Viskisieppo on yleinen laji ympäri Suomen erityisen runsaslukuisena sitä tavataan marketin alkoholijuomapuolella ja Alkossa mutta myös poliisilaitoksen putkassa lajia esiintyy.Juhannus ja muut juhlapyhät ovat tälle linnulle varsinaista juhla-aikaa monine lieveilmiöineen lajitovereitaan kohtaan se on humalatilassa varsin väkivaltainen ennaltamainittuina aikoina.Kaikki alkoholijuomat kelpaavat viskisiepolle ja se nauttii niitä runsain määrin erityisesti keskiolutta voi mennä jopa 24 tölkkiä päivässä kun jano lyö oikein kunnolla päälle.
Viskisieppo
Anonyymi
4
215
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Terveydenhuollosta se sitoo resursseja yli puolella. Loistaa myös perheväkivallan tilastoissa ja erotilastoissa. Se tuhoaa kaiken ja itsensä. Viskisiepot edustavat myös isomääräisesti kuoleman tilastoja.
- Anonyymi
sitten on vielä ihan oma spesiaalilajinsa eli kaupparatsu liiviedustaja merkonomi Huikkanen. Reissaa kaupungista toiseen minkä ehtii. Iltaisin hotellin baariin vauhtia ja seikkailuja hakemaan . Kas näin. https://www.youtube.com/watch?v=E7j4hafCB4c
- Anonyymi
Alko rytmin rakastusteologiaan kuuluu tyrkytys kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255