Ilmestyskrijan sekä "koko" Raamatun ilmoitus, Jumalan Äänellä, ja suurella Jylinällä, Ukkosen ääni:

Anonyymi

Ilmestyskrijan sekä "koko" Raamatun ilmoitus, Jumalan Äänellä, ja suurella Jylinällä, Ukkosen ääni!

Miten on, miehet ja veljet sekä sisaret, onko Jokainen sinetti, eli sen aukaisu, Jumalan VAROITUS ja suuri jylinä, mahdollinen vai onko kyseessä, esim, koro-hoito-muoto tahi kirkon valloitus ei voitto retki, ajassa?

Tutkikaamme, mitä on esillä :)

14

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten on, miehet Jumalan Kuvat ;) sekä ihanat sisaret, Miehen apu ja ilo :)
      Mitä erilaisia sanoja ja missä ja kuinka niitä käytetään, on yhdessä sanassa ukkonen, tahi kaksi sanaa yhdessä, ukkonen/ukkosen jylinä.
      itse pienen etsimisen jälkeen, tuli vastaan, nämä:

      https://biblehub.com/hebrew/6963.htm
      https://biblehub.com/hebrew/7481.htm

      Joten VARMAAN sinä itse tutkit tarkkaan, mitä ja missä ASIAYHTEYDESSÄ ne ovat ja millaisessa, "sävyssä" esim Jumama on ne puhunut.
      ensi havainto on että, "pahassa" eli koston tahi rangaisutksen sävyssä, ja tietysti, ILOISESSA JA RIEMULLISESSA, kuten Siinain vuorella kun KOKO kansa kuuli, Jumalan Äänen!

      2. Moos. 19:19
      eli, monesti, KOKO kansa tahi ryhmä mitä lie, oli saapuvilla kuuli Jumalan äänen joka kuuloosti ukkosen jylinältä.

      Tunnetuin on tietysti, Herran Jeesuksen kohdalla:
      Joh. 12:
      29 Niin kansa, joka seisoi ja kuuli sen, sanoi ukkosen jylisseen. Toiset sanoivat: "Häntä puhutteli enkeli".

      Nyt miten on, miehet ja veljet sekä ihanat sisaret, onko Johanneksen ilmoitus oikea ja luotettava, tapaus:

      Ilm. 4:
      5 Ja valtaistuimesta lähti salamoita ja ääniä ja ukkosen jylinää; ja valtaistuimen edessä paloi seitsemän tulisoihtua, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä.

      Ilm. 10:
      3 ja huusi suurella äänellä, niinkuin leijona ärjyy; ja kun hän huusi, antoivat ne seitsemän ukkosen jylinää ääntensä puhua.

      ja HUOM:
      4 Ja kun ne seitsemän ukkosenjylinää olivat puhuneet, yritin minä kirjoittaa, mutta minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Pane sinetin taakse, mitä ne seitsemän ukkosenjylinää puhuivat, äläkä sitä kirjoita".

      eli, Jumalani Valtaistuimelta, lähti tämä kova jylinä ja ukkosen pauhu!
      eli Jumala PUHUI ja Johannes tahtoi sen ylös kirjoittaa, mutta sitä ei sallittu, mutta TOKI SE Jumalan Ääni eli ilmoitus on edelleen, "voimassa" ja on ja tulee KUN
      Sinetit avataan?

      NYt Kuten olet itse tarkkaan tutkinut, niin esim Aramean sana, Ilm 6 on
      https://biblehub.com/hebrew/7481.htm // ja tätä sanaa, ra-am on mahdollisesti käytetty 13 kertaa, ja voit sen itse tarkistaa :)
      ja toinen sana mikä usein on tässä ASIA yhteydessä on:

      https://biblehub.com/hebrew/6963.htm // ja se taas on, hyvin yleinen ja myös sen eräs muoto on ukkonen/ukkosen jylinä tahi pauhu tahi suuri ääni:
      Ps. 96:
      11 Iloitkoot taivaat, ja riemuitkoon maa; pauhatkoon meri ja kaikki, mitä siinä on.

      Ps. 98:
      7 Pauhatkoon meri ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja ne, jotka siinä asuvat.

      ja lontoon asukkaat käyttävät sanaa:
      AV-thunder 8, roar 3, trouble 1, fret 1
      roar joka usein on taas kuin leijona ääni.

      Joten ei ole teille tarvis, muistuttaa; mitä meri ja sen pauhu on ja miksi se pauhaa:
      esim. psalmi 2:1
      1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?

      josta eräs ymmärtämätön on tehnyt laajoja tulkitoja, ja kyseinen sana, esiityy vain yhden kerran koko Raamatussa!
      Joten yhden sanan, ja vieläpä harvinainen, niin siitä on tehty laaja uusi oppi !
      no se siitä.

      Nyt siis, ilmestyskirjassa käytetään sanaa, jonka yhdeydessä: lähes "aina" on juuri Jumalan suuri puhe ja sekin "pahassa" mielessä!

      eli onko Johannes ilmoittanut oikein, eli Jokaisen sinetin takana, on "paha" enteinen Jumalan Jylinä eli ilmoitus?

      Tutkikaa KAIKKI, eli sekä te kaikki miehet että veljet sekä sisarat, että tutkikaa KAIKKI eli, mitä on Johannes ilmoittanut, ja mitä Jumala on enenn muoinoin tehnyt.

      Kuka kestää Jumalan suren jylinän, jota KOKO KANSA kuuli!
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt siis, jos se mitä oeln aivoitellut ja ajateullut, on totta, ja se on totta ellei joku sitä kumoa, Jumalan Sanalla ja ASIAYHTEYDEN ollessa oikea, niin se on TOTTA!

      eli, kun Herrani Jeesus, avaa ensimmäisen ja ja muut sinetit, niin
      Jumala itse antaa suuren ääänen eli Ukkosen jylinän ja se on ilmoitus, jonka Johannes kuuli, eli Jumalan SUUSTA lähti, mutta sitä ei saanut, kirjoittaaa.

      Joten, koska tämä ilmoitus, Jumala Sana, tulee meille tiettäväksi?
      Kun Herran sen eli ne, kaikki on omalla ajallaan, ja SITTEN Herra avaa ja opettaa meitä, ja koko maailma on "kauhuissaan" ja vapisee, mutta ei tee parannusta, eli lopeta pahan tekemistä ja käännyt Jumalan puoleen.

      eli, Mitä arvelet, jos olen aivoitellut oikein ja tämä on Jumalan antama ajatus, niin
      hyvin pian eli äkkiä tulee, ensimmäinen sinetti ja sitten, on jo kotiin lähtö lähellä.

      sitä ennen
      ÄLKÄÄ ANTAKO minkää uden aj väärän ja kieron opin eksyttää itseänne!

      sillä, paljon on vääriä ja kieroja, opettajia sekä profeetoja, varsinki ympärileikkattujen ja niin pers'' eikun perässä juoksijoiden keskuudessa!

      eli, taas, tuleeko ne pahta, jotka ovat SISÄLLÄ Seurakunnassa, ensiksi poistaa, kuten Ilmestyskirja ja Jeesus sekä Paavali asian ilmoittaa, vai jossain vaiheessa mysöhemmin kun
      EIVÄT TAHDO tehdä parannusta ja luopua perkelen kavalista juonista jayksyteksen kavalista ansoista ja puolista!

      Joten.
      Olkaa kuitenkin varuillanne, sillä perkele kiljuu ja huutaa ja tahtoo teidä valloittaa omaksi, kaikella valheen aj petoksen ja ihmeiden ja tunnusmerkkien voimalla!

      Lukekaa Jumalan Sanaa!
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Kannattaakin varoa, kohta taas Ukko ylijumala alkaa täälläkin rymistellä pilvissä ja nakella sieltä salamoita varomattomien ihmisten niskaan 😆🤣

    • Anonyymi

      Totta. ole hyvin varovainen!
      ja tiedä ja ymmärrä että:

      2. Moos. 19:
      19 Ja pasunan ääni koveni kovenemistaan. Mooses puhui, ja Jumala vastasi hänelle jylinällä.

      kuten tiedät ja olet tarkaan tutkinut, niin
      jokainen sinetti ja jokaine pasuuna ja jokainen vihan malja, kovenee kovenemistaa!

      ja kuka kestää Jumalan Äänen!
      voit harjoitella jos "olisi onni" että ukkonen iskisi sinuun metsässä tahi pellolla.

      no eni wei
      ei kauaa enää tarvitse odotella, ja sitten jokainen sen itse havaitsee, kuka sitten menee peiton-alle piiloon, kuka sängyn alle vapisemaan ja kuka kallion rotkoihin ja luoliin,
      Jumalan ja Karitsan vihaa pakoon, ja rukoilet kalliota ja rotkoja, peittämää itsensä.

      eli kyllä se tulee kaikille selväksi ja kovin pian ja äkkiä!

    • Anonyymi

      Onneksi Ukko ylijumala on täällä pohjolassa voimallinen ja pitää moiset pasuunan soitteliat poissa näillä mailta.
      Täällä kuunnellaan noitarumpujen kuminaa ja Väinämöisen esikuvan mukaan suurten shamaanien lauluja.

    • Anonyymi

      Nyt te kova-korvaiset, itkekää ja valittakaa!
      ja samoista asioista kirjoittaminen ei minua, kuka lie olen, harmita eikä väsytä, ja teille se on hyväksi, muistuttamalla teitä muistutan, että
      LUKEKAA ITSE!

      Fil. 3:
      1 "Samoista asioista teille kirjoittaminen ei minua kyllästytä, ja teille se on turvaksi. "
      ja
      Joh. 2:
      17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut".

      Nyt siis;

      Ilm. 5:
      1 Ja minä näin valtaistuimella-istuvan oikeassa kädessä kirjakäärön, sisältä ja päältä täyteen kirjoitetun, seitsemällä sinetillä suljetun.

      eli selvää SUOMEN kieltä:
      Kirjakäärö, kirja eli nahka tahi paperi-rulla joka sinetillä, seitsemällä sinetillä, kuten voi esim havaita, jos kynttilän teariinilla sen suljet, se on ja pysyy suljettuna, kunnes joka sen sinetit rikkoo ja avaaa kirjeen tahi kirjakäärön:

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_vaakuna
      eli, Leijona sinetti ja vaakuna :)

      "Suomen vaakuna on Suomen valtion tunnus. Suomen vaakunaa käyttävät aina sineteissään ja leimoissaan "

      https://www.presidentti.fi/ahtisaari/fin/instituutio/lippu_ja_vaakuna.html

      No se siitä ja sitten asiaan:


      eli Jumalan itsensä sinetöimä kirje/kirjakäärö on Jumalan sinetillä, itse arvelen että se on hyvin samanlainen kuin Suomen virallinen sinetti ja lippu, vaikka sitä ei ole suoraan mainittu eikä ykstyiskohtaisesti ilmoitettu ;)

      ja taas:
      1 Ja minä näin valtaistuimella-istuvan oikeassa kädessä kirjakäärön, sisältä ja päältä täyteen kirjoitetun, seitsemällä sinetillä suljetun.

      - Ja minä näin
      - valtaistuimella-istuvan oikeassa kädessä kirjakäärön
      - sisältä ja päältä täyteen kirjoitetun,
      - seitsemällä sinetillä suljetun.

      joten, KUN Herrani Jeesus avaa ensimmäisen sinetin, eikö se kirjoitus joka on sekä sisällä että ulkona, tule kaiken kansan tietoon ja tiettäväksi!

      eli JOKAISEN SINETIN takana on Jumalan Ilmoitus ja se saattaa kuullostaa, kun se avataan UKKOSEN jylinältä ja sen jälkeen, se teksti, mitä lie, Jumalan Ilmoitus tulee kaikelle kansalle tiettäväksi.

      MIKÄ tässä on epäselvää?

      Lukekaa ja oppikaa!


      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt monet, narisevat ja marisevat ja nurisevat, että Johannesta kiellettiin kirjoittamasta, mitä ne/he enkelit ilmoittivat:

      Ilm. 10:
      2 ja hänellä oli kädessään avattu kirjanen. Ja hän laski oikean jalkansa meren päälle ja vasemman maan päälle
      3 ja huusi suurella äänellä, niinkuin leijona ärjyy; ja kun hän huusi, antoivat ne seitsemän ukkosen jylinää ääntensä puhua.
      4 Ja kun ne seitsemän ukkosenjylinää olivat puhuneet, yritin minä kirjoittaa, mutta minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Pane sinetin taakse, mitä ne seitsemän ukkosenjylinää puhuivat, äläkä sitä kirjoita".

      eli Johannes näki, mitä näki ja kuuli mitä kuuli ja osan sai kirjoittaa ja osaa ei.
      se minkä Johannes sai kirjoittaa on meillä selvästi esillä. kuten:

      Ilm. 6:
      1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"

      se mitä Johannes näkee, on hänen, Johanneksen sanoilla ilmoitettu ja mahdollisesti, ei voi sitä muuten kuvailla, ja me voimme sitten ARVUUUTELLA, mitä se oli mitä Johannes näki.
      eli se ei ole suljettu eikä sinetin takana vaan se on selvästi esillä.
      Ensimmäinen valkoinen hevonen, sitä ei ole salattu,
      Mitä Johannes tässä meille, pyrkii sanomaan ja ilmoittaman on "sekavaa" eikä heit kohta aukea, mutta
      Kun Jumala selvästi sen minulle ilmoittaa, toki sen teilla sitten sanon!

      Nyt, se mikä oli kiellettyä eli se ILMOITUS ja kirjoitus, kirjakäärön sisällä ja ulkona, oli kieletty ja se oli ja on:
      Jumalan Sana, ilmoitus kuin ukkosen jylinä ja kova pauhu ja ääni.

      sitä me emme tiedä, mutta
      Kun Herrani avaa ensimmäisen sinetin se tulee esille, ei ennen.

      Joten te kovakarvaiset, miksi aina nurisette ja narisette ja marisette!

      tätä eikä Danielin ilmoituksia, EI VOI LUKEA EIKÄ TIETÄÄ, ennenkuin sinetit tahi lukot on avattu.

      mutta varmaa on että ne tullaan ilmoittamaan selvästi ja sitten me ja te ymmärrämme.

      Kuitenkin vaikka, ne/nämä ovat erittäin hankalia lukea, on se ilo ja riemu sillä:

      3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!

      eli yli-onnellinen se joka lukee
      se että ei ymmärrä, on Jumalan ongelma ja minun Jumalallani ei ole ongelmai, joten ongelma on sinun!
      Mutta sinua on kehoitettu.
      LUE ITSE JA TUTKI!

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Mitä teet kun kahvin tuonti Suomeen loppuu? Tuleeko sinusta sitten tee vai korvike saarnaaja? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet kun kahvin tuonti Suomeen loppuu? Tuleeko sinusta sitten tee vai korvike saarnaaja? :)

        "Mitä teet kun kahvin tuonti Suomeen loppuu? Tuleeko sinusta sitten tee vai korvike saarnaaja? :)"

        voi kauhistuksen kanihäkki!

        Onko tämä oikea ja hyvä kysymys ja huolestuneen, salakahvin juo'jan epäsuora tiedustelu ;)

        Tiesitkö ja tottahan tiesit; että
        Muinoin Kiinassa tee, puristettiin laatoiksi kuten laatoilla "puristetaan" nykypäivän seteli-rahoja, niin
        että se on täysin laillinen raha :)
        ja jos joku sitä rahaa, jossa oli, kenen lie kuninkaan tahi keisarin sinetti tahi sinetin koho-kuvio, käytti väärin menetti heti pään.mitan pituutta!

        Joten
        Oletko nyt sitä mieltä, että tulisi hyljätä, hyvä Arabialainen, Columbia tahi Brasilainen kahvia ha pyrkiä juomaan, joko Kiinalaista, oiekaa, vihreää teetä, tahi aina maukuasta, Intialiasta "puhdasta" yhden kasvin eli lajin teetä tahi monipulista ja maukasta ja virkistänää, 5:n päälajin tunnettua tahi omaa sekoistusa, sillä edellytylsellä että olet itse ostanut, Intialaista teetä, Intialaisesta, tee-viljelmästä ja sitten kotiin tultua, pitkä jalentomahtkan, jäljsitä, tekemään oman tsekoituksen kuten itse teen :)
        eli teen itse oman teen :)

        Olisko Viisas Salomo joka sommitteli pieniä sanalaskuja, nyt sitten nyreissään, kun ei ole tätä keksinyt ;)
        Teen itse oman Teen :)
        En tässä nyt pyri haastamaan, Salomoa joten:
        Joten sanan muoto on väärä, vaikka en oel äidinkielen opettaja ,sen kaikki tietää, niin sana:'Tuleeko' on viittaus tulevaa :)
        ja sitten oikea äidinkeilen ilmaisu olisi, tästä en ole satavartma, mutta seuraavan lainen eri.väännöksin:
        lisäätkö tahi lisääntyykö sitten itse valmistanan teen juoni, jos kahvin saanti eli hinta ja arvo tulee mahdottomaksi suorittaa.
        hhmm
        visainen pulma, joten lähestys sitä, sinun heikon ja pienen uskosi mukaan!
        eli Herrani on voimallinen ja halukas täyttämään kaikki tarpeeni, sinä vähä-heikko uskoinen kyselijä :)

        ELi korvike, tarkoitatko että, tulsii tehdä oamtekoista teetä, ja lisätä siihen tahi sitä, lisää teehen :(
        tahi kaakoata tahi jotain muuta korviketta.
        voi voi ja voi
        sitä olen kyllä testaillut, ja mutta se on juuri sitä, korviketta joka ei ole mistään kotaisin ja olen se jo hyljänyt ja kevyksei aj heikoksi havainnut, joten
        Jatkan edelleen arvokkaan, eli kallin kahvin.nauttimista, "Puhtaana" kahvina ja oman teen jonka olen itse tehnyt, juomsita, silloin kun niin sanonutusti, "vatsa" sitä vaatii.

        Tutkikaa kaikki ja pitäkää se mikä on hyvää, on päviän toinen oamtekoinen eli tähän sopiva mietelause :)
        joka varmasti, tavalla tahi toisella, on myös Salomin ajatus ja aivoitus.

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Tuo raamattu joutaisi jo pölyttymään kirjahyllyyn koraanin ja kalevalan seuraksi.

    • Anonyymi

      "Tuo raamattu joutaisi jo pölyttymään kirjahyllyyn koraanin ja kalevalan seuraksi."

      hhmm
      tämä on kyllä täysin mahdotonta, sillä
      minulla ei ole koraania ja toiseksi, minulla ei ole Kalevalaa.

      ja sitten itse ihmettelyyn,
      miksi ihmeessä antaisin, jonkun niistä monista, Raamatuista, pölyttyä ! :(
      järkyttävävä ajatus, sillä
      se merkitsitsi etten voisi joka päivä, ja usein sitten avata Raamattua, joka vain lukiakseni tahi tarkaan kaikea tutkiakseni, jos sallisin pölyn peittää sen!
      Joten joka kerta kun avaan Raamatun niin siinä mahdolliesti, ei silmin havaittavat, pienen pienen pöly hiukkaset, joita varsinkin keväällä lentelee sinne ja tänne, kuinkin putoisi eli tippuisi lattialle jossa jo on oma "annos" pölyä.

      Joten mahdoton ajatus.
      ai niin, ja vielä minulla ei ole kirjahyllyä.

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt sitten, eikö ketään kiinnosta, mitä Jumalani, Herra Sebaot ja Hänen Poikansa, Herra Jeesus sanoo eli ilmoittaa palvelijansa suulla ja antoi nähdä, mitä sitten ylös kirjoitti?

      Nyt
      Kuten tiedätte, harvinaisen hyvän äidinkielen taidon omaavana, olen tullut siihen päätökseen ,että Johannes puhuu monikossa sekä yksikkö muodossa, mitä lie:

      Miten arvelette?

      Ilm. 1:
      1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

      Joten ensimmäinen sana: 'palvelijoillensa'
      ja toinen ilmentymä, sana: 'palvelijalleen'
      on että
      ensimmäinen on monikko, etsi wikistä jos ei muuten selviä :)
      ja toinen on yksikkö.

      Miten on miehet ja veljet sekä ihanat sisaret?
      Olenko ymmärtännyt oikein äidinkielen kiemuroita?

      Hmmm, no kuten monesti niin nytkin sitten katsoin, mitä Kreikkalainen teksti sanoo, mutta he ovat kuin järjettömät tomppelit joten hyvä on sitten katsoa, miten vanhan ajan hyvä Suomalainen käännös sen ymmärtää:
      mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

      Hyvä käännös- 1776
      1 Jesuksen Kristuksen Ilmestys, jonka Jumala hänelle antoi, ilmoittaa palvelioillensa niitä, mitkä pian tapahtuman pitää, ja on tiettäväksi tehnyt ja lähettänyt enkelinsä kautta palveliallensa Johannekselle.

      ja omituinen väännös -92
      1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle näyttääkseen palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. Jumala lähetti enkelinsä ja ilmoitti kaiken tämän palvelijalleen Johannekselle,

      ja lontoonkielellä:
      to shew unto his servants
      angel unto his servant John:
      ja se on sitten kone käännetty:
      "osoittaa hänen palvelijoilleen
      enkeli hänen palvelijansa Johnille: "

      Joten, paras käännös ja ymmärrys sitten on Suomalaisilla ;)

      Joten, onko jossain sitten viitteitä että, joku toinen, ei Johannes, sen näki tahi tulee näkemään myös?

      ja Minä SEN Herralle sanoin ja ennenkuin te sitä edes tiesitte, eli minulla on etu-oikeus tähän ja siitä pidän kiinni kunnes sen olen saanut, ja voin vedota, Herraa sekä Jumalaa Kaikkivaltiaaseen, näillä paikoilla eli ilmoituksilla ja lupaukisilla joita en teille sano ja kerro ! ! !

      Joten, Joku toinen on myös tämän näkevä tahi on sen nähnyt?

      Joku sitten saattaa, havaita, tahi muistaa tahi tietää että, samankaltainen ilmoitus oli annettu:
      Dan. 2:
      28 Mutta on Jumala taivaassa; hän paljastaa salaisuudet ja ilmoittaa kuningas Nebukadnessarille, mitä on tapahtuva aikojen lopussa. Tämä on sinun unesi, sinun pääsi näky, joka sinulla oli vuoteessasi.
      29 Kun sinä, kuningas, olit vuoteessasi, nousi mieleesi ajatus, mitä tämän jälkeen on tapahtuva; ja hän, joka paljastaa salaisuudet, ilmoitti sinulle, mitä tapahtuva on.

      Joetn, tässä on sitten useampi, eli kuninkas joka sen ensiämäisen näyn näki ja sitten Daniel, joka sen sai.

      30 Ja tämä salaisuus on paljastettu minulle, ei oman viisauteni voimasta, ikäänkuin minulla olisi sitä enemmän kuin kenelläkään muulla ihmisellä, vaan sentähden että selitys ilmoitettaisiin kuninkaalle ja sinä saisit selville sydämesi ajatukset.

      Nyt muita, samaa kohtaa eli asiayhteyteen en itse ole löytänyt, joten tämä on vielä auki :)

      ja ettet perinpohjin masennu niin:

      Dan 2:
      3 Ja kuningas sanoi heille: "Minä olen nähnyt unen, ja mieleni on levoton,
      kunnes saan tietää sen unen.

      Joten sinun ei tarvitse menettää yö-unia vaan olkoon unesi makea ja levollinen ,sillä

      Eikö tämä ole juuri se Sana eli tapaus ja Sanan paikka, jonka Herra PUHUI sydämeeni ja siitä sitten tuli pelastava usko sydämeeni!
      eli tämä on oman uskoni alku! ja sen uskoni kasvaminen on ollut hidasta, mutta varmaa sillä Herra sen kasvun antaa ja se, uskoni kasvaa Jumalan antamassa aikataulussa ja määrässä !

      joten, jos ei ole muita tarjokkaita, niin tämä on etu-oikeus minulle ja sitten myöhemmin, kun vatsani on taas hyvä, eikä karvastele, niin myös teille ilmoitettava :)

      Miten arvelet. onko toista näkijää Johanneksen näyille ja Jumalan antamiin ilmestyksiin sekä uniin ja ilmoituksiin?

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Kuten tapasi mukaan TARKASTI, luit Danielin näyt aj ilmestykset, luvusta 1 ja 7, niin
      Missä kohtaa tahi onko havaittavissa, ensimmäinen sinetti?
      tahi Pasuunat tahi vihan-maljat?

      Nyt kuten tiedätte, niin Danielin, luku seitsemän. neljä omituista petoa joista neljäs on ERILLAINEN kuin muut pedot!
      niin tässä yhteydessä on ja puhutaan:
      Dan. 7:9, Dan. 7:13, Dan. 7:21
      "Vanhaikäinen" joka istuu valtaisutimella ja antaa Pojalle vallan!

      14 Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.

      ja samalla, "hetkellä" myös sitten vastustaja, ja vastustajat tuhotaan!

      11 Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.
      12 Ja muiltakin pedoilta otettiin valta pois; niiden elämän pituus oli määrätty aikaa ja hetkeä myöten.

      ja HUOM
      25 Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

      Näyttää siltä ettei Daniel, ole saanut tahi havainnut, muita vaiheita, eli sinettejä, sillä tämä on jo reilusti mennyt sen ajan, sinettien avamisen ohi!

      ja siitä taas on tämä merkillinen sana ja ilmoitus:
      25 Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

      Nyt ilmestyskirjassa on KOLME voi huutoa:
      voi voi ja voi.
      Luku 9
      12 Ensimmäinen "voi!" on mennyt; katso, tulee vielä kaksi "voi!" -huutoa tämän jälkeen.
      - Ensimmäinen "voi!" on mennyt;
      - - tulee vielä kaksi "voi!" -huutoa tämän jälkeen.

      luku 11
      14 Toinen "voi!" on mennyt; katso, kolmas "voi!" tulee pian.

      - Toinen "voi!" on mennyt;
      - kolmas "voi!" tulee pian.

      ja NYT havaitsit että kaksi todistajaa, on sitten tehnyt tehtävänsä!

      12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.

      ja on itselleni, selvää että tässä yhteydessä sitten tulee VIIMEINEN PASUUNA ja ensimmäine VIHAN MALJA; josta uskovat eivät ole osallisia.

      14 Toinen "voi!" on mennyt; katso, kolmas "voi!" tulee pian.
      15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".

      Seitsemäs eli VIIMEINEN PASUUNA!

      Luku 10
      7 vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasunaan, Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.

      Joten hyvä sanoma, vihan maljat vai, kotiin kutsu?
      Kotiin tietysti ja Jeesus sanoi saman näillä sanoilla:

      Matt. 24:
      33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.

      Nyt he, ne jotka osaavat kreikkaa sanovat että tämä on että:
      enekli on valmiina puhaltamaan pasuunaa !
      joka sitten kutsuu, meidät, Herran omat kotiin :)

      37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.

      ja "tällä" veneellä sitten mennää kotiin, ja maailmalle se on yllätys, kun me lähdemme.

      Nyt, ketjun aiheeseen, Mitä Jumala puhuu sinettien avaamisen yhtedessä?
      ja kuuleeko maailma Jumalan äänen ja kutsu huudon!

      jso ei, niin miksi, KOSKA EIVÄT TAHDO, ja siitä nämä kaksi säkkipukuista sitten kovasti vaivaavat kaikkia, jopa uskovia, jotka eivät ole Jumalan Suojassa.
      ja sitten taas sama, mitä Daniel näki:

      Joten maailma herjaa ja pilkkaa Jumalaa ja niitä jotka taivaassa ovat ja jotka uskovat Herraa!

      ja yt-äkkiä tulee kuin salama ja he jäävät tänne ja me menemme KOTIIN!

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Kuten tapasi mukaan TARKASTI, luit Danielin näyt aj ilmestykset, luvusta 1 ja 7, niin

        eli luvut 2 ja 7 ;)
        Ole tarkkana!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe