Seksisatti.net tuhosi seksialan!

Anonyymi

Seksisaitin takia ihmiset eivät enää halua toimia seksialalla. Etenkään maksullisina naisina. Seksitreffien ylläpitäjä meni siis perse edellä puuhun kun mainostaa Seksisaittia sivustollaan. Tulot laskussa.. Naiset lopettaneet toimintansa ja ilmoittelunsa koska heitä haukutaan Seksisaitilla törkeästi. Jäljellä enää ulkkarit ja muutama suomirummo!

9

2043

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep. Kiitos Seksisaitti! Ulkomainen prostituutio kasvussa Suomessa. Pian kielletään seksin myynti ja osto kuten Ruotsissa! Hienoa!

• Anonyymi

Tippuri tiina tietää

• Anonyymi

Kiitos myös Suomitytöt haukkuneille Seksisaitin sisäpiirille!

• Anonyymi

Karmea saitti!

• Anonyymi

Ei ole karmea saitti. Olen keski-ikäinen, hoikka ja nuorekas. Aika monet suomitytöt ovat. ylipoianoisia ja pehmeitä, vaikka itsensä hyvännäköisiksi mieltäisivätkin. Jos käsivarsi on pehmeä, olet läski. Puolisoni on 54, ja hänelllä ei ole alleja ja on hoikat käsivarret, koska on muutenkin timmissä kunnossa

, oletko 20n vai 40. En halua panna pehmeää siiderivalasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole karmea saitti. Olen keski-ikäinen, hoikka ja nuorekas. Aika monet suomitytöt ovat. ylipoianoisia ja pehmeitä, vaikka itsensä hyvännäköisiksi mieltäisivätkin. Jos käsivarsi on pehmeä, olet läski. Puolisoni on 54, ja hänelllä ei ole alleja ja on hoikat käsivarret, koska on muutenkin timmissä kunnossa

, oletko 20n vai 40. En halua panna pehmeää siiderivalasta.

Ei edes rahasta sulle hernekeppi ja lopuksi HAISTA PASKA

• Anonyymi

Suomen poliisi on läpimätä paska, kun ei puutu seksisaittiin.

• Anonyymi

Siellähän niitä on pilvin pimein noita maksullisia naisia. On hoikkaa, muodokasta, pätkää ja pitkää, nuorta ja marinoitunutta.
      Jos sut on bannattu sieltä, niin katoppa peiliin.

• Anonyymi

Johan oli älykäs kommentti. Itse olet idiootti ja katkera, buahhhaaahaaa.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe