Seksisaitin takia ihmiset eivät enää halua toimia seksialalla. Etenkään maksullisina naisina. Seksitreffien ylläpitäjä meni siis perse edellä puuhun kun mainostaa Seksisaittia sivustollaan. Tulot laskussa.. Naiset lopettaneet toimintansa ja ilmoittelunsa koska heitä haukutaan Seksisaitilla törkeästi. Jäljellä enää ulkkarit ja muutama suomirummo!
Vastaukset 9
- Anonyymi
Jep. Kiitos Seksisaitti! Ulkomainen prostituutio kasvussa Suomessa. Pian kielletään seksin myynti ja osto kuten Ruotsissa! Hienoa!
- Anonyymi
Tippuri tiina tietää
- Anonyymi
Kiitos myös Suomitytöt haukkuneille Seksisaitin sisäpiirille!
- Anonyymi
Karmea saitti!
- Anonyymi
Ei ole karmea saitti. Olen keski-ikäinen, hoikka ja nuorekas. Aika monet suomitytöt ovat. ylipoianoisia ja pehmeitä, vaikka itsensä hyvännäköisiksi mieltäisivätkin. Jos käsivarsi on pehmeä, olet läski. Puolisoni on 54, ja hänelllä ei ole alleja ja on hoikat käsivarret, koska on muutenkin timmissä kunnossa
, oletko 20n vai 40. En halua panna pehmeää siiderivalasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole karmea saitti. Olen keski-ikäinen, hoikka ja nuorekas. Aika monet suomitytöt ovat. ylipoianoisia ja pehmeitä, vaikka itsensä hyvännäköisiksi mieltäisivätkin. Jos käsivarsi on pehmeä, olet läski. Puolisoni on 54, ja hänelllä ei ole alleja ja on hoikat käsivarret, koska on muutenkin timmissä kunnossa
, oletko 20n vai 40. En halua panna pehmeää siiderivalasta.Ei edes rahasta sulle hernekeppi ja lopuksi HAISTA PASKA
- Anonyymi
Suomen poliisi on läpimätä paska, kun ei puutu seksisaittiin.
- Anonyymi
Siellähän niitä on pilvin pimein noita maksullisia naisia. On hoikkaa, muodokasta, pätkää ja pitkää, nuorta ja marinoitunutta.
Jos sut on bannattu sieltä, niin katoppa peiliin. - Anonyymi
Johan oli älykäs kommentti. Itse olet idiootti ja katkera, buahhhaaahaaa.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492403Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73773- 71591