Aikuinen mies enkä osaa kunnolla luistella

Anonyymi

Rupes yhtäkkiä masentamaan se että oon aikuinen mies enkä kovin hyvin vieläkään osaa luistelua. Onkohan se harvinaistakin että ikäiseni 29v mies ei osaa kunnolla luistelua? Hiihtäminen kyllä on mulle erittäin helppoa, joten erittäin outoa kyllä. Ihan kohtalaisesti pääsen kyllä luonnonjäillä luistimilla eteenpäin mutta esimerkiksi jääkiekkoilijaksi minusta ei näillä taidoilla todellakaan olisi. Hävettää! Tekisi mieli harjoitella mutta vielä pitää odottaa ainakin seuraavat puoli vuotta, eikä sekään ole varmaa pääseekö silloinkaan treenaamaan, nykyään kun leudot talvet ovat erittäin yleisiä. Pojista olin kouluaikoinani kaikista surkein luisteluhommissa, ja pojista olin muistaakseni ainoa joka ei osallistunu liikuntatunneilla jääkiekko-otteluihin, luistelutaitojeni takia

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin osa maailman ihmisistä ei osaa luistelua.

    • Anonyymi

      Älähän suotta masennu, harjoittelulla hyvä tulee jos itsesi vuoksi haluat harrastaa. Koululiikunta nyt on semmosta ei mitään liikkumisen riemua mutta aikuisena sen ilon voi taas löytää. Nautihan nyt ensin kesästä:)

    • Anonyymi

      En mä osaa suksillakaan laskea alamäkikaarteisiin ollenkaan enkä mielelläni laske suoriinkaan alamäkiin suksilla ilman että laskisin latu-urissa. Voisikohan mulla olla joku synnynnäinen kehonhallintahäiriö? Muistan kun teininä oltiin Rukalla hiihtämässä ja eräässä paikassa oli melko jyrkkä alamäkikaarre, ja kaikki muut osasi sen laskea suksilla paitsi mä, mä olin ainoa joka otti sukset siinä kohdassa aina pois ja käveli mäen alas. Se oli sellainen 90 asteen alamäkimutka melko jyrkässä alamäessä. Ja eikös yleisten mielipiteiden mukaan nimenomaan miesten pitäisi olla hyviä tuollaisissa asioissa?

    • Anonyymi

      Pienet on murheet

    • Anonyymi

      Mene lääkäriin pyytää masennuslääkkeet niin opit luitelee.En minäkään osaa naisena luistella ja en ole tarttenut sitä taitoa elämässäni.En osaa myöskään hiihtää ja hyvin olen pärjännyt elämässä ilman luistimia ja suksia.Pienestä masennust jos luistelu vie sängyn pohjalla ja etkä jaksa huolehtia itsestäsi koska et osaa luistella.

    • Anonyymi

      Täsmälleen sama ongelma täälläkin. Hiihdon molemmat tyylit sujuu ja rullasuksetkin helposti. Mutta luistelu on vain "pystyssä pysymistä" Ikää kohta jo kuuskymppiä ja siis "pyyhe kehässä". Olen vain hyväksynyt, että kaikki eivät osaa kaikkea.

    • Anonyymi

      Kumma juttu,luistelu sujuu mutta suksittelu on kehnoa.

    • Anonyymi

      Pakko kysyä että mihin luistelutaitoa tai hiihtotaitoa tarvitaan,jos ei ole ammattiurheilija.Vaikuttaako töissä ettei osaa luistella tai hiihtää?

    • Anonyymi

      Terveydenhuollon käyttämässä masennuskyselyssä ei kysytä osaatko luistella ja hiihdellä. Miksi ei kysytä? Siis luistelu ja hiihtäminen on taitoja joita tarvitsee että elämässä pärjää.Ihan kauheeta jos ei osaa luistella.Sitä taitoahan tarvitsee joka päivä esim työelämässä tai opiskellessa.Mä olen järkyttynyt miten aikuinen ei osaa luistella.Lääkärille hakee pillereitä jotka opettaa sut luistelemaan.

    • Anonyymi

      Ei kaikkea tarvitse osatakaan.
      Niin ajatellen ei tule turhia murheita.

    • Anonyymi

      Ei kukaan kaikkea osaa eikä tarvitsekaan!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten hyvin sun pitäisi osata ettet olisi masentunut, kaiken muunko tunnut hallitsevan riittävän hyvin ollaksesi onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe