Mitä tarkoittaa että

Anonyymi

Onpassivella ei ole minkäänlaist yritysmuotoa, joka noudattaisi edes takapajuisimman maan lainsäädäntöä ?


🙈🧻🧻🧻🧻🧻🗿🗿🗿🐏🗿🗿🐑🐑🐏🐏💩

46

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseisen "yrityksen" ei tarvitse noudattaa mitään lainsäädäntöä, koska sillä ei ole pienintäkään aikomusta eikä tarvetta noudattaa mitään muitakaan hyveitä, kuten rehellisyyttä tai läpinäkyvyyttä.
      Ja miksi pitäisikään, kun strategia on ottaa perteiltä ja kumppaneilta yksinkertaisesti rahat pois.

      Ja that´s it.

      Sori.

    • Anonyymi

      Onpassive ei ole mikään yritys, paitsi että kulissiksi on USA:an perustettu senniminen toiminimi että saadaan muka juridinen jalusta. Mutta pöytälaatikkofirma se on joka tapauksessa. Liikevaihto nolla. Ei mitään toimintaa paitsi paperilla.

      Ash Mufareh saattaa pyöritellä keräämiään varoja sen kautta verokikkailun tms. takia.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettei toimintaa? https://www.onpassive.com

        No ei ole. Edes heidän nettisivuille ei kerrota mitään heidän tuotteista tai niiden toiminnasta.


    • Anonyymi

      Vielä voi liittyä !

      Viimehetket

      • Anonyymi

        Ja miksi kukaan haluasi liittyä tähän kulttiin tekemään ilmaiseksi töitä?


    • Anonyymi

      Paljonko maksaa asiakkaaksi liittyminen jos founderiksi ei enää pääse? Mitä etuja asiakkaalla on?

      • Anonyymi

        Emme vielä tiedä mikä se hinta tulee olemaan. Asiakas ostaa jonkun tuotteen käyttöönsä. Hänellä on myös mahdollisuus hakeutua jälleenmyyjäksi ja sitä kautta päästä tienaamaan. ONPASSIVE tekee jälleenmyyjille työt. Eli hankkii asiakkaat, solmii kaupat ja huolehtii asiakaspalvelusta. 24/77365


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme vielä tiedä mikä se hinta tulee olemaan. Asiakas ostaa jonkun tuotteen käyttöönsä. Hänellä on myös mahdollisuus hakeutua jälleenmyyjäksi ja sitä kautta päästä tienaamaan. ONPASSIVE tekee jälleenmyyjille työt. Eli hankkii asiakkaat, solmii kaupat ja huolehtii asiakaspalvelusta. 24/77365

        Eli taaskaan teillä ei ole mitään tietoa siitä miten onpassive toimii. ;)

        "Eli hankkii asiakkaat, solmii kaupat ja huolehtii asiakaspalvelusta. 24/77365"

        Ja miksi he teille maksaisivat mitään? Et kai ole niin tyhmä että et ole tehnyt mitään sopimusta tästä vaan olet uskonut lupauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme vielä tiedä mikä se hinta tulee olemaan. Asiakas ostaa jonkun tuotteen käyttöönsä. Hänellä on myös mahdollisuus hakeutua jälleenmyyjäksi ja sitä kautta päästä tienaamaan. ONPASSIVE tekee jälleenmyyjille työt. Eli hankkii asiakkaat, solmii kaupat ja huolehtii asiakaspalvelusta. 24/77365

        😂🤪


    • Anonyymi

      Se tarkoittaa sitä että et tiedä Onpassivesta tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Jos liityn jälleenmyyjäksi, maksaako se mitään?

      Ja tarvitseeko minun ainoastaan liittyä, ja sen jälkeen onpassive tekee kaikki työt ja maksaa minulle rahaa?

      • Anonyymi

        Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, vielä. Liittyä nyt Founderiksi 97 $. Ja julkaisun aikaan maksat vielä summan joka tulee olemaan alle 300 $ , joka sitten aktivoi jäsenyytesi , ja ONPASSIVE alkaa töihin sinulle
        Tai liittyä myöhemmin asiakkaaksi , hinta ei tiedossa, ja sitä kautta jälleenmyyjäksi.

        Ja kyllä , riittää että liityt, ja ONPASSIVE alkaa töihin kun olet suorittanut tilisi aktivoinnin. Ja tilin aktivointi tapahtuu niin kuin jo aikaisemmin sanoin ONPASSIVEn maailmanjulkaisun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, vielä. Liittyä nyt Founderiksi 97 $. Ja julkaisun aikaan maksat vielä summan joka tulee olemaan alle 300 $ , joka sitten aktivoi jäsenyytesi , ja ONPASSIVE alkaa töihin sinulle
        Tai liittyä myöhemmin asiakkaaksi , hinta ei tiedossa, ja sitä kautta jälleenmyyjäksi.

        Ja kyllä , riittää että liityt, ja ONPASSIVE alkaa töihin kun olet suorittanut tilisi aktivoinnin. Ja tilin aktivointi tapahtuu niin kuin jo aikaisemmin sanoin ONPASSIVEn maailmanjulkaisun jälkeen.

        " ONPASSIVE alkaa töihin"

        Jos he kerta alkavat töihin, niin miksi sinä joudut tekemään töitä myös? Ja vielä ilmaiseksi?


    • Anonyymi

      No sitä ettei lapsia tarvitse synnyttää
      -hukkavihreäputki-

    • Anonyymi

      Siis maksaako joku minulle rahaa kun ENSIN maksan satasen tai jotain ja sitten IHAN KOHTA joku alkaa maksaa minulle rahaa vaikka ITSE EN TEE MITÄÄN asian eteen?

      Haluan nyt tarkistaa tämän kysymyksen onpassivesta. Onko se näin?

      • Anonyymi

        Eikö kukaan onpassivesta pysty joko vahvistamaan tai kumoamaan tätä?


      • Anonyymi

        Lue ylhäältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue ylhäältä

        En kyllä vieläkään ymmärrä. Jos joku haluaa lahjoittaa minulle rahaa, niin miksei hän vain anna sitä minulle? Miksi minun pitää ENSIN maksaa satanen ja sitten vasta sen JÄLKEEN minulle annetaan rahaa. Tässä on jotain hämärää. Miksi joku haluaisi lahjoittaa minulle rahaa? Ja miksi täytyy ENSIN maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä vieläkään ymmärrä. Jos joku haluaa lahjoittaa minulle rahaa, niin miksei hän vain anna sitä minulle? Miksi minun pitää ENSIN maksaa satanen ja sitten vasta sen JÄLKEEN minulle annetaan rahaa. Tässä on jotain hämärää. Miksi joku haluaisi lahjoittaa minulle rahaa? Ja miksi täytyy ENSIN maksaa?

        Tässä ei tarvitsekaan ymmärtää. Tässä pitää vain tehdä päätös haluaako olla mukana vai ei.

        Miljardööri Richard Branson on sanonut : Jos joku tarjoaa sinulle mahtavan mahdollisuuden, mutta et ole varma miten se tehdään. Hyppää mukaan , ja opi matkan varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei tarvitsekaan ymmärtää. Tässä pitää vain tehdä päätös haluaako olla mukana vai ei.

        Miljardööri Richard Branson on sanonut : Jos joku tarjoaa sinulle mahtavan mahdollisuuden, mutta et ole varma miten se tehdään. Hyppää mukaan , ja opi matkan varrella.

        "Tässä ei tarvitsekaan ymmärtää. "

        Ja tämä on se syy miksi sinut on niin helppo saada näihin huijauksiin mukaan; et ymmärrä niitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tässä ei tarvitsekaan ymmärtää. "

        Ja tämä on se syy miksi sinut on niin helppo saada näihin huijauksiin mukaan; et ymmärrä niitä. :D

        Olen sen verran kauan ollut mukana että olen oppinut. Joten ymmärrän kyllä. Ulkopuolisena se voi olla vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen verran kauan ollut mukana että olen oppinut. Joten ymmärrän kyllä. Ulkopuolisena se voi olla vaikeampaa.

        No miksi ottaen et pysty vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin?

        Ja ethän sinä edes pysty selittämään miten tämä toimii, joten miksi valehtelet että ymmärtäisit? Ja kaikki voivat tämän tarkistaa tästä ketjusta. Hups, miten taas ammuit itseäsi jalkaan.

        Ja taas nostaa kulttimaisuus päätään kun puhut "me vs muut". Kannattaa pysyä näistä kultaista kaukana


    • Anonyymi

      Jos Ash Mufareh haluaa lahjoittaa minulle rahaa hänen pitää ensin osoittaa olevansa tosissaan. Lahjoittakoon siis hän minulle ensin tonnin, tai pienempikin summa riittäisi, esim. 500. Mutta kun hänellä ei kuulemma ole pulaa pikkurahasta niin olkoon tonni.

      Ja sitten kun näen hänen näin olevan tosissaan, voisin maksaa sen satasen. Ja edellä lahjoittamansa tonnin hän voisi sitten vähentää tulevusta lahjoituksista ja olemme sujut!

      Miksi Ash ei voi toimia tällä tavalla niin olisi reilu peli ja avoimet pelikortit?

      • Anonyymi

        Jos ONPASSIVE olisi ilmainen niin jonossa olisi miljoonia jos ei miljardeja ihmisiä, ja suuri osa feikkejä, ei oikeita ihmisiä. ONPASSIVE on kuitenkin yritys jolla on arvoa, siksi tämä liittymismaksu, joka on naurettavan pieni verrattuna siihen mitä se antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ONPASSIVE olisi ilmainen niin jonossa olisi miljoonia jos ei miljardeja ihmisiä, ja suuri osa feikkejä, ei oikeita ihmisiä. ONPASSIVE on kuitenkin yritys jolla on arvoa, siksi tämä liittymismaksu, joka on naurettavan pieni verrattuna siihen mitä se antaa.

        Mitä ihmeen "feikkejä"?!?! Mitä se tarkoittaa???

        Onhan nytkin monella onpassiven jäsenellä useampi kuin yksi tili. Eivätkö ne ole sitten "feikkejä"???

        Sitäpaitsi ei tässä ilmaiseksi olla liittymässä onpassiveen. Maksetaanhan siitä satanen. Mutta vaadin todisteen että onpassive todella aikoo lahjoittaa minulle rahaa kun olen maksanut sen satasen. Se voi aivan hyvin osoittaa tämän lahjoittamalla minulle ENSIN tonnin. Tämän tonnin se voi sitten hyvittää seuraavista lahjoituksista, joten onpassive ei menetä mitään.

        Muussa tapauksessa en ymmärrä syytä miksi onpassive haluaisi lahjoittaa minulle rahaa vain kun maksan sille, eli Ash Mufarehille satasen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen "feikkejä"?!?! Mitä se tarkoittaa???

        Onhan nytkin monella onpassiven jäsenellä useampi kuin yksi tili. Eivätkö ne ole sitten "feikkejä"???

        Sitäpaitsi ei tässä ilmaiseksi olla liittymässä onpassiveen. Maksetaanhan siitä satanen. Mutta vaadin todisteen että onpassive todella aikoo lahjoittaa minulle rahaa kun olen maksanut sen satasen. Se voi aivan hyvin osoittaa tämän lahjoittamalla minulle ENSIN tonnin. Tämän tonnin se voi sitten hyvittää seuraavista lahjoituksista, joten onpassive ei menetä mitään.

        Muussa tapauksessa en ymmärrä syytä miksi onpassive haluaisi lahjoittaa minulle rahaa vain kun maksan sille, eli Ash Mufarehille satasen.

        ONPASSIVE ei lahjoita kenellekään rahaa. Rahat tulee työn kautta, mutta ONPASSIVE tekee sinulle ne työt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen "feikkejä"?!?! Mitä se tarkoittaa???

        Onhan nytkin monella onpassiven jäsenellä useampi kuin yksi tili. Eivätkö ne ole sitten "feikkejä"???

        Sitäpaitsi ei tässä ilmaiseksi olla liittymässä onpassiveen. Maksetaanhan siitä satanen. Mutta vaadin todisteen että onpassive todella aikoo lahjoittaa minulle rahaa kun olen maksanut sen satasen. Se voi aivan hyvin osoittaa tämän lahjoittamalla minulle ENSIN tonnin. Tämän tonnin se voi sitten hyvittää seuraavista lahjoituksista, joten onpassive ei menetä mitään.

        Muussa tapauksessa en ymmärrä syytä miksi onpassive haluaisi lahjoittaa minulle rahaa vain kun maksan sille, eli Ash Mufarehille satasen.

        Jos ei sinulle kelpaa samat säänöt kuin kaikille muillekin, niin valitettavasti sinusta ei ole Founderiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONPASSIVE ei lahjoita kenellekään rahaa. Rahat tulee työn kautta, mutta ONPASSIVE tekee sinulle ne työt.

        No onhan se lahjoittamista jos he antavat rahaa ilman työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei sinulle kelpaa samat säänöt kuin kaikille muillekin, niin valitettavasti sinusta ei ole Founderiksi.

        Heh tässä näkee taas millainen kultti tämä on. Jos vähänkään kyseenalaistaa, niin et kuulu "meihin". Tässä taas hyvä todiste pysyä kaukana tästä huijauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se lahjoittamista jos he antavat rahaa ilman työtä.

        Juuri kirjoitin että rahat tulee työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh tässä näkee taas millainen kultti tämä on. Jos vähänkään kyseenalaistaa, niin et kuulu "meihin". Tässä taas hyvä todiste pysyä kaukana tästä huijauksesta.

        Kaikille on samat säännöt. Siitähän tästä oli kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille on samat säännöt. Siitähän tästä oli kysymys.

        No miksi ei muuteta niitä sääntöjä että jos tästä oikeasti saa rahaa, niin tuo maksu maksettaisiin ensimmäisestä "palkasta"?

        Siitähän tässä on kyse. Ja miksi sinäkin toimit kuin kultin jäsen? Erottelet selvästi me ja muut ja teet vastakkain asettelua. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen "feikkejä"?!?! Mitä se tarkoittaa???

        Onhan nytkin monella onpassiven jäsenellä useampi kuin yksi tili. Eivätkö ne ole sitten "feikkejä"???

        Sitäpaitsi ei tässä ilmaiseksi olla liittymässä onpassiveen. Maksetaanhan siitä satanen. Mutta vaadin todisteen että onpassive todella aikoo lahjoittaa minulle rahaa kun olen maksanut sen satasen. Se voi aivan hyvin osoittaa tämän lahjoittamalla minulle ENSIN tonnin. Tämän tonnin se voi sitten hyvittää seuraavista lahjoituksista, joten onpassive ei menetä mitään.

        Muussa tapauksessa en ymmärrä syytä miksi onpassive haluaisi lahjoittaa minulle rahaa vain kun maksan sille, eli Ash Mufarehille satasen.

        feikki on esim. robotin tekemä sähköpostiosoite.


    • Anonyymi

      "ONPASSIVE ei lahjoita kenellekään rahaa. Rahat tulee työn kautta, mutta ONPASSIVE tekee sinulle ne työt."

      onpassive tekee työt ja antaa minulle rahat. Eli onpassive LAHJOITTAA itse tekemästään työstä ANSAITSEMANSA rahat MINULLE.

      Tai jos haluat tarkastella tätä SIOITUKSENA, niin olen SIOITTANUT satasen ja onpassive maksaa sille KORKOA. Mutta onpassivehan itse sanoo että se ei ole SIOITUS niin tämä selitys ei käy.

      • Anonyymi

        Ja eihän tästä saa kuin tuhatkertaisena rahat takaisin, niin eipä ole kummoinen sijoituksena.


      • Anonyymi

        Ei lahjoita, vaan maksaa provisiota tehdyistä kaupoista. Kun liityt ONPASSIVEen sinulla on oma yritys. Edustat itseäsi/omaa yritystäsi et ONPASSIVEa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lahjoita, vaan maksaa provisiota tehdyistä kaupoista. Kun liityt ONPASSIVEen sinulla on oma yritys. Edustat itseäsi/omaa yritystäsi et ONPASSIVEa.

        En ole itse tehnyt mitään kauppoja enkä ole itse perustanut mitään yritystä. Ne on LAHJOITETTU minulle!! Yritys on onpassiven omaisuutta siihen asti kunnes se LAHJOITETAAN minulle. Ja kysymys on LAHJOITUKSESTA, koska en OSTA sitä. Sama koskee yrityksen tuottoja. Ne kuuluvat omistajalleen, joka EN OLE MINÄ, vasta kun sitten kunnes nämä on LAHJOITETTU minulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itse tehnyt mitään kauppoja enkä ole itse perustanut mitään yritystä. Ne on LAHJOITETTU minulle!! Yritys on onpassiven omaisuutta siihen asti kunnes se LAHJOITETAAN minulle. Ja kysymys on LAHJOITUKSESTA, koska en OSTA sitä. Sama koskee yrityksen tuottoja. Ne kuuluvat omistajalleen, joka EN OLE MINÄ, vasta kun sitten kunnes nämä on LAHJOITETTU minulle!

        Ostat yrityksen maksamalla 97 $ , sekä aktivoit sen maksamalla summa joka on alle 300 $ (Lopullinen hinta ei vielä ilmoitettu) Jos et osta niin se on eri asia. Sitten et ole ONPASSIVE Founder.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostat yrityksen maksamalla 97 $ , sekä aktivoit sen maksamalla summa joka on alle 300 $ (Lopullinen hinta ei vielä ilmoitettu) Jos et osta niin se on eri asia. Sitten et ole ONPASSIVE Founder.

        "Ostat yrityksen maksamalla 97 $ , sekä aktivoit sen maksamalla summa joka on alle 300 $ (Lopullinen hinta ei vielä ilmoitettu) "

        Ja taas teillä ei ole tietoa siitä miten onpassive toimii. :D

        Taas hyvä syy pysyä kaukana näin epämääräisestä virityksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostat yrityksen maksamalla 97 $ , sekä aktivoit sen maksamalla summa joka on alle 300 $ (Lopullinen hinta ei vielä ilmoitettu) Jos et osta niin se on eri asia. Sitten et ole ONPASSIVE Founder.

        Ei helvetti, ei minusta mitään yrityksen omistajaa tule satasella. Siitähän seuraisi välittömästi veroseuraamuksia. Ja entä sopimukset, saisiko ne nähtäväksi etukäteen? Ei kukaan maksa ENSIN satasta ja sitten vasta näkee mihin sitoutuu. Jos omistan yrityksen, vastaan myös sen veloista. Mistä tiedän että se on alkujaankin velaton?

        Ja mitä tarkoittaa termi "yrityksen aktivointi"? Ei lainsäädäntö sellaista tunne. Mitä ihmeen touhua siellä oikein puuhastellaan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eihän tästä saa kuin tuhatkertaisena rahat takaisin, niin eipä ole kummoinen sijoituksena.

        Joillekin sekin voi olla tervetullut lisä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin sekin voi olla tervetullut lisä.

        Mutta ongelma on se että onpassive ei lupaa mitään tuottoa, joten tuo tarpeeton riski. Miksi ei sijoittaisi rahansa sellaiseen mistä on varma tuotto.

        Täälläkin jotkut idiootit mainostavat että ovat jo tehneet vuosia töitä ilmaiseksi onpassivelle ja silti he luulevat saavansa jonkin korvauksen tästä orjatyöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetti, ei minusta mitään yrityksen omistajaa tule satasella. Siitähän seuraisi välittömästi veroseuraamuksia. Ja entä sopimukset, saisiko ne nähtäväksi etukäteen? Ei kukaan maksa ENSIN satasta ja sitten vasta näkee mihin sitoutuu. Jos omistan yrityksen, vastaan myös sen veloista. Mistä tiedän että se on alkujaankin velaton?

        Ja mitä tarkoittaa termi "yrityksen aktivointi"? Ei lainsäädäntö sellaista tunne. Mitä ihmeen touhua siellä oikein puuhastellaan???

        Jos ei säännöt ole sinulle sopivia niin ei voida mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ongelma on se että onpassive ei lupaa mitään tuottoa, joten tuo tarpeeton riski. Miksi ei sijoittaisi rahansa sellaiseen mistä on varma tuotto.

        Täälläkin jotkut idiootit mainostavat että ovat jo tehneet vuosia töitä ilmaiseksi onpassivelle ja silti he luulevat saavansa jonkin korvauksen tästä orjatyöstä.

        Miten niin luulevat? Tietävät , on oikea ilmaisu.


    • Anonyymi

      inal Days!
      Public Announcement

      Announcing the END of Founders Position

      On Wednesday June 1st, 2022

      Publicly During ONPASSIVE 360

      http://thetop.live Tänään klo 21.00 Suomen aikaa Tervetuloa seuraamaan kun ilmoitamme mikä on viimeinen mahdollisuus(päivämäärä) tulla Founderiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe