Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi sinkkunaisista Sonjan, mutta parin tiet erkanivat myöhemmin.

Nyt Timo paljastaa oman versionsa, miksi suhde päättyi:
https://www.suomi24.fi/viihde/mita-tapahtui-bachelor-timo-paljastaa-miksi-suhde-sonjaan-ajoi-karille-ehka-ei-kuitenkaan?s24

21

7531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KUKA KATSOO TÄLLÄISTÄ ROSKAA?

    • Anonyymi

      Leviää muun muassa miesten välisessä seksissä
      Euroopan tautienehkäisy- ja -valvontakeskuksen (ECDC) mukaan virus näyttää levinneen ainakin Britanniassa toisten miesten kanssa seksiä harrastavien miesten seksuaalisessa kontaktissa.

      Infektiota ei pidetä erittäin tarttuvana, mutta tartunta vaatii läheistä kosketusta, ja seksuaalinen kontakti on riski. Apinarokko

      • Anonyymi

        Näin minäkin arvelin🤭


    • Anonyymi

      mamujen tauti go home mamu

    • Anonyymi

      timo ja tuomas kihlat.

    • Anonyymi

      parikka ja esko eerikäinen sylikkäin lovee..

    • Anonyymi

      Ikävä formaatti. Särkyneitä sydämiä ja kameran edessä teeskentelyä. Aika on ajanut tällaisen ohi. Toivon, että kukaan ei moiseen osallistu - ei edes julkisuushaku mielessä.

    • Anonyymi

      Sanoin jo heti alussa että ei tule onnistumaan ja tässä tulos.

    • Anonyymi

      Pienet on ongelmat.

    • Anonyymi

      Mi on tuo aamun lehti

      Minun.

      Outolintu

    • Anonyymi

      Haluun ottaa tähän kantaa. Siksi keskusta.

    • Anonyymi

      Asiassa kannattaa ottaa aikalisä. Ei anneta vihalle valtaa.

      Huomenna meinaan mennä lenkille se auttaa.

      Jos voit niin tee samoin.

      Kaikella kunnioituksella

      T. Timo Vaasasta

    • Anonyymi

      Timo. Lopeta
      Et saa morkata mua etkä näitä
      Kaikkia älykkäitä kommentaattoreita.
      Nyt.

    • Anonyymi

      Totuushan on se, että miehet ihastuivat tosiinsa ja löysivät onnen keskenään.

      Minä minä miehiä, ronkeleita ja itsekeskeisiä olivat molemmat.

      On se kumma, että nykyään ei löydä kumppania ilman tv-ohjelmia, eikä sieltäkään.

      Ihan selvästi miehet olivat bi-gay miehiä.

      Naisistakin osa pyrkyreitä eli hyppäävät kukasta kukkaan löytämättä sitä oikeaa.

      Seuraavaksi nämä suomen salaraakkat heille oma ohjelma, mutta ehtona vain rikkaat miehet saaliina.

      • Anonyymi

        Juuri näin!
        Nämä formaatit kehitetään jossakin valejuutalaisten kokouksissa, jossa ne uhraavat lapsia Lucifer-jumalalleen.

        Alusta asti on ollut selvää, että kumpikaan poikamies ei valitse yhtäkään naista, vaan toisensa.
        Tarkoitus on vain mädättää Suomen televisio-ohjelmat mahdollisimman paljon pahaa mieltä tuottavilla p*ska-ohjelmilla.


    • Anonyymi

      heikko älysi koko suku ja kaveri piiri myös paskaloori -timolla

    • Anonyymi

      työpaikakkin kuulemma täynnä säälittäviä luusereita, muurola kamaa sosiaalisesti heikkotasoista porukkaa suojatyöpaikka alapäätä antamalla etenee kuulemma.

    • Anonyymi

      Molemmat jätkät sellaisia puleerattuja mammanpoikatyylisiä akkamaisia. Säälin noita tyttöjä jotka lähtee tuollaiseen lihamarkkinameininkiin kinkuksi.

    • Anonyymi

      "Timo ja Sonja nauravaisina Bachelor-ohjelman kuvauksissa. Kuva: MTV3"

      Onpa paljon editoitu kuva.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe