olis ihan fllirttailla sulle mies

Anonyymi

Katsella silmiin ja leijua sun lähellä.

50

934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*ihana, ei ihan*

• Anonyymi

Älä... mun sydän menee ylikierroksille vielä ja silmät jää kiinni Sun silmiin!!!

Joudut elvyttään mut sitten - IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 💕

• Anonyymi

En ole se ässäsi kvvkv, en vaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole se ässäsi kvvkv, en vaan ole.

Hyvä niin, että et ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin, että et ole!

Hassu kommentti.

• Anonyymi

Tuumasta toimeen. :)

• Anonyymi

Joo, kyllä tuo pitää toteuttaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kyllä tuo pitää toteuttaa :)

Ehdottomasti :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti :)

Hymyilyttää mua kun ajattelenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyilyttää mua kun ajattelenkin.

Menen näkemään unia siitä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menen näkemään unia siitä. :)

Siksikös mua alkoikin näin nukuttaa. Sä nukahdit ja tartutit tuon unetuksesi. Nuku hyvin ja kullan kuvia sinne uniin :)

• Anonyymi

En tykkää jos yritetään vietellä. Naisen kuuluu olla turvallinen ja lempeä. Viettelijät on pelottavia.

• Anonyymi

Olet ällö ahdistelija.

• Anonyymi

Olen turvallisen lempeä, flirttailen turvallisesti :)

• Anonyymi

Sivullisen kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ällö ahdistelija.

Olet sekaisin kun heität tuollaista juttua jonkun ihan harmittoman läpän perusteella, koita nyt hyvä ihminen päästä elämässä eteenpäin jo- sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen turvallisen lempeä, flirttailen turvallisesti :)

Nämä sinun vuoropuhelut itsesi seurassa mies on kyllä ns turvaseksiä parhaimmillaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sekaisin kun heität tuollaista juttua jonkun ihan harmittoman läpän perusteella, koita nyt hyvä ihminen päästä elämässä eteenpäin jo- sivusta

Te kaikki olette sekaisin. Kirjoitan että olisi kiva flirttailla miehelle ja tulette siihen haukkumaan toisianne. Naurattaa välillä tämä lapsilauma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis tuo ällö teksti ei ollu multa. Mä vaan rakastan, jätän teille nuo riehumiset. Miestä rakastan ja luulenpa että flirttaan sille vähän jos nään.. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis tuo ällö teksti ei ollu multa. Mä vaan rakastan, jätän teille nuo riehumiset. Miestä rakastan ja luulenpa että flirttaan sille vähän jos nään.. :)

En puhu naiselle jos flirttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhu naiselle jos flirttaa.

Epäreilua. Nainen sentään yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tämän nyt ksikki tajuaa, että mies olet ja jo vuosia olet luvannut lirttailla itsellesi, ottaa yhteyttä, ottaa selvää teistä vihdoinkin ja mitä näitä nyt on. Mitä tulee mainitsemiisi lapsilaumoihin, niin jätetäänpä nyt tällä kertaa alleviivaamatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tämän nyt ksikki tajuaa, että mies olet ja jo vuosia olet luvannut lirttailla itsellesi, ottaa yhteyttä, ottaa selvää teistä vihdoinkin ja mitä näitä nyt on. Mitä tulee mainitsemiisi lapsilaumoihin, niin jätetäänpä nyt tällä kertaa alleviivaamatta

Ei täällä kukaan muu ole vuosia ollut kuin sinä reppis kyttäämässä muiden tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kukaan muu ole vuosia ollut kuin sinä reppis kyttäämässä muiden tunteita.

Ei sillä kyllä ole mitään tekemistä tunteiden kanssa jos joku ukko pööpöilee ja kirjoittelee tyhjänpäiväisyyksiä

• Anonyymi

Leija lentää..

• Anonyymi

Kerrohan mihin tämä vihjailusi perustuu, taidat uhkailla jotakuta ja ylläpito siivoaa jälkiä

• Anonyymi

No sitten vaan sankko viereen. Suomi voittaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten vaan sankko viereen. Suomi voittaa!

Ai sekö ongelma sillä ongelma sitten olikin

• Anonyymi

Niin mutta nainen sen pitää johtaa johonkin. Ruotsi johtaa 1-0. Takaisin jääkiekkoon.

• Anonyymi

Haluan tietysti sen johtavan johonkin - paljoonkin. 2-1 on jo nyt. Vasta aloin katsella.

• Anonyymi

Leijumisen tunne, on ihan yleistä ja automaatistakin kun puhutaan 4. tason tai korkeammista ehdottoman rakkauden tasoista täyttämässä kehoa. Kun objektin tai inhimillisen kehon atomit tulevat negatiivisiksi ioneiksi ja alkavat pyöriä valon nopeutta nopeammin, seuraus on tietenkin painottomuus. Ja äärimmillään voimaannuttaa tietoisuuden matkaan rakkauden tunnelien tai avaruuden madonreikien läpi 5. tason tietoisuutta käyttäen toimiessaan ja kokiessaan tapahtumia. T

• Anonyymi

Ei kai rakkautta noin voi määritellä eikä tarvitsekaan.

• Anonyymi

Kaunista
      https://youtu.be/K57IrFXrZr4
      leijuminen on ..

• Anonyymi

Mies on se kaunis.

• Anonyymi

Sen kokemuksella osaat

• Anonyymi

Sinähän se anonyymien taidot tiedät. Pyh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se anonyymien taidot tiedät. Pyh.

Jep, erittäin ikävän oloinen tyyli hänellä, mutta ehkä toisilla ei ole elämässään muuta kuin ränttäillä tuntemattomille seksistisiä ja sheimaavia kommentteja. Joku turhautunut ukkeli selvästi

• Anonyymi

NO saisithen sitten flirttaillla ja iloa siitä. Itseäni ei tosin flirttailu juuri sytytä, pitää olla muutakin.

• Anonyymi

En kai mitä flirttailisi, jos en uskoisi siinä olevan muutakin ja häneltäkin.

• Anonyymi

En erikoisemmin välitä flirttailusta, ei vaan oo mun juttu ja harvemmin sellasta harrastankaan.
      Tällä hetkellä leijuminen voisi olla poikaa, siltä tuntuu, painottomuus, kivuttomuus.
      Heräsin taas julmettuun kipuun ja pakko oli nousta venyttelemään. En meinannut kyllä päästä lattialta ylös, otti kyllä koville. Että tällaisia mun yöt on, risaisia niin kuin koko elämä.
      -sivusta

• Anonyymi

Flirttaan vain ihanan M naisen kanssa

• Anonyymi

😘😏 takaisin

• Anonyymi

En ole M ja olet ärsyttävä kun kommentoit joka aloitukseen tuota samaa. Se M ei olet täällä. se on nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole M ja olet ärsyttävä kun kommentoit joka aloitukseen tuota samaa. Se M ei olet täällä. se on nähty.

Läpinäkyvästi riitelet mies itsesi kanssa omassa aloituksessasi ja en ole koskaan lukenut vastaavaa, miten kahtiajakoisesti tuohon m-naiseen suhtaudut. Jossain vaiheessa etusivu oli täynnä limittäisiä ylistys - ja herjausviestejä. Toisekseen hölmö saa olla jos ei ymmärrä, että joku M-nainen on esikuva myös tuolle kaoottiselle eimiashowlle jota vedät monen roolin voimin ja ihan yksin,...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läpinäkyvästi riitelet mies itsesi kanssa omassa aloituksessasi ja en ole koskaan lukenut vastaavaa, miten kahtiajakoisesti tuohon m-naiseen suhtaudut. Jossain vaiheessa etusivu oli täynnä limittäisiä ylistys - ja herjausviestejä. Toisekseen hölmö saa olla jos ei ymmärrä, että joku M-nainen on esikuva myös tuolle kaoottiselle eimiashowlle jota vedät monen roolin voimin ja ihan yksin,...

En minä sun kommentteja lue. Eka sanoista katson että jaa toi taas ja siirryn muihin kommentteihin. Hassu että niin kuvittelet. terveisin ap nainen, se rakastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitäs perustaa Astral tv uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitäs perustaa Astral tv uudelleen.

Ei, kyllä minä taidan laittaa resurssini mieluummin tänne ja ihan ilmaisksi kaikkien nähtäville, on minullkin sen verran egoa kuitenkin, että tykkään sellaisista asetelmista ettei erhtymisen mahdollisuutta ole. Ehkä sinun pitäisi perustaa joku uusi hyvin yksipuolisellle informaatiollle perustuva ajatushautumo, autoritäärinä vain sinä,sinä ja sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä minä taidan laittaa resurssini mieluummin tänne ja ihan ilmaisksi kaikkien nähtäville, on minullkin sen verran egoa kuitenkin, että tykkään sellaisista asetelmista ettei erhtymisen mahdollisuutta ole. Ehkä sinun pitäisi perustaa joku uusi hyvin yksipuolisellle informaatiollle perustuva ajatushautumo, autoritäärinä vain sinä,sinä ja sinä

Etkö ikinä ihmettele, miksi tappelet näkymätöntä vastaan palstalla, tuo, johon kommentoit, tuli sivusta.

En siis ole kukaan kuvittelemasi minäminämies vaan sivusta kerran kommentoinut nainen.

Tämä palsta on sekoittanut mielikuvituksesi todellisuuteen. Jokainen kirjoittava nainen yrittää sanoa, ettei ole se kuvitelmiesi mies, mutta edelleen sinä vain olet varma, kuinka tiedät paremmin ja näet selvemmin kuin muut. Itsesi takia, hae apua tai laita palsta tauolle.

• Anonyymi

Eihän sinua U haittaa jos flirttaan sinulle?

• Anonyymi

En ole U, joten ei niin pätkääkään. Flirttaa rauhassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8078
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3862
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1340
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1163
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1089
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      885
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      772
    Aihe