Huomisesta tahtoisin, Äiti, sulle sanoisin,
muutamalla sanalla, lapsen pienen toiveella.
Mä mä pelit kaikki pleikkarin, loppuun taaskin pelasin, Ankat, sarjat, palapelit sataan kertaan
selasin.
Yksin olen huomaa minut, leikkihuoneen taakse jätin, mutta Sinä Rakas Aiti, edessäs vain näet
sätin.
Pölypallot minut haukkaa, armahtaisit pientä raukkaa. Liike, vimma, into suuri, mutta ainoastaan, sormet näppiksellä laukkaa. Välillämme outo
muuri.
Aamun kajo Rakas Äiti, minut aamuun herättääpi,
märkä vaippa, muroaski, leikkihuone päivän
paikka.
Huominen on juhlapäivä, mielessäni pyyhkii häivä,
muistosta niin lempeästä, Äidin Syli paras paikka, ote luja ympärillä, silmillä niin
lämpimillä.
Katso alas, sano sanat -lapsi sinut vielä huolin-
kumpa telepatiani, voittais voiman, tuon kurjan
sättituolin.
Äidille
lapsesi
1
350
Vastaukset
- KurjenkelloN
Kirjoitit tosi koskettavasti ja hyvin. Itse en aikaa paljon vietä koneella, mutta monille tämä runosi on isku sydämeen. Lapsi usein unohdetaan yksin, vaikka onkin siinä läsnä. Tosi loistava runo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132