Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

21

7935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KUKA KATSOO TÄLLÄISTÄ ROSKAA?

• Anonyymi

Leviää muun muassa miesten välisessä seksissä
      Euroopan tautienehkäisy- ja -valvontakeskuksen (ECDC) mukaan virus näyttää levinneen ainakin Britanniassa toisten miesten kanssa seksiä harrastavien miesten seksuaalisessa kontaktissa.

Infektiota ei pidetä erittäin tarttuvana, mutta tartunta vaatii läheistä kosketusta, ja seksuaalinen kontakti on riski. Apinarokko

• Anonyymi

Näin minäkin arvelin🤭

• Anonyymi

mamujen tauti go home mamu

• Anonyymi

timo ja tuomas kihlat.

• Anonyymi

parikka ja esko eerikäinen sylikkäin lovee..

• Anonyymi

Ikävä formaatti. Särkyneitä sydämiä ja kameran edessä teeskentelyä. Aika on ajanut tällaisen ohi. Toivon, että kukaan ei moiseen osallistu - ei edes julkisuushaku mielessä.

• Anonyymi

Sanoin jo heti alussa että ei tule onnistumaan ja tässä tulos.

• Anonyymi

Pienet on ongelmat.

• Anonyymi

Mi on tuo aamun lehti

Minun.

Outolintu

• Anonyymi

Haluun ottaa tähän kantaa. Siksi keskusta.

• Anonyymi

Asiassa kannattaa ottaa aikalisä. Ei anneta vihalle valtaa.

Huomenna meinaan mennä lenkille se auttaa.

Jos voit niin tee samoin.

Kaikella kunnioituksella

T. Timo Vaasasta

• Anonyymi

Timo. Lopeta
      Et saa morkata mua etkä näitä
      Kaikkia älykkäitä kommentaattoreita.
      Nyt.

• Anonyymi

Totuushan on se, että miehet ihastuivat tosiinsa ja löysivät onnen keskenään.

Minä minä miehiä, ronkeleita ja itsekeskeisiä olivat molemmat.

On se kumma, että nykyään ei löydä kumppania ilman tv-ohjelmia, eikä sieltäkään.

Ihan selvästi miehet olivat bi-gay miehiä.

Naisistakin osa pyrkyreitä eli hyppäävät kukasta kukkaan löytämättä sitä oikeaa.

Seuraavaksi nämä suomen salaraakkat heille oma ohjelma, mutta ehtona vain rikkaat miehet saaliina.

• Anonyymi

Juuri näin!
        Nämä formaatit kehitetään jossakin valejuutalaisten kokouksissa, jossa ne uhraavat lapsia Lucifer-jumalalleen.

Alusta asti on ollut selvää, että kumpikaan poikamies ei valitse yhtäkään naista, vaan toisensa.
        Tarkoitus on vain mädättää Suomen televisio-ohjelmat mahdollisimman paljon pahaa mieltä tuottavilla p*ska-ohjelmilla.

• Anonyymi

heikko älysi koko suku ja kaveri piiri myös paskaloori -timolla

• Anonyymi

työpaikakkin kuulemma täynnä säälittäviä luusereita, muurola kamaa sosiaalisesti heikkotasoista porukkaa suojatyöpaikka alapäätä antamalla etenee kuulemma.

• Anonyymi

Molemmat jätkät sellaisia puleerattuja mammanpoikatyylisiä akkamaisia. Säälin noita tyttöjä jotka lähtee tuollaiseen lihamarkkinameininkiin kinkuksi.

• Anonyymi

"Timo ja Sonja nauravaisina Bachelor-ohjelman kuvauksissa. Kuva: MTV3"

Onpa paljon editoitu kuva.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe