Rukoilisitteko kahden sisarukseni puolesta että kääntäisivät päänsä yhden asian suhteen.
En halua että välit rikkoutuvat. Välit menevät huonoiksi jos he päänsä pitävät ei ne ainakaan parane siitä. Olemme olleet puolin ja toisin vähän tekemisissä toistemme kanssa. Toivon että yhteydenpito tulisi paremmaksi. Tämän koko viikonlopun ajan tarvitsisin rukousta asian puolesta. Itsekkin tästä samasta asiasta rukoilen.
Rukoilisitteko
9
710
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoillaan yhdessä!
Täälläkin vähän samaa.- Anonyymi
Kiitos sinulle he ovat minulle hyvin tärkeitä ja en haluaisi että välit rikkoutuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle he ovat minulle hyvin tärkeitä ja en haluaisi että välit rikkoutuvat.
Rukoilen edelleenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilen edelleenkin.
Onko tapahtunut muutosta parempaan suuntaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilen edelleenkin.
pitäiskö huolestua
Oota nyt tämä viikko ainaki ennen kuin kyselet perään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tapahtunut muutosta parempaan suuntaan?
Ei ole he rikkoivat välinsä veljensä kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole he rikkoivat välinsä veljensä kanssa.
"Ei ole he rikkoivat välinsä veljensä kanssa."
Se on kaikkivaltiaan tahto. Kaiken kaikkiaan typerää kuvitella että sitä tahtoa voisi rukoilemalla muuttaa.
- Anonyymi
Kaikki on ennalta määrätty. Siksi rukoilemisella ei ole minkäänlaista vaikutusta. "Tapahtukoon sinun tahtosi" -rukous on monelle tuttu. Ja aivan turha. Hänen tahtonsa mukaisesti mennään joka tapauksessa.
- Anonyymi
Rukous voi todella vaikuttaa, siksi se on tärkeää.
Siunatkoon Herra kaikkia niitä, jotka ovat erimieltä tai riidoissa; suokoon Herra keskinäisen rakkauden riitojen tilalle.
Suokoon Herra todella sovinnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828