ja vähään tyytyväinen.

No kohdellaanko minua kuten minä muita?

Ei.

Esim naapurini selvästi ymmärtävät oman kotirauhansa puolesta, aivan selkeä pyrkimys omaankotirauhaan, enjaksa tunnistamisen vuoksi kertoa kaikkia tapoja,saatte luottaa sanaani.

Mutta ksikista mahdollisista ilmansuunnista monetkin ihmiset jotka päättää missäheidän jätkät on, pykää niitä minun lähelle, mahdollisimman lähelle.

En pidä yhtään koska pidän samantyypoisistä ihmisistä kuin olwn itse.

Metsä ei siis vastaa kuin sinne huutaa.

4

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä ei siis riitä että selvästi altistaa omalle mölylleen juuri meitä, kaikin tavoin,koko ajan kaikki möly ja saastw on niin lähelle meitä lautetty kuin voi,autonpesut joka jatkuvaa jötekatos omien jälkelöisten urheilukarjunta ajoradalla ym

Kaikki. Aivan kaikki.

Tämän lisäksi useampi esittää uhria ja tällä tavoin värvännyt joukkovainon

• Anonyymi

> Metsä ei siis vastaa kuin sinne huutaa.

Olen erimieltä. Tässä tapauksessa et ehkä vaan havaitse oikein mikä viestin lähetät ulospäin.

• Anonyymi

Näitä sanontojahan on paljon. joilla pyritään syyllistämään uhreja. Toinen yleinen mikä nyt tulee mieleen, on ”sitä saa mitä tilaa”.

Sarjamurhaajakiduttajapsykopaattien haastatteluja olen katsonut melko paljon viime aikoina ja usein he näkevät asian niin, että uhri sai sitä mitä halusikin (”mitä tilasi”). Kiusaajatkin pyrkivät usein kääntämään tilanteen uhrin syyksi ja hänen aiheuttamakseen. Ovat usein niin älykkäitä ja taitavia manipuloimaan, että heitä uskotaan. Monia julmia sarjamurhaajia ei muuten millään uskoisi murhaajiksi, jos ei tietäisi mitä he ovat tehneet. Terveydenhuollossa muuten työskentelee tunnetusti erityisen paljon luonnevikaisia ja siellä rehottaakin kiusaamis ja alistamiskulttuuri. Potilaskin voi joutua sen kohteeksi, jos on esimerkiksi erimieltä ylilääkärin kanssa, joka voi olla syyllistynyt hyvin törkeäänkin tuottamukselliseen tekoon (tietoisesti kirjoitetut väärät lausunnot, hoitamatta jättäminen yms). Ylilääkäreitä suojelee kuitenkin asema ja kollegat. Siinä on uhri heikoilla, vaikka olisi tekemisissä minkälaisen psykopaatin kanssa ja todisteitakin olisi teoista. Ei muuten ole sattumaa, että Yhdysvaltojen ensimmäinen sarjamurhaaja oli tohtori H. H Holmes, jolla uhreja oli mahdollisesti jopa yli satakin, mutta tuomittiin 27: stä.

Kohtaloon vahvasti uskovat voisivat hieman tarkistaa käsityksiään. Ei se aina ole niin, että kyseessä on karma, tai sielun ja/tai Jumalan suunnitelmakaan, kun joutuu häiriintyneen ja pahan ihmisolennon uhriksi.

• Tämä armon kaika päättyy Jeesusksen toiseen tulemiseen, astuu tuomion päivä kaikki kootaan istuimen eteen. palkanmaksua vartei kahteen joukkoon tämän tekevät enkelit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe