Surkea sarja

Anonyymi

Keitten muitten mielestä salatut elämät on todella huono sarja nykyään? Aivan paskat juonenkuviot yms

Kokoajan vaan jotain rakkauspaskaa :D viikko sitten lopetin ton sarjan kattomisen vaikka olen seurannut ihan alusta lähtien

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian pitkään pyörinyt, evvk.
      Kun sarja alkoi, se oli koko perheen sarja, nyt tunnarina sopisi paremmin Erikan "eronneita, karaneita..." Yök!

    • Mistä kaduilta ne löytää noita muka näyttelijöitä? Kauheeta kuunneltavaa toi Toivon huoltajuuskäsittely

    • Anonyymi

      Aloitin viime syksynä sarjan katsomisen eläkkeelle jäätyäni. Vaikuttaa mielenkiintoiselta juonenkäänteineen. Tällaistahan tämä kerrostalossa asuvien elämä joissakin taloissa tuppaa olemaan. Todellisuus oikeassa elämässäkin on joskus uskomatonta. Entisessä työssäni sosiaalipuolelta on tapauksia joissa itseltäni meni joskus yöunet pohtiessani ihmisten selviämistä.
      Tämä salkkarit ovat vielä n.s "kevyttä kamaa" tosielämään verrattuna.
      Hyvä sarja, jatkoon...

    • Anonyymi

      Ei jatkoon yäk😬.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa onko sarja nyt huonompi tai parempi kuin ennen. Katsoin noin 10 vuotta sitten kerran kolmen minuutin ajan enkä ehtinyt muodostaa mielipidettä.

    • Anonyymi

      hyvä sarja. jatkoon. mut noo homokohtaukset on kyllä vähän liikaa. ja sit kun se eerikäinenkin oli mukana niin huh huh sentään, heti pois, ei sopinut sarjaan.
      odotan mielenkiinnolla kun noel jää kiinni salakatselusta, elinan huumaamisesta ym ja menee linnaan . tai sit nella ottaa toivon pois koska alun perin se huoltajuussopimus jäi mun mielestä allekirjoittamatta.
      ja sit kun ajoi vielä matiaksen yli. vaarallinen mies

      • Anonyymi

        Onneksi sentään Esko Eerikäinen palaa sarjaan ja nostaa heti sarjan tasoa. Kallekin alkaa saada useammin, kun on ollut välillä tosi kovassa puutteessa.


    • Anonyymi

      Nykyään sarja on entistä huonompi ja koko ajan samoja juonikuvioita kierrätetään: milloin hahmoja tai hahmoa vainotaan, milloin siepataan, milloin tulee teiniraskaus, milloin joku kuollut onkin elävien kirjoissa, joka kerta häät menee pieleen muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, milloin huumeongelmia tai alkoholismia, pariskunnilla otan-jätän-otan-jätän jne. -peliä. Kuka olisikaan seuraava siepattu Pihlajakadulta Mustavaarojen lisäksi? Kuka olisi seuraava muistin menettänyt Aaron jälkeen?

      Alkuaikojen Salkkarit olivat sitä hyvää aikaa, jolloin siitä oli aivot narikkaan -viihteeksi. 2010-luvun alku oli vielä siedettävää, vaikka aavisti jo sarjan laskun alamäkeä päin. Kuitenkin vielä 2010-luvun alussa Salkkareissa oli edes jotain tolkkua, ja oli edelleen selvää, että Liisa Laitela oli kuollut kunnes ko. kuvio muuttui. Siis lähes 20 vuotta vanhaa juonikuviota käännettiin päälaelleen tuolloin. Vähän uskottavaa olisi ollut, jos se Kristiina olisi ollut Liisa Laitelan sisko, myöskin syövän kokenut mutta sen selättänyt sekä Ismon entinen naisystävä, jonka kanssa Sanni olisi saatu mutta Ismo olisi syystä tai toisesta jättänyt toisen perheensä tai Kristiina olisi sulkenut isän pois elämästä.

      Nykyäänhän näyttelijän iälläkään ole edea merkitystä sarjassa. Konkreettinen esimerkki on tästä Elinan nykyinen näyttelijä. Mitä vielä? Jos joku vanha hahmo haluttaisiin Salkkareihin takaisin, mutta alkuperäistä näyttelijää ei kiinnosta, niin varmaan palkataan joku mummo/pappaiässä oleva ihminen nuoreksi aikuiseksi kasvaneen Salkkarit-teinin rooliin.

    • Anonyymi

      Surkea sarjasta tuli heti kun kyttä Joanna tuli mukaan. Täysin ilmeetön pökkelö. Ja muka ulkomailla näytellyt, varmaan rennyn leffoissa kun noin huono.

    • Anonyymi

      Ja kari taalasmaa on muuttunut aivan liian lepsoksi sille sopi äkkipikaisen rooli!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe