Nordeaa vaikeampaa pankkia ei maailmassa taatusti ole.
Ei ole asiakaspalvelua, ei anneta puhelinnumeroita mihin soittaa.
Kun puhelin päivittää itsensä ja sekoittaa järjestelmän, katoaa pankin sovelluksesta tunnistautuminen. Pitäisi saada pankista uusi aukaisukoodi, mutta pankki on auki vain 2;pvä viikossa 3 tuntia kerrallaan, ja he eivät sitä anna.
Pitää soittaa kalliiseen palvelunumeroon 0200 3000 jossa on aina jono puolesta tunnista tuntiin.
Siellä hirveä kysely ja varmistelu kuka on kyseessä.
Eikö Nordea saa sitä sovelluspankkiaan yhtään helpommin avattavaksi, kun puhelimen järjestelmäpäivitysten jälkeen sovellus ei tunnista enää käyttäjää ja pitää aina aktivoida uudelleen.
Tämä on todella hankalaa ja hidasta ja kallista. Nordean chatti auttaa juu juu, siellä vastailee ruotsalainen pölynimuri, hei olen nettibotti Matti, en ymmärrä kysymystä.
Nordea palvelee
15
685
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda pankkia. Kortitkaan ei aina toimi.
- Anonyymi
Maan tasalle koko nordea.
- Anonyymi
Huonoin pankki ikinä!
- Anonyymi
Soittakaa Björnille, kyllä tulee apua saatana.
- Anonyymi
Enpä tiedä. Björn myi Nordean osakkeensa ja pisti rahat UPM:ään.
- Anonyymi
Palvelua saa netin kautta Nordeaan.
- Anonyymi
Ei saa. Ja Nalle nostaa kytkintä nyt Sampopankistakin. Pankkipalvelut on Suomessa lopetettu.
- Anonyymi
Nordea on todella hyvä pankki ehkä paras.
Se on asiakaan etu kun valvonta toimii. Näin on kansalaiset.- Anonyymi
Joi, se on asiakkaan etu. Mutta paras pankki ei ole Nordea, ei edes hyvä, ei edes tyydyttävä. Jokohan tähän mennessä olet sen tullut tuta.
Terv. Nordea-pankin huijaama
- Anonyymi
👍🤗
- Anonyymi
Taas ja Nordea välittäjänä pankkimaksuissa, eikö tätä jo vaihtaa kun virheitä, viivästyksiä tuon tuosta.
Palkat ei tule, jonotusta ei riittävästi henkilöstöä ja aina sama juttu.
Eikö tätä pankkia jo voi estää kansainvälistä SEPA välittäjistä kun aina sama juttu eli sakkaa ja raha ei kulje.
Tuon tuosta vikaa ja Finanssivalvonta voi alkaa valvoa kun toistuvaa virhettä ja hankaluutta asiakkaille.
Voiko Nordeaan enää luottaa kun aiheutuu häriöitä jatkuvasti. Nyt tämän vuoden puolella lukusia ongelmia pankin maksuliikenteessä tai palveluissa.
Nyt valvonta kuntoon ja asiantuntevaa henkilöstöä hoitamaan asioita. Nyt tuntuu siltä, että Nordeassa ole enää luotettavaa palvelua ja seuraava vaihe onkin rahojen katoaminen jonnekin mafioson tileille. - Anonyymi
Hyvät osingot on Nordea maksanut, sain uudet hampaat, kanna vaan rahasi sinne niin voin uusia ensi vuonna silmälasitkin.
- Anonyymi
Vaiha s-pankiin on joka prisimat ja palvelu pelaa oli pankki tunnuksia tai ei.pitkät aukiolo ajat.Maanantaista-lauantaihin.Vain sunnuntait pankki palvelu Prisat suljettu, Niin minäkin tein ja hoitivat kaikki,lopetukset mutkattomasti nordeasta.
- Anonyymi
Olen käynyt osakekauppaa Nordean kautta. Nyt heikkeni luottamus Nordean järjestelmään. Se estää minua myymästä osakkeita, jotka minulla takuuvarmasti on. Piti olla kysymys pikkujutusta. Aamupäivällä lupailivat, että hoidetaan. Ei ole hoidettu tämän viestin lähettämiseen mennessä. Onkohan pankissa kaikki ihan kohdallaan???
- Anonyymi
OLi totta jo 2010 kun isäni poistui keskuudestamme aivan jäätävää kun joku tilitosite oli kadonnut ja sitä pantatttiin sen 7kk jos oli oikeasti ollut rahat loppu ja perintö jakaa olis ollut vaikean vaikeaa, ei kiinnsota nordea, pääsin taloyhtiön hallitukseen ja ajoin sitä heti ensimmäisenä että nordeasta lähdetään ja niin lähdettiin....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489