Mielenkiintoinen fakta: profeetat tiesivät ettei Valkea hevonen ole ko-rona-virus!!

Anonyymi

Se vasta onkin fantastista!

Ja siksi kukaan Oikea Profeetallinen palvelija ei ede koettanut tuputtaa ko-rona-virusta Valkean hevosen selkään!

Sensaatio- ja valheprofeetat keksivät sen - korottaakseen ITSEÄÄN ja kehuakseen Rabbiaan ja mainostaakseen omaa porukkaansa!

Ja? Ja tämä satusetien makupala on maistunut, mutta tulee sitten kyllä vatsanväänteitä...

Lycka till!

435

5422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne jotka koettavat pönkittää sitä valhetta, ja harhaista "tulkintaa" että Ilmestyskirjan 6:2 luvun Valkea Hevonen olisi jokin "ko-rona-viruksen" heppa, ovat säälittävässä tilassa!

      Joku "rabbin" (?) fani sepusti näin:

      "Olen nyt kysynyt muutamilta vakailta Raamatun opettajilta, onko puhuttu tässä koronasta. Kaikki he ovat myöntäneet siinnä mainitun koronan"

      -----------------------------------------------------------------------
      Kommenttia:

      Naurettavaa. Keitä nämä "muutamat" olivat? Jos nämä ovat OIKEITA henkilöitä, eivätsiis mielikuvitus-virtuaali-hahmoja! - niin tänne vain ne Muutamien Vakaiden Raamatun Opettajien Nimet! Kiitos!

      Sitten nähdään, keitä kuuluu "ko-rona-virus-hevosen-kannattajiin"!

      On tainnut tosiaan virus sekoittaa pään? Ja pannut sellaisia "visioita" joita Ilmestyskirjan 6:2 Valkea Hevonen ei sisällä!

      Ja? Onko tuota "rabbia" edes olemassa? Taitaa olla satua koko juttu!

    • Anonyymi

      joo, ihan hömppää tuo jonkun rabbin postailu! Mutta menee kuin häkä päähän sellaisille joilla on HUONO Raamatuntuntemus!

      Sellaiset uskoo joka lajin satuja, kuin lapset! varsinkin jos joku kehuu että on rabbi taikka väittää juutalaisuuttaan, niin sellaiset ovat kuin huumetta eksyville!

    • Anonyymi

      Tosi on.

    • Anonyymi

      Kyllä hengelliset ihmiset, Raamattau tuntevat tiesivät ettei Valkoisen hevosen selässä istuskele mikään VIRUS!!

      Mutta sitten jotkut keksivät keinon nostattaa itseään Suurena Selittäjänä, kun k-virus iski. Tällainen hömppäheikki mm. tuo jota rabbiksi nostetaan!

    • Anonyymi

      Hyvä etteivtä hengen ihmiset sorru villiehin mielikuviin..

      • Anonyymi

        Budhan henki pitää vankina montaa kristittyä ja vie rahat tavarat kuin nekin jotka hunnuttamalla vangitsee sieluja


    • Anonyymi

      Se että joku KEKSI päässään että Valkea hevonen kuvaisi ko-rona-virusta oli ja on ihan mainostemppu! Yritys loistaa jonakin erikoisena rohveettana....

    • Anonyymi

      Ihmiset keksii mielikuvituksissaan vaikka mitä!

      Raamatu -UT selittää mm. miktä tarkoittaa "seppele" jn.e- Seppele ei ole virus!!

      • Anonyymi

        Kabbalismi on lähinnä budhaa jehovaa noituutta guruja. Kruunu ja seppele on ihan sama asia ja yksi sarvinen on taas mesopotania Arabiassa se suuri Babylon. 🦄. Uutta testamenttia kannattaa lukea kartta vieressä eli missä kaikki tapahtui.


    • Anonyymi

      Älkää antako naruttaa itseänne sellaisilla sepityksillä, että Valkea hevonen edustaisi jotakin k-virusta! Kohta joko keksii "prohvetoida" että se onkin apinarokko, joka istuu hevosen päässä! Kun näitä tauteja tulee!

    • Anonyymi

      Jokainen, jolla lukutaito on, voi Raamatusta ymmärtää, ettei Valkea hevonen edusta tauteja ja viruksia!

      • Anonyymi

        Jeesus ratsasti valkoisella hevosella koska Arabiassa on hevosia runsaasti suorastaan paljon. Vitsaukset taas oli eniten elukoita ja paiseita löi saatana


    • Anonyymi

      Kyllä korona ja apina on mainittu Ilmestyksessä tärkeinä merkkeinä.
      Korona on kuvissa punainen ja omaa ulokkeita tai sarvia.
      Apina on kuvissa keltainen kuin aurinko.

      Ilmestys puhuu punaisesta lohikäärmeestä jolla on seitsemän savea. Ja myös puhuu aurinkoon kääritystä naisesta.

      Tuo nainen oli jo 1990 luvulla Shoemaker Levy komeetan iskujälki Jupiter planeetassa, mutta nyt se on apina.

      • Anonyymi

        Lohikäärme se Ilmestyskirjan Dragon on tietysti kundalin budhan henki ei kristityt vietä jogaa budhan lohikäärme juhlia tai vuosia.


      • Anonyymi

        No onhan selvää Nippon Japani ja Kiinan lohikäärme vuodet jumalat dragonit on juutalaisia keksintöjä.


    • Anonyymi

      Aloitus on tosi. ILmestyskirjan Valkea Hevonen ei ole mikään tauti-virus-epidemia!

      Taudeista, mm. rutto Raamattu puhuu eri paikoissa ja ihan eri sanoilla!

    • Anonyymi

      amen aloitukseen

    • Anonyymi

      Raamattu ei opeta tulkitsemaan profetioita miten tahansa!!

    • Anonyymi

      Joo. Nillä jotka näkee ko-ronaa valkeassa hevosessa - on tainnu itse virus pistää pään sekaisin??

      • Anonyymi

        Kaikki SARS VIRUKSET on eläin peräisiä


    • Anonyymi

      Eksytystä koetetaan tarjota - mutta Raamatun opetukset ovat auktoriteetti!
      valkea hevonen ei todista MITÄÄN jostain koronavituksesta!

    • Anonyymi

      Jokainen Raamattua lukeva voi ymmärtää ettei Imestyskirjan valke hevonen ole missään tapauksessa joku viruksen edustaja!!

      • Anonyymi

        Turhaa yrittää selittää Jumalan ilmoitusta tyhjäksi.


    • Anonyymi

      Hyvä että voi luottaa Raamatun selkeyteen, eikä tarvii ottaa todesta joka lajin selittäjiä

    • Anonyymi

      Niin juuri! Monet keksii profetioita ihan omasta päästään!!

    • Anonyymi

      Väärät profeetat ovat keksineet päästään harhan, että Ilm 6:2 valkealla hevosella olisi koronavirus päässään: sallittakoon nauraa tuollaisille saduille!!!

      • Anonyymi

        Jeesus kyllä ratsasti valkoisella hevosella polki rikki käärmeen pään.


    • Anonyymi

      Niin se on ollut.

    • Anonyymi

      Se selviää Ilmestyskirjasta

    • Anonyymi

      Ei tarvii olla profeettat, kun näkee ettei Ilmestyskirjan 6:2 kohdan Valkoisella hevosella on mitään virusten ja sairauksien merkkiä!!!

      • Anonyymi

        Yksi sävyinen on arabian mesopotania alue Wikipedia mesopotania yksi sarvisen kuvakin on portissa.


    • Anonyymi

      Näin se on

    • Anonyymi

      Mieti, ja aivoittele, miten se vaikuttaa, kun
      perkele antaa valtaa ja voimaa ja omaa viisautta, väärille opettajalille ja kieroille ja väärillä ja pahoille profeetoille ja sitten vielä

      Herra sallii että heidän todistus ja opetusta seuraa merkit ja ihmeet!
      Nyt kuten tiedät, esim toronton harhaopetus jota Suomessa moni opetti ja vieläkin opettaa, meni juuri USKOVIIN ja sai monet LUOPUMAAN terveestä opista seuraamaan riivaajien eli toista oppia!

      Nyt se ettei tapahtuntu TODISTETTAVIA ihmeitä eikä merkit käyneet toteen, PELASTI monet, mutta nyt tulee aika, kun
      Ne merkit ja ihmeet totteuvat, joten monet ovat sitten vaarassa uskoa että heidän opetuksesta on hyvää ja Jumalasta.

      se taas merkitsee että, he alkavat vainona ja pitää epäuskoisina niitä jotka eivät usko merkkeihin ja ihmeisiin, vaan PYSYVÄT JUMALAN SANASSA, ktuen esim Paavali sen on opettanut.

      se että he alkavat meitä vainoaamaan on "uskomatonta" mutta, se tulee, ja he antavat ilmi niitä jotka eivät suostu uutta uljasta kaiken suostuvaa ja suvaitsemaan valtion ja koko maailman USKONTOA!

      joten, se taas sitten merkitsee että, Herran SANA ja PYHÄ HENKI, on vähissä, jopa uskovien keskuudessa,
      Pahalla ei ole huolta omistaa eli maailman jumalttomista vaan uskovista varsinkin jos pitävät JUMALAN SANAN ja sen todistuksen.

      Todistaako maailman jumalttomat Jumalan Sanan ja Todistuksen jota eräs "hevonen" sitten vainoaa ja surmaa.

      joten, oletsu 99,99% varmuudella että valkoinen hevonen eli Ensimmäinen Sinetti ja sen ohessa, takana olevassa Jumalan Ukkosen jylinässä on joku sanoma, mitä KUKAAN EI VIELÄ tiedä, en edes minä, kuka lie olen.
      Mutta KAIKKI uskovat sen varmasti kuulevat ja mahdollisesti maailma mutta se ei siitä välitä.
      eli Jumalan OPPI mitä Paavali on esille tuonnut, vääristellään, avrsinkin ympärileikkatujen toimesta!

      aj se taas on että tulee OIEKAN Jumalan SANA kuulemisen nälkä ja jano OIKEAN Pyhän Hengen saamisesta!
      ja tämä kaiken loppu tulos on että' monia uskovia vihataan ja surmataan jopa "uskovien" toimesta, mutta

      Niinnä päivänä, taivas eli auronko menee mustaksi ja kuu punastuu ja tulee Kaksi Herran Todistajaa, mutta monet "uskovat" jotka ovat jo luomuneet Herrasta ei kuule heitä.
      he uskovat valheen ja menevät sitten kadotukseen valheen kaikelle voimalla ja ihmeillä ja tunnusmerkeillä.

      Joten, ÄLÄ USKO merkkejä aj ihmeitä, vaan sitä MITÄ ON KIRJOITETTU:

      Muista, Luuk 4
      Herran kiusaukset!
      ja pyri ymmärtämään, miten perkele kiusasi Herraa!

      eli tekemään ihmeitä, leipää!
      ja hyppäämällä näkyvältä paikalta alas, temppelin harjalta, niin että KAIKKI näkevät että tämä on Jumalan IHME!

      Joten, Herra ei antanut, omilleen eikä kiusauksessa merkkiä eikä suostuntu tekemään kiusaksessa ihmeitä, TODISTAAKSEEN itsestään!

      Joten, vaikka näet tahi näkisti omilla silmillä merkkejä, ÄLÄ USKO!

      vaan USKO Se mitä on KIRJOITETTU, se oli ja on Herran TIE eli miten tulee vastustaa:

      3 Niin perkele sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin sano tälle kivelle, että se muuttuu leiväksi".
      4 Jeesus vastasi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."
      ja
      6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
      7 Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."
      8 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman'."
      ja
      9 Niin hän vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas;
      10 sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua',
      11 ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
      12 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

      Joten, Jumalan SANA on myös meidän PELASTUS, kun TODISTAMME sitä, ja teemme sen mukaan kuten Paavali on opettanut.

      ja muista, laki eli Mooses ei kuule meille eikä edes juutalaiselle ENÄÄ:
      vaan kaikki on ja pelastuu ain Jeesusken armosta ilman lain tekoja.

      Joten se on "merkki" usein, ei aina, että joku viekoittelee sinua pitämään lakia, olkookin vaikka juhlat aj sapatit,
      niin jos se tapahtuu pakosta, se on syntiä ja ja jopa pilkaa Jumalaa!

      Lue Jumalan Sanaa eli Raamattua, käännös 33/38!

      Tule HErra Jeesus. totisesti totisesti.

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Juu saatana veti psalmia 91 Jeesukselle siinä. Sehän osaa kirjoitukset.


    • Anonyymi

      Aloitus on tervettä asiaa Raamatusta!

    • Anonyymi

      Jotkut ovat sekaisin koskien Valkoista hevosta.
      Joku näkee viruksia, joku paholaisia.
      Ne taitavat itse olla pimeyden siteiden alla.

    • Anonyymi

      Raamattu puhuu "rutoista ja kulkutaudeista" - mutta Valkean hevosen selässä istuvalla ( Ilm 6.2) ei mainita olevan viruksia, ruttoa, eikä tauteja!

      Hän oli "seppelöity, kruunattu" ja lähti voittajana ja voittamaan!

      ON Kristuksen voittoisa seurakunta alkaen 1, helluntaipäivästä Jerusalemissa!

      Aina maan ääriin saakka. Voittoisa matka 2000 vuotta. Mutta pian armon aika on lopuillaan kun "pakanain täysi luku" täyttyy!

      • Anonyymi

        San puhuu sinun voittoisasta seurakunnasta ja sen johtajista. minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.
        Kuudennen luvun valkeaa hevosta seuraa punainan hevonen: sota.
        nsimmäisten vaunujen edessä oli punaisenruskeat hevoset, toisten vaunujen edessä oli mustat hevoset, kolmansien vaunujen edessä oli valkeat hevoset, ja neljänsien vaunujen edessä oli täplikkäät, väkevät hevoset.
        Minä lausuin ja sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mitä nämä ovat, Herra?"Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä.


      • Anonyymi

        Pakanoista siis pelastuksessa olevat ei tarkoita pakana sanalla kristittyjä !


      • Anonyymi

        Uuden testamentin evankeliumin jakaminen vaikka etelä Amerikassa on jäänyt unholaan Matteus Markus Luukas Johannes Hyvää joulua Jeesuksen kunniaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakanoista siis pelastuksessa olevat ei tarkoita pakana sanalla kristittyjä !

        Kristitty ei ole pakana ollenkaan kun pakanoille julistettiin evankeliumia heistä tuli Jeesuksen kansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristitty ei ole pakana ollenkaan kun pakanoille julistettiin evankeliumia heistä tuli Jeesuksen kansaa.

        Ihminen joka kääntyy vaikka budhasta Kristuksen uskoon ei ole enää mikään pakana


    • Anonyymi

      Valkean hevosen ratsastaja on Kristuksen voittoisa seurakunta, "seppelöity" ja lähti liikkeelle yli 2000 vuotta sitten.

      Eihän Raamattu lausu MITÄÄN aikoja? Järjestys on kyllä Raamatussa sanottu.

      A) ON aika julistaa evankeliumia, ilosanomaa, sitten

      B) alkavat lopunajan tapahtumat, sodat, ym, joista Jeesus opetti!

      • Anonyymi

        Voit kyllä lukea sanan seppele kruunu 👑 myös se on sama eli johtajan merkki.


      • Anonyymi

        Esimerkiksi Turkissa Alanyassa oli alkuseurakuntia kristittyjä vainottiin siellä on mahdollista ostaa taloja seurakunnaksi.Mutta edelleen kristittyjä vainotaan ympärileikattu vainoaa.


      • Anonyymi

        Sodat alkavat oonko aivan pihalla onhan maan päällä sodittu kokoajan maailman sodat vain laajeni mutta muita sotia ollut yhtenään ja tulivuoria maan järistystä myös Arabiassa. Afrikan sodat Kiinan Japanin tulkaa järkiinne jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kyllä lukea sanan seppele kruunu 👑 myös se on sama eli johtajan merkki.

        Kreikassa on käytetty sekä seppeleitä että kruunuja se on entinen kuningaskunta myös Roomassa samoin oli sekä kunkkuja että keisareita keisareita on Japanissa Kiinassa ollut ceasar on nykyäänkin olemassa oleva nimi Julius Caesar. Keisari.Oli myös muut ruhtinaat Monacossa on ruhtinas.Afrikassa on kuninkaita ja Arabiassa presidentti on myös johtaja.Faaraoiden Egyptissä on presidentti.Espanjassa on kuningas edelleen.Johtajien nimityksiä kuten taas sotapäälliköillä on omansa. Euroopassa on sotinut nytkin lähinnä muut uskonnot vastaan kristityt tai joku rikollinen heimo tai huumejengi.


    • Anonyymi

      Aloitus on raaamtullinen!

      • Anonyymi

        Turkissa on vainottu historiassa kristittyjä se on entistä kristittyjen alueettakin ollut ja Italian kreikan omistamaa kabbadokiasta antiokiasta Konstanti nopoliin.Siellä on efeson kaupunki museona nykyään ja muutkin.


    • Anonyymi

      Se vasta onkin fantastista!

      Ja siksi kukaan Oikea Profeetallinen palvelija ei ede koettanut tuputtaa ko-rona-virusta Valkean hevosen selkään!

      Sensaatio- ja valheprofeetat keksivät sen - korottaakseen ITSEÄÄN ja kehuakseen Rabbiaan ja mainostaakseen omaa porukkaansa!

      Ja? Ja tämä satusetien makupala on maistunut, mutta tulee sitten kyllä vatsanväänteitä...

      • Anonyymi

        MOHAMETIT on vainonnut kristittyjä kaikkialla aina. Oleskelupa avioliitto on huijausta


    • Anonyymi

      Kyllä Sana on selvää!

    • Anonyymi

      Niin se menee

    • Anonyymi

      Miksi kaikki ohittavat Herrani Sanan
      Herralla on vaikeaa löyttää uskoa!

      eli ei ole uskoa ei tekoja ei ihmeitä ei voimaa ei valtaa!
      eli
      ei voitto kulkea vaan surkuteltava Seurakunta jota naiset ja lapset hallitsevat!
      aj miehet ovat johdettu harhaa.

      mikä voittokulku se on kun ei ole ketää voittamassa!

      Mutta sase.
      AINA TE EKSYTTE!
      AINA

      aj sitten lisää kahvia.

      Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Onko pakko olla luuseri-mies, ja haukkua naisia ja lapsia? Mikset ITSE ole rohkea, mikset kirjoita Oikeana Henkilönä, vaan kahvin ja viskin voimalla tarjoilet sekavia satuja, muka profetioina? Lopeta satuilu, KUKAAN ei ota sinua todesta. Olet pelkuri, raukkis, höpisijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko olla luuseri-mies, ja haukkua naisia ja lapsia? Mikset ITSE ole rohkea, mikset kirjoita Oikeana Henkilönä, vaan kahvin ja viskin voimalla tarjoilet sekavia satuja, muka profetioina? Lopeta satuilu, KUKAAN ei ota sinua todesta. Olet pelkuri, raukkis, höpisijä

        Luuseri. kyllä ihmisten silmissä!
        MUTTA
        Jumalan silmissä olen SANKARI, Sankari vailla vertaa!

        sattaaa olla että edes Mooses eikä Elia, ole ollut yhtä voimakas kuin itse tulen olemaan!

        MIKSI
        koska OLEN LUUSERI, pienimmistä pienein ja vähäpätöisistä vähäpätöisisin, koiran kirpun ininä!

        ja SE on Jumalan VOIMA!
        Mitä heikompi itse olen SITÄ SUUREMPI on Jumala minussa, aina KAIKKIVALTIAAKSI asti, jso Herra sen hyväksi havaitsee.
        toki en tahdo olla kaikkivaltias. kunhan Suomen saan omakseni, kuten on Kirjoitetettu
        Psalmi 2

        "KUKAAN ei ota sinua todesta."
        saattaa olla totta, varsinkin ihmisen kohdalla, ja jopa Jumalan, mutta
        MUTTA pyrin osoittautumaan Jumalalle että kestän koetuksen eli
        Saattaa olla että Jumala ottaa minut todesta

        ja mitä sitten?
        Sen te kaikki tulette näkemään ja kokemaan!


        ja nyt lisää kahvia,!

        Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko olla luuseri-mies, ja haukkua naisia ja lapsia? Mikset ITSE ole rohkea, mikset kirjoita Oikeana Henkilönä, vaan kahvin ja viskin voimalla tarjoilet sekavia satuja, muka profetioina? Lopeta satuilu, KUKAAN ei ota sinua todesta. Olet pelkuri, raukkis, höpisijä

        "haukkua naisia ja lapsia? Mikset ITSE ole rohkea, mikset kirjoita Oikeana Henkilönä,"

        Jumala heitä haukkuu ja olen Jumalan kanssa samaa mieltä, eli huuda Jumalalle, älä minulle, itse tuon vain sen esiin, mitä Jumala on sanonut!

        Miksi et ole oikealla nimelle eli henkilö:
        KOSKA
        aikani ei vielä ole tullut, mutta varmasti tulee!
        se kuka olen ei ole merkitystä, vaan sillä mitä sanon ja teen!

        JOPA SUUREMPIA KUIN JEESUS!

        Oliko tänää muuta mikä puristaa kengää?
        Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Oikein.
      Raamatun faktaa on, ettei valkoinen hevonen ( Ilm 6:2) kanna selässän viruksen ötököitä!

      • Anonyymi

        Pukinmäen apteekissa vai Vuosaaren olikin juutalaisia myyjiä jotka varasteli


    • Anonyymi

      Joos. 1:
      9 Olenhan minä sinua käskenyt: Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."

      ja sitten tulee iso enkeli, Miikael, Jumalan Sotajoukkojen Päämies ja sanoo:
      Ole Luja ja rohkea.

      ja se on käsky!
      ja tätä Herra sanoo:

      4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.

      ja Jeesus KÄSKI. ODOTA
      ja
      Jesaja sanoo, mitä:
      Jes. 30:

      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

      Joten olen jo, korviani myöten täynnä, joten:
      TULE HERRA, notkista taivaat ja astu alas tyköni!

      Ja Herra KUULEE sydämeni halajamiseni ja vastaa pian eli nopeasti.

      joten kuka lie olet, ole kärsivällinen, sillä VAIN ISÄ tietää ajat!


      Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Sä oot nyt vanhassa liitossa pyristelet synnin orjana. Kristityt on uudessa liitossa siksi et tajua mitään.


    • Anonyymi

      Aloitus on asiaa!
      Mutta kahvi-ja viskiprofeetan sekavat itsensä kehumiset, sairaat kuvittelut, ne eivät ansaitse huomiota.

      Mutta, onneksi ne jo heti huomaa, että tyyppi on ollut aineissa....

    • Anonyymi

      Kyllä näin on.

    • Anonyymi

      Jokainen jolla lukutaito on, voi lukea Ilmestyskirjan 6:2 kohdasta ettei siinä ole mitään viitettäkään sairauksiin ja viruksiin! Niistä Raamattu kirjoittaa ihan eri tavalla!

      On sairasta tulkintaa nähdä sairautta Ilm 6:2 hevosen yhteydeesä.

      On varmaan Pimeyden henget siinä visiota näyttämässä!

      • Anonyymi

        Jakomäen huumejengi baarissa taas


    • Anonyymi

      Ei olut koronavirus liikkeellä Valkoisen Hevosen kanssa!

    • Anonyymi

      Se on ollut pelkkää sensaatiohakuisuutta, kun se eräs (rabbI) muka keksi että ko-rona-virus näkyisi Ilm 6:2 hevosen selässä! Ihan naurettavaa satua!

      • Anonyymi

        Siinnä maallikko esiintyy muka monena, mutta on vain yksi jolta puuttuu kielitaito. Kyllä jos tässä on johonkin luotettava, niin kyllä tuo "rabbi" on luotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinnä maallikko esiintyy muka monena, mutta on vain yksi jolta puuttuu kielitaito. Kyllä jos tässä on johonkin luotettava, niin kyllä tuo "rabbi" on luotettava.

        Kyllä rabbi osaa omaan pussiinsa puhua, ja mainostetaan sitä seurakuntaa; lahkoa.

        Mutta jokainen täsyjärkinenkin osaa lukea, ettei Ilm 6:2 hevosen selässä ollut mitään "viruskoristeita". Sana " corona" alkukielissä mm. latina, ei KOSKAAN ole tarkoittanut TAUTEJA: ruttoa, kulkutauteja, viruksia. Vaan aina kruunua, seppelettä, voittajan seppelettä!

        Ei siis myöskään koro-rona-virusta. Tuo "visio" on noussut rabbin päästä, korvien välistä, ja rabbi on sillä tavoitellut kuuluisan profeetan ja sananselittäjän titteliä!


    • Anonyymi

      Rabbin haihattelut on jo nähty!

      • Anonyymi

        Synagogalla taas joku musta sapatti ?


    • Anonyymi

      Nähty on ja ontoiksi todettu

    • Anonyymi

      Rabbi on huijari, mut moni antaa naruttaa itseään!

    • Anonyymi

      Kovasti ne koettaa sitä rabbiaan nostattaa!

    • Anonyymi

      Ei tarvii olla rabbi eikä profeetta, kun osaa lukea Ilme 6:2 jakeen kokonaan.

      Koronasta sisi viruksesta ei puhuta!

    • Anonyymi

      Asiaa on aloitus

    • Anonyymi

      Se on selvää suomenkieltä , se Ilm 6:2

      • Anonyymi

        Rabbit kieltää Jeesuksen EI HE NÄE JEESUSTA EDES VANHASSA TESTAMENTISSA SAATI MUUTENKAAN. HUUMEITA NE MYY.


    • Anonyymi

      Niin se on, jos joku lukea tahtoo!

    • Anonyymi

      Kyllä. Ei Sana puhu mistään taudeista ja viruksista, 1 Valkean hevosen yhteydesäs.

      Vasta 4. hevosen (hallava hevonen) puhutaan "rutosta" , jne. ILm 6:8

      • Anonyymi

        Vääriä jeesuksia vääriä profeettoja on aina ollut.


    • Anonyymi

      Niin lukee.

    • Anonyymi

      Asia ollut selvä alusta saakka!

    • Anonyymi

      Ei Jeesus ole kutsunut palvelijoitaan kuin Ennustelijoiksi, noidiksi?

      Profetian lahja ei tarkoita sitä!

      Mutta Eräät tekevät temppuja, puhuvat palturia, etsivät jotakin asemaa?

    • Anonyymi

      Näitä itsensä markkinoitsijoita piisaa!

    • Anonyymi

      Niin piisaa. Aina tuputetaan uusia profeettoja, muka?

    • Anonyymi

      Viisas karttaa ja ottaa todesta Raamatun sanan!

    • Anonyymi

      Nyt, miten on miehet ja veljet sekä ihanat sisaret;
      Kun se teko-nuhan lääke joka ON keeni-terapiaa ja alentaa ihmisen omaa immuniteetia, ja ja saa hyvän "kasvu-pohjan", aidsille, eli
      - - - Immuunijärjestelmä/lmän heikkenemään:

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Immuunijärjestelmä
      "Elimistön puolustusjärjestelmä eli immuunijärjestelmä suojelee elimistöä taudinaiheuttajilta kuten viruksilta, bakteereilta ja syöpäsoluilta[1]. "

      nyt siis tämä keeni-terapia on monilla, varsinkin, homostelijoilla, lähestuhonnut koko puolustus-järjestelmän, niin
      sitten tulee isorokkoon perustuva apinarutto, joka edes auttaa kaikkia jo piikkejä ottaneita saamaan sen immuunikato taudin aj pienikin virus tahi taudin aiheuttaja voi tehdä hetkessä selvää.

      Joten tämä apinarutto on jatkoosa, "hyvin-harkitusta' ja suunnitellusta" hankkeesta.

      Joten, THL, WHO, sekä euroopan lääkevirasto on TODISTANUT ,ettei Suomalaisilla, ja yleensä pohjoismailla OLE MITÄÄN VAARAA jos eivät homostele.

      98% totetuista tartunnoista, on niillä joilla on homo-suhteita eli homostelevat!

      Jos, tauti, kuten se on jo julistettu epidemiaksi ja koko maailman vaaraksi, tulee myös Suomeen, miten siihen sanoo Arvo Ylppö ja neuvolan hoitajat jotka piikittävät KAIKKIA lasten tauteja vastaan jokaisen, vuodesta 1949!

      eli THÖ sivujen mukaan, viimeisin tutkimus on Toukokuulta 2022 ja se toteaa ettei, meillä ole MITÄÄN VAARAA, pois lukien homostelijat.

      Joten hyvää päivän jatkoa!

      Eikä TÄMÄKÄÄN ole, ilmestyskirjassa tahi muussa ilmaistu, joten se on tullut yllätyksenä, ihmisille mutta ei Jumalalle, joka on jo tuhansia vuosia sitten ilmoittanut, miten käy jos ei Kunnoita Jumalaa ja ota neuvosta vaaria!

      eli, tulee sairuksia ja ruttoa ja kaikkea pahaa, ja se "jää teidän lihaanne", eli DNA merkkeinä "ikuisesti" sanoo Jumala, Mooseksen suulla:

      5. Moos. 28:
      46 Ne jäävät merkkeinä ja ihmeinä sinuun ja sinun jälkeläisiisi iankaikkisesti.

      eli juuri sitä mitä Suomainen maailman kuulu, perinöllisten tautien tutkija havaitsi!

      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Aloitu son asiaa

    • Anonyymi

      Ilmestyskirjan 6:2 jakeessa ei MITÄÄN viruksista ja taudeista!

    • Anonyymi

      Ei näytä olevan. Se rabbi on sepittäny sen omein korviensa välistä!

    • Anonyymi

      Kovasti ne koettaa tuputtaaa niitä rabbin harhaopetuksia!!

    • Anonyymi

      Miten on, onko tämä JO TAPAHTUNUT?

      20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
      21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
      ja
      Matt. 24:
      29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
      30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
      31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
      32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.

      Ilm. 6:12-14

      12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
      13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
      14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.

      KUUDES Sinetti ja MUISTA HERRAN SANA:

      29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee,

      MINKÄ niiden päivien? Daniel, jaakobin ahdistus?
      väärät ja kierot opettajat ja väärät ja pahat profeetat?

      10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
      11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
      13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
      14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
      15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-

      - - - 11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      Ensimmäinen valkoinen hevonen ? väärät opettajat sekä kierot väärät pahat profeettat?

      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
      onko tämä sama, kuin 2 Tes 2 laittomuus ja sen jälkeen SUURI EKSYTYS!
      ja
      15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-

      eli, jossain tässä vaiheessa on sitten aurinko pimeä ja kuu ei anna valoa vaan on punastunut, ja

      eksytys: 2 Tes 2 on ovella tahi jo esillä!

      10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

      Joten, TUTKIKAA ITSE!
      ja varokaa, KAVAHTAKAA kaikkia wannabe juutalaisia!

      ja tätä nimenomaista, "seurakuntaa"! ! !

      Peatkaa, juoskaa karkuun ja älkää katsoka taakse;
      Muista lootin vaimo !

      Juoskaa karkuun ja paetkaa, älä viivyttele, juokse HENKESI edestä, että pääsisit Herran tykö Taivaan Kotiin!



      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Sehän tapahtui kun Jeesus ristiin NAULITTIIN että tuli synkeys maan päälle ...


      • Anonyymi

        Juutalaisilla on varastettua tavaraa kristityiltä vohkivat


    • Anonyymi

      Aloitus on asiaa!

    • Anonyymi

      Pitää lukea Raamattua KOKONAISUUTENA:

    • Anonyymi

      MInkään järjen mukaan ei Ilm 6:2 hevosen kanssa näy
      viruksia ja tauteja!
      Joka sellaisia "näkee" - näkee harhoja!

    • Anonyymi

      Kiitetty olkoon Herra!

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole järkveä joka juoksee ihmisten perässä...

    • Anonyymi

      Aloitus on totta.

    • Anonyymi

      Mitä suurimalla todennäköisyydellä;
      Ensimmäinen Sinetti, ja sen Herran Aukaistaessa, tulee SUURI UKKOSEN JYLINÄ j pauhu ja ääni, Jumalan Sana tahi sanoma ilmoiotus jostain mitä KUKAAN Ei tiedä eikä voi tietää,

      Nyt, oman aivoitukseni mukaan,
      Ensimmäinen Sinetti ja sen valkoisen hevosen ratsastaja on:
      väärät opettajat ja väärät ja pahat profeetat!
      ja he ampuvat palavia nuolia, Herran omia vastaan jotka turjuvat niitä, Jumalan Sanan ja Jumalan Sanan Todistuksen kautta!

      Nyt vielä ei ole siis, Ensimmäinen Sinetti auki, ei vaan se tulee kohta ja kun Herra sen minulle ilmoittaa ilmoitan sen myös teille :)

      joten älä pelkää, Herra on KAIKKIVALTIAS ja kaikki on jo teille edeltä ilmoitettu!

      Joten Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle joka tulee ja pelastaa meidät, vihan maljoista ja kun VIIMEINEN Pasuuna, Seitsemäs pasuuna antaa äänensä, ja Enkeli huutaa Käsky Sanan, me pääsemme KOTIIN!

      Joten iloitkaa ja riemuitkaa, Herra tulee ja hakee meidät KOTIIN!

      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Ei kaikki pääse taivaaseen jotka hokee herra herraaa. Teillä on juutalaisten peite ette näe mitään. Mutta Jeesus avasi jo sinetit.Polki lohikäärmeen kundalinin pään rikki. Tehän jäitte ulos PAHUUTTANNE


    • Anonyymi

      Apostoli Johannes kuuli ukkosenjylinän.
      Mutta meidän ei ole käsketty kuulla "ääniä".
      Joka sellaisia "harhoja" keksii, ohittaa Raamatun opetuksen!

      • Anonyymi

        Kyllä UKKOSEN JYRINÄ HYVIN KUULUU NORMAALEILLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä UKKOSEN JYRINÄ HYVIN KUULUU NORMAALEILLA.

        Kyllä ukkosen jylinä kuuluu kun taivas puhuu ja tulivuoret.


    • Anonyymi

      "Apostoli Johannes kuuli ukkosenjylinän.
      Mutta meidän ei ole käsketty kuulla "ääniä".
      Joka sellaisia "harhoja" keksii, ohittaa Raamatun opetuksen!"

      Sitä ei ole ilmoitettu, kuka Johannes on kyseessä!

      Nyt, toki muistat ja tiedät, että Johannes NÄKI TULEVAISUUTEEN mitä siellä on,
      eli
      tämänpäivän tapahtumiin,
      eli
      Kun Herra avasi/avaa sinetin/sinetit tuli kova pauke ja jyrinä ja ukkosen ääni!
      ei ole käsketty, kuuntelemaan mutta KUN SE TULEVAN UKKOSEN JYLINÄ on niin suuri että kukaan ei voi slkea korvia!

      Joskus Suomessa on mitättömän pieniä ja vaatimattomia ukkosia, joten kerro se ja ne sadalla tahi tuhannella niin se on se tuleva ääni ja voimakkuus.

      Jumalan Puhe ei ole tässä hiljaista tuulen huminaa vaan raju ja kova, ja mahdollisesti jopa karskit miehet itkevät jaq ulisevat kuin pikkutytöt!

      Joten Lue ja opi!


      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Opittu on!


      • Anonyymi

        Ollaan tosiaan Suomessa kun taas nämä kirjoitukset tapahtumat on tapahtunut tuolla muussa maan osassa että kartta käteen ja meillä ilmasto on kylmä siellä kuuma.


    • Anonyymi

      Raamattu opettaa, ILm 6:2 ettei Valkoisen hevosen kanssa ollut virusta!!!

      • Anonyymi

        tämä mukamas virus eli LATINAN sana, kruunu on sitten Herran Jeesuksen päässä, kun roomalaiset sen antavat/laittavat Herran päähän.

        eli, oliko Herra oikeasti sairas korona virusta, ja sitten meni puhtaana ristille!

        eli Ristin uhri tulee olla puhdas ha synnitön / terve.

        Terve eläin oli ja on Jumalan Vaatimus, lue ja muistele mitä Herra, Jumala sanoo.
        Jos eläimessä oli joku vamma tahi vastaava se ei kelvanut Jumalalle.

        nyt on kirjoitettu:

        Matt. 27:
        29 ja väänsivät orjantappuroista kruunun, panivat sen hänen päähänsä ja ruovon hänen oikeaan käteensä, polvistuivat hänen eteensä ja pilkkasivat häntä ja sanoivat: "Terve, juutalaisten kuningas!"

        Mark. 15:
        17 Ja he pukivat hänen yllensä purppuravaipan, väänsivät orjantappuroista kruunun ja panivat sen hänen päähänsä

        Joh. 19:
        2 Ja sotamiehet väänsivät kruunun orjantappuroista, panivat sen hänen päähänsä ja pukivat hänen ylleen purppuraisen vaipan

        Joten jos joku opettaa että Herrassa oli virus eli kouleman sairaus, se ei kelpaa Jumalalle!

        tosi jollain opettajalla on "luotettavia läheitä" mutta ei kehtaa ja uskalla niitä paljastaa!!!

        Kavahtaa näitä pahoja, pilalle leikattuja!
        He tekeytyvät valkeuden lapsiksi ja tuovat perkeleen ja saatanan (vastustaja) Seurakunnan sisälle!

        ja näitä pahija tulee lisää ja lisää kunnes LAITTOMUUS on ottanut/saanut vallan, ja sitten he näyttävät karvansa!

        Vanha Paavali sanoo heistä, he ovat KIEMURREET / LUIKERTANEET ! !!

        4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,

        mikä otus luikertelee / kiemuiree, olisko tämä josta Jumala Sanoo:
        Jes. 27:
        1 Sinä päivänä Herra kostaa kovalla, suurella ja väkevällä miekallansa Leviatanille, kiitävälle käärmeelle, ja Leviatanille, kiemurtelevalle käärmeelle, ja tappaa lohikäärmeen, joka on meressä.

        - - - kiitävälle käärmeelle
        - - - kiemurtelevalle käärmeelle,
        - - - tappaa lohikäärmeen, joka on meressä.

        ja koko luku, Lue se, monin sanoin Herra kuvaa miten heille käy!

        Joten kavanhtaaa heitä!
        PAETKAA ja juoskaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä mukamas virus eli LATINAN sana, kruunu on sitten Herran Jeesuksen päässä, kun roomalaiset sen antavat/laittavat Herran päähän.

        eli, oliko Herra oikeasti sairas korona virusta, ja sitten meni puhtaana ristille!

        eli Ristin uhri tulee olla puhdas ha synnitön / terve.

        Terve eläin oli ja on Jumalan Vaatimus, lue ja muistele mitä Herra, Jumala sanoo.
        Jos eläimessä oli joku vamma tahi vastaava se ei kelvanut Jumalalle.

        nyt on kirjoitettu:

        Matt. 27:
        29 ja väänsivät orjantappuroista kruunun, panivat sen hänen päähänsä ja ruovon hänen oikeaan käteensä, polvistuivat hänen eteensä ja pilkkasivat häntä ja sanoivat: "Terve, juutalaisten kuningas!"

        Mark. 15:
        17 Ja he pukivat hänen yllensä purppuravaipan, väänsivät orjantappuroista kruunun ja panivat sen hänen päähänsä

        Joh. 19:
        2 Ja sotamiehet väänsivät kruunun orjantappuroista, panivat sen hänen päähänsä ja pukivat hänen ylleen purppuraisen vaipan

        Joten jos joku opettaa että Herrassa oli virus eli kouleman sairaus, se ei kelpaa Jumalalle!

        tosi jollain opettajalla on "luotettavia läheitä" mutta ei kehtaa ja uskalla niitä paljastaa!!!

        Kavahtaa näitä pahoja, pilalle leikattuja!
        He tekeytyvät valkeuden lapsiksi ja tuovat perkeleen ja saatanan (vastustaja) Seurakunnan sisälle!

        ja näitä pahija tulee lisää ja lisää kunnes LAITTOMUUS on ottanut/saanut vallan, ja sitten he näyttävät karvansa!

        Vanha Paavali sanoo heistä, he ovat KIEMURREET / LUIKERTANEET ! !!

        4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,

        mikä otus luikertelee / kiemuiree, olisko tämä josta Jumala Sanoo:
        Jes. 27:
        1 Sinä päivänä Herra kostaa kovalla, suurella ja väkevällä miekallansa Leviatanille, kiitävälle käärmeelle, ja Leviatanille, kiemurtelevalle käärmeelle, ja tappaa lohikäärmeen, joka on meressä.

        - - - kiitävälle käärmeelle
        - - - kiemurtelevalle käärmeelle,
        - - - tappaa lohikäärmeen, joka on meressä.

        ja koko luku, Lue se, monin sanoin Herra kuvaa miten heille käy!

        Joten kavanhtaaa heitä!
        PAETKAA ja juoskaa!!!

        ORJAN TAPPURA KRUUNULLA SAA SIUNAUKSEN JOKA USKOO.


    • Välillä nousee sana Rabbi tms. Voiko kukaan valistaa mikä tai kuka tuo on .

      • Anonyymi

        Minulla on siellä parikin tuttua, kauan seurakunnassa olleita, ja soitin ja kysyin kerran heiltä, että mikä mies tuo on.
        He kertoivat kyseessä olevan melko vanha ja lähes täysin sivussa oleva terveydellisistä syistä. On kuulemma aika monipuolinen Raamatun opettaja, ei mikään evankelista. Tuntee erittäin hyvin VT:n ja kirjoitukset ja perinteet sekä Raamatun ajan historian ja tavat. Käytännössä jo siirtynyt syrjään, harvoin enää puhuu, mutta kirjoittelee ahkerasti.
        Ei häntä seurakunnassa kuulemma kukaan kutsu rabiksi, mutta kunnioittaa ja arvostaa. Ei kuulu vanhimmistoon, eikä mihinkään muuhunkaan ryhmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on siellä parikin tuttua, kauan seurakunnassa olleita, ja soitin ja kysyin kerran heiltä, että mikä mies tuo on.
        He kertoivat kyseessä olevan melko vanha ja lähes täysin sivussa oleva terveydellisistä syistä. On kuulemma aika monipuolinen Raamatun opettaja, ei mikään evankelista. Tuntee erittäin hyvin VT:n ja kirjoitukset ja perinteet sekä Raamatun ajan historian ja tavat. Käytännössä jo siirtynyt syrjään, harvoin enää puhuu, mutta kirjoittelee ahkerasti.
        Ei häntä seurakunnassa kuulemma kukaan kutsu rabiksi, mutta kunnioittaa ja arvostaa. Ei kuulu vanhimmistoon, eikä mihinkään muuhunkaan ryhmään.

        Kiitos tiedosta, jotain tuollaista olen uumoillut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on siellä parikin tuttua, kauan seurakunnassa olleita, ja soitin ja kysyin kerran heiltä, että mikä mies tuo on.
        He kertoivat kyseessä olevan melko vanha ja lähes täysin sivussa oleva terveydellisistä syistä. On kuulemma aika monipuolinen Raamatun opettaja, ei mikään evankelista. Tuntee erittäin hyvin VT:n ja kirjoitukset ja perinteet sekä Raamatun ajan historian ja tavat. Käytännössä jo siirtynyt syrjään, harvoin enää puhuu, mutta kirjoittelee ahkerasti.
        Ei häntä seurakunnassa kuulemma kukaan kutsu rabiksi, mutta kunnioittaa ja arvostaa. Ei kuulu vanhimmistoon, eikä mihinkään muuhunkaan ryhmään.

        Ok. Kiitos tiedoista.


      • Anonyymi

        Rabbi on juutalaisen synagogan opettaja


    • Anonyymi

      "Tuntee erittäin hyvin VT:n ja kirjoitukset ja perinteet sekä Raamatun ajan historian ja tavat."

      Jos näin on, miksi tämä ei saa heitä kauhun ja pelon valtaa ja tekemään parannusta:

      Ap. t. 7:
      42 Mutta Jumala kääntyi heistä pois ja hylkäsi heidät palvelemaan taivaan sotajoukkoa, niinkuin on kirjoitettu profeettain kirjassa: 'Toitteko te teurasuhreja ja muita uhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te, Israelin heimo?
      43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

      - - - Jumala hylkäsi heidät, taivaan sotajoukkojen vallan alle!
      - - - kannoitte Molokin majaa / poika lasten polttouhrit!
      he polttivat pieniä lapsia elävältä, uhrina molokille!!!

      Romfa jumalan tähteä!!!
      - - - Daavidnh tähti
      (itse Kunikas Daavidilla ei ole osaa eikä arpaa tähän!!!)

      ja TÄMÄN takia, sanoo Jumala, siirri heidät taivaan sotajoukkojen vallan alle ja PAKKOSIIRTOLAISUUTEEN!

      mutta vielä Apostolien aikana eli Stefanus, tiesi ja ja se molkin ja muiden epäjumalien palveonta oli heidän pimeissä rituaaleissa "tunnettua!

      Nyt siis, tätä epäjumalan kuvaa, kuten kultaista vasikkaa he palvoivat! ja vieläkin palvovat ja monet, wannabe juutalaiset jopa Suomessa tänäpäivänä!!!

      1. Kun. 11:
      6 Ja Salomo teki sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, eikä uskollisesti seurannut Herraa niinkuin hänen isänsä Daavid.
      7 Silloin Salomo rakensi Kemokselle, mooabilais-iljetykselle, uhrikukkulan sille vuorelle, joka on itään päin Jerusalemista, ja samoin Moolokille, ammonilais-iljetykselle.
      8 Näin hän teki kaikkien muukalaisten vaimojen mieliksi, jotka suitsuttivat ja uhrasivat jumalilleen.
      9 Niin Herra vihastui Salomoon, koska hänen sydämensä oli kääntynyt pois Herrasta, Israelin Jumalasta, joka kahdesti oli ilmestynyt hänelle
      10 ja nimenomaan kieltänyt häntä seuraamasta muita jumalia, ja koska hän ei ollut noudattanut Herran kieltoa.

      Edes Jumalan SUORA KIELTO ei saanut pahaa Salomoa luopumaan tästä molkista ! ! !

      - - - rakensi Kemokselle, mooabilais-iljetykselle, uhrikukkulan!!!
      - - - samoin Moolokille, ammonilais-iljetykselle.


      4. Moos. 21:29

      Hyvä käännös 33/38
      29 Voi sinua, Mooab! Sinä hukuit, Kemoksen kansa! Poikiensa hän salli tulla pakolaisiksi, tytärtensä amorilaisten kuninkaan Siihonin vangeiksi.

      ja heikko väännös -92
      29 Voi sinua, Moab! Perikatoon jouduit sinä, Kemosin kansa.* Sinun poikasi pakenivat, sinun tyttäresi vei vankeinaan Sihon, amorilaisten kuningas.
      [Kemos oli Moabin kansallisjumala.]

      ja miten Jumala puhuu Moabista! ja kuka on Moab?

      joten tämä mukamas,
      "Tuntee erittäin hyvin VT:n ja kirjoitukset ja perinteet sekä Raamatun ajan historian ja tavat."
      sitten on OSALLINEN tästä jumalattomuudesta ja sen palkasta?

      samoin kuin Saulus Tarsosta Stefanuksen kuolemasta
      ja Daavid Uuria, sotaurhon kuolemasta

      ja kumpikaan ei omaa kättä nostanut vaan antoi sen muiden tehtäväksi!

      Joten, Jos palvoo Molin majaa ja sen uhreja sekä palvoo daavidn tähteä, onko se Jumalalle mieleen!

      Tähän ei ole yksikään wannabe juutalainen, tahtonut vastata!

      KAVAHTAKAA tätä paikkaa ja sen opetusta, se ei ole Jumalan mieleen, joku saattaa olla mutta sitä en ole havainnut vaan kaikki on samaa: "padassa on kuoleman" leipää Herran omille!!!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        KARTALLA ON SITTEN MOAB ARABIASSA ETTÄ NÄITÄ EI KANNATA TÄÄLLÄ ESITTÄÄ.


      • Anonyymi

        Molokille ne rakentaa uhrilehtoja polttouhreja uhraavat juutalaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://duckduckgo.com/?q=star of your god remphan&t=newext&atb=v326-1&iax=images&ia=images

        star of your god remphan

        joten jopa maailma tietää ettei ole hyvä palvoa ja palvella, tätä pahaa, mutta..
        ne jotka sanovat olevansa uskovia, sitten palvovat!

        mitä yhteistä on aborteilla ja nyt myrkkypiikeillä , moolokin palvontaa ja daavidn tähteen?


        Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

        Goljat kuoli ja David mutta Jeesus nousi kuolleista


    • Anonyymi

      hienoa, vallkean hevosen Suomen uskonnollisten asiantuntioiden mielipiteen olemme siis lukeneet.
      Mitä mieltä nämä kyseiseiset uskonnolliset asiantunitijat ovat harmaasta hevosesta joka kulki kuoleman vieressä.
      Autaakseni Teitä, arvon uskonoppineet, villiveikkaukseni tästä hevosesta on paljon pahempi kuin teidän valkoisella hevosella ratsastava taudit
      Hänen nimensä on Tuhooja, olette aiemmin törmänneet häneen kouluampumisissa, joukkosurmissa, mutavyryissä, tulvissa ym... hän on suunnittelija vieressä ratsastava musta ratsu sitten tappaa.
      Ymmärän ihmimisten surun ja ymmärän senkin että he surussaan syyttävät Jumalaa.
      Mutta en ymmärrä sitä, miksi te vaikenette totuudesta?

    • Anonyymi

      Raamatun UT 6:2 Valkea hevonen ei kanna mukanaa viruksia ja tauteja.Se on väärän profeetan, sen rabbin harhanäkyä, jolla se täällä koettaa kasvattaa Kangasalan hell. srk julkisuutta. HYI!

    • Anonyymi

      Aloitus on asiaa!

    • Anonyymi

      Se Kangasalan joku rabbi on sekoillut .

      • Anonyymi

        Hän ei ole sekoillut, vaan aivan joku muu täällä sekoilee viskin voimalla.


      • Anonyymi

        Kangas alan juutalaisten on aika muuttaa asumaan arabiaan kun se oma maa on siellä eikä täällä he ovat muiden maissa hajaannuksessa olleet meidän mailla


    • Anonyymi

      Kyllä kangasalan rabbi ITSE kirjoittaa sekavia, ja täällä niillä nostattaa!

      • Anonyymi

        Rabbien kuuluu muuttaa sinne mistä ne karkotettiin maattomia ovat olleet nyt on maa juudeassa mihin muuttaa.


    • Anonyymi

      Valaiseva on aloitus!

    • Anonyymi

      "Hän ei ole sekoillut, vaan aivan joku muu täällä sekoilee viskin voimalla."

      etkö YMMÄRRÄ MITÄ Jumalan Sana sanoo?


      Mikä on Kangasalan helluntai seurakunnan, VIRALLINEN kanta Jumalan Sanan ilmoituksiin, viinistä ja väkiviinasta?

      Saatteeksi Jumalan ILMOITUS:
      5. Moos. 14:
      26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.

      Joh. 2:
      1 Ja kolmantena päivänä oli häät Galilean Kaanassa, ja Jeesuksen äiti oli siellä.

      9 Mutta kun edeskäypä maistoi vettä, joka oli muuttunut viiniksi, eikä tiennyt, mistä se oli tullut-mutta palvelijat, jotka veden olivat ammentaneet, tiesivät sen-kutsui edeskäypä yljän

      11 Tämän ensimmäisen tunnustekonsa Jeesus teki Galilean Kaanassa ja ilmoitti kirkkautensa; ja hänen opetuslapsensa uskoivat häneen.

      ja vielä yksi Todistaja:
      1. Tim. 5:
      23 Älä enää juo vain vettä, vaan käytä vähän viiniä vatsasi tähden ja usein uudistuvien vaivojesi vuoksi.

      Joten, mikä on tämän väärän ja kieron lahkon VIRALLINEN kanta Jumalan Sanan ilmoitukseen, viini ja väkijuoman osalta?

      Room. 14:
      21 Hyvä on olla lihaa syömättä ja viiniä juomatta ja karttaa sitä, mistä veljesi loukkaantuu tai joutuu lankeemukseen tai heikoksi tulee.

      Nyt tämä on osoitus, mitä ja minkälaiaisia jopa uskovat ovat tänäpäivänä, kuinka "ohut-nahka" heille on!
      Jokainen loukkaantuu jostain tänäpäivänä, jopa Jumalan Sanan esillä pitämisestä, saata sitten sen SAARNAAMISESTA!

      Ulkokultaiset, kurjat!



      Mikä on Kangasalan helluntai seurakunnan, VIRALLINEN kanta Jumalan Sanan ilmoituksiin, daavidin tähdestä ja moolokista?

      ja saatteeksi Jumalan Sanan ILMOITUS:
      Ap. t. 7:
      43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

      ja
      1. Kun. 11:
      5 Niin Salomo lähti seuraamaan Astartea, siidonilaisten jumalatarta, ja Milkomia, ammonilais-iljetystä.
      6 Ja Salomo teki sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, eikä uskollisesti seurannut Herraa niinkuin hänen isänsä Daavid.
      7 Silloin Salomo rakensi Kemokselle, mooabilais-iljetykselle, uhrikukkulan sille vuorelle, joka on itään päin Jerusalemista, ja samoin Moolokille, ammonilais-iljetykselle.
      8 Näin hän teki kaikkien muukalaisten vaimojen mieliksi, jotka suitsuttivat ja uhrasivat jumalilleen.
      9 Niin Herra vihastui Salomoon, koska hänen sydämensä oli kääntynyt pois Herrasta, Israelin Jumalasta, joka kahdesti oli ilmestynyt hänelle
      10 ja nimenomaan kieltänyt häntä seuraamasta muita jumalia, ja koska hän ei ollut noudattanut Herran kieltoa.

      NYT mitä mieltä Jumala on moolokista ja daavid tähden, Romfa/Raifan tähden kantamisesta?
      Aam. 5:25-27 ja

      - - - Jeremia 19 - - - Ben-Hinnomin laakso ! ! ! - - - 'Murhalaaksoksi' ! ! !

      - - - ovat rakentaneet uhrikukkuloita Baalille ja polttaneet tulessa lapsiansa polttouhreiksi Baalille ! ! !

      Nyt LUE koko lyhyt luku, mitä Jumala tekee:
      Näin sanoo Herra Sebaot: Niin minä särjen tämän kansan ja tämän kaupungin, kuin särjetään savenvalajan astia, ettei sitä enää eheäksi saa.

      Nyt, KUMPI kuninka kunta, valtakunta, oli kyseessä. Israel (Efraim 10 sukua/heimoa) vai
      Juuda 2 sukua ?

      11 Sentähden Herra sanoi Salomolle: "Koska sinun on käynyt näin, ja koska et ole pitänyt minun liittoani etkä noudattanut minun käskyjäni, jotka minä sinulle annoin, niin minä repäisen valtakunnan sinulta ja annan sen sinun palvelijallesi.
      12 Mutta isäsi Daavidin tähden minä en tee tätä sinun päivinäsi; sinun poikasi kädestä minä sen repäisen.
      13 Kuitenkaan en minä repäise koko valtakuntaa: yhden sukukunnan minä annan sinun pojallesi palvelijani Daavidin tähden ja Jerusalemin tähden, jonka minä olen valinnut."

      eli Salomonin tähden, he menivät pakkosiirtolaisuuteen ja oman syntinstä takia kun PALVOIVAT kaikkia taivaan epäjumalia ja antoivat lapsia polttouhriksi!
      edes IISEBELL ei tehnyt näin pahoin!

      ja nyt, te kurjat, mitä Jeesus otti pois, juudan valtakunnalta?

      - - - Vertaus viinitarhan vuokraajista ! ! !
      Matt. 21:
      43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

      ja ymmärsikö se osa/ryhmä kenelle tätä Sana oli Sanottu, mitä se merkitsee?
      45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.

      Eikö ylipapit ja fariseukset sekä seddukauset (osa heistä) oel juuri se osa mikä jäi Salomolle eli juudaalle!!!

      aina te eksytte!
      AINA.
      jatkuu 00-x1
      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Mikä paikka on mistä Jeesus ja Jeremias puhuu??

        - - - Jeremia 19 - - - Ben-Hinnomin laakso ! ! ! - - - 'Murhalaaksoksi' ! ! !

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Gehenna

        Kristillisessä tulkinnassa Gehenna merkitsee tuomittujen kuolemantakaista rangaistusta tai rangaistuspaikkaa, HELVETTIÄ!

        Matt. 5:22
        22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        Jaak. 3:6
        6 Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.

        ja voit lisää lukea mitä ja mikä on Gehenna eli Hinnomin laakso !

        http://www.kotipetripaavola.com/Raamattu_Jerusalem7.html

        Nyt kuka siellä oli:
        Juudan kuninkaat el ise osa mikä jäi Salomolle eli 2 heimoa: juuda ja leevi!

        Raamatussa mainitaan miten Juudaan kuninkaat laittoivat poikiaan ja tyttäriään kulkemaan tulen läpi! ! !

        https://biblehub.com/hebrew/2011.htm
        Hinnom: a valley Southwest of Jer.

        https://biblehub.com/hebrew/1516.htm
        gay: a valley

        gay! ! !

        ja tätä, sitten, eli Jumalalle iljetystä, kauhistusta ja saastaisuutta!
        ja tässä on sopiva sana sinne ja tänne:

        Room. 1:
        24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,

        Joten, aina te eli Kangasalan helluntai seurakunta, ja sen monet "opettajat" EKSYTTE ja pidätte pahan tekijäin, puolta! ja olette OSALLISET ehidän tekoihin kuten oli Daavid, Uuria murhaa ja Saulus, Stefanuksen!

        aina te eksytte
        AINA!

        ja sitten lisää kahvia, en näin aamulla vielä nauti viskiä, sillä se ei ole tapana :)
        Ap. t. 2:
        15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.

        mutta toki vielä tässä on päivää jäljellä ja viskiä ;)

        jatkuu 00-x2 - loppu
        Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä paikka on mistä Jeesus ja Jeremias puhuu??

        - - - Jeremia 19 - - - Ben-Hinnomin laakso ! ! ! - - - 'Murhalaaksoksi' ! ! !

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Gehenna

        Kristillisessä tulkinnassa Gehenna merkitsee tuomittujen kuolemantakaista rangaistusta tai rangaistuspaikkaa, HELVETTIÄ!

        Matt. 5:22
        22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        Jaak. 3:6
        6 Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.

        ja voit lisää lukea mitä ja mikä on Gehenna eli Hinnomin laakso !

        http://www.kotipetripaavola.com/Raamattu_Jerusalem7.html

        Nyt kuka siellä oli:
        Juudan kuninkaat el ise osa mikä jäi Salomolle eli 2 heimoa: juuda ja leevi!

        Raamatussa mainitaan miten Juudaan kuninkaat laittoivat poikiaan ja tyttäriään kulkemaan tulen läpi! ! !

        https://biblehub.com/hebrew/2011.htm
        Hinnom: a valley Southwest of Jer.

        https://biblehub.com/hebrew/1516.htm
        gay: a valley

        gay! ! !

        ja tätä, sitten, eli Jumalalle iljetystä, kauhistusta ja saastaisuutta!
        ja tässä on sopiva sana sinne ja tänne:

        Room. 1:
        24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,

        Joten, aina te eli Kangasalan helluntai seurakunta, ja sen monet "opettajat" EKSYTTE ja pidätte pahan tekijäin, puolta! ja olette OSALLISET ehidän tekoihin kuten oli Daavid, Uuria murhaa ja Saulus, Stefanuksen!

        aina te eksytte
        AINA!

        ja sitten lisää kahvia, en näin aamulla vielä nauti viskiä, sillä se ei ole tapana :)
        Ap. t. 2:
        15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.

        mutta toki vielä tässä on päivää jäljellä ja viskiä ;)

        jatkuu 00-x2 - loppu
        Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

        Kyllä sinä kirjoitat joko humalassa tai huumeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä kirjoitat joko humalassa tai huumeissa.

        Etkö ymmärrä mistä tässä on kyse?

        10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

        Jos et ymmärrä, kopio se osa ja opetan sinua!

        "Tyhmän halu ei ole ymmärrykseen, vaan tuomaan julki oma mielensä. "


      • Anonyymi

        SALOMO KUOLI MUTTA JEESUS ELÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä mistä tässä on kyse?

        10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

        Jos et ymmärrä, kopio se osa ja opetan sinua!

        "Tyhmän halu ei ole ymmärrykseen, vaan tuomaan julki oma mielensä. "

        Jumalattomia ei ole olemassakaan vaan on epäuskoisia tai uskosta osattomia tai Jeesuksen kieltäjiä.


    • Anonyymi

      Mitä Pokemon sanoo aiheesta?

    • Anonyymi

      Aloitus on järkeen käypää.

    • Anonyymi

      Se sopii todeta!!

    • Anonyymi

      Ei pidä ottaa todesta "korona-profeettoja", jotka omasta hatustaan keksivät että virus olisi mainittu Raamatussa, siis Ilm 6.2 valkeassa hevosessa.

      Bisnestä ja mainosta ne vain hakevat!

    • Anonyymi

      Tän palstan koronaprofeetat ( noidat)
      ja viski- ja kahviprofeetta?

      Kannatta kääntää selkänsä, etti joudu noitten henkien sitomaksi!

    • Anonyymi

      aloitus on asiaa

    • Anonyymi

      "Tän palstan koronaprofeetat ( noidat)
      ja viski- ja kahviprofeetta?

      Kannatta kääntää selkänsä, etti joudu noitten henkien sitomaksi!"


      Joh. 6:
      63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

      VÄITÄKÖ että SANAT jotka olen "puhunut" / "sanonut" / kirjoittanut on NOITIEN/NOIDAN sanoja?
      Tahi, Sanat jotka olen "puhunut" / "sanonut" / kirjoittanut vaikuttaa HENKIEN SITOMISTA eli pahan hengen vangiksi joutumista?

      Selitä, Jumalan Kaikkivaltiaan kasvojen edessä, mitä tarkoitat?

      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Aloitus kannattaa lukea!

    • Anonyymi

      Hyvä että Valkean hevosen, ILm 6:2 asiassa on tarjolla RAAMATUN sanan mukaista asiaa, vastavedoksi mm. jonkun rabbin huuhaalle, että valkeaan hevoseen liittyisi viruksia!!!

      • Anonyymi

        Et näköjään ymmärrä lukemasi tekstin sisältöä.


    • Anonyymi

      Vieläkö annatte itseänne manipuloida jonkun rabbin harhoista, että Valkean hevosen asiassa joku virus jylläisi? herätkää jos vielä voitte?

      • Anonyymi

        Voi sinä reppana. Ei tämä ole yksin minkään eikä kenenkään tulkinta. Kyllä tässä on aika laajat piirit samaa mieltä, piirit joilta löytyy myös kielitaitoa, eikä tyhjää hölinää. Kyllä vanhat käsikirjoitukset mainitsee Korona.
        Hanki tietoa, äläkä tunge yksinkertaisuuttasi joka väliin.


      • Anonyymi

        Lappeenrannan vastaan otto keskuksessa ja majatalossa asuu venäläisiä ja ukrainalaisia voitte viedä karkkia ja evankeliumia sekä HEBREAKSI venäjäksi että arabiaksi.Karkkipusseja siis isoja ja niitä pullia mitä kaupassa on giftar ja pagen ja Fazer.


    • Anonyymi

      "Kyllä vanhat käsikirjoitukset mainitsee Korona."

      jaa vai niin ja joopa joo
      Missä ne vanhat käsikirjoitukset ovat, että voin niitä lukea?

      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Onhan viinipullon kyljessä sama kuva kuin mikä kuvaa korona virusta Alkossa.


    • Anonyymi

      Joku höynäyttäjä vielä koettaa jankuttaa:

      " Kyllä vanhat käsikirjoitukset mainitsee Korona."

      Kyllä ja ei! Mutta se korona-sana ei Raamatussa tarkoita VIRUSTA, vaan
      se on "seppele", kruunu" . Sitä se tarkoittaa.

      Ja kun Valkean hevosen selässä istuvalle annettiin "seppele" (kruunu) ja seppelöitynä voittajana se lähti voittoja saamaan....

      NIin tämä "kruunattu" oli Jeesuksen voitolla varustettu Kristuksen seurakuntamorsian! Joka 1.helluntaina sai VOIMAN ja siitä alkoi se voittoisa matka.

      Korona ( Ilm 6.2) on siis "seppele, kruunu".

      On mahdotonta sotkea "kruunua" ja virusta sekaisin?

      Sellaista hömppää nousee sekavien korvien välistä!

      • Anonyymi

        Vai on sinulla seurakunta samassa paketissa sodan, nälän ja ruton kanssa josta seurakunta pääsee sitten kun sinetti murretaan. Vain pakana ja paholaisen palvoja voi väittää tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on sinulla seurakunta samassa paketissa sodan, nälän ja ruton kanssa josta seurakunta pääsee sitten kun sinetti murretaan. Vain pakana ja paholaisen palvoja voi väittää tuollaista.

        Olet ihan pimeässä itse.

        Kun 1. sinetti on avattu, ja Valkea Hevonen lähtee liikenteeseen ( = Kristuksen voittava seurakuntamorsian, seppelöity Jeesuksen voiton ansiosta)

        - niin on seuraava sinetti, jossa Punainen hevonen.

        Mutta lue tarkkaan: Kun punainen hevonen on liikenteessä, missä Valkea?



        Olet sekaisin. Pyydä että Pyhä henki opettaisi - johtaisi totuuteen!

        Joh 14:26-, 16:13-14

        Ei pidä "järjen päätelmillä" tulkita Raamatun profeetallista sanaa! 2. Piet 1:20-21


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan pimeässä itse.

        Kun 1. sinetti on avattu, ja Valkea Hevonen lähtee liikenteeseen ( = Kristuksen voittava seurakuntamorsian, seppelöity Jeesuksen voiton ansiosta)

        - niin on seuraava sinetti, jossa Punainen hevonen.

        Mutta lue tarkkaan: Kun punainen hevonen on liikenteessä, missä Valkea?



        Olet sekaisin. Pyydä että Pyhä henki opettaisi - johtaisi totuuteen!

        Joh 14:26-, 16:13-14

        Ei pidä "järjen päätelmillä" tulkita Raamatun profeetallista sanaa! 2. Piet 1:20-21

        Sinä et tosiaan tulkitse järjen päätelmällä vaan sielunvihollisen opilla = kahden eri Jeesuksen opilla. Sinulla on pimeyden peite sydämellä.


      • Anonyymi

        Ilman Jeesusta ei voi tehdä mitään. Menkää kotiinne katukaa ja palauttamaan varastetut heti ennen kuolemaa tehtävä katumus.


      • Anonyymi

        Joku valkoisia vihaava henkilö kaatoi päälleen maitopurkkeja ja liukui maidossa metron lattialla eikö hirveää rasismia eikä ole suomalainen tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on sinulla seurakunta samassa paketissa sodan, nälän ja ruton kanssa josta seurakunta pääsee sitten kun sinetti murretaan. Vain pakana ja paholaisen palvoja voi väittää tuollaista.

        Nyt evankeliioimaan väärällä evankeliumilla Lappeenrantaan valloita vastaanottokeskus aloita karkeilla jatka jakamalla luettavaa ja vie muffinsseja reilusti arabien pullaa. Taatelia se on herkkua.


    • Anonyymi

      Tosi pimeää on nupissa, jos näkee viruksia siellä missä niitä ei ole!

    • Anonyymi

      Niin se varmaan on?

      Näkee pöpöjä ja vaikka mita!!!

    • Anonyymi

      Oikeat raittiit pofeetat eivät ole noitia ja taikureita, jotka koettavat nähdä viruksissakin jotakin ennustusta!!!

    • Anonyymi

      Jumalan Henki ei pane "viruksia" sinne missä niitä ei ole!

    • Anonyymi

      Se pitää paikkansa.

      • Anonyymi

        "Kumpi Jeesus" on sinulle suurempi, ja kumpaa palvelet?
        1. Jeesus joka avaa sinetit.
        2. Jeesus jonka edellinen Jeesus päästää vapaaksi kääröstä ratsastamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kumpi Jeesus" on sinulle suurempi, ja kumpaa palvelet?
        1. Jeesus joka avaa sinetit.
        2. Jeesus jonka edellinen Jeesus päästää vapaaksi kääröstä ratsastamaan?

        Se Jeesus joka nousi kuolleista on parasta A ryhmää


    • Anonyymi

      Viruksista ei JUmala anna profetioita.

    • Anonyymi

      On todella sairasta ja valhehenkin tuotetta muka profetoida viruksista, korona!

      • Anonyymi

        Palvelet siis antikristusta, vastauksesi varmisti sen.


    • Anonyymi

      Aloitus on raitise ja raamatullinen.

      Viruksia ei ole Sanan perusteella Ilm 6:2 Valkean hevosen kanssa!

      "korona" tarkoittaa Raamatun kielessä "kruunu" tai "seppele". Ja seppelöityneenä voittajana lähti Valkean hevosen ratsastaja liikkeelle. Yli 2000 vuotta sitten, Kristuksen voittoisa seurakunta!

      Viruksia ei ollut! Amen.

      • Anonyymi

        Vai lähti seurakunta joka oli samassa säiliössä sodan, nälän ja ruton kanssa. Häpäiset Kristuksen maanpäällistä ruumista. Et ole kristitty koska voit noin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai lähti seurakunta joka oli samassa säiliössä sodan, nälän ja ruton kanssa. Häpäiset Kristuksen maanpäällistä ruumista. Et ole kristitty koska voit noin tehdä.

        Kaikki kristityt on muiden taholta vihan kohteena ja enemmistö ryöstön varastelun raiskausten uhreja.


    • Anonyymi

      Asiaa on!

    • Anonyymi

      Valkea hevonen ei ratsastanut viruksia selässään. Amen.

      • Anonyymi

        Ei ollut viruksia vaan toinen Jeesus, niinkö? Muistat varmaan mitkä ovat islamin viisi pylvästä, näköjään elät niiden mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut viruksia vaan toinen Jeesus, niinkö? Muistat varmaan mitkä ovat islamin viisi pylvästä, näköjään elät niiden mukaan.

        Kiitos Jumalalle - en ole turvautunut islamilaisiin oppeihin!

        Raamattu on riittänyt ja riittää selittämään raamattua!

        Jatka sinä vain islamilaisella harhalal, totiset uskovat pysyvät Jeesuksessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut viruksia vaan toinen Jeesus, niinkö? Muistat varmaan mitkä ovat islamin viisi pylvästä, näköjään elät niiden mukaan.

        Apostolit ovat pylväät mihin voi rakentaa Jeesus on kulmakivi mikä pitää pystyssä . Palauttamaan varastetut


    • Anonyymi

      Amen. Jeesuksen seuraajat eivät tutki selityksiä jostain islamilaisista taikka muista eksyttävistä lähteistä!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, mutta miten tässä aloituksessa riehuvan islamistin saisi poistumaan? Onneksi on joitain jotka tietää sen pimeyden eksytyksen ja paljastaa meille muille tuon islamistin kahden Jeesuksen opetuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, mutta miten tässä aloituksessa riehuvan islamistin saisi poistumaan? Onneksi on joitain jotka tietää sen pimeyden eksytyksen ja paljastaa meille muille tuon islamistin kahden Jeesuksen opetuksen.

        Kukahan se riehuu? Aloittajan aloitus kun on ihan selvää Raamatun sanaa!
        Ei pilkun vertaa jostain islamistisesta hapatuksesta!

        Turha yrittää savustaa pois totisen totuuden esittäjää!

        Raamattua ei selitetä joillain korvien välistä nousevilla visioilla! EIkä jonkun rabbin päästä nousseilla "kuvilla" - viruksesta, koronasta!!

        Turha vaivata päätä jostain poistumisesta?

        Ei ole kahden Jeesuksen opetusta!

        A)
        Ilm 6:2 Valkean hevosen selässä ratsasti Jeesuksen Kristuksen seurakuntamorsian!
        Sepplöitynä voittajana!

        B) Vasta Ilme 19. luvussa ITSE Jeesus ratsastaa!

        Eli? On Kristuksen voittava seurakunta, morsian, joka ratsastaa Ilm 6.2 luvussa.

        No, jotkut eivät vain ymmärrä, näe? Sokeus on niin vahva. Vain Totuuden Henkoi voisi valaista?

        Mutta puuhastellaan enemmän islamilaisten oppien harhoissa.

        ALOITUS edustaa vain Raamatun aitoa tekstiä!


    • Anonyymi

      On sanottu, että pimeässä valkoinen hevonen ja valkoinen lammaskin on musta!
      Jos joku (uskis) on pimeässä, eikä Herran Sanan valossa - hän ei näe oikein!

      • Anonyymi

        VALKEUTEEN TULLAAN JEESUKSEN LUOKSE HÄN ON VALKEUS. Mutta myös rikoksia tehnyt voi valkeuteen tulla tunnustamalla rikokset mikä kirpaisee mutta lopulta helpottaa. Palauta vaan rohkeasti mitä veit muilta.


    • Anonyymi

      Sadat ja tuhannet ellei peräti sadattuhannet valtaa pitävät ja käyttävät ovat alkaneet "valkaisemaan" ja puhdistamaan "vaatteitaan" ja pesemään käsiä, tästä, keeni-TERAPIA myrkystä!

      nyt miten on, vaaditaanko sitten valkoista hevosta, virusta :) oikeuden eteen, kun numberin oikeuden käynnin alkavat?

      ja sitten tietysti, toinen punainen hevonen ja sen ratsastaja vaaditaan oikeuteen, vastaamaan "viha" puheesta ja teoista, kun on ottanut rauhan pois!

      Joten, nyt alkaa, Jumalan isot rattaat pyörimään, ja Ensimmäinen Sinetti ja sen "takana" oleva Jumalan ILMOITUS tulee esille, ja sitä seuraa että suuri joukko vääriä ja pahoja opettajua, vääriä ja pahoja profeettoja tulee esille ja eksyttää monia uskovia valheilla ja petoksella.

      Heidän aseensa on jousi ei miekka. sillä Miekka on Jumalan Sana!
      Jousi ampuu myrkyllisiä, kavalia palavia noulia jotka eksyttävät jopa uskovia!

      Joten ottakaa USKON KILPI, ja sen paras "kaveri", Jumalan SANAn tunteminen ja teitä ei voi palavilla nuolilla saada eksymään.

      Miksi te, eksytte, palavien nuolien vaikutuksesta ?
      KOSKA ette tunne Kirjoituksia, sekä Uutta Testamenttia että Vanhaa.

      Tämä on Herrani Jeesuksen LÄÄKE, KAIKKIIN vaivoihin ja perkeleen kavaliin palaviin nuoliin:

      Matt. 22:
      29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

      Mistä saat Jumalan VOIMAA?

      Herran antama LUPAUS eli vastaus on:
      Ap. t. 1:
      4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
      5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."

      eli monet lähtevät liikeelle, omassa voimassa ja omassa "tunteessa" ettei tarvitse Lukea ja "opiskella" Jumalan Sanaa, ja sitten tulee maito junassa, jos on onnea takaisin!

      eli, Lue Jumalan Sanaa ja ODOTA Kunnes Jumala antaa Pyhän Hengen voiman!

      Kun Jumala on kansamme, kukaan ei voi meille mitään eikä kukaan voi meitä eksyttää!

      Joten, vielä sanon teille:
      LUKEKAA Jumalan Sanaa ,RAAMATTUA, ja Täyttykää jatkuvasti Pyhällä Hengellä. ja rukoilkaa alati ja jatkuvasti Hengessä ja Henki itse auttaa meitä!

      ja KAVAHTAKAA pahoja opettajia aj vääriä pahoja opettajia ja pahoja vääriä ja kieroja oma tekoisia profeettoja!

      Jos havaitse sellaisen paikan tahi kirjoituksen, Juokse HETI lujaa Herran siipein alla suojaan!

      ja sitten vielä
      Lukekaa ITSE Jumalan Sanaa, jatkuvasti ja odottakaa kunnes Herra antaa teille "tehtävän" ja siihen voiman ja vallan eli Pyhän Hengen ja valtuutuksen.

      ja KAVAHTAKAA pahoja opettajia!

    • Anonyymi

      ja nyt olen ansainnut uutta tuoretta pavuista jauhettua kahvia :)


      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Nauti sinä kofeiinia, kirjoituksesti eivät siksi vakuuta!


      • Anonyymi

        Montako pulloa viskiä minun pitäisi juoda että pääsisin sinun tasolla tiedossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako pulloa viskiä minun pitäisi juoda että pääsisin sinun tasolla tiedossa?

        Et ikinä pääse TIEDOSSA samalle tasolle kuin mitä Herra on minulle antanut!

        Herää äläkä unta näe!
        mitä sitten viskiin tulee, niin minkä tähden viskiä jallu juo?

        joten Salomo on jo edeltä ilmoittanut, ota opiksesi:
        "Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään. Milloinkahan herännen? Tahdonpa taas hakea tätä samaa."

        Oletko hengellisesti, jatkuvasti väärällä tavalla humalassa?

        eikö tämä Salomin viisaus ja neuvo kelpaa sinulle:
        "Ystävän lyönnit ovat luotettavat, mutta vihamiehen suutelot ylenpalttiset."

        Joten älä tee kuten minä teen vaan kuten sanon:

        Lue Jumalan Sanaa ja ole kuuliainen ja tottelevainen :)

        ja sitten lisää kahvia, nyt en jaksa näin keskellä päivää viskiä nauttia, mutta toki illalla voi tilkan ottaa :)

        Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä pääse TIEDOSSA samalle tasolle kuin mitä Herra on minulle antanut!

        Herää äläkä unta näe!
        mitä sitten viskiin tulee, niin minkä tähden viskiä jallu juo?

        joten Salomo on jo edeltä ilmoittanut, ota opiksesi:
        "Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään. Milloinkahan herännen? Tahdonpa taas hakea tätä samaa."

        Oletko hengellisesti, jatkuvasti väärällä tavalla humalassa?

        eikö tämä Salomin viisaus ja neuvo kelpaa sinulle:
        "Ystävän lyönnit ovat luotettavat, mutta vihamiehen suutelot ylenpalttiset."

        Joten älä tee kuten minä teen vaan kuten sanon:

        Lue Jumalan Sanaa ja ole kuuliainen ja tottelevainen :)

        ja sitten lisää kahvia, nyt en jaksa näin keskellä päivää viskiä nauttia, mutta toki illalla voi tilkan ottaa :)

        Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

        Sorry, tekstisi on ala-arvoista, ei uskottavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä pääse TIEDOSSA samalle tasolle kuin mitä Herra on minulle antanut!

        Herää äläkä unta näe!
        mitä sitten viskiin tulee, niin minkä tähden viskiä jallu juo?

        joten Salomo on jo edeltä ilmoittanut, ota opiksesi:
        "Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään. Milloinkahan herännen? Tahdonpa taas hakea tätä samaa."

        Oletko hengellisesti, jatkuvasti väärällä tavalla humalassa?

        eikö tämä Salomin viisaus ja neuvo kelpaa sinulle:
        "Ystävän lyönnit ovat luotettavat, mutta vihamiehen suutelot ylenpalttiset."

        Joten älä tee kuten minä teen vaan kuten sanon:

        Lue Jumalan Sanaa ja ole kuuliainen ja tottelevainen :)

        ja sitten lisää kahvia, nyt en jaksa näin keskellä päivää viskiä nauttia, mutta toki illalla voi tilkan ottaa :)

        Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

        Itsekehu, kerskaus ja ylpeys oikein haisee tuosta postauksesta!!


      • Anonyymi

        Älkää sanoo väärää todistusta toisista myöskään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää sanoo väärää todistusta toisista myöskään

        Uskonlakoisilla on varastettua tavaraa muiden kodeista otettua


    • Anonyymi

      "Et ikinä pääse TIEDOSSA samalle tasolle kuin mitä Herra on minulle antanut!"

      Entäpä jos - kun - monet ovat päässeet? Eivätkä ole naiiveja, eivät kehuskele saamillaan asioilla?

      1 kor 8:1-2

      1 Kor 13:9
      1 kor 13:1-2

    • Anonyymi

      Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta taloon.

      Sillä Raamattu sanoo: "Älä sido puivan härän suuta", ja: "Työmies on palkkansa ansainnut".

      Hyvä käännös
      31 Ja sen saatte te ja teidän perheenne syödä missä hyvänsä, sillä se on teille palkka palveluksestanne ilmestysmajassa.

      Väännös -92
      31 Te ja teidän perheenne voitte syödä niitä missä tahansa, sillä ne ovat teidän palkkanne pyhäkköteltassa tehdystä työstä.

      Nyt Paavalin opetus on selvä:
      Ja mitä sinulla on, jota et ole lahjaksi saanut? Mutta jos olet sen saanut, niin miksi kerskaat, ikäänkuin se ei olisi saatua?

      Saako TYÖMIES, palkan lahjaksi eli armosta vai ansiosta?
      Nyt peltomiehen joka pelolla työtä tekee, saa siis palkan kun palvelee ilmestysmajassa?
      eikö tämä ole Mooseksen kautta saatu opetus ja tieto?

      25 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
      26 "Puhu leeviläisille ja sano: Kun te israelilaisilta otatte ne kymmenykset, jotka minä olen määrännyt heidän teille annettavaksi perintöosaksenne, niin antakaa siitä Herralle anti, kymmenykset kymmenyksistä,
      27 ja se katsotaan teidän anniksenne, niinkuin puimatantereelta annetut jyvät tai kuurnasta tullut mehu.
      28 Niin antakaa tekin Herralle anti kaikista kymmenyksistä, jotka te saatte israelilaisilta, ja tämä Herralle niistä tuleva anti antakaa pappi Aaronille.
      29 Kaikista saamistanne lahjoista antakaa Herralle täysi anti; kaikesta, mikä parasta on, antakaa pyhä lahja.
      30 Ja sano heille: Kun te siitä annatte parhaimman osan, niin se katsotaan leeviläisten anniksi niinkuin puimatantereen tai kuurnan sato.
      31 Ja sen saatte te ja teidän perheenne syödä missä hyvänsä, sillä se on teille palkka palveluksestanne ilmestysmajassa.

      eli HE, leeviläiset saavat leivän ja pellon sadon lahjaksi, mutta saako kaikki, vai muutamat ovat sitten itse siellä pellolla työtä tekemässä?

      ei kait kaikki ole leeviläisiä tahi ei kait kaikki ole peltomiehiä!

      Jos se on lahja ei siitä tule kerkata, mutta jos se on työn ansio voi siitä kerkata jos tahtoo.
      Mutta parempi' on ettei kerskaa sillä' monet ovat kovin heikkoja ja herkkä nahkaisia, ja kun eivät itse tahdo työtä tehdä, ei heillä ole mitä tarvitsevalle antaa!

      eli Paavalin opetus on selvä:

      "Sillä me olemme kuulleet, että muutamat teidän keskuudessanne vaeltavat kurittomasti, eivät tee työtä, vaan puuhailevat sellaisessa, mikä ei heille kuulu."

      Kurittomasti ! ja eivät tee työtä!
      aj puuhailevat sellaisessa joka ei kuule heille!

      Miksi he, te ette mene pellolle töihin niin että:

      "Joka on varastanut, älköön enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle."! ! !

      Mitä sanoo Jumalan vastaus?
      "Vanhurskas iloitsee Herrassa ja turvaa häneen, ja kaikki oikeamieliset kerskaavat."
      ja
      vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra.
      'Nyt siis, Herran Jeesuksen opetus on sama mitä Isä opettaa Vanhassa Testamentissa ja Paavali meille!

      9 Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
      10 Älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.
      ja
      7 Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta taloon.
      8 Ja mihin kaupunkiin te tulettekin, missä teidät otetaan vastaan, syökää, mitä eteenne pannaan,

      Jos olet pellolla työssä, peltomies, työmies, et kai samalla voi tehdä työtä matkalla?

      AINA TE EKSYTTE.
      AINA!

      Joten oletko OIKEAMIELINEN työmiestä kohtaa:
      "kaikki oikeamieliset kerskaavat."
      ja
      joka kerskaa, kerskatkoon siitä, ... että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut!!!

      Joten onko sinulla, sitten tietoa lahjaksi saatua vai työllä hankittua!

      AINA TE EKSYTTE
      AINA!

      Nyt esim ruottissa on kouluissa alettu ja monessa "yliopistossa" alentamaan rimaa, mitä tulee opiskelun tasoo, TIETOO, sillä se on rasistista että toiset oppivat ja toiset eivät, joten heillä, ruottalaisilla on laki tahi sääntö tahi määräys että kokeen tulee olla helppo että kaikki pääsevät seuraavalle tasolle!

      se on lahjaksi saatu todistus, ei ansiosta,
      Joten miksi te huudatte, miksi ette mene töihin pellolle ja opia ja sitten teillä on antaa tarvitsevalle!

      ja nyt lisää kahvia, apvuista jauhettua, joka on pelolla tehty, jossain työmiehen ansiosta, ei lahjaksi saatua, joten siitä joutuu maksamaan kultaa ja hopeaa, niin että työmies on palkan ansainnut ja itse saan aamu kahvia :)

      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Entäpä jos - kun - monet ovat päässeet? Eivätkä ole naiiveja, eivät kehuskele saamillaan asioilla?"

      Olenko kehubut, SAAMILLANI asioilla vai työllä ja vaivalla saatavilla olevalla tiedolla?

      Miksi te ette "ikinä" opi!


      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Juutalaisia voi lohduttaa antamalla lahjaksi karkkipussi tai konvehtilaatikon sekä jotain hyvää limua että unohtavat murheensa ja opettaa palauttamaan varastetut näin voi auttaa. Kannattaa jakaa karkkipusseja myös Arabiassa ja siten lohduttaa.


    • Anonyymi

      "Sorry, tekstisi on ala-arvoista, ei uskottavaa!"

      Itsekehu, kerskaus ja ylpeys oikein haisee tuosta postauksesta!!

      Etkö edes LUKENUT mitä KIRJOITIN!

      - - - Lue Jumalan Sanaa ja ole kuuliainen ja tottelevainen :)

      LUE Jumalan Sanaa ja Sana tekee mitä sen TARKOITUS ON TEHDÄ:

      Jes. 55:
      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      Joh. 6:63
      63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

      ja sitten KERTAUSTA, eli kovaa ja kurin-alaista TYÖTÄ:
      "Vanhurskas iloitsee Herrassa ja turvaa häneen, ja kaikki oikeamieliset kerskaavat."

      OIKEAMIELISET! KERSKAAVAT!

      ja
      "vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra."

      NE SANAT! jotka olen teille puhunut/kirjoittanut, ovat kuin VESI joak tulee sateena alas maanpäälle ja saa aikaa pellon sateen!
      ja se pelto tuottaa leivän tarvitsevalle!

      etkö ymmärrä mitä Jumala opettaa ja on tehnyt!!!

      "tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,"

      MIKSI TE AINA EKSYTTE?

      "Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa."
      ja
      "Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien. Suuresti te eksytte."
      ja
      Joh. 6:63
      Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

      Nyt Herra on elävien Jumala ja joka elää se tekee työtä tahi sitten ei syö!

      "että kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä."

      Nyt Kuitenkin tämä Pelastus ei tule työstä vaan armosta, eli lahjaksi kuin taivaalta tuleva sade joka siis antaa leivän eli elämän,
      SILLÄ
      Joh. 1
      1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

      ja NYT Jumala on SEN SANAN: "Hän oli alussa Jumalan tykönä."

      LÄHETTÄNYT MAAILMAA:
      11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
      12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

      eli:
      niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      MIKSI JEESUS ON MAAILMAAN LÄHETETTY?

      eikö siksi että antaa leivän eli pelastuksen kaikille!
      Joh. 6:
      48 Minä olen elämän leipä.

      Nyt tätä leipää saa armosta ja lahjaksi, kuitenkin sen eteen joku on tehnyt työtä!
      ei se leipä itsestään tule vaan sen eteen tulee tehdä, työtä!

      Nyt Jeesus, ja Jumala itse sekä Paavali että minä, kuka lie olen, olemme tehneet työtä että teillä olisi leipää syädö josta saa aj tulee elämä, ja Elämän Sanat:

      etkö ole lukenut:
      "Valvo itseäsi ja opetustasi, ole siinä kestävä; sillä jos sen teet, olet pelastava sekä itsesi että ne, jotka sinua kuulevat."

      Eikö tämä ollut juuri mitä Jeesus teki? ja TImoteus! ja minä, kuka lie olen!

      AINA TE EKSYTTE
      AINA!

      "Vanhurskas iloitsee Herrassa ja turvaa häneen, ja kaikki oikeamieliset kerskaavat."
      OIKEAMIELISET, eli ne jotka oikein tekevät ovat Herralle Iloksi!

      "että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra. "

      "Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra. "
      Nyt mitä sana- 'senkaltaisiin' on ja tarkoittaa tässä asia yhteydessä?

      eikö niitä, jotka oppivat ja ymmärtävät ja sitten VALVOVAT itseään ja opetustaan!
      eli oikeimielisiin Herra MIELISTYY, ei väärä mielisiin jotka eivät työtä tahdo tehdä!

      Jos siis kerkaat LAHJASTA, se ei ole hyvä jos kerskaa, siitä mikä on ansio, voit sen tehdä mutta et Jumalan Edessä, joten
      Ihmisen edessä voit kerskata ,että olet ymmärtäväinen ja teet työtä ja saat palkan:
      LEIVÄN eli aamu kahvia :)


      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Juutalaiset ei ota vastaan tänäänkään kavahtakaa fariseuksia


    • Anonyymi

      "Et ikinä pääse TIEDOSSA samalle tasolle kuin mitä Herra on minulle antanut!"

      Entäpä jos - kun - monet ovat päässeet? Eivätkä ole naiiveja, eivät kehuskele saamillaan asioilla?

      1 kor 8:1-2

      1 Kor 13:9
      1 kor 13:1-2

      Voi teitä te järjettömät. jotka ette työtä tahdo tehdä!

      Mitä sanoo Jumalan vastaus?

      1 Mitä sitten epäjumalille uhrattuun lihaan tulee, niin tiedämme, että meillä kaikilla on tieto. Tieto paisuttaa, mutta rakkaus rakentaa.
      2 Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee;

      Tieto lisää tuska?
      "Sillä missä on paljon viisautta, siinä on paljon surua; ja joka tietoa lisää, se tuskaa lisää."

      Nyt mitä Paavali opettaa epäjumalille SYÖMISESTÄ, ei tiedon hankkimisesta?

      Mitä nyt epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.

      SII HAVAITSE:
      niin TIEDÄMME, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.
      EI OLE MITÄÄN epäjumalia! on vaan perkeleen valhe ja petos.

      Joten tämä kohta, mitä lainaat ja jolla pyrit, jotain sanomaan, ei toiminut:
      - - - EI maalia, yritä uudelleen!

      1 Kor 13:9
      "Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista."

      Totta, kuitenkin Herran palvelija todistaa:

      "Sentähden minä sanon: Kuule minua; minäkin ilmoitan, mitä tiedän."
      MITÄ TIEDÄN!

      Job 36:4
      2 "Maltahan vähän, niin julistan sinulle, sillä vielä on minulla Jumalan puolesta puhuttavaa.
      3 Minä noudan tietoni kaukaa ja osoitan Luojani oikeuden;
      4 sillä totisesti, sanani eivät ole valhetta-mies, jolla on täydellinen tieto, on edessäsi.

      Joten vaikka, profetointi on vajavaista, mistä Paavali puhuu, on monia joilla on täydellinen tieto, mutta ei Jumalan edessä!

      etkö ole lukenut:
      "Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita."

      Nyt he, ketä lie ei ole vajavaisia, sillä Jumala on heidät, opettanut ja se taas "maksaa" viisaille ja tietäjille vaivaa ja aikaa että tulee viisaaksi ja tietäväksi.

      Profetoiminen on "tässä ja nyt" puhumista ja se on usein vajavaista!

      Joten
      - - - Ohi meni ei maalia! Yritä uudelleen!

      1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
      2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.

      Sulkeeko tieto, KAIKEN TIETO, pois uskon tahi RAKKAUDEN?

      Kol. 2:
      2 että heidän sydämensä, yhteenliittyneinä rakkaudessa, saisivat kehoitusta omistamaan täyden ymmärtämyksen koko rikkauden ja pääsisivät tuntemaan Jumalan salaisuuden, Kristuksen,
      3 jossa kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat kätkettyinä.

      ELI JEESUKSESSA ON KAIKKI TIETO JA TIETO!

      juuri se mistä Jumala, Isä puhuu palvelijansa kautta:
      "oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä; että tulisitte täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä."
      ja
      9 Ja sitä minä rukoilen, että teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä,
      10 voidaksenne tutkia, mikä paras on, että te Kristuksen päivään saakka olisitte puhtaat ettekä kenellekään loukkaukseksi,

      ja mitä sanoo Jumlaan vastaus:
      "vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra."

      JOKA ON YMMÄRTÄVÄINEN, se on Herralle mieleen!
      ei se joak ei ymmärrä!

      Joten
      - - - EI MAALIA. Yritä uudelleen!
      Hyvä käännös 33/38
      5 Vastaa minulle, jos taidat; varustaudu minua vastaan, nouse taisteluun.

      Väännös -92
      5 Vastaa minulle, jos voit, esitä perustelusi, asetu sanojesi taakse.

      Joten
      4 sillä totisesti, sanani eivät ole valhetta-mies, jolla on täydellinen tieto, on edessäsi.

      AINA TE EKSYTTE
      AINA!


      Nyt olen ansainnut jonkun työmiehen ansiosta, juuri pavuista jauhettua tuoretta kahvia :)

      "tekemään työtä hiljaisuudessa ja syömään omaa leipäänsä. "

      Jos ei työtä tee, ei saa tuoretta juuri pavuista jauhettua kahvia, vaan tulee juoda toisten vanhaa sumppia!

      https://urbaanisanakirja.com/word/sumppia/

      Nyt Jumala sanoo:
      18 Ja kun hän on noussut valtaistuimellensa, kirjoituttakoon hän itsellensä kirjaan jäljennöksen tästä laista, joka on leeviläisten pappien huostassa.
      19 Ja hän pitäköön sen luonaan ja lukekoon sitä, niin kauan kuin elää, oppiaksensa pelkäämään Herraa, Jumalaansa, ja noudattamaan tarkoin kaikkia tämän lain sanoja ja näitä käskyjä,
      20 ettei hänen sydämensä ylpistyisi hänen veljiänsä kohtaan ja ettei hän poikkeaisi käskyistä, ei oikealle eikä vasemmalle-niin että hän ja hänen poikansa kauan hallitsisivat Israelin keskuudessa."

      Ai niin, ostin Calligraphy paketin joten aikomuskeni on kirjoittaa, "Oma Raamattu" Jumalan neuvon mukaan, vaikka se vie aikaa ja vaatii vaivaa :)
      Aluksi, Johanneksen ilosanoma.

      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt tietysti kaikki tietävät, (TIETO) että, ei ole mahdollista ottaa satoja lampaita tahi peuroja ja niistä tehdä kirjoitus "paperia".
      Toisaalta voisin ostaa egyptiläistä paperia, mutta se ei ole hyvä.
      Kiinalaiset, tekivät jao satoja vuosia sitten puusta "paperia" kirjaimellisesti että puusta kirjoja!
      se on tosin hyvä, mutta ei aja sitä asiaa mitä aikomukseni on, eli kirjoittaa omalla kädellä, koko Raamattu alkaen Johanneksen ilosanomasta tahi vielä enemmän mahdollisesti, Galatalaiskirjeestä tahi Roomalais kirjeestä.

      Nyt tässä on muutama ongelma :(
      kallirafia, kaunokirjoitus, korokirjoitus, on hyvä ja suotiteltavaa kirjoittaa paperille, jonka paino on 90-200 grammaa, eli koivn painavaa ja paksua.
      itselläni on ja kaupasta saa paljon ja edullisesti, yleisintä "kopio" paperia, joka on 70 grammaa.
      Omat kriisini ovat tätä yleisintä, ja harras toiveeni on että voi tilata kiinalaista tahi japanilaista, todella ohutta paperia.

      nyt ongelma on että, paksu paperi sen läpi ei näy, ne apuviivat joita on aluksi käytettävä apuna, sillä ne oikeat paperit ovat siis paksuja.
      Tosin voisin tehdä puusta, Suomalaisesta koivusta, kirjotus-alustan jossa olisi kirkas valo sen työ-tason alla, ja se valo sitten mahdollistaisi ne apu-viiva-paperit sen päällä :)
      Nyt se Suomalaisesta koivusta tehtävä kirjoitus taso, joka on noin 120 senttiä korkea, itselleni sopiva korkeus tulee olla 60 asteen kaltevuus kuten oli ennen vanhaan, vaikka Lutherilla ja Agrigolalla.

      Martin Luther kirjoittaa ja lukee :)
      https://www.macleans.ca/wp-content/uploads/2017/10/OCT25_COREN_LUTHER_POST-806x562.jpeg

      ja Suomenkielen tekijä, Mikael Agricola
      http://www.kolumbus.fi/hannu.j.asikainen/patsaat/agricola_lahti.jpg

      Joten tästä on hyvä jatkaa.. eli alkaa kirjoittamaan, omin käsin, koko Raamattu, jos Herran tulo viipyy.

      Nyt monet seikat osoittavat että loppu on lähellä, mutta niin oli lutherin aikana ja niin oli agricolan aikana.

      Joten kukaa ei voi olla varma, vaikka nyt, kuten heille merkit ovat selvät että on lopunaika.

      se oli jo Paavalin aikana, mutta sama se, kunhan olemme valmiit kun meidän aikamme tulee.

      joten nyt kirjoitamaan hienolla callirafialla, "oma Raamattu" :)

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kalligrafia
      Kalligrafia eli korutekstaus tai kaunokirjoitustaide[1] (muinaiskreikan sanasta καλλιγραφία [kalligra'phia:] ’kaunokirjoitus’ < κάλλος ’kauneus’ ja γράφειν ’kirjoittaa’) on kauniin käsinkirjoittamisen taiteenala. Kalligrafian harjoittaja on kalligrafi.

      ja oppia ja TIETOA on hyvä saada ettei kirjoitus jälki ole harakan varpaita, joista toiset eivät saa selvää, tosin toisille sitä ei ole kirjoitettu vaan, kuten Jumala sanoo:

      18 Ja kun hän on noussut valtaistuimellensa, kirjoituttakoon hän itsellensä kirjaan jäljennöksen tästä laista, joka on leeviläisten pappien huostassa.
      19 Ja hän pitäköön sen luonaan ja lukekoon sitä, niin kauan kuin elää, oppiaksensa pelkäämään Herraa, Jumalaansa, ja noudattamaan tarkoin kaikkia tämän lain sanoja ja näitä käskyjä,
      20 ettei hänen sydämensä ylpistyisi hänen veljiänsä kohtaan ja ettei hän poikkeaisi käskyistä, ei oikealle eikä vasemmalle-niin että hän ja hänen poikansa kauan hallitsisivat Israelin keskuudessa."

      - kirjoituttakoon hän itsellensä kirjaan jäljennöksen tästä laista,
      JA
      - pitäköön sen luonaan ja lukekoon sitä, niin kauan kuin elää, ! ! !
      - oppiaksensa pelkäämään Herraa, Jumalaansa,
      - ettei hänen sydämensä ylpistyisi hänen veljiänsä kohtaan

      Joten, hyvä on sitten jos voi kirjoittaa itse, se jää silloin muistiin paremmin kuin "pelkkä" lukeminen, mutta
      Jos ei voi kirjoittaa "omaa Raamattua" on hyvä sitten ostaa kaupasta oma, hyvä Raamattu ja tietysti, hyvä ja paras käännös 33/38!

      ja sitten lukekoon ja oppikoon, pelkäämää Jumalaa!
      ja kasvakoon Herran tutemisessa
      ja
      KAIKESSA TIEDOSSA!

      aj tiedon kautta sitten usko uudistuu!

      Nyt ketjun aiheeseen:

      "Oi Timoteus, talleta se, mikä sinulle on uskottu, ja vältä tiedon nimellä kulkevan valhetiedon epäpyhiä ja tyhjiä puheita ja vastaväitteitä, "

      On hyvä, lukea Jumalan Sanaa ettei eksy

      nyt on paljon, vääriä ja kieroja opettajia sekä pahoja ja vääriä ja kieroja oma tekoisia profeettoja, jotka joko tieten tahtoen tahi tietämättään valhetelevat aj pettävät Herran omia!

      Joten on hyvä tallettaa Jumalan Sanaa sydämeen ja jos mahdollista kirjoittaa "oma Raamattu" ja valvoa sitten mitä kirjoittaa ja puhuu ja opettaa..

      Joten tämä ei ole kaikille "pakollista" mutta kenelle Herra sitten sen tuskan eli TIEDON antaa, on sitten oltava tarkka ja tutkittava ja varmsitettava kaikki mitä he, pahat väittävät.

      kuten että Jeesuksen päässä oleva piikki kruunu, olisi virus!

      ei vaan Herra oli ja on puhdas, ilman viruksia, eli Jumalan Sana ei ole virus joka leviää !

      TIETÄMÄTTÖMÄT väittävät!
      "sillä minä olen Herra, sinun parantajasi".

      Sananl. 4:20-22
      - - - "lääke koko hänen ruumiillensa."

      KAVAHTAA HEITÄ!
      Juoskaa pakoon!

      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Joko puheripulisi loppui?
        Sekavia esityksiä, kuak sellaisia edes jaksaa?
        Juo lisää kahvia ja....


    • Anonyymi

      Mihn kohtaa viittaat?
      toki voit yksilöidä jso kerran on jotain moitittavaa tahi ei totta?

      vai etkö edes lukenut koko juttua!

      "Niin, minä tarkkasin teitä; mutta katso, ei kukaan ole Jobin sanoja kumonnut, ei kukaan teistä voinut vastata hänen puheisiinsa." !½

      - - - ei kukaan teistä voinut vastata hänen puheisiinsa.

      "Joko puheripulisi loppui?"
      ei loppunut eikä lopu ellei Herra sitä salli, mutta näyttää siltä että ei salli, joten;

      Nyt, en voi enkä tahdo vaieta!

      Sillä minä olen sanoja täynnä, henki rinnassani ahdistaa minua.

      Ihmettelen miksi kukaan ei tästä ja näistä puhu ja tuo esille?
      ihmettelen ja itken kuin Elias, muinoin:

      "Minä olen kiivailemalla kiivaillut Herran, Jumalan Sebaotin, puolesta. Sillä israelilaiset ovat hyljänneet sinun liittosi, hajottaneet sinun alttarisi ja tappaneet miekalla sinun profeettasi. Minä yksin olen jäänyt jäljelle, mutta minunkin henkeäni he väijyvät, ottaaksensa sen."

      Olenko jäännyt yksin?

      vaikka olisin Herra on AINA KANSSANI!

      jos en osaa asioita tuoda selvästi esille, se on teidän ongelmanne, jos ei Herralla ole muita jotka kuulevat ja puhuvat ja

      "Minä olen kiivailemalla kiivaillut Herran, Jumalan Sebaotin, puolesta."

      eikö kukaan tahdo kiivailla, mustasukkaisesti, kateellisesti, Herran Sebaotin puolesta ja "puolustaa" Herraa?

      Paavali oli laitettu ja asetettu PUOLUSTAMAAN, Evankeliuminia ja TOTUUTTA ja OIKEUTTA!

      2. Tim. 4:
      16 Ensi kertaa puolustautuessani ei kukaan tullut avukseni, vaan kaikki jättivät minut; älköön sitä heille syyksi luettako.

      17 Mutta Herra auttoi minua ja vahvisti minua, että sanan julistaminen minun kauttani tulisi täydelleen suoritetuksi, ja kaikki pakanat sen kuulisivat; ja minä pelastuin jalopeuran kidasta.
      18 Ja Herra on vapahtava minut kaikesta ilkivallasta ja pelastava minut taivaalliseen valtakuntaansa; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

      Joten Herra on AINA KANSSANI, vaikka kaikki ihmiset hylkäisivät, ja monet ovat jo hyljänneet!

      Mutta sama se, te KAIKKI olette kuin kuivia oljen korsia!

      Kuin kuivia puita !
      ja Jumalan SANA on tuli suussani, kun Herra sen vahvistaa!

      ja nyt sitten lisää kahvia :)
      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Kukaan ei jaksa edes lukea pitkiä sekavia selityksiä.

    • Anonyymi

      Ei tosiaankaan....

    • Anonyymi

      "Kukaan ei jaksa edes lukea pitkiä sekavia selityksiä."

      kukaan ei PAKOTA sinua lukemaan pitkiä ja sekavia tekstejä, vaan jos sen teet, teet tosin hyvin, mutta jos et tee, niin mitä sitten!

      Jos kukaan muu ei jaksa tahi tahdo tahi kykene kirjoittamaan, niin
      voi olla,
      - - - Jumala suokoon ettei ole,
      että olen ainoa lähde josta saatte jatkuvasti muistutuksia ja kehoituksia, itse tutkimaan ja
      Lukemaan Jumalan Sanaa.

      sillä, totisesti, totisesti;
      hyvin pian; äkkiä tulee se mistä Paavali on kirjoittanut ja josta Jeesus VAROITTI meitä, jotka uskomme:

      Tulee vääriä ja kieroja opettajia sekä vääriä ja kieroja ja pahoja, oma tekoisia profeettoja, jotka
      VALITETTAVASTI
      kykenevät tekemään OIKEITA ihmeitä ja tunnus merkkejä!

      se että he eksyttävät on Herran VAROITUS ja Paavalin.

      Jumala itse, miten ja miksi, tulee LÄHETTÄMÄÄN VÄKEVÄN (voimakkaan ) eksytyksen!
      ja se vie mukana jopa valittuja, jotka nyt uskovat!

      Joten, näistä teille kirjoittelen ja muistutan:

      LUKEKAA itse Jumalan Sanaa ja rukoilkaa jatkuvasti hengessä ja Henki itse auttaa ja tietää mikä ja mitä on.

      Joten Lukekaa ja rukoilkaa, sillä
      se tulee äkkiä mitä on tuleva!

      itse voit "itseltäsi kysyä", voit tutkia itseäsi,
      Miten otit vastaan tämän teko-nuhan ja sen määräykset jotka tulivat, esivallan pitäjiltä!

      jso olit vastaan ja tottelit,
      OLE VAROVAINEN sillä se eli tämä oli testi jolla koko maailmaa testatiin, kuinka he ottavat pahan ja valheen ja petoksen vastaan!

      eli, tutki itseäsi, jso otit ilolla vastaan PELASTUKSEN jonka maailma tarjosi, sitä tulee vielä paljon lisää,
      sitä PELASTAVAA tekoa joita he, ketä lie, tulevat sitten ottamaan perkeleen petoksen ja valheen vastaan!

      9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

      Nyt ei ollut tunnustekoja eikä merkkejä mukana, joten se tulee!
      ja kun sitten tulee, mukana merkit ja tunnusteot, miten voit sen ja sitä vastustaa?

      Jumalan Sanalla ja RUKOUKSELLA.
      ja kun sitten Luet ja rukoilet, Jumalan Rakkaus, ja ARMO vaikuttaa että olet varjeltu ja suojassa!

      Fil. 4:
      7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

      Jumalan RAUHA varjelee (suojelee) sinua!

      Jumala sanoi Aabrahamille, mikä on myös meille:
      MINÄ olen sinun KILPESI!

      "Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta. "

      Jeesus ON Jumalan SANA ja sen tunteminen sitten lisääntyköön!
      Miten opit tuntemaan Jumalan Sanaa ja sitten sen kautta ,eli luetun kautta tuntemaan Jumalaa.

      se on JUMALAN TEKO.
      jokainen nainen, korjaan jokainen ÄITI, tietää että vauva ja lapsi tarvitsee maitoa, eli tissiä, ja kumpikaan ei tiedä, miten se, maito eli ravinto antaa ja itsestään kasvattaa vauvaa ja lasta!

      mutta me saamme siitä, Jeesuksen leivästä, mysö samalla ymmärrystä mutta tärkeintä on lukea, kuten
      vauvalle / lapselle on tärkein äidn rinta joka antaa sitä maitoa.

      Kuten olen teille, kirjoittanut, niin Jumalan eräs nimi:
      El Saddain, Suomeksi KAIKKIVALTIAS, merkitsee
      suomeksi:
      "äidin rinta joka on täynnä maitoa"

      eli tämä on eräs Jumalan NIMI = "äidin rinta joka on täynnä maitoa"

      nyt, me saamme sitä kun luemme Jumalan Sanaa ja se sana itsestään tekee sen mitä varten (Jeesus Jumalan Sana) on lähetetty:

      Jes. 55:
      1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

      Tulkaa syökää leipää ja vettä: ELÄVÄÄ LEIPÄÄ ja ELÄVÄÄ VETTÄ !

      ja Jesaja jatkaa
      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      joten NIINKUIN sade, eli vesi tulee alas maahan ja tekee sen hedelmälliseksi, niin Jumalan SANA tekee sielussamme!

      antaa leivän ja veden, että kasvamme!

      se on Herran Jeesuksen eräs, syy miksi tuli taivaasta tänne!

      Minä olen se ELÄVÄ LEIPÄ, MANNA joka tuli alas taivaasta sanoo Herra.

      Joten anna Jumalan tehdä mitä Jumala tekee ja tee sinä mitä on hyvä tehdä:

      Lue Jumalan Sanaa, syö leipää ja juo vettä :)


      nyt sitten lisää kahvia :)

      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        "antaa leivän ja veden, että kasvamme!
        se on Herran Jeesuksen eräs, syy miksi tuli taivaasta tänne!"

        Kiitos ajankohtaisesta opetuksesta taas!
        Jeesus on Elämän Leipä
        John.6
        1 Sen jälkeen Jeesus meni Galileaan, se on Tiberiaan, järven tuolle puolelle.
        2 Ja häntä seurasi paljon kansaa, koska he näkivät ne tunnusteot, joita hän teki sairaille.
        3 Ja Jeesus nousi vuorelle ja istui sinne opetuslapsinensa.
        4 Ja pääsiäinen, juutalaisten juhla, oli lähellä.
        5 Kun Jeesus nosti silmänsä ja näki paljon kansaa tulevan tykönsä, sanoi hän Filippukselle: "Mistä ostamme leipää näiden syödä?"
        6 Mutta sen hän sanoi koetellakseen häntä, sillä itse hän tiesi, mitä aikoi tehdä.
        7 Filippus vastasi hänelle: "Eivät kahdensadan denarin leivät heille riittäisi, niin että kukin saisi edes vähän".
        8 Niin toinen hänen opetuslapsistansa, Andreas, Simon Pietarin veli, sanoi hänelle:
        9 "Täällä on poikanen, jolla on viisi ohraleipää ja kaksi kalaa, mutta mitä ne ovat näin monelle?"
        10 Jeesus sanoi: "Asettakaa kansa aterioimaan". Ja siinä paikassa oli paljon ruohoa. Niin miehet, luvultaan noin viisituhatta, laskeutuivat maahan.
        11 Ja Jeesus otti leivät ja kiitti ja jakeli istuville; samoin kaloistakin, niin paljon kuin he tahtoivat.
        12 Mutta kun he olivat ravitut, sanoi hän opetuslapsillensa: "Kootkaa tähteeksi jääneet palaset, ettei mitään joutuisi hukkaan".
        13 Niin he kokosivat ne ja täyttivät kaksitoista vakkaa palasilla, mitkä olivat viidestä ohraleivästä jääneet tähteeksi niiltä, jotka olivat aterioineet.
        14 Kun nyt ihmiset näkivät sen tunnusteon, jonka Jeesus oli tehnyt, sanoivat he: "Tämä on totisesti se profeetta, joka oli maailmaan tuleva".
        15 Kun nyt Jeesus huomasi, että he aikoivat tulla ja väkisin ottaa hänet, tehdäkseen hänet kuninkaaksi, väistyi hän taas pois vuorelle, hän yksinänsä.
        16 Mutta kun ilta tuli, menivät hänen opetuslapsensa alas järven rantaan,
        17 astuivat venheeseen ja lähtivät menemään järven toiselle puolelle, Kapernaumiin. Ja oli jo tullut pimeä, eikä Jeesus ollut vielä saapunut heidän luokseen;
        18 ja järvi aaltoili ankarasti kovan tuulen puhaltaessa.
        19 Kun he olivat soutaneet noin viisikolmatta tai kolmekymmentä vakomittaa, näkivät he Jeesuksen kävelevän järven päällä ja tulevan lähelle venhettä; ja he peljästyivät.
        20 Mutta hän sanoi heille: "Minä se olen; älkää peljätkö". jatkuu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "antaa leivän ja veden, että kasvamme!
        se on Herran Jeesuksen eräs, syy miksi tuli taivaasta tänne!"

        Kiitos ajankohtaisesta opetuksesta taas!
        Jeesus on Elämän Leipä
        John.6
        1 Sen jälkeen Jeesus meni Galileaan, se on Tiberiaan, järven tuolle puolelle.
        2 Ja häntä seurasi paljon kansaa, koska he näkivät ne tunnusteot, joita hän teki sairaille.
        3 Ja Jeesus nousi vuorelle ja istui sinne opetuslapsinensa.
        4 Ja pääsiäinen, juutalaisten juhla, oli lähellä.
        5 Kun Jeesus nosti silmänsä ja näki paljon kansaa tulevan tykönsä, sanoi hän Filippukselle: "Mistä ostamme leipää näiden syödä?"
        6 Mutta sen hän sanoi koetellakseen häntä, sillä itse hän tiesi, mitä aikoi tehdä.
        7 Filippus vastasi hänelle: "Eivät kahdensadan denarin leivät heille riittäisi, niin että kukin saisi edes vähän".
        8 Niin toinen hänen opetuslapsistansa, Andreas, Simon Pietarin veli, sanoi hänelle:
        9 "Täällä on poikanen, jolla on viisi ohraleipää ja kaksi kalaa, mutta mitä ne ovat näin monelle?"
        10 Jeesus sanoi: "Asettakaa kansa aterioimaan". Ja siinä paikassa oli paljon ruohoa. Niin miehet, luvultaan noin viisituhatta, laskeutuivat maahan.
        11 Ja Jeesus otti leivät ja kiitti ja jakeli istuville; samoin kaloistakin, niin paljon kuin he tahtoivat.
        12 Mutta kun he olivat ravitut, sanoi hän opetuslapsillensa: "Kootkaa tähteeksi jääneet palaset, ettei mitään joutuisi hukkaan".
        13 Niin he kokosivat ne ja täyttivät kaksitoista vakkaa palasilla, mitkä olivat viidestä ohraleivästä jääneet tähteeksi niiltä, jotka olivat aterioineet.
        14 Kun nyt ihmiset näkivät sen tunnusteon, jonka Jeesus oli tehnyt, sanoivat he: "Tämä on totisesti se profeetta, joka oli maailmaan tuleva".
        15 Kun nyt Jeesus huomasi, että he aikoivat tulla ja väkisin ottaa hänet, tehdäkseen hänet kuninkaaksi, väistyi hän taas pois vuorelle, hän yksinänsä.
        16 Mutta kun ilta tuli, menivät hänen opetuslapsensa alas järven rantaan,
        17 astuivat venheeseen ja lähtivät menemään järven toiselle puolelle, Kapernaumiin. Ja oli jo tullut pimeä, eikä Jeesus ollut vielä saapunut heidän luokseen;
        18 ja järvi aaltoili ankarasti kovan tuulen puhaltaessa.
        19 Kun he olivat soutaneet noin viisikolmatta tai kolmekymmentä vakomittaa, näkivät he Jeesuksen kävelevän järven päällä ja tulevan lähelle venhettä; ja he peljästyivät.
        20 Mutta hän sanoi heille: "Minä se olen; älkää peljätkö". jatkuu....

        ....jatkuu
        21 Niin he tahtoivat ottaa hänet venheeseen, ja kohta venhe saapui sen maan rantaan, jonne he olivat matkalla.
        22 Seuraavana päivänä kansa yhä vielä oli järven toisella puolella, sillä he olivat nähneet, ettei siellä ollut muuta venhettä kuin se yksi ja ettei Jeesus mennyt opetuslastensa kanssa venheeseen, vaan että hänen opetuslapsensa lähtivät yksinään pois.
        23 Kuitenkin oli muita venheitä tullut Tiberiaasta lähelle sitä paikkaa, jossa he olivat syöneet leipää, sittenkuin Herra oli lausunut kiitoksen.
        24 Kun siis kansa näki, ettei Jeesus ollut siellä eivätkä hänen opetuslapsensa, astuivat hekin venheisiin ja menivät Kapernaumiin ja etsivät Jeesusta.
        25 Ja kun he löysivät hänet järven toiselta puolelta, sanoivat he hänelle: "Rabbi, milloin tulit tänne?"
        26 Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ette te minua sentähden etsi, että olette nähneet tunnustekoja, vaan sentähden, että saitte syödä niitä leipiä ja tulitte ravituiksi.
        27 Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan sitä ruokaa, joka pysyy hamaan iankaikkiseen elämään ja jonka Ihmisen Poika on teille antava; sillä häneen on Isä, Jumala itse, sinettinsä painanut."
        28 Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"
        29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
        30 He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?
        31 Meidän isämme söivät mannaa erämaassa, niinkuin kirjoitettu on: 'Hän antoi leipää taivaasta heille syötäväksi'."
        32 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei Mooses antanut teille sitä leipää taivaasta, vaan minun Isäni antaa teille taivaasta totisen leivän.
        33 Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
        34 Niin he sanoivat hänelle: "Herra, anna meille aina sitä leipää".
        35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
        36 Mutta minä olen sanonut teille, että te olette nähneet minut, ettekä kuitenkaan usko.
        37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
        38 Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
        39 Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
        40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
        41 Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....jatkuu
        21 Niin he tahtoivat ottaa hänet venheeseen, ja kohta venhe saapui sen maan rantaan, jonne he olivat matkalla.
        22 Seuraavana päivänä kansa yhä vielä oli järven toisella puolella, sillä he olivat nähneet, ettei siellä ollut muuta venhettä kuin se yksi ja ettei Jeesus mennyt opetuslastensa kanssa venheeseen, vaan että hänen opetuslapsensa lähtivät yksinään pois.
        23 Kuitenkin oli muita venheitä tullut Tiberiaasta lähelle sitä paikkaa, jossa he olivat syöneet leipää, sittenkuin Herra oli lausunut kiitoksen.
        24 Kun siis kansa näki, ettei Jeesus ollut siellä eivätkä hänen opetuslapsensa, astuivat hekin venheisiin ja menivät Kapernaumiin ja etsivät Jeesusta.
        25 Ja kun he löysivät hänet järven toiselta puolelta, sanoivat he hänelle: "Rabbi, milloin tulit tänne?"
        26 Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ette te minua sentähden etsi, että olette nähneet tunnustekoja, vaan sentähden, että saitte syödä niitä leipiä ja tulitte ravituiksi.
        27 Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan sitä ruokaa, joka pysyy hamaan iankaikkiseen elämään ja jonka Ihmisen Poika on teille antava; sillä häneen on Isä, Jumala itse, sinettinsä painanut."
        28 Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"
        29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
        30 He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?
        31 Meidän isämme söivät mannaa erämaassa, niinkuin kirjoitettu on: 'Hän antoi leipää taivaasta heille syötäväksi'."
        32 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei Mooses antanut teille sitä leipää taivaasta, vaan minun Isäni antaa teille taivaasta totisen leivän.
        33 Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
        34 Niin he sanoivat hänelle: "Herra, anna meille aina sitä leipää".
        35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
        36 Mutta minä olen sanonut teille, että te olette nähneet minut, ettekä kuitenkaan usko.
        37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
        38 Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
        39 Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
        40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
        41 Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";

        Jatkuu John. 6
        41 Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";
        42 ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Jeesus, Joosefin poika, jonka isän ja äidin me tunnemme? Kuinka hän sitten sanoo: 'Minä olen tullut alas taivaasta'?"
        43 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Älkää nurisko keskenänne.
        44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        45 Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi'. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni.
        46 Ei niin, että kukaan olisi Isää nähnyt; ainoastaan hän, joka on Jumalasta, on nähnyt Isän.
        47 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
        48 Minä olen elämän leipä.
        49 Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
        50 Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.
        51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
        52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
        53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
        54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
        56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
        57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
        58 Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; JOKA TÄTÄ LEIPÄÄ SYÖ, SE ELÄÄ IANKAIKKISESTI."

        59 Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa.
        60 Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat:
        "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?"

        61 Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä?
        62 Mitä sitten, jos saatte nähdä Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen!
        63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.


    • Anonyymi

      Aloitus palauttaa takaisin Raamatun sanoihin, pois ihmisten sepittämistä selityksistä.
      Ilme 6:2 luvun valkealla hevosella ei ollut viruksia mukanaan!

    • Anonyymi

      Niin se Raamatussa näkyy!

    • Anonyymi

      Viisas ei kaahota ihmisten perässä, koska jo Jeesus sellaisesta varoitti.

    • Anonyymi

      Ihmisten profetiat ovat sekavia pään tuotteita ja unia.

      Viisas kunnioittaa Raamatun selkeitä sanoja,

      • Anonyymi

        Matteus 28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Maailman loppuun asti? Käskyjen ymmärrys pitää ihmisen Jeesuksen tiellä, totuudessa ja elämässä = ilossa ja rauhassa maan päällä.
        Jeesus puhui aikojen merkeistä ja monissa Raamatun profetioissa niihin annetaan osviittaa.
        Käskyjen hylkääminen on ihmiselle paha ja jos maan johtajat sen tekevät , se on maalle paha.

        Jesajan ilmestys lopun aikojen tapahtumista Jes.24-27https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 24:1&rnd=1666004020836
        1 Katso, Herra tekee maan tyhjäksi ja autioksi, mullistaa sen muodon ja hajottaa sen asukkaat.
        2 Ja niinkuin kansan käy, niin papinkin, niinkuin orjan, niin hänen herransa, niinkuin orjattaren, niin hänen emäntänsä, niinkuin ostajan, niin myyjän, niinkuin lainanottajan, niin lainanantajan, niinkuin velallisen, niin velkojankin.
        3 Maa tyhjentämällä tyhjennetään ja ryöstämällä ryöstetään. Sillä Herra on tämän sanan puhunut.
        4 Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset maassa nääntyvät.
        5 Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat RIKKONEET LAIT, MUUTTANEET KÄSKYT, HYLJÄNNEET IANKAIKKISEN LIITON.

        6 SENTÄHDEN KIROUS KALVAA MAATA, ja SEN ASUKKAAT SYYSTÄNSÄ KÄRSIVÄT; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.
        7 Viini murehtii, viiniköynnös kuihtuu, kaikki ilomieliset huokaavat.
        8 Loppunut on vaskirumpujen riemu, lakannut remuavaisten melu, loppunut kanteleitten riemu.
        9 Ei laulaen viiniä juoda, väkijuoma käy karvaaksi juojillensa.
        10 Kukistettu on autio kaupunki, joka talo teljetty, sisään pääsemätön.
        11 Viinistä on kaduilla valitus, kaikki ilo on mennyt mailleen, riemu maasta paennut.
        12 Jäljellä on kaupungissa hävitys, portti on pirstaleiksi lyöty.
        13 Sillä niin on käyvä maan päällä, kansojen keskuudessa, kuin öljypuuta karistettaessa, kuin jälkikorjuussa, viininkorjuun päätyttyä.

        14 Ne korottavat äänensä ja riemuitsevat, ne huutavat mereltä päin Herran valtasuuruutta:
        15 "Sentähden kunnioittakaa Herraa valon mailla, ja meren saarilla Herran, Israelin Jumalan, nimeä".
        16 Maan äärestä kuulemme ylistysvirret: "Ihana on vanhurskaan osa!" Mutta minä sanon: "Riutumus, riutumus on minun osani, voi minua: ryöstäjät ryöstävät, raastaen ryöstäjät ryöstävät!"....................

        EDELLINEN Raamatussa -92 kirjoitettu
        Eloon jääneet ylistävät Herraa
        14 Jäljelle jääneet aloittavat ylistyksen, he iloitsevat ääneen Herran suuruudesta. Huutakaa siis lännessä
        15 ja vastatkaa huutoon aamunkoiton suunnalta, kunnioittakaa Herraa. Meren saarilla ja rannoilla kunnioittakaa Herran nimeä, hänen, joka on Israelin Jumala.
        16 Maan ääriltä saakka me kuulemme laulujen kaikuvan ylistykseksi Vanhurskaalle. Minä sanon: En jaksa, en jaksa, voi minua! Petosta petoksen jälkeen ja petoksen jälkeen vielä petos!
        ................
        jatkuu käännös 33/38
        17 Kauhu ja kuoppa ja paula on edessäsi, sinä maan asukas.
        18 Joka pakenee kauhun ääntä, se putoaa kuoppaan, ja joka kuopasta nousee, se puuttuu paulaan. Sillä korkeuden akkunat aukenevat ja maan perustukset järkkyvät.
        19 Maa murskaksi musertuu, maa halkee ja hajoaa, maa horjuu ja huojuu.
        20 Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus, se kaatuu eikä enää nouse.
        21 Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukolle korkeudessa ja maan kuninkaille maan päällä.
        22 Heidät kootaan sidottuina vankikuoppaan ja suljetaan vankeuteen; pitkän ajan kuluttua heitä etsiskellään.
        23 Ja kuu punastuu, ja aurinko häpeää, sillä Herra Sebaot on kuningas Siionin vuorella ja Jerusalemissa, ja hänen vanhintensa edessä loistaa kirkkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteus 28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Maailman loppuun asti? Käskyjen ymmärrys pitää ihmisen Jeesuksen tiellä, totuudessa ja elämässä = ilossa ja rauhassa maan päällä.
        Jeesus puhui aikojen merkeistä ja monissa Raamatun profetioissa niihin annetaan osviittaa.
        Käskyjen hylkääminen on ihmiselle paha ja jos maan johtajat sen tekevät , se on maalle paha.

        Jesajan ilmestys lopun aikojen tapahtumista Jes.24-27https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 24:1&rnd=1666004020836
        1 Katso, Herra tekee maan tyhjäksi ja autioksi, mullistaa sen muodon ja hajottaa sen asukkaat.
        2 Ja niinkuin kansan käy, niin papinkin, niinkuin orjan, niin hänen herransa, niinkuin orjattaren, niin hänen emäntänsä, niinkuin ostajan, niin myyjän, niinkuin lainanottajan, niin lainanantajan, niinkuin velallisen, niin velkojankin.
        3 Maa tyhjentämällä tyhjennetään ja ryöstämällä ryöstetään. Sillä Herra on tämän sanan puhunut.
        4 Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset maassa nääntyvät.
        5 Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat RIKKONEET LAIT, MUUTTANEET KÄSKYT, HYLJÄNNEET IANKAIKKISEN LIITON.

        6 SENTÄHDEN KIROUS KALVAA MAATA, ja SEN ASUKKAAT SYYSTÄNSÄ KÄRSIVÄT; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.
        7 Viini murehtii, viiniköynnös kuihtuu, kaikki ilomieliset huokaavat.
        8 Loppunut on vaskirumpujen riemu, lakannut remuavaisten melu, loppunut kanteleitten riemu.
        9 Ei laulaen viiniä juoda, väkijuoma käy karvaaksi juojillensa.
        10 Kukistettu on autio kaupunki, joka talo teljetty, sisään pääsemätön.
        11 Viinistä on kaduilla valitus, kaikki ilo on mennyt mailleen, riemu maasta paennut.
        12 Jäljellä on kaupungissa hävitys, portti on pirstaleiksi lyöty.
        13 Sillä niin on käyvä maan päällä, kansojen keskuudessa, kuin öljypuuta karistettaessa, kuin jälkikorjuussa, viininkorjuun päätyttyä.

        14 Ne korottavat äänensä ja riemuitsevat, ne huutavat mereltä päin Herran valtasuuruutta:
        15 "Sentähden kunnioittakaa Herraa valon mailla, ja meren saarilla Herran, Israelin Jumalan, nimeä".
        16 Maan äärestä kuulemme ylistysvirret: "Ihana on vanhurskaan osa!" Mutta minä sanon: "Riutumus, riutumus on minun osani, voi minua: ryöstäjät ryöstävät, raastaen ryöstäjät ryöstävät!"....................

        EDELLINEN Raamatussa -92 kirjoitettu
        Eloon jääneet ylistävät Herraa
        14 Jäljelle jääneet aloittavat ylistyksen, he iloitsevat ääneen Herran suuruudesta. Huutakaa siis lännessä
        15 ja vastatkaa huutoon aamunkoiton suunnalta, kunnioittakaa Herraa. Meren saarilla ja rannoilla kunnioittakaa Herran nimeä, hänen, joka on Israelin Jumala.
        16 Maan ääriltä saakka me kuulemme laulujen kaikuvan ylistykseksi Vanhurskaalle. Minä sanon: En jaksa, en jaksa, voi minua! Petosta petoksen jälkeen ja petoksen jälkeen vielä petos!
        ................
        jatkuu käännös 33/38
        17 Kauhu ja kuoppa ja paula on edessäsi, sinä maan asukas.
        18 Joka pakenee kauhun ääntä, se putoaa kuoppaan, ja joka kuopasta nousee, se puuttuu paulaan. Sillä korkeuden akkunat aukenevat ja maan perustukset järkkyvät.
        19 Maa murskaksi musertuu, maa halkee ja hajoaa, maa horjuu ja huojuu.
        20 Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus, se kaatuu eikä enää nouse.
        21 Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukolle korkeudessa ja maan kuninkaille maan päällä.
        22 Heidät kootaan sidottuina vankikuoppaan ja suljetaan vankeuteen; pitkän ajan kuluttua heitä etsiskellään.
        23 Ja kuu punastuu, ja aurinko häpeää, sillä Herra Sebaot on kuningas Siionin vuorella ja Jerusalemissa, ja hänen vanhintensa edessä loistaa kirkkaus.

        On profetioissa pasuunaa, maljoja , enkeleitä, hevosia ym.
        mm. Johanneksen ilm.16: Jumalan vihan maljat
        1 Minä kuulin, kuinka temppelistä sanottiin kovalla äänellä seitsemälle enkelille: "Menkää! Tyhjentäkää Jumalan vihan seitsemän maljaa maan päälle."
        2 Ensimmäinen enkeli lähti ja tyhjensi maljansa maan päälle. Silloin tuli pahoja märkiviä haavoja niihin ihmisiin, joilla oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.
        Ei nimeltään koronasta mitään, mutta lienee samaa ihmistekoista saastutusta kuin kaikki näkyväkin.
        Jes. 24
        "3 Maa tyhjentämällä tyhjennetään ja ryöstämällä ryöstetään. Sillä Herra on tämän sanan puhunut.
        4 Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset maassa nääntyvät."

        Raamattu 1992 (KR92) Jes 24
        "4 Maa kulottuu ja kuivuu,
        maanpiiri riutuu ja kuivuu,
        maan lailla taivaskin riutuu.

        5 Maa muuttuu saastaiseksi jalkojen alla,
        sillä sen asukkaat ovat hylänneet lain,
        rikkoneet käskyt,
        tehneet tyhjäksi ikuisen liiton.".

        Siis myös taivaskin riutuu maan lailla ja siellähän ihmistekoista satelliitit ja lentokoneet ym. oudompiakin sään muutoksiin liittyen.
        Maapallolla esim. öljyn pumppaus mielettömät määrät, erilaisia tunneleita ja kaivoksia, tehtaat autot ym .saastuttavat ja koko maanpiiri täynnä asfalttiteitä ja kaupungit tornitaloja. Mielettömät määrät ydinvoimaloita ja sotakoneistot lisäksi. Vedet täynnä laivoja ja syvemmällä piilossa muutakin.

        Kaikki viimeisen sadan vuoden ajalta.


    • Anonyymi

      Raamattu i sekoile. Se näyttää selkeän kuvan, mitä Ilm 6:2 valkea hevonen on!

      • Anonyymi

        Niin näyttää, ei tosiaankaan ole kyseessä seurakunta tai Kristus, vaan sielunvihollisen lähetti.


    • Anonyymi

      Kuka on valmis kun....

    • Anonyymi

      Seurakunta, Kristuksen morsian seppelöitiin ja lähti voittajana ja voittamaan yli 2000 vutota sitten! Amen.

      • Anonyymi

        Vai olet sinä tuollaisen antikristillisen opin eksyttämä.


    • Anonyymi

      Niin sen ymmärtää kun Pyhä Henki valaisee.

      Ja jos ei valaise - niin ihmisten päästä nousee tuhat ja sata villiä selitystä!

    • Anonyymi

      Onneksi valkean hevosen Ilm 6:2 ratsukolla ei ollu viruksia päässään eikä koronaa varsinkaan! Kiitos Herran!

    • Anonyymi

      Uskotaan enemmän raamatun sanaa kuin jonkun rabbin sekavia visioita!!

      • Anonyymi

        Niin juuri uskottava Raamatun ilmoittamiin asioihin kuin viskiprofeetan humalajorinoihin.


    • Anonyymi

      Niin juuri! Ettei vain se rabbi olisi se kahvi-ja viskiprofetta??

      • Anonyymi

        Tuo oli jo suorastaan älytön teoria. Sen "rabin" kirjoitukset on erittäin selviä, mutta tuon juopon "profeetan" teksteistä ei saa selvää sikakaan.


    • Anonyymi

      Kyllä on mahdollista, että valkealla hevosella ratsastava on korona. Vanhan Testamentin aikaan enkeli löi Jerusalemia piirittävää vihollista miekalla ja 120000 kuoli yhden yön aikana. Argeolokien Egyptistä löytämien faaraon pappien kirjoituksissa viitataan samaan tapahtumaan, jossa kerrotaan tuon vihollisväen kaatuneen ruttosairauteen, mikä siihen aikaan ilmaistiin sanoilla, "hiiret tuli yhdessä yössä ja söivät vihollisen jousien jänteet poikki" . Joten ei enkelillä sanottu olevan rutto virusta miekassaan, vaikka rutto oli miekan lyönnin seuraus. Samoin Suomen ja NLn sodassa rintamalinjojen väliin taivaalle ilmestyi enkeli miekka kädessä, jonka useat sadat sotilaat näkivät, ja pian loppui sotimimen vähäksi aikaa kun kaikki heistä sai kovan vatsataudin.
      Samoin tästä Ilm. Kirjan luvusta kolme, opetti juutalainen messiaaninen rabbi, että alkukielen ja sen merkityksen mukaan nämä kolme ratsastajaa alkavat toimia limittäin,
      eli ensimmäinen ei ole vielä matkaansa lopettanut, kun toinen alkaa ja kun kolmas tulee mukaan kun vielä kaksi ensimmäistä ovat liikkeellä. Eli nyt maailmassa on valkean hevosen tuoma corona , punaisen hevosen tuoma yhä laajeneva sota ja mustan hevosen tuoma kasvava inflaatio, huonot satokaudet ja näiden myötä pula ruuasta ja jopa nälän hätää. Eli nämä ovat vitsauksen tuojat, ja vitsaukset kohdistuvat niitä epäjumalia varten , jotka on asetettu epäjumaliksi, turvaksi sekä elämän ja kuoleman vallan käyttöä. Nämä ovat tulleet hallitsevassa määrin Pyhän Kolminaisuuden tilalle, eli ilmeten esim. usko Jumalan ohittavaan kaikkivoipaiseen tieteeseen sekä uusi maailman järjestys, talousliitot, tehomaatalous, abortit jne.
      Samoin kuin Mooseksen aikaan oli vitsaukset Egyptiläisten jumalia ja niiden symboleja ja heidän uskoa niiden kaikki voipaisuutta kohtaan, mikä loi Egyptiläisille yhteiskunta järjestystä ja kansallista perusturvaa. Nyt verkottunut maailma, joka jakaa päällisin puolin perusturvaa em. tekijöistä, eli tiede, useita valtioita yhteen liittävä uusi maailmanjärjestys, vahva armeija, vahvat ismit niin yksilö kuin valtio tasolla esim. kommunismi.
      Eli Jumala on alkanut huutamaan ihmiskunnalle, kääntykää minun Poikani puoleen, katukaa syntejänne ja tehkää parannus.

    • Anonyymi

      Valkealal hevosella ei ollut viruksia päässään! Ilm 6:2

    • Anonyymi

      Raamattu ei sotke asioita. Kun se puhuu taudeista ja viruksista, ne on selvään esitetty!

      • Anonyymi

        Hyvä on varautua suurempiin ja nopeampiinkin muutoksiin, mitä tv:n yhtäkkinen varoitusrumba lähes 3 v sitten aiheutti . Hätäähän runsaan flunssan vuoksi ei oikeasti maassamme tuolloin nähty koko vuonna. Tilanne kehittyi päinvastaisesti niin, että flunssakuolemia oli huomattavasti vähemmän koko vuoden aikana kuin siihen mennessä monen vuoden seurannan aikana oli ollut. Mitä siis tarjosi Tv-uutiset v.2020?
        Seuraavana vuonna oli taas hätärumba, että kaikkien pitää ottaa täysin testaamatta oleva rokote varmuuden vuoksi eli osallistua testaukseen, kun voi tulla edellistä pahempi korona. Nopeassa tahdissa rikotettiin jopa lapsiakin. Ja saatiinhan sitten jonkinlainen aaltoilu flunssarintamalla nousemaan ja jopa rutkasti kuolemiakin . Jotta todistui, että korona on paha.? Ja vaikka rokotteet tuli tartuttavuutensa osalta jo testatuiksi hyvin , niitä edelleen testataan ihmisiin ja varmaan paremmiksi kehitetään . Ehkäpä sitten ovat ainoa apu isossa hädässä joskus. Kun tällainen maailman ympäri kiertämään jäänyt virus kehittyy , missä kehittyykin, ei todellakaan tiedetä minkälaiseksi.

        Mitä oleellista maassamme tapahtui tänä vuonna ja mitä tulevina vuosina ?
        Kaikkea tilastoidaan ja nyt erityisesti, että 1900 luvulta asti tilastoiduissa luvuissa saatiin suurin ennätys lasten minisyntyvyydessä . Se oli tuon seuranta-ajan kaikkein alhaisin nyt tämän vuoden ajalta 1.1.-30.9.-22.
        https://www.stat.fi/julkaisu/cktjxsgfk1chh0c5553zc71bc
        "Syntyneitä oli edellisvuotta vähemmän
        Syyskuun ennakkotilaston mukaan tammi–syyskuun aikana syntyi 34 227 lasta, mikä on 3 539 lasta vähemmän kuin vuonna 2021. Kuolleiden määrä oli 46 111, mikä on 4 239 henkeä enemmän kuin vuotta aiemmin. Tammi–syyskuussa elävänä syntyneiden määrä oli vuodesta 1900 alkavan mittaushistorian pienin ja kuolleiden määrä vuodesta 1945 alkavan mittaushistorian suurin".
        Globaalisuutta toivoi suomalaisetkin viime laman jälkeen, jotka toivoi , eikä huomanneet, että globaalin toi tv jo 60 v sitten suoraan koteihin ja siitä 40 v myöhemmin erikoisen internetin. Jumalattomuutta opettamalla opetetaan, mutta kiitos internetin, että Herra vielä armahtaa ja kristinusko saa levitä myös "maan ääriin" , kuten Raamattu lupaa sen leviävän. Tv hylkäsi sen jo alkumetreillään jumalattomuuselokuviensa kustannuksella.
        Entä seuraavaksi?
        Sakarja 5
        1 Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.
        2 Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".
        3 Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.
        4 Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet."
        5 Sitten enkeli, joka puhutteli minua, lähti liikkeelle ja sanoi minulle: "Nosta silmäsi ja katso: mikä tuo on, joka lähtee liikkeelle?"
        6 Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle". Ja hän sanoi: "Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä";
        7 ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.
        8 Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.
        9 Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse.
        10 Niin minä sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mihin ne kuljettavat eefa-mittaa?"
        11 Ja hän vastasi minulle: "Ne menevät rakentamaan hänelle huonetta Sinearin maahan. Ja kun se on valmis, lasketaan hänet sinne paikoillensa."
        Sakarja 1
        7 Kahdentenakymmenentenä neljäntenä päivänä yhdennessätoista kuussa, joka on sebat-kuu, Daarejaveksen toisena vuotena, tuli profeetta Sakarjalle, Berekjan pojalle, joka oli Iddon poika, tämä Herran sana:
        8 Minä näin yöllä, katso, mies ratsasti punaisenruskealla hevosella, ja hän seisahtui myrttien keskelle laaksoon, ja hänen jäljessänsä oli punaisenruskeita ja punaisia ja valkeita hevosia.
        9 Niin minä kysyin: "Mitä nämä ovat, Herra?" Enkeli, joka puhutteli minua, vastasi minulle: "Minä näytän sinulle, mitä ne ovat".
        10 Ja mies, joka seisoi myrttien keskellä, lausui ja sanoi: "Nämä ovat ne, jotka Herra on lähettänyt maata kuljeksimaan".
        11 Niin ne vastasivat Herran enkelille, joka seisoi myrttien keskellä, ja sanoivat: "Me olemme kuljeksineet maata, ja katso, koko maa on alallansa ja rauhassa".
        12 Ja Herran enkeli lausui ja sanoi: "Herra Sebaot, kuinka kauan sinä viivyt etkä armahda Jerusalemia ja Juudan kaupunkeja, joille olet ollut vihainen nämä seitsemänkymmentä vuotta?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on varautua suurempiin ja nopeampiinkin muutoksiin, mitä tv:n yhtäkkinen varoitusrumba lähes 3 v sitten aiheutti . Hätäähän runsaan flunssan vuoksi ei oikeasti maassamme tuolloin nähty koko vuonna. Tilanne kehittyi päinvastaisesti niin, että flunssakuolemia oli huomattavasti vähemmän koko vuoden aikana kuin siihen mennessä monen vuoden seurannan aikana oli ollut. Mitä siis tarjosi Tv-uutiset v.2020?
        Seuraavana vuonna oli taas hätärumba, että kaikkien pitää ottaa täysin testaamatta oleva rokote varmuuden vuoksi eli osallistua testaukseen, kun voi tulla edellistä pahempi korona. Nopeassa tahdissa rikotettiin jopa lapsiakin. Ja saatiinhan sitten jonkinlainen aaltoilu flunssarintamalla nousemaan ja jopa rutkasti kuolemiakin . Jotta todistui, että korona on paha.? Ja vaikka rokotteet tuli tartuttavuutensa osalta jo testatuiksi hyvin , niitä edelleen testataan ihmisiin ja varmaan paremmiksi kehitetään . Ehkäpä sitten ovat ainoa apu isossa hädässä joskus. Kun tällainen maailman ympäri kiertämään jäänyt virus kehittyy , missä kehittyykin, ei todellakaan tiedetä minkälaiseksi.

        Mitä oleellista maassamme tapahtui tänä vuonna ja mitä tulevina vuosina ?
        Kaikkea tilastoidaan ja nyt erityisesti, että 1900 luvulta asti tilastoiduissa luvuissa saatiin suurin ennätys lasten minisyntyvyydessä . Se oli tuon seuranta-ajan kaikkein alhaisin nyt tämän vuoden ajalta 1.1.-30.9.-22.
        https://www.stat.fi/julkaisu/cktjxsgfk1chh0c5553zc71bc
        "Syntyneitä oli edellisvuotta vähemmän
        Syyskuun ennakkotilaston mukaan tammi–syyskuun aikana syntyi 34 227 lasta, mikä on 3 539 lasta vähemmän kuin vuonna 2021. Kuolleiden määrä oli 46 111, mikä on 4 239 henkeä enemmän kuin vuotta aiemmin. Tammi–syyskuussa elävänä syntyneiden määrä oli vuodesta 1900 alkavan mittaushistorian pienin ja kuolleiden määrä vuodesta 1945 alkavan mittaushistorian suurin".
        Globaalisuutta toivoi suomalaisetkin viime laman jälkeen, jotka toivoi , eikä huomanneet, että globaalin toi tv jo 60 v sitten suoraan koteihin ja siitä 40 v myöhemmin erikoisen internetin. Jumalattomuutta opettamalla opetetaan, mutta kiitos internetin, että Herra vielä armahtaa ja kristinusko saa levitä myös "maan ääriin" , kuten Raamattu lupaa sen leviävän. Tv hylkäsi sen jo alkumetreillään jumalattomuuselokuviensa kustannuksella.
        Entä seuraavaksi?
        Sakarja 5
        1 Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.
        2 Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".
        3 Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.
        4 Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet."
        5 Sitten enkeli, joka puhutteli minua, lähti liikkeelle ja sanoi minulle: "Nosta silmäsi ja katso: mikä tuo on, joka lähtee liikkeelle?"
        6 Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle". Ja hän sanoi: "Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä";
        7 ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.
        8 Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.
        9 Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse.
        10 Niin minä sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mihin ne kuljettavat eefa-mittaa?"
        11 Ja hän vastasi minulle: "Ne menevät rakentamaan hänelle huonetta Sinearin maahan. Ja kun se on valmis, lasketaan hänet sinne paikoillensa."
        Sakarja 1
        7 Kahdentenakymmenentenä neljäntenä päivänä yhdennessätoista kuussa, joka on sebat-kuu, Daarejaveksen toisena vuotena, tuli profeetta Sakarjalle, Berekjan pojalle, joka oli Iddon poika, tämä Herran sana:
        8 Minä näin yöllä, katso, mies ratsasti punaisenruskealla hevosella, ja hän seisahtui myrttien keskelle laaksoon, ja hänen jäljessänsä oli punaisenruskeita ja punaisia ja valkeita hevosia.
        9 Niin minä kysyin: "Mitä nämä ovat, Herra?" Enkeli, joka puhutteli minua, vastasi minulle: "Minä näytän sinulle, mitä ne ovat".
        10 Ja mies, joka seisoi myrttien keskellä, lausui ja sanoi: "Nämä ovat ne, jotka Herra on lähettänyt maata kuljeksimaan".
        11 Niin ne vastasivat Herran enkelille, joka seisoi myrttien keskellä, ja sanoivat: "Me olemme kuljeksineet maata, ja katso, koko maa on alallansa ja rauhassa".
        12 Ja Herran enkeli lausui ja sanoi: "Herra Sebaot, kuinka kauan sinä viivyt etkä armahda Jerusalemia ja Juudan kaupunkeja, joille olet ollut vihainen nämä seitsemänkymmentä vuotta?"

        Tekniikan mahdollistama media, kuvat reaaliajassa, netin tieto - tätä opetusta ei tiettävästi ihmiset ole ennen saaneet. Lentävä kirjakäärö?
        On nämä hevoset miten päin vain profetoitu, niin ihmiset ovat 2. maailmansodan jälkeisessä ajassa eläneet sähköineen kaikkineen täysin toisin kuin sitä ennen. Silmiinpistävää on nyt 2000 vuoden jälkeen se, että Raamatun sanoja pitäisi modernisoida suvaitsevaiseksi ja siten myös kumota Jumalan 10 käskyä. Ei kristinusko häviä, vaikka kaikki johdatettaisiin jumalattomiksi. Jumalan on Maa ja siinä kaikki.
        Jumalattomuus vie ihmisen aina syvemmälle vääryyteen, ellei sitä katkaista ajoissa. Mikä yksittäiselle ihmiselle on ajoissa? Raamatussa on paljon esimerkkejä kansoista, jotka eivät kääntyneet Herran tahtoon ja tehneet pahoista teoistaan parannusta. On vakavia varoituksia siitä, miten Herra voi hylätä ihmisen synteihinsä. On myös varoitusta lähimmäisille , jotka ymmärtävät , mutta eivät varoita. He ovat vastuussa Herran edessä , jos tuo ymmärtämätön kuolee synteihinsä , näin raamatussa.
        Mm Roomalaiskirje 1: ssä on sanat "hylkäsi heidät". Miksi tämä raamatunkohta on alkanut jakaa ihmisiä kahteen leiriin? Ja silti on edelleen "niin etteivät voi millään itseään puolustaa"? Raamatussa löytyy valtavasti samaa sisältöä olevaa.

        Tänään kaikki kuitenkin voivat kääntyä ja pyytää Herran armahdusta kaikista väärinteoistaan ja pyytää voiman tulla Jumalan lapseksi. Vain Jeesus voi auttaa jokaista, joka tahtoo hylätä syntielämänsä ja tehdä parannuksen. Jeesus antaa uskon lahjan.
        Matt. 16:26
        "Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi"?

        Ymmärrystä kysytään erityisesti nyt paimenilta , että iskostavat kansamme mieliin Jumalan kalliit 10 käskyä ihmiselämän suojelemiseksi, elää keskinäisessä ilossa ja rauhassa. Miten enää ketään voidaan ottaa hihasta ja kysyä; mikset varoittanut vaikka tiesit, kun kansan lakeja muutellaan oudosti? Nyt onnettomat nuoret menehtyvät huumeisiin, koska tuli sallitusti ja hyväksytysti kokeiltua mieltä sairastuttavia vääriä yllykkeitä. Kukaan ei estänyt viettelijöitä, eikä vastuulliset kiireiltään varjelleet lastaan. Enää ei välitetä Jeesuksen varoituksesta lasten viettelijöistä ja heidän tuomittavuudesta myllynkivineen. Himoitseminenkin kielletään käskyissä . On surullista, miten ihmisen elämä voi paatua niin pitkälle, kuin ko jakeet 29,30,31 ilmaisevat. Rutot ovat vitsaus, kuten sodat ja kaikki muu paha.
        Room. 1
        22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
        23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
        24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27 s a m o i n miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        28 Ja niinkuin heille ei kelvannut PITÄÄ KIINNI JUMALAN TUNTEMISESTA, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
        32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.


    • Anonyymi

      Ilmestyskirjan 6:2 valkean hevosen selässä ratsastava oli ja on Kristuksen seurakunta, morsian, voittava! Jo yli 2000 vuotta.

      • Anonyymi

        Näin on selvää!


      • Anonyymi

        Voi tuota pimeyttä, sääliksi käy. Kyllä se näkyy olevan niin ettei yksikään Raamatun profetia ihmisen omin neuvoin selitettävissä. Vai tempaa Kristus seurakunnan ratsastamaan eikä hääaterialle. Mistä löytyy tuollainen "myöhempien aikojen" ilmoitus, koska Raamattu ei tiedä siitä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuota pimeyttä, sääliksi käy. Kyllä se näkyy olevan niin ettei yksikään Raamatun profetia ihmisen omin neuvoin selitettävissä. Vai tempaa Kristus seurakunnan ratsastamaan eikä hääaterialle. Mistä löytyy tuollainen "myöhempien aikojen" ilmoitus, koska Raamattu ei tiedä siitä mitään.

        Siitä se ihan nousee, Ilm 6:2 .
        Valkoinen hevonen oli ENSIMMÄINEN hevonen joka lähti liikkeelle.
        Ensimmäinen?

        Pelaako ymmärrys?

        Sitten lähtivät, sodan, nälänhädän ja kuoleman hevoset.

        ELi?

        1. Valkea Hevonen on Jeesuksen Kristuksen voittava seurakunta!

        Ja se on ollut raatsailla nyli yli 2000 vuotta.

        2. Nyt ollaan jo siirtymävaiheessa, ja maailmaan tulevat ne kaikki kamaluudet, joista Jeesus ja myöas Ilmestyskirja kertoo... (= muut hevoset, ym)

        3. ILmestyskirja 19. luku

        Ja vasta kaiken kauheuden perästä on vuorossa Kristuksen morsiamen , seurakunnan aika päästä hääaterialle. "Morsian on itsensä valmistanut..." ( Ilm 19:6-9)

        "Autuaat ne jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle!" ( Ilm 19:9)

        4. Ja silloin ratsastaa TOINEN Valkoinen hevonen, jolla on mm. nimi:

        Kuningasten Kuningas ja Herran Herra! (Ilm 19:16)
        Uskollinen ja Totinen ( Ilm 19:11)
        "Jumalan Sana" ( Ilm 19:13)

        Tämän 2. Valkoisen hevosen kanssa ratsastavat valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot.
        ( Ilm 19:14)


        Eli?

        Vasta 2. Valkoisen hevosen aikana
        on SE AIKA kun Kristuksen morsian kruunataan.

        Ei vielä Ilm 6:2 vaiheessa. Se on se aika jolloin valkea hevonen liikkuu "voittajana" ja voittaa kansojen ihmisiä Jumaln valtakunaan! Ilm 6:2 valkean hevosen selässä ei istu kukaan muu kuin Kristuksen morsian, seurakunta!

        Kiitos olkoon Herran.

        Sana ei sekoile.


    • Anonyymi

      Vai että korona???

    • Anonyymi

      Vai että voittava seurakunta???

    • Anonyymi

      Niin Sanan sanoo.
      Ja onkin ollut voittoisa jo yli 2000 vuotta on Jeesuksen Kristuksen voittoa julistettu.
      Hän kuoli ristillä, haudattiin, mutta nousi kolmantena päivänä kuolleista.

      Nykyäänkin 0n , noin 2,5 miljardia kristittyä maailmassa. Ja Raamattu?

      Kerropas paremmasta voittajasta!

      • Anonyymi

        Suomessakin on monta miljoonaa nimellisesti kristittyä, mutta montako uskovaa? Suurin osa noista kristityistä on ateisteja. Valhe on voittanut heidät, se valkoisella hevosella ratsastava valkeuden lähettilääksi pukeutunut pimeyden lähettiläs. voittanut enemmän kuin seurakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessakin on monta miljoonaa nimellisesti kristittyä, mutta montako uskovaa? Suurin osa noista kristityistä on ateisteja. Valhe on voittanut heidät, se valkoisella hevosella ratsastava valkeuden lähettilääksi pukeutunut pimeyden lähettiläs. voittanut enemmän kuin seurakunta.

        No kerroppas tilastoa ja faktaa!
        Antaa tull tänne, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppas tilastoa ja faktaa!
        Antaa tull tänne, kiitos!

        Jos et ole lukenut mitä Kirkon oma tutkimuslaitos on todennut tutkimuksissaan, niin en lähde alkeita opettamaan. Todenneet juuri sitä mitä sanoin.

        Tässä vielä linkki erääseen toiseen tutkimukseen.
        .
        https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015040319466064


    • Anonyymi

      Ne jotka eksyivät panemaan koronavirusta Ilm 6:2 Valkean hevosen ratsastajan päähän,

      MITÄ IHMEEN voittoa HE voivat kertoa?

      • Anonyymi

        Eivät mitään...
        Pandemia tuli ja meni...

        Jumala ei pannut Ilm 6:2 hevosen ratsastajan päähän Virusta!


    • Anonyymi

      Raamattu kirjoittaa sairauksista, rutosta ja kulkutudeista.
      Mutta mitään noita sanoja ei sanota Ilme 6:2 valkean hevosen yhteydessä..

    • Anonyymi

      Virukset ja kulkutaudit.
      Sellaisia sanoja ei ole ILm 6:2 valkean hevosen selässä istuvn kohdalla.

    • Anonyymi

      Ei tosiaan ole!

    • Anonyymi

      Siitä se ihan nousee, Ilm 6:2 .
      Valkoinen hevonen oli ENSIMMÄINEN hevonen joka lähti liikkeelle.
      Ensimmäinen?

      Pelaako ymmärrys?

      Sitten lähtivät, sodan, nälänhädän ja kuoleman hevoset.

      ELi?

      1. Valkea Hevonen on Jeesuksen Kristuksen voittava seurakunta!

      Ja se on ollut raatsailla nyli yli 2000 vuotta.

      2. Nyt ollaan jo siirtymävaiheessa, ja maailmaan tulevat ne kaikki kamaluudet, joista Jeesus ja myöas Ilmestyskirja kertoo... (= muut hevoset, ym)

      3. ILmestyskirja 19. luku

      Ja vasta kaiken kauheuden perästä on vuorossa Kristuksen morsiamen , seurakunnan aika päästä hääaterialle. "Morsian on itsensä valmistanut..." ( Ilm 19:6-9)

      "Autuaat ne jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle!" ( Ilm 19:9)

      4. Ja silloin ratsastaa TOINEN Valkoinen hevonen, jolla on mm. nimi:

      Kuningasten Kuningas ja Herran Herra! (Ilm 19:16)
      Uskollinen ja Totinen ( Ilm 19:11)
      "Jumalan Sana" ( Ilm 19:13)

      Tämän 2. Valkoisen hevosen kanssa ratsastavat valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot.
      ( Ilm 19:14)

      Eli?

      Vasta 2. Valkoisen hevosen aikana
      on SE AIKA kun Kristuksen morsian kruunataan.

      Ei vielä Ilm 6:2 vaiheessa. Se on se aika jolloin valkea hevonen liikkuu "voittajana" ja voittaa kansojen ihmisiä Jumaln valtakunaan! Ilm 6:2 valkean hevosen selässä ei istu kukaan muu kuin Kristuksen morsian, seurakunta!

      Kiitos olkoon Herran.

      Sana ei sekoile.

    • Anonyymi

      ONKO Raamatussa, Kirjoituksissa MUITA tapahtumia, ilmoituksia mitä TULEE tapahtumaan ennen ja juuri ennen Herran takaisin tuloa, sekä Herran omien kutsua kotiin?

      esim mihin väliin tässä, mukamas, virus hevosessa, sopii Efraimin paluu takasin, ja minne se palaa takaisin? ja sitten mitä se vaikuttaa, sillä Efraim ON ESIKOINEN eli "tärkein"!

      Nyt mitä ja missä on ne muut hevoset, esim mitkä menevät vaeltelemaan pohjoisee ja saa Herran Hengen lepäämään ja ne, se mitä lie, tekee Herran tahdon POHJOISESSA maassa, ei siis koko maailmassa esim jenkilässä tahi uudesssa seelannissa vaan pohjoisessa!

      missä on se, Sanan paikka ja mitä se merkitsee, KUN MOOSES laitetaan museoon eli EI ENÄÄ puhuta, "niinkuin Mooses" vaan niinkuin pohjoisessa, pohjoisesta tuleva Esikoinen

      aina te eksytte,
      AINA!

      no sama se, ja sitten lisää kahvia.

      • Anonyymi

        No juo sinä kahvisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juo sinä kahvisi

        Kahvi kyllä auttaa heräämiseen yön unista, mutta se ei auta heräämiseen synneistä.
        Herääminen tullakseen uskoon Jumalaan tapahtuu heräämiseen siitä, mitä on synti - väärinteko. Jumala on selkeästi kymmenessä käskyssään ilmoittanut ihmiskunnalle, mitä on väärinteko, jota on vältettävä. Kielen synti jo pelkästään tulee h......stä. Ylpeys - sitä media opettaa jatkuvasti nuorille.
        Jumala on antanut ihmiselle omantunnon ja sen terve kehittymin on luonnollista lapselle , kun hän saa kasvaa jatkuvasti vanhempiensa ja erityisesti äitinsä rakkaudellisessa yhteydessä elämänsä herkimmät alkuvuodet. Kansat ovat kautta aikain katsoneet vasta 7 vuotiaan tarvitsevan perheen ulkopuolisen ihmisen opetusta. Johdatusta ymmärtämään erityisesti Jumalan Sanaa.

        Jeesus, kuten vanha testamentti tiesi kertoa, syntyi armahtamaan ja pelastamaan jokaisen , joka kääntyy Hänen puoleensa . Hän armahtaa ja auttaa myös hädän hetkellä.elämänsä. Hän on ihmiselle ainoa Tie, Totuus ja Elämä. Jeesus kehoitti aina iloitsemaan Herrassa - ei suremaan ja pelkäämään.


    • Anonyymi

      No, viruksia ei ollut Valkoisen hevosen ratsastajan päässä! Ilm 6:2

    • Anonyymi

      Se riittää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Luetaan Raamattua, se on koeteltua sanaa...

    • Anonyymi

      Viruksia ei ollut Valkean hevosen ratsastajan päässä. Ilm 6:2

    • Anonyymi

      Nillä jotka näkee viruksia siellä missä Raamattu ei niistä kirjoita, on jokin viruspaniikki!

    • Anonyymi

      Niin se näkyy olevan.

    • Anonyymi

      Ne, jotka Raamattua lukivat, ja joita Pyhä Henki on valaissut tiesivät ettei Ilm 6.2 valkean hevosen päässä näkynyt viruksia!

      Se (rabbi) on sepittänyt satua omasta päästään!

    • Anonyymi

      Niin on.

      Varmaan se rabbi (?) olisi kirjoitttanut 100 vuotta sitten, että isorokko oli valkean hevosen ratsastajan päässä...
      Silloinhan kuoli arvioiden mukaan jopa 100 miljoonaa ihmistä?

      Typerää.

      Näin käy kun keksitään medioista ja uutisista "selityksiä" Raamatun profetioihin...

    • Anonyymi

      Ei tarvii olla rabbi eikä profeetta, että osaa lukea Raamatusta sen, jotta
      Ilme 6: 2 hevosen selässä istuvalla ei ollut VIRUKSIA päässään!

    • Anonyymi

      Etköhän ole moneen kertaan tuonut kantasi esiin ja erittäin monessa viestiketjussa.Aiotko vielä jatkaa tuota aihetta lisää Minä neuvon sinua lopeta jo se on kaikille parasta.

      • Anonyymi

        Nämä on Suomi24 ylläpidon palstoja, kukaan ei voi toimia palstakyttänä, saati ruveta "neuvomaan" toista kirjoittajaa.

        Jso ei tekstit maistu,. onko ihan pakko lukea?


    • Anonyymi

      Voi kyllä ohjeistaa itseäsi, toisiin ei mitään valtaa.
      Kaikille on parasta, että noudatetaan Suomi24 ohjeita.

      Väärät profeeetatt sotkivat koronaviruksen valkoiseen hevoseen,.

    • Anonyymi

      Niin tekivät.

    • Anonyymi

      Sanan valo on viisautta antava!

    • Anonyymi

      Ei tarvinnut olla mikään profeetta, jotta näki sen..

    • Anonyymi

      Se rabbi alkoi nähdä harhanäkyä...

    • Anonyymi

      Ei kaikki valkoinen OLE VALKOISTA!
      Saatanakin pukeutuu valkeuden enkeliksi.

      • Anonyymi

        Näin kerrotaan Raamatussa.


      • Anonyymi

        Ei pidä piruja nähä joka paikassa!
        Ilm 6 luvussa on

        valkoinen hevonen
        * tulipunainen
        musta hevonen ja
        hallava hevonen

        Valkea ei ole musta.

        Mutta jos näet joka paikassa saatanoita, joissa niitä ei ole, sinulla on saata-usko, ei Jeesus-usko!


    • Anonyymi

      PS. Virukset ovat kyllä aika paljon hevosta pienempiä.

      • Anonyymi

        Raamattu ei sekoile.
        Kun se sanoo vaikkapa "rutto", kulkutaudit, se ei ole epäselvää.

        Mutta kun se sanoo "seppele" - kruunu ( = valkean hevosen ratsastajan päässä)

        siinä ei lue, rutto, virus, taudit!

        Koeta käsittää!


    • Anonyymi

      Se rabi sekoilee, profetoi Juudas Isakriotistakin? Miks kuolleista pitää profetoida

      • Anonyymi

        Oletko koskaan lukenut sellaista kirjaa kuin RAAMATTU? Tekstistäsi päätelen ilmeisesti et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan lukenut sellaista kirjaa kuin RAAMATTU? Tekstistäsi päätelen ilmeisesti et.

        Oletkos itse sattunut lukemaan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos itse sattunut lukemaan???

        Jokainen Raamattua huolellisesti tutkiva löytää vastauksia.


    • Anonyymi

      Viruksia vai?

    • Anonyymi

      Harhanäkyjä valkeasta hevosta, + viruksesta... Ei Sanaa

    • Anonyymi

      No voi hyvät hyssykät.

    • Anonyymi

      joo niin on

    • Anonyymi

      No voi hyvät hyssykät

    • Anonyymi

      Kun ei tunneta Raamatun sanaa, niin joka sortin huijarit saavat sijaa!

    • Anonyymi

      Eksytään kun ruvetaan omin voimin Raamatun profetioita selittämään!

      • Anonyymi

        Tuo on aivan totta. Valkoisen hevosen ratsastajaakin sanotaan milloin seurakunnaksi tai muuksi hyväksi, vaikka ratsastaja on pimeydestä.


    • Anonyymi

      Valkoisen hevosen ratsastaja ei edusta pimeyttä, vaan
      sitä seuraavat hevoset, tulipunainen, musta hallava.

      Jumala ei sekoile.

      • Anonyymi

        Etkö tajua alkeitakaan. Kyse on lopunajan vitsauksista, ei Jeesuksen paluusta valkoisella hevosella. Eikö sinulle avaudu näin yksinkertainen asia. Lue luku ja kysele Herralta ymmärrystä. Kyse on vitsauksista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tajua alkeitakaan. Kyse on lopunajan vitsauksista, ei Jeesuksen paluusta valkoisella hevosella. Eikö sinulle avaudu näin yksinkertainen asia. Lue luku ja kysele Herralta ymmärrystä. Kyse on vitsauksista!

        Kyllä aloittaja osaa lukea. Osaatko itse? Otettaisko kertausta?

        A) 1 valkea hevonen, ILmestyskirjan 6:2 luvussa.
        On Voittava Kristuksen seurakunta, joka lähti liikkeelle kun seurakunta syntyi.
        Tämän valkean hevosen kanssa ei tule MITÄÄN vitsauksia, ne alkavat vasta toisen, eli tulipunaisen hevosen yhteydessä. Osasitko tarkkaan lukea?


        B) 2. Valkea hevonen, Ilmestyskirjan 19. luvussa on itse Herra Jeesus, joka ratsastaa valkealla hevosella, yhdessä taivaallisten sotajoukkojen kanssa.

        Ilm 19:11-16.

        Osasitko lukea, vaik etkö ole koskaan lukenut?

        Näm'ä kaksi A - B ovat kaksi eri tapahtumaa, asiaa.

        A)

        On siis voittamaan lähetetty, Kristuksen voitolla sinetöity seurakuntamorsian.
        Ollut liikeellä jo yli 2000 vuotta. Ja kohta alkaa olla tehtävät loppusuoralla.

        B)
        Kun Kristus ilmestyy Valkealla hevosella, silloin on ihan toinen aika, Ilme 19:6.

        Näitä kahta valkean hevosen ilmoitusta Ilmestyskirjassa EI SAA eikä pidä sotkea keskenään.

        Jos osaat lukea, niin lue niin monta kertaa, että se menee perille? Ja pyysä Pyhän Hengen valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tajua alkeitakaan. Kyse on lopunajan vitsauksista, ei Jeesuksen paluusta valkoisella hevosella. Eikö sinulle avaudu näin yksinkertainen asia. Lue luku ja kysele Herralta ymmärrystä. Kyse on vitsauksista!

        " Kyse on vitsauksista!"

        Perätön väite.

        Valkean hevosen, Ilm 6.2 asiassa ei ole MITÄÄN vitsauksia.

        He tulevat vasta tulipunisen hevosen ja seuraavien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kyse on vitsauksista!"

        Perätön väite.

        Valkean hevosen, Ilm 6.2 asiassa ei ole MITÄÄN vitsauksia.

        He tulevat vasta tulipunisen hevosen ja seuraavien kanssa.

        Kyllä näköjään täytyy sanaa väännellä, että saa selvän pimeyden lähettilään tulkittua seurakunnaksi. Mikähän jousi seurakunnalla on, ja miten se sopii sanaan.
        Seurakunta syntyi ennen Patmoksen ilmestystä, jossa sanotaan selvästi "mitä tämän jälkeen on tapahtuva".
        Tietysti te pimeyden apostolit teette vain työtänne, sitä mitä herranne pimeyden ruhtinas käskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näköjään täytyy sanaa väännellä, että saa selvän pimeyden lähettilään tulkittua seurakunnaksi. Mikähän jousi seurakunnalla on, ja miten se sopii sanaan.
        Seurakunta syntyi ennen Patmoksen ilmestystä, jossa sanotaan selvästi "mitä tämän jälkeen on tapahtuva".
        Tietysti te pimeyden apostolit teette vain työtänne, sitä mitä herranne pimeyden ruhtinas käskee.

        Tietysti srk syntyi ennen Johanneksen saama anäkyä!

        Mutta eikö järkikulta sano, että noihin aikoihin srk oli vasta alkumetreillä! Ja lähti siitä voittajana kaikkeen maailmaan!. Nyt jo noin 2000 vuotta?

        Mikä teitä (uskovia) oikein vaivaa, kun näette piruja sielläkin missä Raamattu ei niitä sano?

        Ilem 6 luvun kolme seuraavaa hevosta: punainen, musta, hallava--- se ovat vitsauksen tuojia.

        Koetatteko väiettää etä myös Ilm 19. luvun Valkea hevonen olisi jokin - hm- paholaisen juttu?

        Kyllä sokeus ja pimeys on pahasti saartanut!


    • Anonyymi

      Jolla lukutaito on ja Hengen valo, ymmärtää Ilm 6:2 sisällön

    • Anonyymi

      No voi hyvät hyssykät.Mietin olenkohan minä hyssykkäprofeetta.

      • Anonyymi

        Mitä mieltä "hyvähyssykkäprofeetta" on valkeasta hevosesta? Kuka sillä karauttaa?


    • Anonyymi

      Tooosi älykkö. Varmaan pitkän mietiskelyn jälkeen huomasivat kokoeron.

    • Anonyymi

      DemukkaRistus sentään! Sus siunakkoo!

    • Anonyymi

      Palauttakaa varastetut tavarat ja myös kirjastoon tulee se hyvä omatunto siitä.

    • Anonyymi

      Niin se menee.

    • Anonyymi

      Nillä joillain hurahti päähän se koronvirus, ja sotki nupin.

    • Anonyymi

      Niin se meni.

    • Anonyymi

      Joo. Se koronavirus villitsi sen rabbin pään. Suhteellisuustaju meni metsään...

    • Anonyymi

      liian monet uskovat ovat lapsellisia ja uskovat lähes jokaisen sadun, joita toiset hupsut tarjoo. Herran Nimessä...

      • Anonyymi

        Lukutaito on silloin turha , jos alkaa kuuntelemaan toisten satuja, joita riittää joka lähtöön tähdäten ainoastaan ateismiuskonnon levittämiseen.
        Kun viitsii alkaa lukea Raamattua kannesta kanteen, ei tarvitse kuunnella muiden tarinoita - "tyhjät kattilat kolisevat eniten".

        Raamatun lukemisessa totuudellisesti totuutta Herralta pyytäen, Hän tulee vastaan ja avaa juuri sinun ajatuksiisi sen asian , mihin totuutta etsit. Hän aavaa vielä sellaistakin , mitä tarvitset ja jota et ymmärtänyt etsiä. Hän tietää kaiken leivän , mitä tarvitset. Profetiaksikin sitä voi nimittää.


    • Anonyymi

      Se rabbi nyt vain tahtoi nostaa itseään!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      rabbia ne jotkut huutelee raukat

    • Anonyymi

      Mielikuvitukselliset sepitykset että valkean hevosen selässä olisi muhinut KORONA, ovan niin naurettavia ja Raamatun sanaa halveksivia,että häveetkööt jotka sellaista satua jakelevat. Muka rabbi oikein!

    • Anonyymi

      Kahvi/viskiprofeetalla taas mopo keulii.Sen siitä saa kun naukkailee viskiä liikaa.

    • Anonyymi

      Kyllä tuolla rabbilla on oikein pahoin keulinut!

    • Anonyymi

      Kovasti ne tuputtaa noita rabbinsa satuja!

    • Anonyymi

      i see
      ja TAAS haukut väärää puuta!
      eli en ole ollut tässä ketjussa kun sitten viimeeksi, en edes muista sillä tämä "rabbi" on sekaisin kuin seinäkelloa ja pihalla kuin lumi ukko, kesällä.
      Tosin Ukosta, eli UKKO, olisi paljonkin asiaa, mutta se tuskin saa olla esillä kun joku, sietä kangasalasta poistattaa sen.

      "rabbi" kehuu itseään että hänelleä on erinomaiset tiedot, "kaikesta" ja varsinki Isrealista ja historiasta!

      Nyt KOSKA "rabbi" tietää kaiken ja on erinomaiset tiedot, voit sitten kysyä tai rohkaista antaa vastauksen:

      Kun googin sota, joka on Hes 38 ja 39 luvuissa, ilmaistu, niin
      Hes. 39:
      9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;

      7 vuotta tulee sitten olla vielä aikaan, kun tämä Herran Päivä eli sota on loppunut.
      Nyt mihin tämän 7 vuotta sijoitettaan, esim
      Ilmestyskirjassa?

      ja VIELÄ tärkeämpi seikka, MIHIN väliin Efraimin paluu POHOISESTA kuten googin sota joukot, myös pohjoisesta, tulee sijoittaa?

      Mihin väliin ilmestyskirjassa ja googin sodassa, tulee Efraimin paluu?

      ja sitten koska on erinomaiset tiedot, Isrealista ja sen historiasta, Saako Haamin tahi Jaafetin jälkeläinen olla Israelin Kuninkas tai päämies, (prince)?

      jos ei saa, niin KUKA on asettanut, Jaafetin jälkeläiset, esim gogin pojan Askenas, tähän virkaa?
      "3 Ja Goomerin pojat olivat Askenas, Riifat ja Toogarma."

      Nyt Mitä sanoo Isrealin pääministeri, mistä suvusta hän on?
      Seem? Haam? vai Jaafet?

      Hänen veljensä, on tehnyt laajan Dna testin ja se on samalla, myös tämän herran perimä:

      Benjamin Netanjahu
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Netanjahu

      "Netanjahu syntyi vuonna 1949 Tel Avivissa Israelissa juutalaiseen perheeseen, jonka isänpuoleinen suku on puolanjuutalaista alkuperää.[1] Hänellä on myös sefardijuutalaisia juuria."

      - - -sefardijuutalaisia
      ja
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Sefardijuutalaiset

      Genetiikka = dna eli perimä eli isät!

      "Gil Atzmonin ja muiden (2010) geenitutkimuksen mukaan (Turkin ja Kreikan) sefardijuutalaiset muodostavat muiden Euroopan juutalaisryhmien ja Lähi-idän mizrahijuutalaisten kanssa yhteisen väestöklusterin. Sefardit ovat erityisen läheisiä aškenasi-, italian- ja syyrianjuutalaisten kanssa ja heidän geeneistään noin 30–60 prosenttia on Euroopasta ja loput enimmäkseen Lähi-idästä, ja ryhmät ovat irtautuneet Iranin ja Irakin juutalaisryhmistä noin 2500 vuotta sitten."

      ja he ovat:
      "Suurin osa tutkijoista katsoo aškenasien alkuperän olevan mizrahi- ja sefardijuutalaisten kanssa ainakin osittain muinaisissa israeliiteissa ja osittain myös ei-seemiläisissä käännynnäisissä."


      - - - "ei-seemiläisissä käännynnäisissä." !!!


      Juutalaisuuteen kääntyminen // KÄÄNNYNNÄINEN !!!
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Juutalaisuuteen_kääntyminen

      eli, EI Seemiläinen vaan Jaafet!

      Nyt voit tarkastaa, Netanjahun PERHE historian esim, juutalaisesta "tietosanakirjasta" jossa oli tekijä esim
      NYKYINEN Isrealin Presidentin, "isät".

      ja taas, hän ja me TODISTAVAT että, Isaac Herzog
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Isaac_Herzog

      EI OLE SEEMILÄINEN vaan TAAS Jaafetin sukua!

      Koska aloittamani ketju heistä heti poistuin, en sitä nyt tähän kopio, mutta

      JOS Jumala ei ole heitä asettanut tähän virkaa, KUKA SITTEN?

      jatkuu, Efraim palaa ja sen vaikutus!

      jatkuu...
      Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä

      • Anonyymi

        Nyt lyhytkäisesti, Efraimin paluu!

        Mitä tapahtuu kun Efraim eli ESIKOINEN PALAA

        lyhyesti, Mooses laitetaan MUSEOON ja Efraimin vaikutus on ettei ENÄÄ puhuta, Liitonarkista, ei temppelin uhreista!

        16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.

        Puhutaanko NYT tänäpäivänä Mooseksesta ja Liitonarkista ja uhreista?

        jos puhutaan EFRAIMe ei ole palanut Luvattuun maahan.

        Joten mihin väliin "rabbi" sitten asettaa täämän ja Efraimin!

        no sama se, tuskin tulee vastausta, mutta huur keer!

        ja sitten lisää kahvia sekä otan siivun viskiä :)
        Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Vai niin.

      Nämä rabbit, viskiprofeeta, kahviprofeetat?

      Ne jaksavat tunkea postillojaan.'

      Jumala ei päätään kallista noille saduille.

      Ennustajia, taikureita,

    • Anonyymi

      Jer // Jumalan OIKEA Profeetta:

      16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.

      kun te (EFRAIM, esikoinen ) lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä,
      - ei enää puhuta Herran liitonarkista,
      - SE ei enää ajatukseen astu,
      - eikä SITÄ enää muisteta;
      - ei SITÄ enää kaivata,
      - EIKÄ sellaista enää tehdä.

      Mitä arvelet, koska "juutalaiset" käännynnäiset rakentavat kolmannen tempelin ja sitä odotelessa, Siilossa uhraavat uhreja joita Mooses vaatii?

      Onko temppeli tuleva tänä vuonna vai ensi vuonna?

      Itke ja valita kurjuuttasi!
      Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Mitä tapahtuu kun Efraim eli ESIKOINEN PALAA
      vai onko esikoisella mitään väliä!

      Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt Benjamin Netanjahu vie ja antaa ASEITA ukrainalle, googille.
      Onko sisi Israel, sitten LIITTOLAINEN, googin joukoissa?

      ja sitten Jumala. tuo / vie takaisin Efraimin Israeliin, (vuorille) ja surmaa Esikoisen?

      Näikö Jumala / Profeetat opettavat vai wanneb juutalaiset! Käännynäiset!

      eli KAIKKI selittäjät ovat ottaneet, sanan ja opetuksen toistensa suusta ja tulevat olemaan häpeässä ja pilkassa!

      Lopunaikoina tulee väärt juutalaiset, käännynnäset paljastumaan!

      Ilmestyskirja 2
      9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.

      Ilmestyskirja 3
      9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

      ETKÖ OSAA LUKEA, vai et ymmärrä mitä luet?
      Kuinkas luet, Kysyy Herra Jeesus.

      itke kurjuuttasi
      Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Ne eivä olleet eivätkä ole mitään JUMALAN profeettoja, jotka koronasta sepittivät.

      Jumalan asialla ja hengessä olevat tiesivät ja tietävät, että ko-virus ei tarkoittanut valkean hevosen asiaa!

    • Anonyymi

      Jumalalal ei ole tarvetta profetoida pöpöistä.
      Raamattu riittää. Että lopunajalla on sitä ja tätä.

    • Anonyymi

      Joo. Jumalalla on tärkeämpiä asioita kuin askarrelal pöpöjen kans

    • Anonyymi

      Salomon, Daavidin pojan, Israelin kuninkaan, sananlaskut.

      2Opettakoot ne viisautta,

      kasvattakoot ymmärtämään ymmärryksen sanat,

      3johdattakoot hyvään tietoon,

      oikeudentuntoon ja rehtiin mieleen.

      4Kokemattomat saakoot niistä viisautta,

      nuoret tietoa ja harkintaa.

      5Viisaskin viisastuu, kun kuulee niitä,

      järkeväkin saa opastusta,

      6oppii mietelmiä ja vertauksia,

      tajuaa viisaiden sanat, avaa arvoitukset.

      7


      Herran pelko on tiedon perusta,

      vain hullu halveksii viisautta ja opetusta.

    • Anonyymi

      Aloitus on asiaa.

      • Anonyymi

        1. Korinttolaiskirje 1

        17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan-ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
        18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        19 Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
        20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
        21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
        22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
        23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
        24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
        25 Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
        26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
        27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
        28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
        29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
        30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".


    • Anonyymi

      Kun ihmisviisaudella ja astrologialla tulkitaan Raamattua niin pieleen menee!

    • Anonyymi

      Se Rabbi (?) puskee ihan omaa itseään nostaakseen jotakin outoja profetioita, joilla ei mitään yhteyttä Jumalan Hengen inoittamien sanojan kanssa.

      • Anonyymi

        Ne profetiat ovat näköjään Raamatusta. Eikö Raamattu ole mielestäsi Jumalan Hengen innoittama?


    • Anonyymi

      aRbbi puhuu omiaan omaan pussiinsa.
      Raamatun profetiat oeva ihan eri sarjaa!

      • Anonyymi

        Sisälukutaidossasi on näköjään pahoja puutteita, erikoisesti luetun ymmärtämisessä.


    • Anonyymi

      Raaamtun profetiat ovat noteerattavia. Tämän ajan ennustajat on ankarasti torjuttava. Puhuvat omaan pussiinsa, eivät ETISI JUMALAN valtakunnan asiaa.

    • Anonyymi

      Niin se menee.

    • Anonyymi

      Ei ne profeettoja olleet, jotka koronaan haksahtivat.
      Omatekoisia ennustajia kuin taikureita.

    • Anonyymi

      valkea hevonen ei edusta virusta

    • Anonyymi

      Raamatun profetiat ovat ok.

    • Anonyymi

      Pimentyneet ennustelijat näkivät harhoja, koronaa Valkean hevosen selässä...

    • Anonyymi

      Niin pimeässä ei erota valkeaaa hevosta.

    • Anonyymi

      Jokainen hengellinen ja Raamatun tunteva osasi ymmärtää ettei mikään virus ole selitys 1. valkean hevosen kanssa!

    • Anonyymi

      Jo tuo rabbi olisi elänyt 100 vuotta sitten, se olisi väittänyt että isrokkoepidemia oli valkoisen hevosen selitys!!

      • Anonyymi

        Siis isorokko, joka jylläsi ja tappoi suuren määrän ihmisiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis isorokko, joka jylläsi ja tappoi suuren määrän ihmisiä...

        Voi reppanaa kun et tajua mitään. Ei kirjoituksissa sanota, että hänelle annettiin isorokko, vaan siellä sanotaan, että hänelle annettiin KORONA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi reppanaa kun et tajua mitään. Ei kirjoituksissa sanota, että hänelle annettiin isorokko, vaan siellä sanotaan, että hänelle annettiin KORONA.

        Voi sinu reppanaa, kun et tunne Raamatun sanaa!

        Korona ei ole Raamatun kielessä virus!
        Korona tarkoittaa: kruunu, seppele!

        Koeta hyvä ihminen päästä rabbin valheista irti!


    • Anonyymi

      Mustassa mielessä valkoinenkin muuttuu mustaksi..

    • Anonyymi

      Luke:12:15
      Kivihiili ei ole päivän polttava.

      • Anonyymi

        Kivihiili muodostuu - missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivihiili muodostuu - missä?

        Se on kiven ja hiilen risteytys. Siinnä on kummankin geenit.


    • Anonyymi

      Se on koronaviruksessa niinku rabbilla!

    • Anonyymi

      Valkea hevonen ei puhu koronasta.

    • Anonyymi

      "korona" tarkoittaa alkukielessä kruunua, seppelettä! Ei missään tapauksessa tautia, koronavirusta!

      • Anonyymi

        Niin elikkä sinäkin myönnät siinnä olevan KORONA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin elikkä sinäkin myönnät siinnä olevan KORONA.

        Missä järki?

        Koronavisrus ja latinankielen "seppele, kruunu" ne ovat kaksi niin ERI asiaa
        kuin yö ja päivä?

        Opiskele hiukan lisää asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä järki?

        Koronavisrus ja latinankielen "seppele, kruunu" ne ovat kaksi niin ERI asiaa
        kuin yö ja päivä?

        Opiskele hiukan lisää asioita.

        Hänelle annettiin seppele = Korona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle annettiin seppele = Korona.

        Latinankielen sana "korona" tarkoittaa kruunua, seppelettä. Ei mitään virusta, tautia.


        Kyllä taudeista Ilmestyskirja kirjoittaa. Eri kohdissa, ei VALKEAN hevosen yhteydessä.

        Jumalan Henki ei tuota "sekavia" ja sielullisia humpuukiselityksiä!


    • Anonyymi

      Joo. Sekaisin mennään kun ruvetaan Raamattua selittämään nykyhetken jutuilal, kuten virukset.

      Raamattu puhuu selvästi kulkutaudeista, rutosta, jne.

      MUTTA ei niistä ole pistettä eikä pilkkua Ilme 6:2 Valkean hevosen yhteydessä!

    • Anonyymi

      Ei tarvii olla mikään profeetta, jotta ymmärtää Ilm 6:2 jakeen.

      Siinä ei mitään viruksista, ei koronaa eikä muuta.

      Hullu ajatuskin, että vallkea hevonen ratsasti viruksia päässään!

      Jumala ei ole sekoilija, eikä Raamattu luasu satuja!

    • Anonyymi

      Jotak näkee korona-virusta Valkean hevosen kanssa, niillä on koron-virus-kompleksi!
      Sääli sellaista sekoilua...

    • Anonyymi

      Korona-humpuukia. Ne on menny sekaisin itse koronaviruksesta!!

    • Anonyymi

      Korona-hysteria sotki monen uskiksenkin päänupin! Ne alkoi nähdä paniikissa viruksia ja uhkia. Ja... syntyi sepitystä että Ilmestyskirjan 6:2 Valkean hevosen ratsastajalla oli muka viruksista tehty seppele! Voi pimeyttä, sokeutta:..

    • Anonyymi

      Aloitukseen amen-

    • Anonyymi

      Joo....

    • Anonyymi

      Tosiaan!

    • Anonyymi

      rabbit ja ...

    • Anonyymi

      Kyllä aloitukseen

    • Anonyymi

      vapaa viruksista

    • Anonyymi

      Rabin sekoilut jatkuvat

    • Anonyymi

      Jokainen UT:n tekstejä tunteva, ymmärtää, ettei Valkoinen hevonen ollut mikään koronaviruksen juttu.

    • Anonyymi

      Sokeat pimennossa? Ei pimeässä erota valkeaa hevosta tai kissaa tai muuta?

      Sokea . rabbi - kirjoitti potaskaa! Ei erottanut virusta ja valkeaa hevosta!

    • Anonyymi

      Koronavirus sotki monien pään ja ajattelun!

    • Anonyymi

      Niin sotki!

      Ne näki muka koronan!!

    • Anonyymi

      Etköhän ole tuotakin jankuttanut jo ihan tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Ei sitä ole vielä alkuunkaan sanottu riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä ole vielä alkuunkaan sanottu riittävästi.

        Niin kauan kuin valheoppeja tungetaan, totuuden sanan miekkaa tarvitaan.


    • Anonyymi

      Näin se menee.

    • Anonyymi

      Sovitaanko että tälle ketjulle tulee loppu.

      • Anonyymi

        Sovi siitä itsesi kanssa. Et ole tämän palstan pomo!


    • Anonyymi

      koronahomma sotki monen uskovan

    • Anonyymi

      Ei ne mitään rohveettoja olleet jotka näkivät korviensa välissä viruksia Valkean hevosen ratsastajan päässä!

      Harhoja on monta lajia.

    • Anonyymi

      raamatun sana on ylin

    • Anonyymi

      Jos joku näki koronan. viruksen Ilm 6:2 ratsastajan päässä ei missään tapauksessa voinut olla minkään sortin rohveetta...

    • Anonyymi

      No ne näkee mitä vian

    • Anonyymi

      Edelleen ne jotkut on viruksen vankeja, näkevä niitä

    • Anonyymi

      Niin on.

    • Anonyymi

      Oman mielensä tuotteiden varassa.

    • Anonyymi

      hengelliset ja Raamatun sanaa tuntevat tiesivät ettei koronvirus mitenkään liity ILm 6:2 valkeaan hevoseen!

      • Anonyymi

        nosto nossto


    • Anonyymi

      Kun ei Henki valaise Sanaa, ollan pimeässä.

      Silloin valkea hevonenkin näkyy mustana, ja viruksia kantavana.

    • Anonyymi

      sanassa on valo

    • Anonyymi

      Jos valo ei valaise, näkee viruksia ja muita pöpöjä

    • Anonyymi

      Jotkut jaksaa koronasta jankata.

    • Anonyymi

      Ihan hullua ova nuo rohvetijat!

      Että näkymätön "virus" korona - muka istui Valkean hevosen selässä!!
      Ilm 6:2

      Miten se virus istui?
      Kuka sellaista näki . No se joku rabbi ainakin....

      tais olla vähän aineissa...

    • Anonyymi

      Myös Nebukadnesarin uni oli profeetallinen vertauskuva, kuten oli faaraonkin.

    • Anonyymi

      Joo. Mutta valkean hevosen selässä ei istunut koronaviruksia!

      • Anonyymi

        Ei ollut!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut!!

        Sinä sitä jaksat jankuttaa tuota hourettasi.


    • Anonyymi

      Siis tuo rabbi ja hänen jenginsä koettavat yhä ujuttaa harhanäkyä, että Ilm 6:2 hevosen selässä matkusti viruksia!

      Eihän viruksia voi nähdä...
      Sen valkoisen hevosen selässä istuvalla..... Istuvatko "virukset" - kuka voi nähdä virusten istuvan...

      Älkää hyvät ihmiset enempää naurattako!

    • Anonyymi

      Valheiden henget tuottavat valheselityksiä, kun tuo joku rabbina itseään mainostava.

      • Anonyymi

        Jos uskot Jumalaan niin muista, että olet kerran vastuussa jokaisesta sanastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos uskot Jumalaan niin muista, että olet kerran vastuussa jokaisesta sanastasi.

        Toki jokainen vastaa sanoistaan.
        Room 14.12.

        Sinäkin vastaat.

        Ja rabbi vastaa. Miksi väänsi kieroon Ilm 6:2 sanoja.

        Pani viruksia sinne missä Raamattu ei niitä kerro!


    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      vai istui virukset valkean hevosen selässä!!

    • Anonyymi

      Tuon rabbin harhaiset näyt ja opetukset ovat saastetta.

    • Anonyymi

      Rabbi sitten kertoo Jumalalle, miksi väänsi virusta valkean hevosen selkään!

      • Anonyymi

        Sinä sitä onkin selittämistä...


    • Anonyymi

      nosto

    • Anonyymi

      nosto

    • Anonyymi

      Nillä jotka näki koronaa valkean hevosen asiassa, oli menny nuppi sekaisin koronasta ja peloista..

    • Anonyymi

      Niin se lienee tapahtunut

    • Anonyymi

      nosto

    • Anonyymi

      Jumala ei sotke viruksia mihin tahansa

    • Anonyymi

      Niin ei nosta

    • Anonyymi

      Virukset on viruksia, ei pidä sotkea niitä Ilmestyskirjaan!

    • Anonyymi

      Näin on

    • Anonyymi

      Niin sanoo sana

    • Anonyymi

      Niin sanoo

    • Anonyymi

      Sanoo niin

    • Anonyymi

      Olisi se raamattuun kirjoitettu, että oli viruksia, kulkutautia valkean hevosen kanssa!
      Vaan ei ollut. Ruttao näkyy vastan 4. hevosen ilmestyttyä. ILm 6:8

    • Anonyymi

      niin on sana

      • Anonyymi

        Jatkan tollon toistelua.

        Niin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan tollon toistelua.

        Niin on!

        Mitäs tollo jatkat?
        Koeta viisastua ja usko Raamatun Sanaa...


    • Anonyymi

      OnneksiRaamatussa, siis Ilm 6:2 ei ole MITÄÄN sinne päinkään, että Valkean hevosen selässä ratsasti kasa viruksia!

      Sellaiset näyt ja tulkinnat ovat pelkästään ihmisen omien korvien ja pelkojen nostamia!

    • Anonyymi

      Sokea ei näe.

    • Anonyymi

      Rabin eksytykset eivät menesty

    • Anonyymi

      niin käy

      • Anonyymi

        joo joo joo


    • Anonyymi

      samaa mieltä

    • Anonyymi

      nosto

    • Anonyymi

      Sen rabbin näyt nousevat valheprofetian henkien tasolta.

      • Anonyymi

        nosto nosto nosto


    • Anonyymi

      rabbi eksyttää heikkouskoisia jotka eivät raamattua tunne

      • Anonyymi

        Minä en salli aloitukseni jäävän hännille joten taas NOSTO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en salli aloitukseni jäävän hännille joten taas NOSTO.

        kukas sinä olet kun et ole aloittaja...


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus!

      • Anonyymi

        Nosto nosto nosto Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nosto nosto nosto Aloittaja

        Aloittaj ei ollut nostaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaj ei ollut nostaja

        Kuka sotkee sillä minä olen aloittaja. Sotkekaa rabbi suohon! Taidat ole rabbi itse kun yrität tehdä minusta valehtelijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sotkee sillä minä olen aloittaja. Sotkekaa rabbi suohon! Taidat ole rabbi itse kun yrität tehdä minusta valehtelijan.

        Sinä et sattumoisin ole tämän ketjub aloittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sattumoisin ole tämän ketjub aloittaja!

        Etkä sinä, mutta minä olen ja saan nostaa omaa aloitustani vaikka seuraavat viisi vuotta sano sinä mitä haluat. oletko sinä tuo rabbi kun käyt minun kimppuuni ilman syytä.


    • Anonyymi

      Rabbi se kottaa ja koronavirusta ylistää

    • Anonyymi

      valkea hevonen

    • Anonyymi

      Rbbi näki viruksia.

    • Anonyymi

      Valkea ratsu tarkoittaa eksytystä harhaoppia

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe