Jeesus kristus on ihminen, joka sai alkunsa äitinsä kohdussa. Hän kärsi ihmisenä ristillä, kuoli ja Jumala herätti hänet kuolleista: ihmisen kristuksen Jeesuksen.
Uskotko tämän evankeliumin perussanoman vai väitätkö Raamattua vastaan, että Jeesus ei olekaan ihminen, eikä sovittanut ihmisenä syntejä (Jumala ei voi kuolla).
Jeesus kristus on ihminen
219
947
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan yhtä hyvin voi kysyä että olemmeko sanakiistojen kipeitä.
Mitä ei sanan mukaan saisi olla. - Anonyymi
Jos maapallolta olisi löytynyt yksikin synnitön ihminen, niin Jeesuksen ei olisi tarvinnut tulla tänne sovittamaan ihmisten syntejä ainoana synnittömänä ihmisenä.
Raamatun mukaan kaikki Adamin sukuun siinneet ihmiset ovat syntisiä heti sikiämisestä alkaen, niin ihminen ei voinut toimia syntiuhrina sovittamaan ihmisten syntejä. Eläinuhreissakin uhrattavan eläimen piti olla terve valioyksilö, joka ainoastaan kelpasi uhrieläimeksi.- Anonyymi
Ihmisten synnit pystyi sovittamaan vain toinen ihminen.
Syntiuhrin piti olla täysin synnitön ihminen.
Siksi Jeesuksen piti syntyä ihmiseksi.
Sodomasta ja Gomorrastakaan ei löytynyt yhtään synnitöntä ihmistä, niin väki olisi säästynyt tuholta. Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.
Loot tyttärineen pelastui vain armosta sen takia, koska oli Abrahamin sukulainen,
ei synnitön hänkään ollut. - Anonyymi
Jumala kuin jumala kykenisi olemaan synnitön. Vasta se on ihme, että ihminen kykenee olemaan synnitön. Vasta se merkitsee jotakin. Jumala kuin jumala pystyy heräämään kuolleista, sillä jumalat eivät voi kuolla. Vasta sillä on merkitystä, että ihminen kuolee ja herätetään henkiin. Vähintä, mitä vaadittiin, kun yksikään ihminen ei aiemmin pystynyt olemaan synnitön, oli se, että Jumala löytäisi edes yhden ihmisen, joka pystyisi olemaan synnitön. Muutoinhan olisi sanomattakin selvää, että Jumala järjesti ihmisen niin pahan paikkaan, ettei siitä yksikään mitenkään olisi selvinnyt lankeamatta. Se olisi tehnyt Jumalasta epäoikeudenmukaisen.
Niin, vain ihminen Jeesus pystyi ratkaisemaan kaikki nuo ongelmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten synnit pystyi sovittamaan vain toinen ihminen.
Syntiuhrin piti olla täysin synnitön ihminen.
Siksi Jeesuksen piti syntyä ihmiseksi.
Sodomasta ja Gomorrastakaan ei löytynyt yhtään synnitöntä ihmistä, niin väki olisi säästynyt tuholta. Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.
Loot tyttärineen pelastui vain armosta sen takia, koska oli Abrahamin sukulainen,
ei synnitön hänkään ollut.Ihmisten synnit pystyi sovittamaan vain toinen ihminen.
Puhut roskaa ääliö,mitä ihinen voi tehdä..ei mitään !!
Naurettava asia !
- Anonyymi
Raamattu aika hyvin kuvaa Jeesuksen aikana uskonnollista kinastelua ja juuri uskonnollisen kinastelun vuoksi Jeesus ristiinnaulittiin. Fariseukset olivat koko ajan Jeesuksen kintereillä kärkkymässä mitä Hän sanoi ja viettikö sapattia sekä pyrkivät esittämään Hänelle kiusallisia kysymyksiä esim. veronmaksusta. Kieltämälttä se oli kiusallinen kysymys kun Jeesuksella ei ollut rahaa ja he luulivat saavansa Hänet siten ansaan. Jeesus ei alistunut kinaamaan, vaan teki ihmeen ja raha löytyi kalan suusta ja hän sanoi, että anna keisarille se mikä keisarin on.
- Anonyymi
Älä anna rahojasi uskon huutokauppakeisareille lahkoihin. Lahkojohtajat vaativat rahan kymmenen prosenttia kaikista tuloista, kela-rahoista, lapsilisistä jne. tuloista.
Kymmenykset tarkoitti elintarvikkeita Leeviläisille papeille, joilla ei ollut omaa viljelysmaata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä anna rahojasi uskon huutokauppakeisareille lahkoihin. Lahkojohtajat vaativat rahan kymmenen prosenttia kaikista tuloista, kela-rahoista, lapsilisistä jne. tuloista.
Kymmenykset tarkoitti elintarvikkeita Leeviläisille papeille, joilla ei ollut omaa viljelysmaata.Rahoja ei pidä antaa lahkojohtajille, vaan raha pitää käyttää oman ja perheen virkistäytymiseen.
5. Moos. 14:26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenykset tarkoitti elintarvikkeita Leeviläisille papeille, joilla ei ollut omaa viljelysmaata.Parempi panna rahansa melkisedekin huumekauppaan ja olla naurajana ajassa.
Pipo tuntuu olevan vapaa - ja ajatukset älyttömiä - Anonyymi
Aloittaja on vihaa kylvävä fariseus. Trolli, joka vihaa kristittyjä ja Pyhän Hengen vaikutusta kristityissä.
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenykset tarkoitti elintarvikkeita Leeviläisille papeille, joilla ei ollut omaa viljelysmaata.Troli. Anonyymi
21.05.2022 18:35 trollaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahoja ei pidä antaa lahkojohtajille, vaan raha pitää käyttää oman ja perheen virkistäytymiseen.
5. Moos. 14:26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.Trolli unohdit amerikan ja kristityt.
- Anonyymi
kyllä, Jeesus on ihminen.
Jeesus oli ihminen ja on ihminen edelleenkin Herra Jumalan luona taivaassa!
Tällä on suuri merkitys meille kristityille. Koska Jeesus voitti ollessaan meidän kaltaisemme ihminen, se tarkoittaa, että myös me voimme elää samaa elämää kuin hän eli täällä maan päällä. On täysin mahdollista seurata Kristusta totuudessa! Jos seuraamme häntä, pääsemme myös sinne, missä hän on!
Seuraavassa on muutamia raamatunjakeita, jotka osoittavat, että Jeesus oli meidän kaltaisemme ihminen, jota voimme seurata.
Jeesus oli hengellisessä kasvussa ja kehityksessä
«Ja Jeesus varttui viisaudessa ja iässä ja armossa Jumalan ja ihmisten edessä.» Luuk. 2:52.
Jeesus kehottaa meitä seuraamaan häntä itsensä kieltämisen tiellä
«Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.» Matt. 16:24-25.
Jeesuksella oli oma tahto, jonka hän kielsi
«Isä, jos sinä tahdot, niin ota pois minulta tämä malja; älköön kuitenkaan tapahtuko minun tahtoni, vaan sinun.» Luuk. 22:42.
Apostoli Paavali kirjoittaa “ihmisestä Jeesus Kristus”
«Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu – minä puhun totta, en valhettele – pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.» 1. Tim. 2:5-7.
Jeesus kutsuu itseään ihmiseksi
«He vastasivat ja sanoivat hänelle: Aabraham on meidän isämme. Jeesus sanoi heille: Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja, mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne; miestä (norj.: ihmistä), joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.» Joh. 8:39-40.- Anonyymi
Paavali oli alun perin fariseus, joka vainosi Jeesuksen kannattajia.
Paavali ei koskaan tavannut Jeesusta henkilökohtaisesti.
Mitä paavali onkaan,kuin pilkka.Ei mikään apostoli. Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli alun perin fariseus, joka vainosi Jeesuksen kannattajia.
Paavali ei koskaan tavannut Jeesusta henkilökohtaisesti.
Mitä paavali onkaan,kuin pilkka.Ei mikään apostoli.Paavali on yksi esimerkki siitä, kuinka Jumala muuttaa pahan ihmisen hyväksi.
Kunnia ja ylistys Jumalalle. Hän rakastaa pahojakin ja toivoo heidän tulevan Jumalan armon osallisuuteen.
- Anonyymi
Ei se mikään ihminen ole. Jumala ihmisen ruumiissa niin kuin me hellarit uskomme. Totuudessa. :)
- Anonyymi
lukase totuus ..Ap.t. 2
>>joita Jumala [Herra jumala] hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,>>
ota opiksesi totuus!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lukase totuus ..Ap.t. 2
>>joita Jumala [Herra jumala] hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,>>
ota opiksesi totuus!!jatkan vielä..
joten edm. kommenttiini perustuen : Jeesus on ihminen..aina ja iankaikkisesti.
- Anonyymi
Joh.19:5 Biblia (1776) Niin Jesus mene ulos, kantain orjantappuraista kruunua ja purpuraista vaatetta. Ja hän sanoi heille: katso ihmistä.
- Anonyymi
kyllä..
Jumalan nimi ja Jeesuksen kristuksen nimi kirkastuvat kun haluaa.
Jumalan nimi on Herra, 2 Moos. 20:1-11.
Jeesuksen nimi on Jeesus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä..
Jeesuksen nimi on Jeesus.jatkan vielä Herrasta, Jumalasta.
Jumalan nimi on Herra.
todisteet Kirkkoraamatusta...Herra.
2 Moos. 3:15 ” 15 Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.”
Totean edellä kirjoittamiini todisteisiin nojautuen, että Jumalan nimi ei ole koskaan ollut eikä Jumala ole nimeltään Isä, Poika/Jumalan Sana/Jeesus Kristus/ Kristuksen Kirkon johtaja ja Pyhä Henki ja luterilaisen Kirkkoraamatun sana [Kristuksen sanaa], vaan tämän niminen jumala on epäjumala.
LUTERILAINEN ITSEPETOS NRO 2 ON SEURAAVA:
luomiskertomuksen kirjoituksissa ei ole jumalaa nimeltä Sana eikä luomiskertomuksen kirjoituksissa ole jumalaa nimeltä Isä, Sana/Poika ja Pyhä Henki eikä luomiskertomuksessa ole olemassa myöskään Isä-Poika-suhdetta. Joten myöskään luterilaisen Kirkkoraamatun musteellapainettu / kirjoitettu sana ei ole Jumalan Sanaa [Kristuksen sanaa}.
KAIKKI TUO HARHAOPPI JUMALASTA ON LUTERILAISTA ITSEPETOSTA NRO 2.
Herra Jumala tulee tallaamaan jalkoihinsa Jumalan Pojan ja sen, joka tuota epäjumalaa kannattaa ja tallaa jalkoihinsa sen, joka pitää epäpyhänä liiton veren.
Hän tulee tallaamaan jalkoihinsa kaikki luterilaisen Kirkkoraamatun manipulaatioiden levittäjät [ Hebr. 10:28-29] [Joh. 3:36].
Teidän synnin levittäjien palkka on kuolema [Room. 1: 18-32]. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä..
Jeesuksen nimi on Jeesus.Eikö lapselle pitänyt antaa nimeksi Immanuel, miksi hänen nimekseen annettiin Jeesus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lapselle pitänyt antaa nimeksi Immanuel, miksi hänen nimekseen annettiin Jeesus?
Lue raamatusta - PH- opettaa sen, mitä sinun tarvitsee tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä..
Jeesuksen nimi on Jeesus.Ei muuten ole Jumalan nimi herra !
Mitä lahkoa kumarrat,etkö tiedä, ettei Herra voi olla?
Tottakai se on kunnioiettava nimi mutta miten et teidä oikeaa nimeä?
- Anonyymi
1Tim.2:6 Biblia (1776) Joka itsensä kaikkien edestä lunastuksen hinnakai on antanut, että senkaltaista piti ajallansa saarnattaman. 2Kor.5:14-20
- Anonyymi
Uskon tämän evankeliumin. Kiitos!
- Anonyymi
minkä evankeliumin uskot....voisitko täsmentää😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minkä evankeliumin uskot....voisitko täsmentää😇
Aloituksen evankeliumin! Siihenhän vastasin. Etkö osaa käyttää suomi24 palstaa?
- Anonyymi
Jeesus kristus on ihminen, joka sai alkunsa äitinsä kohdussa. Hän kärsi ihmisenä ristillä, kuoli ja Jumala herätti hänet kuolleista: ihmisen kristuksen Jeesuksen.
Uskotko tämän evankeliumin perussanoman vai väitätkö Raamattua vastaan, että Jeesus ei olekaan ihminen, eikä sovittanut ihmisenä syntejä (Jumala ei voi kuolla).
Jahas,helluntai örkki iski taas,amerikkalainen roska !
Kristus on Isän Jumalan poika ja ihmisen oika joka sikisi pyhästä hengestä.
Ei niinkuin amerikkalainen juoppo maagikko 1800-luvulla.
Jesus Kristus oli ihminen ja Jumalan poika,että ihmiset jopa juutalaiset oksat 1800-luvulta ymmärtäisivät.
Juutalaiset,kuten nämä amerikkailaiset lahkot halusivat Krstuksen kuolevat ristillä.
Näin tapahtui ja siitä syntyi MAAILMAN SUURIN USKONTO,RAKKAUS HÄNEEN !
Nämä epäsaatanalliset lahkot,kuten amerikkalaiset lahkot ovat,niin toivoivat toista. (pahuus,belsebuub,satan,lusifer) on heidän lähin ystävänsä.
Kieroutunut pahan siemen lahkolaiset !- Anonyymi
Otahan kierroksiisi lääkkeet ja lue raamattua
- Anonyymi
Jes.45:22-25 Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole. Minä olen vannonut itseni kautta, minun suustani on lähtenyt totuus, peruttamaton sana. Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannovan. Ainoastaan Herrassa - niin pitää minusta sanottavan - on vanhurskaus ja voima. Hänen tykönsä tulevat häveten kaikki, jotka ovat palaneet vihasta häntä vastaan. Herrassa tulee vanhurskaaksi kaikki Israelin siemen, ja hän on heidän kerskauksensa. Room.14:9-14 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra. Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljesi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen. Sillä kirjoitettu on: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa. Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme. Älkäämme siis enää toisiamme tuomitko, vaan päättäkää pikemmin olla panematta veljemme eteen loukkauskiveä tai langetusta. Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsestään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhä.
- Anonyymi
Ilm.5:13 Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaissa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti.
- Anonyymi
Aivan jokainen tunnustaa Kristuksen Herruuden. --- tuomiolla----
Toiset pelastuvat, toiset ei - ja vaikka toiset sen tunnustuksen toteamuksen hetkessä jumalattominakin sitten tunnustaa ja - [ei nimeä elämänkirjassa] toteavatkin se ei heitä pelasta.
- Anonyymi
Ilm.5:13 Biblia (1776) Ja kaikki luotokappaleet, jotka taivaassa ovat, kaikki, jotka niissä ovat, kuulin minä sanovan, joka istuimella istui, ja Karitsalle: siunaus ja kunnia, ja ylistys ja voima, ijankaikkisesta ijankaikkiseen. Ilm.7:10
- Anonyymi
Luuk.22:28-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydassäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ilm.3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa. Matt.19:28 28 Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimelle, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. 1Kor.6:1-20
- Anonyymi
1Kor.5:9-13 Minä kirjoitan teille kireessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkottanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta. Vaan minä kirjoitan teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi etekä söisikään semmoisten kanssa. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Eettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella? Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha. 5Moos.18:5. 17:7. 22:21-24. 24:7.
- Anonyymi
Niin, seurustelu ja syöminen - näyttäytyy sen kautta, että hyväksyy toisen opetuksen ajatuksen, jossa ei Jeesus näyttäydy pelastajana.
Mutta, langennut kuitenkin on rakkauden kohde, että hän palaisi kuuntelemaan Jumalan Sanaa ja sen kautta kokisi Pyhän Hengen herättävän hänet pelastuksen tielle.
- Anonyymi
Jeesus oli ihminen ja on ihminen edelleekin vuonna 2022, aivan niinkuin apostolit uskoivat vuosina 30-90.
Kenen suusta lähtee yhden hengen sijasta kolme henkeä, sammakon muotoisia?
(Ilm 16:13ss.)
Jumalan ja hänen palvelijansa suusta lähtee vain yksi henki, joka on Jumalan pyhä henki. (Efe 4:5)
Kolmiyhteiseen jumalaan uskovien suusta lähtee kolme henkeä, jotka eivät ole Jumalan pyhä henki vaan ovat saastaisia riivaajien henkiä, sammakon muotoisia, ja ne ovat eksyttäneet lähes koko nimeltään kristityn maailman seuraamaan riivaajien oppeja ja saaneet heidät kumartamaan riivaajia, toisen Jeesuksen ja väärän kristuksen palvojia, joka on korvannut Raamatun ilmoittaman Nasaretilaisen Jeesuksen ja syrjäyttänyt hänet, niin että pyrkii nyt syrjäyttämään myös meidän taivaallisen isämme valtaistuimeltaan ja on siinä monien sydämessä myös onnistunut. (2Tess 2; 2Kor 11:4, Jes 14:1-27; Hes 28:1-19; Ilm 13:11-18 vrt. 5Moos 6:4-9; Mark 12:28-34)
Ottakaa opikseen edellä kirjoitettu Herra Jumalan käskyjen ja Hänen tahdon mukainen totuus.- Anonyymi
Nyt puhut omassa hengessä, et raamatun sanoman pohjalta, vaan peukalopaikkaluulokirjasta.
Tietomme on vajavaista, eikä ihmisestä ole jumalaksi toiselle, että alkaa tuon väitteesi mukaan opettamaan. Hyväntiedonpuulla voi vanhurskaskin langeta
- Anonyymi
Jeesuksen kuoltua Jumalan Pyhä Henki poistui Temppelin kaikkein pyhimmästä osasta pois.
Tilalle uudeksi temppelinherraksi meni Paholainen, joka otti nimekseen "Jeesus!
Siksi Jeesus ei pyytänyt edes rukoilemaan itseään, vaan Taivaa Isää.
Taivaassa Jeesus kun ei käytä enää Jeesus-nimeä, jonka Paholaine varasti, vaan Jeesuksell uusi nimi, jota ei vielä kukaan tiedä.
Kenenkään Jumalan Kolmesta persoonasta taivaasta käytettyä nimeä ei olle paljastettu ihmisille.
Jeesus käski kastamaan kaikki syntiset ihmiset omikseen nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
9 Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa todisti.
" For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
And there are three that bear witness in earth, the Spirit, and the water, and the blood: and these three agree in one." (James King)- Anonyymi
voi kauheeta mitä valhetta julkituodaan taas..
>>7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:.>>
Totean, että tuo jae on teidän S24 lukijoiden manipulointia.
Manipulaatio [ kusetus] on luterilaisessa Kirkkoraamatussa ilmenevää tarkoituksellista ihmisopin, perinnäissääntöjen ja perinnäisopin, luterilaisen Itsepetoksen eli Vanhurskauttamisopin, esilletuomista uskonelämään sisältyväksi ja tarkoituksellista ohjaamista ja johtamista pois Herra Jumalan opista, jota oppia ovat Toora ja Profeetat ja Jeesus Kristus ja Apostolit. Nuo luterilaisessa Kirkkoraamatussa ilmenevät ihmisopit, perinnäissäänöt ja perinnäisopit ovat johtamista pois Herra Jumalan tahdosta ja Hänen tottelemisestaan..
Psykologinen manipulointi [ kusetus] on toimintaa, jonka avulla luterilaista Kirkkoraamattua tuodaan esille ja pyritään aktiivisesti vaikuttamaan toisten toimintaan ja ajatuksiin. tarkoitus on käsitellä, vaikuttaa ihmisiin taitavasti, muuntaa totuuden tietoja omien harhaoppiensa tähden sekä omien henkilökohtaisten ongelmien ja sairauksiensa tähden [Room. 1: 28-32].
[Tuossa itsepetoksessa Herra Jumalan evankeliumista ei kerrota mitään, vaan pimitetään tämä evankeliumi kokonaan]
[ Itsepetos eli itsekusetus on tilanne, jossa ihminen tietoisesti tulkitsee todellisuutta omien halujensa ja omien toiveidensa mukaisesti vääristellen totuutta ja lopulta uskoen omaan itseluomaansa Martti Lutherin evankeliumiin / Vanhurskauttamisoppi-unelmaansa ja uskoen Sana / Poika / Jeesus / Kristuksen kirkon johtaja / Raamatun Sana - unelmaansa.]
- Anonyymi
Sulla on huono laskupää.
Kenen suusta lähtee yhden hengen sijasta kolme henkeä, sammakon muotoisia?
(Ilm 16:13ss.)
13 Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.
14 Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.
Kunkin kolmen suusta lähti ne kolme saastaista henkeä, eli yhteensä 3x3=9 henkeä.
Jehovantodistajat Charles Russell
Helluntailaisuus Charles Fox Parham
Mormonismi Joseph Smith- Anonyymi
sulla se vasta huono laskupää...tässä esittelen lisää suomalaisia saataisia henkiä palvelevia ihmisiä..sinä tuot esille vain vähän suomalaisia kolme ryhmää:
>>Jehovantodistajat Charles Russell
Mormonismi Joseph Smith>>>
Tässä seuraavass on esittelyssä Suomen jumalattomat ihmiset, pakanat, epäjumalanpalvojat
Lähde on netissä: ekumenia
Jäseniksi
voidaan hyväksyä Suomessa toimivat kirkot ja kristilliset yhteisöt, jotka tunnustavat Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalaksi ja Vapahtajaksi Raamatun mukaan ja jotka sen vuoksi pyrkivät yhdessä täyttämään yhteistä kutsumustaan yhden Jumalan, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen kunniaksi.
Suomen evankelis-luterilainen kirkko
Suomen ortodoksinen kirkko
Suomen Vapaakirkko
Katolinen kirkko Suomessa
Suomen Pelastusarmeija
Finlands svenska baptistsamfund
Finlands svenska metodistkyrka
Suomen Metodistikirkko
Missionskyrkan i Finland
The Anglican Church in Finland
International Evangelical Church in Finland
Tarkkailijoiksi
voidaan hyväksyä Suomessa toimivat kirkot ja kristilliset yhteisöt, jotka tunnustavat Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalaksi ja Vapahtajaksi Raamatun mukaan ja jotka sen vuoksi pyrkivät yhdessä täyttämään yhteistä kutsumustaan yhden Jumalan, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen kunniaksi.
Suomen Adventtikirkko
Suomen Baptistikirkko
Suomen Helluntaikirkko
Ystävien Uskonnollinen Seura Kveekarit
Finlands Svenska Pingstmission
Kumppanuusjärjestöiksi
voidaan hyväksyä Suomessa toimivat kristittyjen yhteyttä edistävät
rekisteröidyt yhdistykset ja säätiöt.
Filantropia
Filoksenia
Helsingin Diakonissalaitos
Herättäjä-Yhdistys
Hiljaisuuden Ystävät
Kansan Raamattuseura
Kirkon alat
Kirkon Ulkomaanapu
Kulttuuri- ja uskontofoorumi FOKUS
Medialähetys Sanansaattajat
Lasten ja nuorten keskus
OCM-Suomen Konstantinus Yhdistys
Opiskelijoiden Lähetysliitto
Pyhän Henrikin pyhiinvaellusyhdistys
Sinapinsiemen
Suomen Caritas
Suomen kristillinen rauhanliike
Suomen Kristillinen Ylioppilasliitto
Suomen Liikemiesten Lähetysliitto
Suomen Lähetysseura
Suomen Merimieskirkko
Suomen NMKY:n liitto
Suomen NNKY-liitto
Suomen Pipliaseura
Suomen World Vision
Temppeliherrain Ritarikunta
Tuomasyhteisö
Eipä hyvältä näytä Te suomalaiset valheen hengen palvalijat, Teitä on paljon keskuudessanne..
Totuus on hylätty, Herra Jumalan olette hylänneet ja saaneet Herran vihan päällensä kuten Paavali kirjoittaa Room. 1: 18-32.
>>28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan>>
Kun nyt olette tietoisia, että tuossa sakissa kuljette ja palvotte epäjumalaanne.
Niin seuraava askel on, että Teidän on ensin opittava se, että kuka on Jumala Room. 1: 18-32 ja kuka on ihminen eli Jeesus Kristus
Tuo on eka asia. Ennen tuota Herra Jumaln käsittämistä on turha elää tuota Teidän ihannoimaa pakanallista ekumenia-elämää.
Oppikaa totuudesta edes vähäsen, niin pääsette alkuun parannuksen teossa. - Anonyymi
Höpölöpö - jahvettilaisetkin voivat tuomiolla nousta sinut tuomitsemaan, samoin kun Sodomalaiset nousevat tuomiolla tuomitsemaan tämän sukupolven.
Tiedämme, mistä Sodomalaiset lankesi - mutta elämme itse siinä lankeemuksessa, emmekä tee parannusta. Näin jos meitä ei tuomittaisi, Sodomalaiset nousevat tuomiolla pyytämään vapautusta tuomiosaan.
Sulla on valitettavasti ennakko-asenteinen silmälasitaittovika. ... tuomiosi on väärä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla se vasta huono laskupää...tässä esittelen lisää suomalaisia saataisia henkiä palvelevia ihmisiä..sinä tuot esille vain vähän suomalaisia kolme ryhmää:
>>Jehovantodistajat Charles Russell
Mormonismi Joseph Smith>>>
Tässä seuraavass on esittelyssä Suomen jumalattomat ihmiset, pakanat, epäjumalanpalvojat
Lähde on netissä: ekumenia
Jäseniksi
Suomen evankelis-luterilainen kirkko
Suomen ortodoksinen kirkko
Suomen Vapaakirkko
Katolinen kirkko Suomessa
Suomen Pelastusarmeija
Finlands svenska baptistsamfund
Finlands svenska metodistkyrka
Suomen Metodistikirkko
Missionskyrkan i Finland
The Anglican Church in Finland
International Evangelical Church in Finland
Tarkkailijoiksi
Suomen Adventtikirkko
Suomen Baptistikirkko
Suomen Helluntaikirkko
Ystävien Uskonnollinen Seura Kveekarit
Finlands Svenska Pingstmission
Kumppanuusjärjestöiksi
voidaan hyväksyä Suomessa toimivat kristittyjen yhteyttä edistävät
rekisteröidyt yhdistykset ja säätiöt.
Filantropia
Filoksenia
Helsingin Diakonissalaitos
Herättäjä-Yhdistys
Hiljaisuuden Ystävät
Kansan Raamattuseura
Kirkon alat
Kirkon Ulkomaanapu
Kulttuuri- ja uskontofoorumi FOKUS
Medialähetys Sanansaattajat
Lasten ja nuorten keskus
OCM-Suomen Konstantinus Yhdistys
Opiskelijoiden Lähetysliitto
Pyhän Henrikin pyhiinvaellusyhdistys
Sinapinsiemen
Suomen Caritas
Suomen kristillinen rauhanliike
Suomen Kristillinen Ylioppilasliitto
Suomen Liikemiesten Lähetysliitto
Suomen Lähetysseura
Suomen Merimieskirkko
Suomen NMKY:n liitto
Suomen NNKY-liitto
Suomen Pipliaseura
Suomen World Vision
Temppeliherrain Ritarikunta
Tuomasyhteisö
Eipä hyvältä näytä Te suomalaiset valheen hengen palvalijat, Teitä on paljon keskuudessanne..
Totuus on hylätty, Herra Jumalan olette hylänneet ja saaneet Herran vihan päällensä kuten Paavali kirjoittaa Room. 1: 18-32.
>>28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan>>
Kun nyt olette tietoisia, että tuossa sakissa kuljette ja palvotte epäjumalaanne.
Niin seuraava askel on, että Teidän on ensin opittava se, että kuka on Jumala Room. 1: 18-32 ja kuka on ihminen eli Jeesus Kristus
Tuo on eka asia. Ennen tuota Herra Jumaln käsittämistä on turha elää tuota Teidän ihannoimaa pakanallista ekumenia-elämää.
Oppikaa totuudesta edes vähäsen, niin pääsette alkuun parannuksen teossa.Ja sinä menet listalla onkimatkalle, ja nostelet nimiä ja kerrot, miten saastaisia, jotkut kalat ovat.
Pietari sai nuhteet - mutta liinavaatteen kautta opetettiin se, että minkä Jumala on puhdistanut, sitä ei saa saastaiseksi sanoa.
Eihän kirkkojen jäsekirjat ole taivaskirjoja, vaan Elämänkirja.
Ts. kuka on löytänyt Sanasta sijaisuhrinsa elämään Pyhän Hengen optetuksen kautta, ja tämän elämänleivän. Hänellä on iankaikkisen elämän armolahja.
Ja Uusiliitto on seurakuntana hengellisen huoneen rakennus - PyhäN Hengen rakentama.
On varottava - ettei tee Pyhän Hengen pilkkaa - kun alkaa paukutella omia henkseleitä kovasti hyvän ja pahantiedonpuulla, sekä istuu omaluomansa valtaistuimen edessä, sekä kumartaa sitä kultaista vasikkaa. Siinä loppupelissä voi käydä huonosti.
Jumala tuntee sydämen ja munaskuut, sekä piirtää hiekkaan, sen, mitä on
- Anonyymi
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.
- Anonyymi
Kristityt opettavat juuri noin: Jeesus oli täysin ja 100 % ihminen, joka syntyi ihmisenä, kärsi ihmisenä ja kuoli ihmisenä. Hänet herätettiin kuolleista täysin ihmisenä.
Ja kristityt opettavat tämän lisäksi: Jeesus oli täysin ja 100 % Jumala. Hän syntyi Isästä ennen aikojen alkua, hän kärsi ja kuoli yhtälailla Jumalana. Ja hänet herätettiin kuolleista Jumalana.
Kyllä, Jumala kuoli ja ihmiset tappoivat hänet. Mutta voiko Jumala kuitenkaan kuolla? Inhimillinen elämä päättyi Jeesuksessa, mutta jumalallinen elämä hänessä ei koskaan.
-DeadManWalks- Anonyymi
älä tuo valheitasi tänne >>-DeadManWalks>>
pysy haudassasi,äläkä ylösnouse piiruakaan!!
Suomessa lahkokirkkojen opit [Suomen Ekumeenisen Neuvoston tunnustamat jumalaopit ja tuon opin tunnustavat järjestön jäsenet ] eroavat olennaisesti Herra Jumalan käskyistä ja tahdosta ja opista , jota oppia ovat Toora ja Profeetat ja Jeesus Kristus ja Apostolit.
Lahkokirkkouskontojen opit ovat johtamista pois Herra Jumalan käskyistä ja Hänen tahdosta ja ovat johtamista pois Herran tottelemisesta! Kirkkouskontojen luterilainen itsepetos eli Vanhurskauttamisoppi luterilaisessa Kirkkoraamatussa on harhaoppia.
Te ette saa luottaa luterilaisen Kirkkoraamatun ilmoitukseen. Niinkuin olen monessa kohdin todistanut luterilaisessa Kirkkoraamatussa on runsaasti manipulaatioita ettekä saa luottaa Kirkkoraamattuun. Kirkkoraamattu on luterilaisen itsepetoksen ja ihmisoppien mukaan kirjoitettu ja nuo kirjoitukset ovat manipulaatioita!!!.
TIETOVISA LOPUKSI.
ANTAKAA VASTAUS Herralle; KUKA oli Hänen kanssaan LUOMISESSA???
"KUKA OLI MINUN KANSSANI? -"
Jes. 44
Minä olen Herra, joka teen kaiken, joka yksinäni jännitin taivaan, joka levitin maan-kuka oli minun kanssani? -
25 joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi.
26 Mutta palvelijani sanan minä toteutan ja saatan täyttymään sanansaattajaini neuvon.
MITÄ TUOHON VASTAAT?
ONKO TEISSÄ VASTAAJIA TUOHON? KYKENETTEKÖ?
Jos ette te kykene, niin kykeniskö piispainkokous [arkkipiispa ja piispat] vastaamaan tuohon ---"KUKA OLI MINUN KANSSANI? -" sekä Te kykenisittekö luopumaan Vanhurskauttamisopista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä tuo valheitasi tänne >>-DeadManWalks>>
pysy haudassasi,äläkä ylösnouse piiruakaan!!
Suomessa lahkokirkkojen opit [Suomen Ekumeenisen Neuvoston tunnustamat jumalaopit ja tuon opin tunnustavat järjestön jäsenet ] eroavat olennaisesti Herra Jumalan käskyistä ja tahdosta ja opista , jota oppia ovat Toora ja Profeetat ja Jeesus Kristus ja Apostolit.
Lahkokirkkouskontojen opit ovat johtamista pois Herra Jumalan käskyistä ja Hänen tahdosta ja ovat johtamista pois Herran tottelemisesta! Kirkkouskontojen luterilainen itsepetos eli Vanhurskauttamisoppi luterilaisessa Kirkkoraamatussa on harhaoppia.
Te ette saa luottaa luterilaisen Kirkkoraamatun ilmoitukseen. Niinkuin olen monessa kohdin todistanut luterilaisessa Kirkkoraamatussa on runsaasti manipulaatioita ettekä saa luottaa Kirkkoraamattuun. Kirkkoraamattu on luterilaisen itsepetoksen ja ihmisoppien mukaan kirjoitettu ja nuo kirjoitukset ovat manipulaatioita!!!.
TIETOVISA LOPUKSI.
Jes. 44
Minä olen Herra, joka teen kaiken, joka yksinäni jännitin taivaan, joka levitin maan-kuka oli minun kanssani? -
25 joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi.
26 Mutta palvelijani sanan minä toteutan ja saatan täyttymään sanansaattajaini neuvon.
MITÄ TUOHON VASTAAT?
ONKO TEISSÄ VASTAAJIA TUOHON? KYKENETTEKÖ?
Jos ette te kykene, niin kykeniskö piispainkokous [arkkipiispa ja piispat] vastaamaan tuohon ---"KUKA OLI MINUN KANSSANI? -" sekä Te kykenisittekö luopumaan Vanhurskauttamisopista?Tuohon kysymykseen? Vastaaminen on helppoa. Isä Jumalan seurassa oli hänen toinen persoonansa eli Poika (Jeesus).
Perustelu löytyy Joh. 1:3:
"Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on."
Mikä ikinä on luotu, on luotu Sanan kautta, joka on Jumala. Tämä Sana tuli lihaksi, eli ihmiseksi. Mutta tuo kyseinen jae on olennainen - sen mukaan Jeesusta ei ole koskaan luotu, koska kaikki on luotu hänen kauttaan.
-DeadManWalks - Anonyymi
-DeadManWalks ------ katselet ja puhut ihmismitassa. Huomaa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-DeadManWalks ------ katselet ja puhut ihmismitassa. Huomaa se.
Avaapas väitettäsi enemmän. En ymmärrä, mitä tarkoitat. Minäkö katselen ja puhun ihmismitassa vai viittaatko johonkin tiettyyn kohtaan tekstissä vai jossain aiemmassa kommentissa.
-DeadManWalks
- Anonyymi
Synnin palkka on kuolema. Jeesus ei kuollut omien syntien tähden, siksi kuolema ei voinut saada Häntä saaliikseen.
Jumala sovitti maailman synnit itsensä kanssa Jeesuksessa Kristuksessa Golgatan ristillä.
Kun Jeesus tulee elämään s Hän muuttaa koko elämän sisällön mielekkääksi rakkaudessa elämiseksi, - Rauhani Minä teille annan. Kokekaa se tuottaa Hengen hedelmän..
Gal: 5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
5:23 Sellaista vastaan ei ole laki.
Jeesuksen ihmeellisyydet alkaa paljastua, ne on loppumattomat.
Kolossalaiskirje: Jumalan salaisuuden, Kristuksen, 2:3 jossa kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat kätkettyinä. - Anonyymi
5Moos.4:35. 32:39. 1Sam.2:2. Ps.18:32. Jes.42:10-11.
- Anonyymi
Jeesus on ilmoittanut meille isän. (Joh 1:18; Matt 11:27-30) Raamatussa isä Jumala saa aina hänen palvelijoidensa kautta suurimman ylistyksen, kunnian, kirkkauden, vallan ja voiman, mutta nykyään isää ei kovin usein edes mainita, sillä ”toinen Jeesus” on syrjäyttänyt hänet lähes kokonaan valtaistuimeltaan, niin että rukouksia ei osoiteta isälle (Matt 6:6ss.; Joh 15:16; 16:23), isälle ei anneta kunniaa poikansa pelastamisesta kuolemasta (Hebr 5:7; 13:20-21) eikä kaiken olevaisen luomisesta (Ilm 4:8-11; Apt 17:22-31; 4:24-31) vaan kunnia näistä asioista on siirretty ”toiselle Jeesukselle” (2Kor 11:4; 2Tess 2; Ilm 13:11-18; Jes 14:1-27; Hes 28:1-19) ja rukouksetkin osoitetaan hänelle sekä lähes kaikki palvonta (kumartaminen).
- Anonyymi
juu..nyt on Kristuksen kirkon aika.
Tuossa kirkossa Jeesus on johtaja ja päällikkö.
Tuossa on syy tähön nykyiseen pakanoitten käytökseen.
Tuo on Suomen Ekumenisen Neuvoston ja tuon järjestön jäsenien epäjumalan palvelusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu..nyt on Kristuksen kirkon aika.
Tuossa kirkossa Jeesus on johtaja ja päällikkö.
Tuossa on syy tähön nykyiseen pakanoitten käytökseen.
Tuo on Suomen Ekumenisen Neuvoston ja tuon järjestön jäsenien epäjumalan palvelusta.Annetaahan Jumalan tämä kenttä puhdistaa ja huoltaa, sekä tehdä työnsä.
Turhaa siihen on omia näppejä lyödä ja ämpäriä, sekä luutua.
Kun tiestään pitää huolta, että tekee totuuden, siinä on varmasti riittävästi tehtävää.
Siinä alkaa kaivamaan malkaa omasta minuudesta - eikä toisten silmätikut niin kuormita elämää väärällä tavalla
- Anonyymi
No ei tasan tarkkaan ole ihminen! Jeeus on Jumala ihmisen ruumiissa! Nyt pelkkä Jumala, kun ruumista ei enää ole ja on muuttunut takaisin hengeksi. :)
- Anonyymi
kuuleppas, älä viitti tuoda tänne itsepetostasi.
- Anonyymi
Kyllä Jeesuksella oli Jordanilla kasteessa saatu fyysinen ylösnousemusruumis kun hän nousi taivaaseen. Ei haudassa ja tuonelassa enää mitään ylösnousemusruumiita ihmiselle valmisteta. Kyllä se asia hoituu Isän luomistapahtumassa Kristillisessä kasteessa vedestä ja Hengestä.
Jeesus antoi oman henkensä vain hetkeksi Isälleen Jumalalle Golgatalla ja otti sen nopeasti takaisin haudassa, ja Jumala kirkasti Pojan Hengen ja antoi hänelle sillä hetkellä kaiken vallan taivaassa ja maan päällä.
17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jeesuksella oli Jordanilla kasteessa saatu fyysinen ylösnousemusruumis kun hän nousi taivaaseen. Ei haudassa ja tuonelassa enää mitään ylösnousemusruumiita ihmiselle valmisteta. Kyllä se asia hoituu Isän luomistapahtumassa Kristillisessä kasteessa vedestä ja Hengestä.
Jeesus antoi oman henkensä vain hetkeksi Isälleen Jumalalle Golgatalla ja otti sen nopeasti takaisin haudassa, ja Jumala kirkasti Pojan Hengen ja antoi hänelle sillä hetkellä kaiken vallan taivaassa ja maan päällä.
17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."Hieman Jeesuksen ruumiista - joka ylösnousi. Siihen ei saanut koskea, kun hän ei vielä ollut käynyt Isän tykönä. Ja sen jälkeen - hän liikkui täällä ruumiissaan olotilassa, mikä on hieman erinäköinen kuin meidän. Tuskin tässä ovienläpi mennään jne. Täyttyy ovi avata vielä saranoita apuakäyttäen. Jeesuksen ei sitä tarvinnut.
Ja meillä ei ole Pyhän Puolelle asiaa näissä fyysisissä rupisissa ruumiissamme, emme kestä näin Pyhän Kirkkautta. Eikä sinne mennä ominpupineenkaan.
Ja nyt kun katsoo, missä Jeesus on, ennenkuin hän palaa Kuninkaana, hän on Ylimmäinen pappi taivaissa - siis tuonpuoleisuudessa, mikä on PYHÄ.
- Anonyymi
Joh: 3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Jeesus on meidän vanhurskautemme, kantoi meidän syntimme meidän puolestamme.
Pelastus on jo tehty valmiiksi Golgatan ristillä.
Ota tai jätä. Aamen!- Anonyymi
Ananias sanoi murhamiehelle anna sovittaa itsesi Jumalan kanssa näin sanoen:
Ap. t. 22:16
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'
Kristillisessä kasteessa Jumala sovittaa syntisen ihmisen itsensä kanssa pesemällä synnit pois Kristuksen sovintoveren tähden ja lahjoitta puhtaaseen sydämeen Pyhän uskon Hengen lahjan.
2. Kor. 4:13
Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun.
Kasteella on aina kova kiire, koska kyse on syntien anteeksisaamisesta eli pelastuksesta.
Syntien anteeksisaamista kasteessa seuraa hyvä omatunto. - Anonyymi
älä tuo tänne valheita ja itsepetosta
1. emävalhe: >>3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.>>
2. emävalhe: >>Jeesus on meidän vanhurskautemme>>
Luovu Vanhurskauttamisopistasi ja epäjumalistasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'
Kristillisessä kasteessa Jumala sovittaa syntisen ihmisen itsensä kanssa pesemällä synnit pois Kristuksen sovintoveren tähden ja lahjoitta puhtaaseen sydämeen Pyhän uskon Hengen lahjan.
Kasteella on aina kova kiire, koska kyse on syntien anteeksisaamisesta eli pelastuksesta.
Syntien anteeksisaamista kasteessa seuraa hyvä omatunto.Amerikasta tulleet uskon huutokauppakeisarit yrittävät tyrkyttää ratkaisukristillisyyttä, jossa ihminen ensin houkutellaan monin eri lupauksin lahkoon sisälle tekemään sitä uskonratkaisua lahkon ohjauksessa ja nielaisemaan lahkon oppien mukainen harhaoppinen uskonoppi sisään. Helluntailaisuus on tyypillinen antikristillinen uususkonto ja harhaoppi eli heresia.
Teille sanotaan silloin: 'Hän on tuolla', ja: 'Hän on täällä', mutta älkää lähtekö minnekään, älkää juosko perässä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. emävalhe: >>3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.>>
Luovu Vanhurskauttamisopistasi ja epäjumalistasi.Raamatun sanakin lahkolaisille > EMÄVALE,
"tuo vastustaja, joka korottaa ITSENSÄ yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala"
2 Tess: 2: 4
"korostaa itsensä" > lahkot korostaa ITSENSÄ ykköseks, > OMA ratkaisu", kaste Jeesukseen vasta kun MINÄ hyvksyn.
"olevansa Jumala" > syntyvät täysin synnittömänä, kuin Jumalan Poika Jeesus Kristus.
Jeesus on ainoa synnittömänä syntynyt > siinnyt Pyhästä Hengestä.
"Jumaaln Poika"
"Sillä JUMALA oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa" 2 Kor: 5: 19 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovu Vanhurskauttamisopistasi ja epäjumalistasi.Et usko Raamattuun, turha silloin on valittaa, ja valehdella.
Olette eksyksissä kun ette tunne kirjoituksia.
Apt: 8:21 Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
8:22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et usko Raamattuun, turha silloin on valittaa, ja valehdella.
Olette eksyksissä kun ette tunne kirjoituksia.
Apt: 8:21 Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
8:22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.opettele totuus, äläkä luota Kirkon oppikirjaan>>Et usko Raamattuun,>>
TIETOVISA LOPUKSI.
Jes. 44
MITÄ TUOHON VASTAAT?
ONKO TEISSÄ VASTAAJIA TUOHON? KYKENETTEKÖ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
opettele totuus, äläkä luota Kirkon oppikirjaan>>Et usko Raamattuun,>>
TIETOVISA LOPUKSI.
Jes. 44
MITÄ TUOHON VASTAAT?
ONKO TEISSÄ VASTAAJIA TUOHON? KYKENETTEKÖ?Vanha Testamentti täyttyi Jeesuksessa.
Matteuksen evankeliumi:
11:13 Sillä kaikki profeetat ja laki ovat ennustaneet Johannekseen asti;
Siis koko Vanha Testamentti on ennustusta.
Johanneksen evankeliumi: 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Usko tai älä.
Johanneksen evankeliumi: 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Aamen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
opettele totuus, äläkä luota Kirkon oppikirjaan>>Et usko Raamattuun,>>
TIETOVISA LOPUKSI.
Jes. 44
MITÄ TUOHON VASTAAT?
ONKO TEISSÄ VASTAAJIA TUOHON? KYKENETTEKÖ?Jes. 44 Jeesus toteutti kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes. 44 Jeesus toteutti kaiken.
kuuleppas, lue uudelleen tuo Jes. 44..missään ei mainita Jeesusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha Testamentti täyttyi Jeesuksessa.
Matteuksen evankeliumi:
11:13 Sillä kaikki profeetat ja laki ovat ennustaneet Johannekseen asti;
Siis koko Vanha Testamentti on ennustusta.
Johanneksen evankeliumi: 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Usko tai älä.
Johanneksen evankeliumi: 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Aamen!tuossa on taas luterilaisen Kirkkoraamatun manipulaatio :
>>Johanneksen evankeliumi: 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Aamen!>> - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntien anteeksisaamista kasteessa seuraa hyvä omatunto.Niin, kaste on hyvän omantunnon liitto. Hyvällä omallatunnolla, kun on anteeksi saatu ja halullisuus seurata Häntä - on Herran kansalla aina hyvä omatunto - pelastuksen kautta -Pyhän Hengen voiman kautta, kun Henki kirkastaa Isän, Isän rakkauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun sanakin lahkolaisille > EMÄVALE,
"tuo vastustaja, joka korottaa ITSENSÄ yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala"
2 Tess: 2: 4
"korostaa itsensä" > lahkot korostaa ITSENSÄ ykköseks, > OMA ratkaisu", kaste Jeesukseen vasta kun MINÄ hyvksyn.
"olevansa Jumala" > syntyvät täysin synnittömänä, kuin Jumalan Poika Jeesus Kristus.
Jeesus on ainoa synnittömänä syntynyt > siinnyt Pyhästä Hengestä.
"Jumaaln Poika"
"Sillä JUMALA oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa" 2 Kor: 5: 19Sinä öykkäröit ja öyhötät ihan raamatun opetusta vastaan. Pistäpä nokkasi sinne rukouskammioon Ylimmäisen Papin eteen, ota kirja eteen ja opettele Sanaa - ettet lankeaisi vain omien peukalopaikka saarnoihisi kiinni.
Niin kauan kuin omat henkselit on paukuteltavana - ei hommasi etene
- Anonyymi
Joka on ottanut Jeesuksen vastaan haluaa että muutin saa rauhan sydämeensä.
Joh: 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.- Anonyymi
kuuleppas, ei ole olemassa mitään Poikaa.
Ei ole Isää ja Poikaa....koeta nyt alkaa kirjoittaa totuuden mukaisesti Herra Jumalasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Isää ja Poikaa....koeta nyt alkaa kirjoittaa totuuden mukaisesti Herra Jumalasta.17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Isää ja Poikaa....koeta nyt alkaa kirjoittaa totuuden mukaisesti Herra Jumalasta.Joh: 14:9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh: 14:9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän.älä viitti nyt..osoitat tyhmyytesi >>joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän.>>
opettele tuntemaan Jumalasi, Herra Jumala. Hän on nimeltään Herra.
Hän ei ole Isä ja Poika.
2 Moos. 20 :1-17 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä viitti nyt..osoitat tyhmyytesi >>joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän.>>
Hän ei ole Isä ja Poika.
2 Moos. 20 :1-17jatkan vielä Teille tyhmille neitsyeille...pakanoille ja epäjumalanpalvojille.
Jeesus on ihminen, hän ei ole jumala 1 Tim. 2 : 3- 8..
Ja toisekseen, että Herra Jumala on kaiken luoja yksinään 1 Moos. 2:4.
Hänen nimensä on Herra 2 Moos. 20 : 1-11.
Lisäksi vielä 2 Moos. 3:15 ” 15 Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.”
Totean edellä kirjoittamiini todisteisiin nojautuen, että Jumalan nimi ei ole koskaan ollut eikä Jumala ole nimeltään Isä, Poika/Jumalan Sana/Jeesus Kristus/ Kristuksen Kirkon johtaja ja Pyhä Henki ja luterilaisen Kirkkoraamatun sana [Kristuksen sanaa], vaan tämän niminen jumala on epäjumala.
TIETOVISA LOPUKSI.
Jes. 44
MITÄ TUOHON VASTAAT?
ONKO TEISSÄ VASTAAJIA TUOHON? KYKENETTEKÖ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä viitti nyt..osoitat tyhmyytesi >>joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän.>>
Hän ei ole Isä ja Poika.
2 Moos. 20 :1-17jatkan vielä Teille..
Matteuksen kirjoituksista:
Matt. 25:
8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkan vielä Teille tyhmille neitsyeille...pakanoille ja epäjumalanpalvojille.
Ja toisekseen, että Herra Jumala on kaiken luoja yksinään 1 Moos. 2:4.
Lisäksi vielä 2 Moos. 3:15 ” 15 Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.”
TIETOVISA LOPUKSI.
Jes. 44
MITÄ TUOHON VASTAAT?
ONKO TEISSÄ VASTAAJIA TUOHON? KYKENETTEKÖ?Sinulle voi vastata, mennen ja tullen, päällään ja mahallaan, mutta kun asia ei mene perille, siinä se ongelmasi on.
Sinunlaiseesi uskonnolliseen kiveen tavallaan on turha kuluttaa aikaa. Uskonnolinen paatumus kadotaa elämänsä.
- Anonyymi
Jes.53:12 Sentähden minä jaan hänelle osan suuresta joukosta, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta. Luuk.22:37 Sillä minä sanon teille, että minusta pitää käymän toteen tämän, mikä kirjoitettu on: Ja hänet lujettiin pahantekijäin joukkoon. Sillä se, mikä minusta on sanottu, on täyttynyt.
- Anonyymi
Jeesus tuli ihmiseksi Jumalan pojan asemasta, voidakseen sovittaa ihmisten synnit ihmisenä. Hän huusi ristillä ,"Jumalani miksi minut hylkäsit", koska Hän otti kaikki maailman synnit päälleen. Jumala käänsi selkänsä Jeesukselle sovitushetkellä, koska Jeesuksen täytyi sovittaa maailman ihmisten synnit täydellisenä ihmisenä. hänessä ei saanut olla Jumaluutta mukana. Tuonelasta ylösnoustuaan, Hän palasi helluntaina takaisin Taivaan Isänsä luo taivaaseen Isänsä Pojaksi ja sai kaikkivaltiaan aseman väliaikaisesti, siihen asti kunnes kaikki pahuus on asetettu Hänen jalkojensa alle. Aivan lopussa Hän luovuttaa kaiken vallan takaisin Isälleen.
- Anonyymi
älä viitti valehdella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä viitti valehdella...
tuntuuko ihmeelliselle
- Anonyymi
1Kor.15:20-28 Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleita, esikoisena kuolloon nukkuneista. Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa, mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan; sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman. Sillä hänen pitää hallitseman siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. Sillä: kaikki hän on asettanut hänen jalkojensa alle. Mutta kun hän sanoo: kaikki on alistettu, niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänet valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikessa. 1Kor.3:23. 11:3
- Anonyymi
Johanneksen evankeliumi: 18:36 Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä."
18:37 Niin Pilatus sanoi hänelle: "Sinä siis kuitenkin olet kuningas?" Jeesus vastasi: "Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."
Jeesus on toisesta luomakunnasta, Itse Herra, siellä kaikki on täydellistä ja ikuista, - lukekaa Raamatun lopusta, siellä kiitos seisoo.- Anonyymi
tuossa on valheen henki >>sitä varten maailmaan tullut>>
älä tuo raamatustasi valhetta tänne.
Luterilaisen Kirkkoraamatun olen hengen johdolla monessa kohdin todistanut manipulaatioksi.
Tärkeää on käsittää, että Apostolit kirjoittivat kirjeensä vuosina 30 -90. Yhtään alkuperäistä apostolien kirjettä ei ole säilynyt käytettäväksi luterilaisen Kirkkoraamatun tekstien pohjaksi. Apostolien kirjeet ovat muuttunet manipulaatioiksi Alkukirkon toimesta 100-500 luvuilla. Luterilaisen Kirkkoraamatun tekstit perustuvat Alkukirkon Kirkkoraamattuihin eli manipulaatioihin.
Manipulaatio [ kusetus] on luterilaisessa Kirkkoraamatussa ilmenevää tarkoituksellista ihmisopin, perinnäissääntöjen ja perinnäisopin, luterilaisen Itsepetoksen eli Vanhurskauttamisopin, esilletuomista uskonelämään sisältyväksi ja tarkoituksellista ohjaamista ja johtamista pois Herra Jumalan opista, jota oppia ovat Toora ja Profeetat ja Jeesus Kristus ja Apostolit.
Nuo luterilaisessa Kirkkoraamatussa ilmenevät ihmisopit, perinnäissäänöt ja perinnäisopit ovat johtamista pois Herra Jumalan käskyistä ja Hänen tahdosta ja Hänen tottelemisestaan.
Tuo kommenttinne on psykologista manipulointia [ kusetus] ja on toimintaa, jonka avulla luterilaista Kirkkoraamattua tuodaan esille ja pyritään aktiivisesti vaikuttamaan toisten toimintaan ja ajatuksiin. tarkoitus on käsitellä, vaikuttaa ihmisiin taitavasti, muuntaa totuuden tietoja omien harhaoppiensa tähden sekä omien henkilökohtaisten ongelmien ja sairauksiensa tähden [Room. 1: 28-32]. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuossa on valheen henki >>sitä varten maailmaan tullut>>
älä tuo raamatustasi valhetta tänne.
Luterilaisen Kirkkoraamatun olen hengen johdolla monessa kohdin todistanut manipulaatioksi.
Tärkeää on käsittää, että Apostolit kirjoittivat kirjeensä vuosina 30 -90. Yhtään alkuperäistä apostolien kirjettä ei ole säilynyt käytettäväksi luterilaisen Kirkkoraamatun tekstien pohjaksi. Apostolien kirjeet ovat muuttunet manipulaatioiksi Alkukirkon toimesta 100-500 luvuilla. Luterilaisen Kirkkoraamatun tekstit perustuvat Alkukirkon Kirkkoraamattuihin eli manipulaatioihin.
Manipulaatio [ kusetus] on luterilaisessa Kirkkoraamatussa ilmenevää tarkoituksellista ihmisopin, perinnäissääntöjen ja perinnäisopin, luterilaisen Itsepetoksen eli Vanhurskauttamisopin, esilletuomista uskonelämään sisältyväksi ja tarkoituksellista ohjaamista ja johtamista pois Herra Jumalan opista, jota oppia ovat Toora ja Profeetat ja Jeesus Kristus ja Apostolit.
Nuo luterilaisessa Kirkkoraamatussa ilmenevät ihmisopit, perinnäissäänöt ja perinnäisopit ovat johtamista pois Herra Jumalan käskyistä ja Hänen tahdosta ja Hänen tottelemisestaan.
Tuo kommenttinne on psykologista manipulointia [ kusetus] ja on toimintaa, jonka avulla luterilaista Kirkkoraamattua tuodaan esille ja pyritään aktiivisesti vaikuttamaan toisten toimintaan ja ajatuksiin. tarkoitus on käsitellä, vaikuttaa ihmisiin taitavasti, muuntaa totuuden tietoja omien harhaoppiensa tähden sekä omien henkilökohtaisten ongelmien ja sairauksiensa tähden [Room. 1: 28-32].Matteuksen evankeliumi: 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Saatanalla ei ole muuta kuin panna vastaa, hajottaa, vääristää j.n.e.
Anna merkki Jumalan voimasta! Mikä hyvää on ja kiitettävää, mikä kirkastaa Jeesusta,
Joh: 3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän, 3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi: 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Saatanalla ei ole muuta kuin panna vastaa, hajottaa, vääristää j.n.e.
Anna merkki Jumalan voimasta! Mikä hyvää on ja kiitettävää, mikä kirkastaa Jeesusta,
Joh: 3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän, 3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.Uskominen sanaan tarkoittaa, että ennen kastetta syntisyys on tunnustettava ja kasteessa synnit pestään pois, mys perisynnin kadottava voima pestän pois vain Kristittyjen kasteessa,, ei missään lahkokasteissa eikä perisynnin kirousta voi pelkällä kädennostolla kukaan kuitata selvitetysi, vain Jumala voi sellaisen synnin pestä kasteessa pois.
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.' - Anonyymi
Kristinuskon ydinsanoma on, että Jeesus on ihminen, yksi meistä ja siksi pystyi ainoana synnittömämänä ihmisenä olemaan uhrikaristsa muiden ihmisten syntien, alkaen perisynnistä syntien sovittaja.
Luuk. 18:19
Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
17 'Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas?
18 Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja;
19 saati niissä, jotka savimajoissa asuvat, joiden perustus on maan tomussa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskominen sanaan tarkoittaa, että ennen kastetta syntisyys on tunnustettava ja kasteessa synnit pestään pois, mys perisynnin kadottava voima pestän pois vain Kristittyjen kasteessa,, ei missään lahkokasteissa eikä perisynnin kirousta voi pelkällä kädennostolla kukaan kuitata selvitetysi, vain Jumala voi sellaisen synnin pestä kasteessa pois.
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'ei ole tarkoitettu että "uskotaan sanaan"..sinä valheen hengessä kirjoittelet täällä
seuraavasti >>Uskominen sanaan tarkoittaa>>
Jeesus sanoo: Teidän tunnettava kirjoitukset,
ota opiksesi äläkä tuo omia oppejasi "sanasta" tänne palstalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskominen sanaan tarkoittaa, että ennen kastetta syntisyys on tunnustettava ja kasteessa synnit pestään pois, mys perisynnin kadottava voima pestän pois vain Kristittyjen kasteessa,, ei missään lahkokasteissa eikä perisynnin kirousta voi pelkällä kädennostolla kukaan kuitata selvitetysi, vain Jumala voi sellaisen synnin pestä kasteessa pois.
Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'Ei se aivan näin ole, että manataan kastevettä, että synnit ikäänkuin SIINÄ pestään pois.
Kyllä syntien anteeksiantamus on siinä veressä, mikä on viety Isän eteen. Ja jos joku ei ole koskaan edes kastettu, mutta uskossa on Jeesuksen sijaisuuteen hän pelastuu.
Eli veren kautta on aina ollut pääsy kaikkein pyhimpään.
Kastemantralle on annettu liian suuri manipulaation näkyvyys - ja veren sanomalle on taas liian pieni.
Jos kastevesipelastus olisi ainut tie perille, niin meillä vettä riittää ja kaikki maailman ihmiset kipon alle, niin arvaatko. olisiko siinä se perillemeno allekirjoitus taivaissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se aivan näin ole, että manataan kastevettä, että synnit ikäänkuin SIINÄ pestään pois.
Kyllä syntien anteeksiantamus on siinä veressä, mikä on viety Isän eteen. Ja jos joku ei ole koskaan edes kastettu, mutta uskossa on Jeesuksen sijaisuuteen hän pelastuu.
Eli veren kautta on aina ollut pääsy kaikkein pyhimpään.
Kastemantralle on annettu liian suuri manipulaation näkyvyys - ja veren sanomalle on taas liian pieni.
Jos kastevesipelastus olisi ainut tie perille, niin meillä vettä riittää ja kaikki maailman ihmiset kipon alle, niin arvaatko. olisiko siinä se perillemeno allekirjoitus taivaissaSiksi Pyhä Henki kirkastaa Golgatan sijaisuhrin merkitystä, että ihminen tietää mikä on synti ja mistä on tehtävä parannus. Synti on arvaa mikä?
Jumalan lain rikkominen, eli teko. Ja vauva ei ole tehnyt mitään, eikä synnissä siinnyt, ellei sitä avioliiton ulkopuolella ole kynnetty synnissä. Muista se.
Pyhässä avioliitossa siitetty lapsi on Jumalan käskyn mukaan toteutettu asia ja siksi syntynyt lapsi on PYHÄ. Kasvatettava - että kun tietoisuuden aika tulee, hän valitsee halullisesti taivastien. Jumalalla ei ole pakkotaivaskastettuja olemassa koskaan.
Ei edes juutalaisten ympärileikkaus pelastanut ilman uskoa - kun tietoisuus oli läsnä, tuliko se 12 vuotiaana.
Ja ei se aikuisenakaan juutalaisuus nisikoittelijoiden tiellä pelasta - koska Jumala aikoo taittaa sieltäkin väärässä olevat- jopa varoittaa sillä opilla lopun aikaa eläviä.
Siis ei pelkkä vesi, jos se ei opeta sijaista ja verenmekitystä, sillä ei ole hölkäsenpöläyksen arvoa pelastustiessä, vaikka vauva olisi ortodokisen kaavan mukaan kastettu upottamalla. Heillähän on upostuskaste --- paljon vanhempi kirkko kun luterilaisuus.
Luterilaiset ovat mopopoikia Ortojen rinnalla. Vasta kortin saaneet.
- Anonyymi
Matt.27:37 Ja he olivat panneet hänen päänsä yläpuolelle hänen syynsä julki, näin kirjoitettuna: Tämä on Jeesus juutalaisten kuningas. Mark.15:26 Ja päällekirjoitukseksi oli merkitty hänen syynsä: Juutalaisten kuningas.
- Anonyymi
Yhden ihmisen synnin kautta tulivat kaikki ihmiset kadotustuomion alaiseksi.
Se tarkoittaa, kukaan ei ole ikuisuusolento ennen kun on kasteessa perisynnin kirous on pesty pois ja ihminen on kasteessa liitetty Kristuksen ruumiin jäseneksi.
Helluntailaisilta puuttuu kokonaaan tälläinen kokonaisvaltainen Kristillisen kaste, joka on Jumlan armoteko syntiselle ihmiselle.- Anonyymi
1. Kor. 12:13
Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
Helluntailaisten pelkässä vesikasteessa ihminen liitetään uskonnollisen yhdistyksen ry:n jäseneksi. - Anonyymi
Sen synnin tähden tuli tämä kuolemantuomio - aikaan, ettei putinilaiset elä kaikenaikaa, se synnin tähden piti elämä rajata - siitähän on kyse. Ei perisynti ole kuin naimamiehen kirkkoisän tarinatuvan selitysteos, kun muna seiso vieraassa tuherossa, se on se historian fakta. Yrittäkääs oppia sekin asia. Tussussa vehkeet, mutta ei omassa. Jopa se kirkkoisän tussuseikkailua, jossa hänen äitinsä häntä nuhteli - jalkavaimosta - niin pitihän se syy sälyttää muitten hartioille, eikä ottaa vaaria itsestä, että pitäisi tehdä parannus.
Eli perisyntioppi on vastuun pakoilua. Ei tehdä parannusta, vaan valitetaan, kuin Adam Jumalalle akastaan, että tuossa se syy on, minä olen muutoin aivan kunnon ukko, mutta sellaisen akan minulle annoit. Jumala sinun on syy - - se on se Aatamin perisyntimantrajuttu.
Kuolema - mitä sana opettaa, että ei syödä ominluvin elämänpuusta ja putinina eletä iankaikkisesti - siihen pantiin piste. Pantiin elämä iänkaikkiseksi, ei iankaikkiseksi.
Ja kukin taas meistä mittaa omat työt Jumalan lain edessä, että onko lain alla, vai onko vapauden laki vapauttava. Lain alla on, kun alkaa väärää vakoa kyntää, tai ottaa toisen omaa, eikä kunnioita Jumalaa. Siinä on lainalaisuus. Laki syyttää sellaisesta.
Ja kas, siitä alkaa se parannus, jossa ei kannata leikkiä perisynti- itkuvirrellä vaan parannuksen teolla. Uusitestamentti hyvin vakavasti varoittaa perisyntipuitten taakse piiloutujia, on tultava esiin, että tulee nuhdelluksi, se saa aikaan mielenmuutoksen.
Golgatalla on juuri näkyvissä synti - miksi me synniteltiin Jeesus ristille.
Pitääkö meidän vielä perisynnissä naulata lisää nauloja ristiin, ja ruoskia Jeesusta, vai onko kääntymys aitoa, tämähän on se asia.
Ei kannata itkeä lihaansa, että voi voih, kun tuo perisynti niin riipoo. Se on kuin tupakkimies, sormenpaksuinen sätkä vie ukkoa kuin ukkoa. Olisiko se sätkä se perisynti.
Vai himo jolle voisi sanoa, että riittää.
Tukehdun limaan ja saan keuhkotaudin, ym. on tehtävä sätkästä parannus.
se tappaa ------- vai kiskotaanko nikotiinia posket lommolla tupa mustana, kun se perisynti lihassa niin vie -ettei voi mitään.
Kantsii miettiä. Jos lähden synnittelemään maailmaan, kohdalleni ei Uudentestamentin mukaan ole enää sovitusta. Siinä polkee jalkoihinsa armon hengen ja saa langeta hirvittävän Jumalan eteen tuomiolla, se on Pyhän Hengen pilkka. Henkihän juuri kirkastaa Golgatan sovitusmerkityksen. Tie on kaita, ei lavea.
Ja tiellä käyville luvataan Pyhä Henki voimaksi matkalle, se on muistettava.
Eli- tämä ajallinen kuoleman on hieno asia, Jumalanpuolelta, Putinille on raja - kuten muillekin. Tämä esimerkki. ja kuoleman unesta herätetään - ja tässä elämässä valinta, ketä seurataan, se ratkaisee sen, että kuullaanko viimeisen pasunan soiton jälkeen Ylienkelin ja Jeesuksen tulo. Autuailla on ensimmäinen ylösnousemus - iankaikkisen elämän armolahjan osuuteen. SE on verellä lunastettu - veren kautta annettu pelastus, koska veri riittää sovitukseksi. Se oli jo Edenissä, kun Jumala teurasti sijaisuhrin - ja sen nahka peitti alastoman. Verestä on aina puhe, kun puhutaan pelastuksesta. Ja siinä olevat halulliset Nooan arkin ja vedenpaisumuksen merkityksen tuo esiin kasteessa.
Vesi hukuttaa, maailma on tallennettu tulelle - helvetin tuli hukuttaa II- kuolemaan.
Mutta se arkki pelastaa - sehän oli Jumalan suunnitelma, rakenna arkki-
Kristus on tämä arkki - pelastuksen arkki. Usko - Jumalan pelastussuunnitelmaan.
Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanan kautta - ne ovat yhtälöä ja sovitettu on hyvässä omassa tunnossa Jumalansa kanssa Pojan kautta. siinä oleville on tämä kaste.
Nooan ajan opetus läsnä.
Jumalalla ainoalla on elämä itsessään, meillä sitä ei ole, vaan se on saatavana, Jumala antoi esikuvaksi meille, [Pojalle elämän] ja Poika antaa sen kelle tahtoo. Eli elämä on ehdollinen ja Ehdot laittaa Jumala meidän eteen.
Niitä kannattaa pohtia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen synnin tähden tuli tämä kuolemantuomio - aikaan, ettei putinilaiset elä kaikenaikaa, se synnin tähden piti elämä rajata - siitähän on kyse. Ei perisynti ole kuin naimamiehen kirkkoisän tarinatuvan selitysteos, kun muna seiso vieraassa tuherossa, se on se historian fakta. Yrittäkääs oppia sekin asia. Tussussa vehkeet, mutta ei omassa. Jopa se kirkkoisän tussuseikkailua, jossa hänen äitinsä häntä nuhteli - jalkavaimosta - niin pitihän se syy sälyttää muitten hartioille, eikä ottaa vaaria itsestä, että pitäisi tehdä parannus.
Eli perisyntioppi on vastuun pakoilua. Ei tehdä parannusta, vaan valitetaan, kuin Adam Jumalalle akastaan, että tuossa se syy on, minä olen muutoin aivan kunnon ukko, mutta sellaisen akan minulle annoit. Jumala sinun on syy - - se on se Aatamin perisyntimantrajuttu.
Kuolema - mitä sana opettaa, että ei syödä ominluvin elämänpuusta ja putinina eletä iankaikkisesti - siihen pantiin piste. Pantiin elämä iänkaikkiseksi, ei iankaikkiseksi.
Ja kukin taas meistä mittaa omat työt Jumalan lain edessä, että onko lain alla, vai onko vapauden laki vapauttava. Lain alla on, kun alkaa väärää vakoa kyntää, tai ottaa toisen omaa, eikä kunnioita Jumalaa. Siinä on lainalaisuus. Laki syyttää sellaisesta.
Ja kas, siitä alkaa se parannus, jossa ei kannata leikkiä perisynti- itkuvirrellä vaan parannuksen teolla. Uusitestamentti hyvin vakavasti varoittaa perisyntipuitten taakse piiloutujia, on tultava esiin, että tulee nuhdelluksi, se saa aikaan mielenmuutoksen.
Golgatalla on juuri näkyvissä synti - miksi me synniteltiin Jeesus ristille.
Pitääkö meidän vielä perisynnissä naulata lisää nauloja ristiin, ja ruoskia Jeesusta, vai onko kääntymys aitoa, tämähän on se asia.
Ei kannata itkeä lihaansa, että voi voih, kun tuo perisynti niin riipoo. Se on kuin tupakkimies, sormenpaksuinen sätkä vie ukkoa kuin ukkoa. Olisiko se sätkä se perisynti.
Vai himo jolle voisi sanoa, että riittää.
Tukehdun limaan ja saan keuhkotaudin, ym. on tehtävä sätkästä parannus.
se tappaa ------- vai kiskotaanko nikotiinia posket lommolla tupa mustana, kun se perisynti lihassa niin vie -ettei voi mitään.
Kantsii miettiä. Jos lähden synnittelemään maailmaan, kohdalleni ei Uudentestamentin mukaan ole enää sovitusta. Siinä polkee jalkoihinsa armon hengen ja saa langeta hirvittävän Jumalan eteen tuomiolla, se on Pyhän Hengen pilkka. Henkihän juuri kirkastaa Golgatan sovitusmerkityksen. Tie on kaita, ei lavea.
Ja tiellä käyville luvataan Pyhä Henki voimaksi matkalle, se on muistettava.
Eli- tämä ajallinen kuoleman on hieno asia, Jumalanpuolelta, Putinille on raja - kuten muillekin. Tämä esimerkki. ja kuoleman unesta herätetään - ja tässä elämässä valinta, ketä seurataan, se ratkaisee sen, että kuullaanko viimeisen pasunan soiton jälkeen Ylienkelin ja Jeesuksen tulo. Autuailla on ensimmäinen ylösnousemus - iankaikkisen elämän armolahjan osuuteen. SE on verellä lunastettu - veren kautta annettu pelastus, koska veri riittää sovitukseksi. Se oli jo Edenissä, kun Jumala teurasti sijaisuhrin - ja sen nahka peitti alastoman. Verestä on aina puhe, kun puhutaan pelastuksesta. Ja siinä olevat halulliset Nooan arkin ja vedenpaisumuksen merkityksen tuo esiin kasteessa.
Vesi hukuttaa, maailma on tallennettu tulelle - helvetin tuli hukuttaa II- kuolemaan.
Mutta se arkki pelastaa - sehän oli Jumalan suunnitelma, rakenna arkki-
Kristus on tämä arkki - pelastuksen arkki. Usko - Jumalan pelastussuunnitelmaan.
Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanan kautta - ne ovat yhtälöä ja sovitettu on hyvässä omassa tunnossa Jumalansa kanssa Pojan kautta. siinä oleville on tämä kaste.
Nooan ajan opetus läsnä.
Jumalalla ainoalla on elämä itsessään, meillä sitä ei ole, vaan se on saatavana, Jumala antoi esikuvaksi meille, [Pojalle elämän] ja Poika antaa sen kelle tahtoo. Eli elämä on ehdollinen ja Ehdot laittaa Jumala meidän eteen.
Niitä kannattaa pohtia.Jotkut eivät sanojensa mukaan jaksa lukea, ja sitten inttää paukuttavat.
Mutta, lukekaa sanaa.
Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta, ei se koskaan voi samoilla jokavuotisilla uhreilla, joita he alinomaa kantavat esiin, tehdä niiden tuojia täydellisiksi. Sillä eikö muutoin olisi lakattu niitä uhraamasta, koska näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä? Mutta niissä on jokavuotinen muistutus synneistä. Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä. (Heb 10:1-4)
Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit; polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt. Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - tekemään sinun tahtosi, Jumala'." Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin, sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen. (Heb 10:5-9)
Heb 10:10 Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.
Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa; mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle, ja odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi. Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.
Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan: "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä"; ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista". Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. (Heb 10:11-18)
tämä jatkuu sanasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut eivät sanojensa mukaan jaksa lukea, ja sitten inttää paukuttavat.
Mutta, lukekaa sanaa.
Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta, ei se koskaan voi samoilla jokavuotisilla uhreilla, joita he alinomaa kantavat esiin, tehdä niiden tuojia täydellisiksi. Sillä eikö muutoin olisi lakattu niitä uhraamasta, koska näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä? Mutta niissä on jokavuotinen muistutus synneistä. Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä. (Heb 10:1-4)
Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit; polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt. Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - tekemään sinun tahtosi, Jumala'." Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin, sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen. (Heb 10:5-9)
Heb 10:10 Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.
Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa; mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle, ja odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi. Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.
Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan: "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä"; ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista". Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. (Heb 10:11-18)
tämä jatkuu sanasta.Heb 10:19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä>> Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, <<<
jonka pääsyn hän on vihkinyt meille>>> uudeksi ja eläväksi tieksi,<<< joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija", niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja >>>ruumis puhtaalla vedellä pestynä;<<< (Heb 10:20-22)
Lukekaa ja miettikää tarkkaan. Eli veri on se avain ja kun se sijaisuhri on selvä- on tämä ruumis vedellä [upostuskaste] pestynä. Veri on avain kasteelle. Usko sijaisuhrin lunastavaan voimaan – eli verisovitukseen ymmärrys.
Tässä on tärkeä jatko.
pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin; älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän. (Heb 10:23-25)
Ja nyt pannaan perisynnille piste.
Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. (Heb 10:26-27) Siis perisynnin taakse minä en voi mennä. Olen vastuussa omista teoistani Jumalalle. Hän kyllä tietää heikkoudet, enkä nojaa niihin. Annan itseni Hänen hoidettavaksi, koska Pyhä Henki on VOIMA tiellä.
Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja --> pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty,<< >> ja pilkkaa armon Henkeä! Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa". Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
(Heb 10:28-31)
Siis olemme liitonveren alla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heb 10:19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä>> Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, <<<
jonka pääsyn hän on vihkinyt meille>>> uudeksi ja eläväksi tieksi,<<< joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija", niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja >>>ruumis puhtaalla vedellä pestynä;<<< (Heb 10:20-22)
Lukekaa ja miettikää tarkkaan. Eli veri on se avain ja kun se sijaisuhri on selvä- on tämä ruumis vedellä [upostuskaste] pestynä. Veri on avain kasteelle. Usko sijaisuhrin lunastavaan voimaan – eli verisovitukseen ymmärrys.
Tässä on tärkeä jatko.
pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin; älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän. (Heb 10:23-25)
Ja nyt pannaan perisynnille piste.
Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. (Heb 10:26-27) Siis perisynnin taakse minä en voi mennä. Olen vastuussa omista teoistani Jumalalle. Hän kyllä tietää heikkoudet, enkä nojaa niihin. Annan itseni Hänen hoidettavaksi, koska Pyhä Henki on VOIMA tiellä.
Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja --> pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty,<< >> ja pilkkaa armon Henkeä! Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa". Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
(Heb 10:28-31)
Siis olemme liitonveren alla.Lisätään vielä, helluntalaisleimaa ei tarvitse minuun laittaa, en ole minkään helluntalaisuuden kirjoilla missään. Eli killutaan nyt aivan raamatussa nenä kiinni.
- Anonyymi
Tärkeintä rakkautena toimiva Jeesuksen usko, tuleeko se ennen kastetta vai kasteen jälkeen. Yksi ja sama kunhan se tulee ja toimii, niin kuin Jumala on sen tarkoittanut.
Usko on Jumalan teko, emme voi määrätä Jumalaa. Turha kinastella kasteesta ja yleensä rituaaleista, ne vahvistaa uskoa, mutta ei pidä tulla riidan aiheeksi.
Joh: 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.- Anonyymi
Hengen usko ei ole Kasteen Pyhän Hengen lahJasta mitään irrallaan kulkeva asia.
Usko on Henki, joka saadaan kasteessa synneistä pestyyn puhtaaseen sydämeen lahjaksi.
"Meillä on sama USKON HENKI, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko on Henki, joka saadaan kasteessa synneistä pestyyn puhtaaseen sydämeen lahjaksi.
"Meillä on sama USKON HENKI, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."Ryöväri sai pelastuksen ilman kastetta.
Johannes Kastajalla oli Pyhä Henki kohdusta saakka.
Ilman uskoa kaste on tuha.
Kaste ei tuo välttämättä, kuinka paljon on kastettuja uskottomia ateisteja. Mikä on kirkossakin luku prosentteina.
Ketkä haastaa riitaa. Kirjain kuolettaa mutta henki tekee eläväksi.
Kaste on ottanut Jumalan vallan itselleen omilla määräyksillään. Se on Jumalan pilkkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Meillä on sama USKON HENKI, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."KIRJOITETTU 31.5.2022 seuraavalle kirjoittajalle ja muillekin jotta pohtisimme asiaa.
aihenäkyvyys on kirjoituksessa "Hengen usko"! Mitä sillä tarkoitetaan ja mitä sitten itse näen tämänpäivän menossani.
[lähdetään tuosta].
Anonyymi 23.05.2022 12:03
"Meillä on sama USKON HENKI, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."
//////
ja jatkan mielipiteelläni..
Kantsii selittää, mitä itse tarkoittaa Hengen uskolla. Siinä voit pähkäillä monelta suunnalta asiaa.
Pyhä-henki, joka kirkastaa Kristusta - sijaista - lähtee liikkeelle Golgatalta.
Eli se on Jumalantyö ...... ja kohteena on ihminen - että ihminen katsellessaan sijaistaan, oppii näkemään, mistä on kyse.
Miksi meidät viedään Golgatalle. Mikä johti tähän tapahtumaan, kun ja koska Jumalan Poika - joka seurasi Jumalantahtoa, Jumalanlain päämäärää, joka on rakkaus, ja esitti meille nähtäväksi Isän. Eli persoonana nähdä Golgatan sijaisuhrin - mitä hän haluaa kertoa meille, ja miksi Häntä seuraten, meilläkin on se päämäärä, usko - Usko sanaan, usko Hänen tekoihin ja Hänen antamalla Pyhän Hengen voimalla osaamme seurata Häntä- Sanan johtamana tien mukaan. Eli se uskon Henki - tarkoittaako kirjoittaja tätä.
ts. uskon ja siksi puhun, onko puhe sitä, mitä Pyhä Henki tahtoo kertoa.
Sitten katsotaan ihmisiin, osaan heistä, juutalaisuudessa osa uskoi Häneen, ja osa ei.
Ei uskovana ihmiset juutalais- kirkkonsa johto - ymmärtäisin heidän katsoneen maanläheisesti - eli heitä vainosi Rooma. ja siksi he halusivat ikäänkuin uhrata ihminen - jotta ongelmasta inhimillisellä tasolla selvittäisiin. Eli on vaakatason elämä ja tehtävä, kuten tänäänkin eletään. Poliittisesti tehdään lehmäkauppoja.
Sitten se normaali hallintavalta - Rooma jne.
He eivät halunneet "kuunnella" ja ottaa varteen, mitä tällä Jeesuksella oli sanottavaa - vaan he itse sen viisautensa varassa halusivat hallita. Eli tavallaan se hyvän ja pahantiedonpuu. .. Kertomus tuo esiin Barabbaan, joka vapautettiin murhamies, sopiva - inhimillisen elämän sijainen, jotta ei tarvita parannusta ja ottaa kantaa siihen, mitä itse Mestari haluaa opettaa - Jumalan rakkautta ja sen aikaansaamaa halua elää taivaallisen perustuslain mukaan Hengessä. Eli ihmiskunta - uskovaisuudessaan ja hallinnassa - osa heistä pani maallisen hallintavallan toimenpiteen, eli tapetaan hänet, jolla näyttää olevan suurempi valta - kuin heidän. Eli tätä päivää, joka suunnalta.
Hylätään Jumalan rakkaus - ympärileikkaamaan sydän. ja siinä tämän päivänkin mukaan kohdellaan lähimmäistä - luotua. Ruoskitaan, painetaan kruunu piikkisenä päähän, kannatetaan risti ja naulaamme rakkauden ristille ja tapetaan se.
Eli näin Pyhä Henki jokaiselle ajanhengessä näyttää suhteemme tähän luomukuntaan, jossa elämme, - tämä on Jumalanluoma - ja kuinka suhtaudumme elämänkatsomuksessa ja elämässä siihen. Siitä olemme tuomiolla, uskommeko Jumalaan, vai uskommeko ajallisesti uskonnollisesti - muotouskonnollisesti Barabbaan lailla elämään.
Hallinto toimii meidän kauttamme, niin uskonnollisesti kuin vaakatasossa siitä, mikä on jumalamme, tai JUMALAMME. ... Mitä Pyhä Henki siinä saa kirkastettua.
Onko ylösnousemusvoimaa kun usko saa toimintaohjeet sydämeen. Toteuttaako sen Pyhä Henki meissä - Jumalantyönä ja vai päsmäämmekö me muotomeno hurskaudessa vain uskonnollisia tekoja - tai ilman uskonnollisuutta - elämää ja kaikki jälkimmäinen on lihan tekoja. vanhaa - aatamia - vastuullisia valinnoista - ja aika rakentuu valintojen kautta.
Pyhän Hengen tuoma uskovaisuus on Jumalan aikaansaama Hengellinen huone temppeli.
ja siinä omassa hengessä päsmäten - olemme alastomia.
Ts. hyvän ja pahantiedonpuu - valta-alana on käärmeen aluetta, jos siitä otetaan malli valinnoille. Elämänpuu Kristuksessa - kasvattaa elämään Hengen voimasta ja tässä sitten sanomme, ”minä uskon - ja siksi puhun”,..... eli suun tunnustus - sen aluetta.
näin toteaisin tähän KM
- Anonyymi
Helluntailaisten usko on käännyttämällä aikaansaatua kuulosta tulevaa sielullista päänuskoa, joka ei pese syntejä pois eikä uudestisynnytä ihmistä vedestä ja Hengestä.
Ne asiat kun tapahtuu Kristittyjen kasteessa, jota helluntailaisuudessa ei ole ollenkaan.- Anonyymi
Jaak. 2:26
Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.
Helluntailaisten usko johtaa lahko-orjuuteen tekojen tielle. Ja ne teot määrittelee lahkon johtoporukka, kuinka sitä parannusta pitää tehdä, jotta se olisi lahkon sääntöjen mukaista parannusta. - Anonyymi
Anonyymi
23.05.2022 12:06
Helluntailaisten usko on käännyttämällä aikaansaatua kuulosta tulevaa sielullista päänuskoa, joka ei pese syntejä pois eikä uudestisynnytä ihmistä vedestä ja Hengestä.
Ne asiat kun tapahtuu Kristittyjen kasteessa, jota helluntailaisuudessa ei ole ollenkaan
,,,,,, kantsii vain kaivella omia malkoja silmistä, eikä tuomaroida. Yleisuskonto tässä ajasa on juuri sielullista päänuskoa, kun lukee sen kirkkohistorian raameista, ettei kannata paljoa paukutella henkeleitä ja olla jumalana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaak. 2:26
Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.
Helluntailaisten usko johtaa lahko-orjuuteen tekojen tielle. Ja ne teot määrittelee lahkon johtoporukka, kuinka sitä parannusta pitää tehdä, jotta se olisi lahkon sääntöjen mukaista parannusta.Nämä on niitä lihallisia kirjoituksia - että saadaan toisesta puhuttua lahkolaisena.
Eli laitetaan mitta omastapäästä ja sen mukaan toimitaan lihallisena jumalana palstalla.
Sanoista tehdään tili, muistetaan se.
- Anonyymi
<<olisi lahkon sääntöjen mukaista<<
Johanneksen evankeliumi: 3:8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
Näin Henki on kokoajan rakkauden puitteissa, sitä ohjaa Jumalan tahto.
Se on vapaa Jeesuksessa Kristuksessa, voiko paremmin olla? - Anonyymi
Monille krisityille näyttää olevan vaikeaa tunnustaa Jeesusta kristusta ihmiseksi. Tämä sen vuoksi, että he uskovat Jeesuksen olevan Jumala ihmisen ruumiissa. :)
- Anonyymi
Jumala on kaikissa uuden liiton lapsissaan: asuu heissä Henkenä.
Onko tämä Jumala (Henki) todellisuudessa se ihminen, jossa hän asuu (esim. Liisa ja Matti), vai onko hän heistä kokonaan erillinen olevainen, Jumala, joka asuu ihmisessä, sen sijaan, että ihminen olisi itse se Jumala, joka hänessä asuu?
Onko tämä liian vaikeaa palstan helluntailaisille? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on kaikissa uuden liiton lapsissaan: asuu heissä Henkenä.
Onko tämä Jumala (Henki) todellisuudessa se ihminen, jossa hän asuu (esim. Liisa ja Matti), vai onko hän heistä kokonaan erillinen olevainen, Jumala, joka asuu ihmisessä, sen sijaan, että ihminen olisi itse se Jumala, joka hänessä asuu?
Onko tämä liian vaikeaa palstan helluntailaisille? :)Niinpä, kun Jumala oli Jeesuksessa (Jumala asui Jeesuksessa Henkenä), niin se Jumala ei ole Jeesus itse, vaan se Jumala on hänen Isänsä, meidän taivaallinen Isämme, joka on Raamatun mukaan yksin ainoa todellinen elävä Jumala, eikä ketään muuta ole hänen rinnallaan Jumalana, ja hän on yksi, sen sijaan, että olisi kolmiyhteinen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kun Jumala oli Jeesuksessa (Jumala asui Jeesuksessa Henkenä), niin se Jumala ei ole Jeesus itse, vaan se Jumala on hänen Isänsä, meidän taivaallinen Isämme, joka on Raamatun mukaan yksin ainoa todellinen elävä Jumala, eikä ketään muuta ole hänen rinnallaan Jumalana, ja hän on yksi, sen sijaan, että olisi kolmiyhteinen. :)
Niin, ja Jeesus Nasaretilainen on Raamatun mukaan IHMINEN, välimies Jumalan ja ihmisten välillä. Ja Jeesus sovitti tämän maailman IHMISENÄ ja kuolleista heräsi ylös IHMINEN.
Room 5:10-21; 1Kor 15:1-24; 1Tim 2:5
Mutta eiväthän helluntailaiset, luterilaiset ja muut protestantit usko Raamatun kirjoituksia: he seuraavat äitinsä katolisen kirkon oppeja, ja ovat siten osalliset porton synteihin! ;:() - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja Jeesus Nasaretilainen on Raamatun mukaan IHMINEN, välimies Jumalan ja ihmisten välillä. Ja Jeesus sovitti tämän maailman IHMISENÄ ja kuolleista heräsi ylös IHMINEN.
Room 5:10-21; 1Kor 15:1-24; 1Tim 2:5
Mutta eiväthän helluntailaiset, luterilaiset ja muut protestantit usko Raamatun kirjoituksia: he seuraavat äitinsä katolisen kirkon oppeja, ja ovat siten osalliset porton synteihin! ;:()Jeesus nousi IHMISENÄ ja sanoi:
"Älä minuun KOSKE, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö"
Joh: 20: 17
Jeesus antoi kastekäskyn vasta sen jälkeen, kun "Isä on KIRKASTANUT Pojan".
- Anonyymi
Johanneksen evankeliumi: 8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
Ei se ratkaise mitä oike tiedollinen usko, vaa mikä on sydämen; tila asuuko siellä Jeesus Kristus?
Matt: 25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda? 25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?
Sydämen uskolla pelastutaan. Tieto on kylmää pään uskoa ja kohdistuu toisiin, vaikka omassa silmässä on hirsi. >>Se tarkoittaa, kukaan ei ole ikuisuusolento ennen kun on kasteessa perisynnin kirous on pesty pois ja ihminen on kasteessa liitetty Kristuksen ruumiin jäseneksi.
Helluntailaisilta puuttuu kokonaaan tälläinen kokonaisvaltainen Kristillisen kaste, joka on Jumlan armoteko syntiselle ihmiselle.>>
Jumalan armoteko on että pääsee iankaikkiseen olemattomuuteen.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
<<ihminen on kasteessa liitetty Kristuksen ruumiin jäseneksi. <<
Miksi sitten ei eletä Pyhää elämää kuten Kristus eli? Kasteessa ei ole Jumalan voimaa.
>>Jeesus kristus on ihminen>>
Joka leikki Jumalaa ja sai ansionsa mukaan.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Eli sinäkin pasi toivonen hakkaat samalla lailla lähimmäisiä, kuten Jeesuksen aikana Häntä.
Mutta, katsos pasi - rakkautta ei voi haudata. Siksi Hän ylösnousi ja lain päämäärä Jumalalla on rakkkaus ja siitä sinäkin olet sitten mittapaikalla.
Kuinkahan moni tuonpuoleisuudessa, kun sinun maallinen maja on mädäntynyt matojen ruokana, mutta se henkesi nousee mittapaikalle, julistaa teoistasi sinut vastuuseen.
Tätä et voi tehdä tyhjäksi, eikä sitä minulle tarvitse milläänlailla selitellä.
Selittele vain sitten, kun aika on. Minulta ei sinun veresi hintaa vaadita.
Maksat vain omasi.
Onhan ajassakin, että vilunkiporukka kun jää ajallisen lainsäätäjän liskuun, vastuussa.
Moni on luullut vuosien jälkeenkin, että selvisin teostani, mutta ihmisen näköalassa, mahdollisuus selvittää asiat helpottuu ja vanhatkin asiat saa näkyvyyden ja vastuu astuu kuvaan....
- Anonyymi
Kolmiyhteinen jumala on epäjumala.
Tuosta kirjoitetaan Johanneksen evankeliumissa, Joh. luvut 1-21.
HARHAOPPI ON KUIN VÄÄRÄ RAHA
Pois oppiminen vanhasta on paljon vaikeampaa kuin uuden tiedon omaksuminen. Monet rakastavat enemmän kirkkonsa perinteitä kuin Jumalan sanaa. Se estää heitä ymmärtämästä JUMALAN TAHTOA JA NOUDATTAMASTA SITÄ, koska silloin joutuu tunnustamaan, että oma seurakunta on ollut koko ajan harhassa. Monet rakastavat enemmän omaa seurakuntaansa kuin Jumalan poikaa. Se estää heitä lähtemästä ulos sellaisesta uskonnollisuudesta, joka ei pelasta. Harhaoppi on kuin väärennetty seteli. Se lupaa paljon, mutta lopulta pettää hänet, joka erehtyi ottamaan sen vastaan. Kirkollisten perinnäissääntöjen hylkääminen ja kääntyminen uskomaan totuudellista Jumalan sanaa on kuitenkin jokaiselle uskovalle pelastuskysymys. Kuten Jeesus opetti, niin kilvoitelkaa, sillä tie Taivasten Valtakuntaan on kapea ja vain harva pääsee ahtaasta portista sisälle.
Matt. 7:13-14: "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"
Ilm. 22:14-15 (Biblia): "Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät. Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."
On paljon niitä, jotka eivät halua tehdä parannusta lain rikkomisesta eikä lapsikasteestaan ja eivätkä ota uskovien upotuskastetta. Heitä voisi verrata niihin kirjanoppineisiin fariseuksiin ja lainopettajiin, jotka eivät suostuneet ottamaan Johannekselta upotuskastetta. Huorat ja korruptoituneet virkamiehet menivät heidän ohitse Taivasten valtakuntaan, koska he tekivät parannuksen ja ottivat Johannekselta upotuskasteen syntien anteeksisaamiseksi.
Matt. 21:23, 31-32: "Kun Jeesus oli mennyt temppeliin ja opetti siellä, sinne tuli ylipappeja ja kansan vanhimpia... ..Jeesus sanoi: "Totisesti: portot ja publikaanit menevät Jumalan valtakuntaan ennemmin kuin te. Johannes avasi teille vanhurskauden tien, mutta te ette uskoneet häntä. Portot ja publikaanit sen sijaan uskoivat, ja vaikka te sen näitte, te ette jälkeenpäinkään tulleet katumukseen ettekä uskoneet häntä."
Luuk. 7:29-30: "Kaikki, jotka kuulivat Johannesta, publikaanitkin, taipuivat tunnustamaan, että Jumalan vaatimus oli oikea, ja ottivat Johannekselta kasteen. Mutta fariseukset ja lainopettajat asettuivat Jumalan tahtoa vastaan eivätkä ottaneet Johannekselta kastetta."
Totuus tekee vapaaksi ne, jotka pystyvät hylkäämään oman seurakuntansa perinnäissäännöt. Abraham lähti ulos Babylonian maallisista mukavuuksista kulkemaan kohti luvattua maata. Pystytkö sinä lähtemään ulos Babyloniasta?
Jos pystyt irtautumaan kaikesta väärästä, niin vasta sitten olet vapaa synnin orjuudesta.- Anonyymi
Kolmiyhteinen jumala on epäjumala. Tämä ei kirjoituksessa kohdallaan, kaikki muu on.
Taidokas eksytys. Mutta puuttuu Jumalan Pojan Henki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmiyhteinen jumala on epäjumala. Tämä ei kirjoituksessa kohdallaan, kaikki muu on.
Taidokas eksytys. Mutta puuttuu Jumalan Pojan Henki.älä höpötä valheita >>Mutta puuttuu Jumalan Pojan Henki.>>
Jumalan Poikaa ei ole , vaan tuo on epäjumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä höpötä valheita >>Mutta puuttuu Jumalan Pojan Henki.>>
Jumalan Poikaa ei ole , vaan tuo on epäjumala.Puusilmä on taas äänessä.
Jo 40- vuotta sitten vaikka helluntaissa opetettiin, ettei raamattu puhu kolminaisuudesta, mutta arvaapa mitä?
Raamattu kertoo puusilmille Jumalan ilmetymän aivoituksia Sanassa palapelinä, tai kuutoina pantavaksi - opittavaksi, että oppisimme jotain tuonpuoleisuudesta.
Kun puusimät, ne ovat niin teidossa vajaamittaisia, kuten sanakin opettaa - siksi se 40- vuotta sitten tuotiin, esiin - - oppisimme jotain.
Mutta, kun puusilmät eivät näe, ne hökeltävät joutavia ja ovat olevinaan opettajina viisaita, hokaamatta, että tästä on puhuttu jo kauan sitten. Se ei ole uutta.
Mutta, jotenkinhan se puusilmä pitää saada näkeväksi. Alkaa hahmottua jotain Jumalasta.
Eli hierohan tahdasta puusilmään, että saadaan se näkeväksi, eikä tarvii tyhjää hökeltää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puusilmä on taas äänessä.
Jo 40- vuotta sitten vaikka helluntaissa opetettiin, ettei raamattu puhu kolminaisuudesta, mutta arvaapa mitä?
Raamattu kertoo puusilmille Jumalan ilmetymän aivoituksia Sanassa palapelinä, tai kuutoina pantavaksi - opittavaksi, että oppisimme jotain tuonpuoleisuudesta.
Kun puusimät, ne ovat niin teidossa vajaamittaisia, kuten sanakin opettaa - siksi se 40- vuotta sitten tuotiin, esiin - - oppisimme jotain.
Mutta, kun puusilmät eivät näe, ne hökeltävät joutavia ja ovat olevinaan opettajina viisaita, hokaamatta, että tästä on puhuttu jo kauan sitten. Se ei ole uutta.
Mutta, jotenkinhan se puusilmä pitää saada näkeväksi. Alkaa hahmottua jotain Jumalasta.
Eli hierohan tahdasta puusilmään, että saadaan se näkeväksi, eikä tarvii tyhjää hökeltää.Siksi Jumalan ilmoitus, esim. - Henki - Isä - Jumala- Poika jne. on puusilmille tahdasta.
Jumala Sanassaan ilmaisee olemustaan lukemattomin persoona ja Hengen kuvin.
Ei kannata puusilmien alkaa valamaan kultaista vasikkaa ja rinta rottingilla sitten esitellä, ----
Katsokaa tällainen se on. Ja puusimäjumalan näköalasta puuttuu paljon Pyhän Hengen tuomaa opetusta - eli SANA
MINÄ OLEN, se mikä MINÄ OLEN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi Jumalan ilmoitus, esim. - Henki - Isä - Jumala- Poika jne. on puusilmille tahdasta.
Jumala Sanassaan ilmaisee olemustaan lukemattomin persoona ja Hengen kuvin.
Ei kannata puusilmien alkaa valamaan kultaista vasikkaa ja rinta rottingilla sitten esitellä, ----
Katsokaa tällainen se on. Ja puusimäjumalan näköalasta puuttuu paljon Pyhän Hengen tuomaa opetusta - eli SANA
MINÄ OLEN, se mikä MINÄ OLENjatkan, piipahdin suihkussa,
Mutta meitä puusilmiä pitää opettaa metforan kautta, näkemään Isä - eli Jumala.
Vesi - joka janoaa. Viini - huomataan ehtoollinen ja veri - Öljy - Jumala on Valkeus.
Tuo valon maailmaan. sellainenkin asia, kuin Maito. joka pilaantuu nopeasti väärissä astioissa, kulta tai hopea, mutta halvoissa astioissa säilyvyys on parasta.
Kulta - sopii miettiä .- kuvausta.
Leipä - Minä olen Elämänleipä --- Tuli, kuluttavainen tuli. jne. Eli metaforaa tarvitaan, meille puusilmille - että Pyhä Henki voisi jotenkin kirkastaa asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkan, piipahdin suihkussa,
Mutta meitä puusilmiä pitää opettaa metforan kautta, näkemään Isä - eli Jumala.
Vesi - joka janoaa. Viini - huomataan ehtoollinen ja veri - Öljy - Jumala on Valkeus.
Tuo valon maailmaan. sellainenkin asia, kuin Maito. joka pilaantuu nopeasti väärissä astioissa, kulta tai hopea, mutta halvoissa astioissa säilyvyys on parasta.
Kulta - sopii miettiä .- kuvausta.
Leipä - Minä olen Elämänleipä --- Tuli, kuluttavainen tuli. jne. Eli metaforaa tarvitaan, meille puusilmille - että Pyhä Henki voisi jotenkin kirkastaa asioita.Heitän pienen ajatuksen ---
Usko tulee kuulemisesta. Lähdetäänkö tuosta liikkeelle.
Me emme voi nähdä Jumalaa - Hänen kirkkauttaan näillä "puusilmillämme" ja näin aivokuoreen ei kehity näkemisalueelle sitä Herran olemusta.
Eli verrokkina syntymästään sokeilla ei kehity aivokerroksen kuvantamisaluetta.
Ei tunnista kasvoja, ei kykene näkemään esineitä, tunnistamaan näkemisen avulla kirjaimia, aistitieto ei rakenna määrättyä aivokuorta. Stimulaatio puuttuu, ei kehity.
Entäpä jos korvat alkaisi näkemään?
Tällä ajatuksella heitän meille opin ja ohjeitten merkitystä, eli kuultu - auttaa näkemään sitä kirkkautta, joka tavoittaa aivokuremme aluetta - jolla nähtäisiin tämä Isä.
Mutta, se on siten vielä heikkoa, että tämä tietomme aivokuoresta on vajavaista, ennenkuin kohtaamme Ylösnousemusruumiissamme niillä näkevillä silmillä Kirkkauden Herran. Vasta silloin ymmärrämme, mitä on tuonpuoleisuus.
Ja joka ei tässä ajassa halua sisäistää Hengellistä, hänessä ei kehity korvankautta tulevan infon - näkemistä - ja he ovat aina ateisteja. Eli sokeita.
Tuosta vielä, että Jeesus sanoi, että te eksytte, ellette tunne kirjoituksia.
Eli Sanan puute - jättää sokeaksi, sokea, sokeaa taluttaa ja on yhteinen kuoppa - mihin langetaan. Aivokuoreen ei ole tullut näkemäaluetta, jossa voisi ohittaa lankeemuksen paikkaa. Eli Pyhä pitää ymmärtää kuuleman kautta, ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta - näin päästään siihen, että pyhä - pyhittyy eli tulee näkevämmäksi asioihin.
KM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitän pienen ajatuksen ---
Usko tulee kuulemisesta. Lähdetäänkö tuosta liikkeelle.
Me emme voi nähdä Jumalaa - Hänen kirkkauttaan näillä "puusilmillämme" ja näin aivokuoreen ei kehity näkemisalueelle sitä Herran olemusta.
Eli verrokkina syntymästään sokeilla ei kehity aivokerroksen kuvantamisaluetta.
Ei tunnista kasvoja, ei kykene näkemään esineitä, tunnistamaan näkemisen avulla kirjaimia, aistitieto ei rakenna määrättyä aivokuorta. Stimulaatio puuttuu, ei kehity.
Entäpä jos korvat alkaisi näkemään?
Tällä ajatuksella heitän meille opin ja ohjeitten merkitystä, eli kuultu - auttaa näkemään sitä kirkkautta, joka tavoittaa aivokuremme aluetta - jolla nähtäisiin tämä Isä.
Mutta, se on siten vielä heikkoa, että tämä tietomme aivokuoresta on vajavaista, ennenkuin kohtaamme Ylösnousemusruumiissamme niillä näkevillä silmillä Kirkkauden Herran. Vasta silloin ymmärrämme, mitä on tuonpuoleisuus.
Ja joka ei tässä ajassa halua sisäistää Hengellistä, hänessä ei kehity korvankautta tulevan infon - näkemistä - ja he ovat aina ateisteja. Eli sokeita.
Tuosta vielä, että Jeesus sanoi, että te eksytte, ellette tunne kirjoituksia.
Eli Sanan puute - jättää sokeaksi, sokea, sokeaa taluttaa ja on yhteinen kuoppa - mihin langetaan. Aivokuoreen ei ole tullut näkemäaluetta, jossa voisi ohittaa lankeemuksen paikkaa. Eli Pyhä pitää ymmärtää kuuleman kautta, ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta - näin päästään siihen, että pyhä - pyhittyy eli tulee näkevämmäksi asioihin.
KMTästä pyhä - pyhittyy, heitän sen ajatukseni, että sydän ympärileikkautuu.
Eli meidät leikataan maailmanmielisyydestä. Jumalan lain päämäärä - rakkaus - kirjoitetaan sydämiin, ja se kyllästää - päästä rakkaudenhengessä elämänsa matkan loppuun asti.
Ei kyllästyä, tympääntyä, vaan kyllästää - täyttää - syrjäyttää väärä jne.
Sana, mitä hain tähän - oli kyllästää ja näin Jumalan tiedon todellisuus - siten herättää meissäkin rakkautta.
- Anonyymi
Apt: 3:22 Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
3:23 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
Koskee myös rappareita ja vääräuskoisia. jotka ei luota Jeesukseen.
1 Joh: 2:23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Vääristelijät ei usko.- Anonyymi
tuossa on valheen henkeä, jota Kirkkoraamatussa ilmenee runsaasti, seuraavassa taas yksi valhe >>Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.>>
kolmiyhteine jumala on epäjumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuossa on valheen henkeä, jota Kirkkoraamatussa ilmenee runsaasti, seuraavassa taas yksi valhe >>Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.>>
kolmiyhteine jumala on epäjumala.onko helluntailaisten "raamatussa" taas "virhe", niitä on aika paljon jo löytynyt niitä "virheitä", helluntailaisuus-opin mukaan.
Jeesus sanoo: "Sinun sanasi on totuus" Joh: 17: 17
vai onko sekin helluntailaisuuden opin mukaan "virhe" .
- Anonyymi
> Jeesus kristus on ihminen, joka sai alkunsa äitinsä kohdussa.
On totta, että Jeesus on ihminen Raamatun mukaan:
"Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus"
Ensimmäinen kirje Timoteukselle 2:5
Mutta, Raamatun mukaan Jeesus on ollut jo ennen kuin syntyi Mariasta.
"Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".
Joh. 8:58
ja pohjimmiltaan Jeesus on lähtöisin Jumalasta.
"Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö."
Joh. 16:28- Anonyymi
Jeesus sikisi Jumalan Pyhästä Hengestä.
Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä.
Muut ihmiset ovat syntyneet miehen tahdosta syntiseen tilaan ja tekevät koko ajan syntiä, koska syntyvät eroon Jumalasta tähän maailmaan. Ei kukaan suoraan Jumalan valtakunnan puolelle synny, kuten helluntailaiset valehtelevat syntyvänsä sinne täysin Jeesuksen kaltaisina synnittöminä.
Jos ihminen olisi synnitön, niin ihminen ei kuolisi ollenkaan, sillä synnin palkka on kuolema.
22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
24 Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.
Raamatu mukaan ikuisen elämän lahja lahjoitetaan synnistä puhdistetulle ihmiselle, kun Jumala liittää sielun Kristuksen ikuisesti elävään ruumiiseen.
Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
Ei ihme ollenkaan, että Paholainen lahkoapureineen on Kristillisen syntisten kasteen kimpussa jatkuvasti. - Anonyymi
älä viitti valehdella, että Jeesus on ollut Aabrahamia.
todistappa väitteesi todeksi, kykenetkö tuohon.
Et voi millään itseäsi puolustaa, Room.1 : 18 -22. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä viitti valehdella, että Jeesus on ollut Aabrahamia.
todistappa väitteesi todeksi, kykenetkö tuohon.
Et voi millään itseäsi puolustaa, Room.1 : 18 -22.jatkan vielä..
Jeesus ei ole ollut vanhan liiton aikana, eikä näinollen ei ole ollut ennen Aabrahamia.
oppikaa totuus Te tyhmät neitsyeet, pakanat ja epäjumalan palvelijat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut ihmiset ovat syntyneet miehen tahdosta syntiseen tilaan ja tekevät koko ajan syntiä, koska syntyvät eroon Jumalasta tähän maailmaan. Ei kukaan suoraan Jumalan valtakunnan puolelle synny, kuten helluntailaiset valehtelevat syntyvänsä sinne täysin Jeesuksen kaltaisina synnittöminä.
Jos ihminen olisi synnitön, niin ihminen ei kuolisi ollenkaan, sillä synnin palkka on kuolema.
22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
24 Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.
Raamatu mukaan ikuisen elämän lahja lahjoitetaan synnistä puhdistetulle ihmiselle, kun Jumala liittää sielun Kristuksen ikuisesti elävään ruumiiseen.
Ei ihme ollenkaan, että Paholainen lahkoapureineen on Kristillisen syntisten kasteen kimpussa jatkuvasti.Kristillinen kaste on syntisten kaste syntien pesemiseksi pois ja Pyhän uskon Hengen lahjan saamiseksi, armosta.
Paholaisen keksimä väärä kaste on synnittömien uskovaisten kaste, pelkkä vesikaste ja pelkkä näyttävä rituaali, paljon vettä ja taputuksia päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkan vielä..
Jeesus ei ole ollut vanhan liiton aikana, eikä näinollen ei ole ollut ennen Aabrahamia.
oppikaa totuus Te tyhmät neitsyeet, pakanat ja epäjumalan palvelijat.Jeesus on aina ollut olemassa. Jumalan maailmassa kun ei ole aikaa ollenkaan.
Jeesus oli maan päällä jo Melkisedekin hahmossa Aabramin eläissä.
Jeesus tuli uudestaan maan päälle samaan Ylipapin tehtävään ja hänet Kruunattiin Kuningasten Kuninkaaksi ja hänelle annettiin kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleita.
Jo Melkisedekinä Jeesuksella oli mukana leipää ja viiniä ja siunaus. (Herran Pyhä Ehtoollinen) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on aina ollut olemassa. Jumalan maailmassa kun ei ole aikaa ollenkaan.
Jeesus tuli uudestaan maan päälle samaan Ylipapin tehtävään ja hänet Kruunattiin Kuningasten Kuninkaaksi ja hänelle annettiin kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Jo Melkisedekinä Jeesuksella oli mukana leipää ja viiniä ja siunaus. (Herran Pyhä Ehtoollinen)Hepr. 7:17
Hänestä kirjoitukset todistavat: -- Sinä olet pappi ikuisesti, sinun pappeutesi on Melkisedekin pappeutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on aina ollut olemassa. Jumalan maailmassa kun ei ole aikaa ollenkaan.
Jo Melkisedekinä Jeesuksella oli mukana leipää ja viiniä ja siunaus. (Herran Pyhä Ehtoollinen)todistappa väittesi >>jo Melkisedekinä Jeesuksella oli mukana leipää ja viiniä>>
no niin annas tulla todisteet, että Jeesus on ollut vanhan liiton aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme ollenkaan, että Paholainen lahkoapureineen on Kristillisen syntisten kasteen kimpussa jatkuvasti."Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä."
Jesaja:
7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme ollenkaan, että Paholainen lahkoapureineen on Kristillisen syntisten kasteen kimpussa jatkuvasti."Jeesus sikisi Jumalan Pyhästä Hengestä."
Sanot siis Isä-Jumalan olleen pelkkä aisankannattaja, eikä Jeesuksen isän, joka olikin , yllätys! yllätys! Pyhä Henki!
Jeesuksen isä olikin kolminaisen Jumalan Pyhä Henki-persoona , eikä Isä-persoona ?!?
Tietääkö kolminaisen Jumalan Isä-persoona tuon , vai joko olet siitä hänelle iltarukouksissasi kielinyt?
No oletpa tietenkin senkin juoru-akka!!!
Nyt sen tietää koko maailma että Isä-Jumala ei olekaan Jeesuksen isä vaan Pyhän Hengen pettämä aisankannattaja kun olet sellainen häpeämätön suupaltti !!!
Senkin räpätäti !!!
"Jeesus sikisi Jumalan Pyhästä Hengestä."
- Anonyymi
Parhamilaiset eivät tunne oikeata Kirkko- Raamattua, joten heidän keskustelunsa on pelkää vinoilua ja viisastelua. Eivätkä tunne Kristillisen kirkon historiaa eikä Juutalaisuuden historiaa. Lukevat vain valikoituja jakeita Korinttolaiskirjeistä ja hokevat niitä tyyliin: hauki on kala, hauki on kala, edes itse ymmärtämättä mitä puhuvat.
- Anonyymi
Sydämen tila ei ole oikea Jumalan ja ihmisten edessä, eikä teillä ole Kristuksen antamaa rauhaa kun täällä niin räyhäätte. Olettehan näin ollen vielä lihallisia, ettekä hengellisiä
8:22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
Soveltakaa Jumalan sanaa omaan itseenne, niin teette oikein. - Anonyymi
Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.
"Jumala" tuntee jumalanpelkoa ??? Sille Jeesuskin nauraa !!!
https://www.amazon.ca/Laughing-Jesus-Original-Print-8-1/dp/B015HQY6Q0- Anonyymi
Maan päällä eläissään Jeesus oli ihminen ja kulki ihmisen tien alusta loppuun asti.
Mark. 10:18
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maan päällä eläissään Jeesus oli ihminen ja kulki ihmisen tien alusta loppuun asti.
Mark. 10:18
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.Jeesus oli äitinsä puolelta Aadamin sukulainen ja siksi perisynnin ja kuoleman alainen, vaikka ei olisi tullut ristillä surmatuksi, niin olisi kuollut ihan tavallisen luonnollisen kuoleman äitinsä puolen syntiperimän vuoksi.
Jeesus ei itse tehnyt niitä tekosyntejä, koska oli siinnyt Jumalan Hengestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli äitinsä puolelta Aadamin sukulainen ja siksi perisynnin ja kuoleman alainen, vaikka ei olisi tullut ristillä surmatuksi, niin olisi kuollut ihan tavallisen luonnollisen kuoleman äitinsä puolen syntiperimän vuoksi.
Jeesus ei itse tehnyt niitä tekosyntejä, koska oli siinnyt Jumalan Hengestä.Room. 5:12
Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]
Jes. 53:3
Hyljeksitty hän oli, ihmisten torjuma, kipujen mies, sairauden tuttava, josta kaikki käänsivät katseensa pois. Halveksittu hän oli, me emme häntä minään pitäneet. [Ps. 22:7; Jes. 49:7, Jes. 50:6; Mark. 9:12]
On mahdollista, että Jeesus kärsi myös alkoholismista ennen ylipapin tehtävään vihkimistä Jordanilla. Siksi pystyy auttamaan alkoholistejakin.
Matt. 11:19
Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli äitinsä puolelta Aadamin sukulainen ja siksi perisynnin ja kuoleman alainen, vaikka ei olisi tullut ristillä surmatuksi, niin olisi kuollut ihan tavallisen luonnollisen kuoleman äitinsä puolen syntiperimän vuoksi.
Jeesus ei itse tehnyt niitä tekosyntejä, koska oli siinnyt Jumalan Hengestä.Jeesus: "siinnyt Pyhästä Hengestä, synyti Neistsyt Mariasta"
"Ja hän sanoi heile: "Niinkö ymmärtämättömiä tekin olette ? Ettekö käsitä, ettei mikään,
mikä ihmisen ulkopuolta menee hänen sisäänsä, voi häntä saastuttaa"
Mark: 7: 18
Niin.
- Anonyymi
Riivaajahekiset lahkolaiset pitävät Jeesusta pelkkänä Jumalan Poikana, mutta eivät tosi ihmisenä. He hokevat työkseen Jeesuksen nimeä ja verta oikein kiihottaakseen itseään verihurmokseen.
Tytössä oli niitä erilaisia irtohenkiä
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!- Anonyymi
Nämä ovat oikein kiihkouskovaisia, niitä, joita pidetään tosiuskovaisina, eikä pelkästään uskonnollsina, eikä heitä haukuta "tapakristityiksi".
" Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat oikein kiihkouskovaisia, niitä, joita pidetään tosiuskovaisina, eikä pelkästään uskonnollsina, eikä heitä haukuta "tapakristityiksi".
" Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'Väärät profeetat
15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
- Anonyymi
Luterilaisen Kirkkoraamatun kirjoituksissa ei ole mitään ristiriitaa tai järjetöntä opetusta, kun ymmärrämme sen, että Jeesus kristus on ihminen, jota sanotaan ”herraksi” ja ”jumalaksi”. Hän on ihminen, jota sanotaan myös ”Jumalan pojaksi” niin kuin muitakin Jumalan poikia ja tyttäriä hänen lapsikseen sanotaan. (2Kor 6:18) Jeesus on tämän lisäksi ”ainoa” laatuaan, koska vain hän on se luvattu ikuinen kuningas ja messias, jota Israel odotti Jeesuksen ”lihan päivinä”. Näin apostolit uskoivat ja todistivat evankeliumia julistaessaan sekä rukoillessaan. (Apt 2:12-36; 3:19-26; 4:1-31; 10:34-48; 11:11-18; 17:22-31; jne.) Tämä alkuperäinen Jeesuksen kristuksen evankeliumi pelastaa sieluja, mutta katoliset tarut ja unelmat, Martti Lutherin Vanhurskauttamisopit sekä Jeesus on Sana-unelmat eivät sitä voi tehdä.
Luopukaa opeistanne. Luopukaa Vanhurskauttamisopista ja Sanasta Te tyhmät neitsyet. pakanat ja epäjumalanpalvelijat- Anonyymi
Minä en luovu Raamatun sanomasta, Raamattu on ainoa järkähtämätön kallio, josta voimme tarkistaa, onko uskomme oikeaa vai ei. Tietenkin saamme mieluusti pyytää Jeesukselta vahvistusta, jos epäily alkaa tulla mieleen, jostain asiasta. Minulle Jeesus on antanut jopa sillä sekunnilla vahvistuksen, tai myöhemmin, mutta kuitenkaan Hän ei ole jättänyt minua epätietoisuuteen. Raamattu on erehtymätöntä Jumalan sanomaa. Hän ei salli sanomaansa muutettavan. Eivät kirkolliskokoukset, eivätkä inspiroituneet patriarkat pysty sanomaa muuttamaan. Toki tuleva luopumus tuottaa omaa sanaansa, mutta se ei ole Jumalan henkeytettyä sanomaa, vaan eksyttäjien saatanan löyhkää.
- Anonyymi
Jeesus on toisesta luomakunnasta, taivaasta, luja ei luotu inkarnoitui ihmiseksi.
Joh: 8:23 Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta.
8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
Ellette usko ette voi ymmärtää, jos uskotte asiat loksahtaa paikalleen ja syntyy harmonia, saatte ilon ja rauhan sydämeenne, sen myötä teistä tulee sovun rakentajia Jeesuksessa Kristuksessa.
Siitä teidät tuntee että rakastatte toisia ja kaikki ihmisiä, että olette Jeesuksen opetuslapsia.- Anonyymi
Raamatun mukaan Hengen yhteys Jumalan kanssa syntyy Kristittyjen kasteessa, kun Jumala uudestisynnyttää perisyntisen hengellisesti kuolleen ihmisen uudeksi ja vuodattaa sieluun uskon Hengen lahjan. Usko on Henki, ei mikään vakaumus tai totena pitäminen.
Ei pelkkä uskominen ihmisen syntejä pese eikä synnytä ihmistä uudeksi kasteen vedestä ja Hengestä. Sovitus otetaan vastaan Kristittyjen kasteessa.
Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."
Edes Ananias ei voinut Saulus Tarsolaisen syntejä ja perisynnin kirousta antaa anteeksi ilman
Jumalan tekoa kasteessa.
Helluntailaisilta puuttuu kokonaan syntejä pesevä kaste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan Hengen yhteys Jumalan kanssa syntyy Kristittyjen kasteessa, kun Jumala uudestisynnyttää perisyntisen hengellisesti kuolleen ihmisen uudeksi ja vuodattaa sieluun uskon Hengen lahjan. Usko on Henki, ei mikään vakaumus tai totena pitäminen.
Ei pelkkä uskominen ihmisen syntejä pese eikä synnytä ihmistä uudeksi kasteen vedestä ja Hengestä. Sovitus otetaan vastaan Kristittyjen kasteessa.
Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."
Edes Ananias ei voinut Saulus Tarsolaisen syntejä ja perisynnin kirousta antaa anteeksi ilman
Jumalan tekoa kasteessa.
Helluntailaisilta puuttuu kokonaan syntejä pesevä kaste.<<Ei pelkkä uskominen ihmisen syntejä pese <<<
Pelkkä uskominen riittää Herraan edessä, se on kaiken perusta.
Kastaminen tehdään näkyvästi ihmisten tähden, symbolisesti, sakramentti uskon vahvistamiseksi, jossa liitetään uskova seurakunnan jäseneksi. .
Mutta voi ihminen tulla kasteenkin jäleen uskovaksi, se ei ole Herran edessä mikään este, tärkeintä on ottaa Jeesus vastaan, Ei mitkään ihmisen teot pelasta pelasta on Jeesus Kristus.
Hänessä ei ole lahkoja. Ottakaa Jeesus vastaan: Jeesus paketissa on koko Raamattu sisällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Ei pelkkä uskominen ihmisen syntejä pese <<<
Pelkkä uskominen riittää Herraan edessä, se on kaiken perusta.
Kastaminen tehdään näkyvästi ihmisten tähden, symbolisesti, sakramentti uskon vahvistamiseksi, jossa liitetään uskova seurakunnan jäseneksi. .
Mutta voi ihminen tulla kasteenkin jäleen uskovaksi, se ei ole Herran edessä mikään este, tärkeintä on ottaa Jeesus vastaan, Ei mitkään ihmisen teot pelasta pelasta on Jeesus Kristus.
Hänessä ei ole lahkoja. Ottakaa Jeesus vastaan: Jeesus paketissa on koko Raamattu sisällä.ÄLÄ VIITTI VALEHDELLA >>Jeesus paketissa on koko Raamattu sisällä.>>
ei pidä paikkaansa nuo opit, Koska luterilaisten Kirkkoraamattu ei ole Herran hyväksymä kirjanen.
Ja toisekseen koska Kirkkoraamattu ei ole Jumalan sanaa [Kristuksen sanaa], koska Jeesus ei ole Poika/Sana.
Ottakaa opiksenne tyhmät neitsyet. - Anonyymi
Älä viitti valehdella >>Jeesus on toisesta luomakunnasta, taivaasta, >>
Koska Jeesus on ihminen. Vain Herra on jumala.
Koska Jumala itse on niin käskyissään ilmoittanut,
Totuudellisia otteita kirjoituksista Herra jumalasta:
2. Moos. 3:15
Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.
Herra ei ole Isä ja Sana/Poika/Jeesus/ Kristuksen kirkon Ylijohtaja ja Pyhä Henki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ VIITTI VALEHDELLA >>Jeesus paketissa on koko Raamattu sisällä.>>
ei pidä paikkaansa nuo opit, Koska luterilaisten Kirkkoraamattu ei ole Herran hyväksymä kirjanen.
Ja toisekseen koska Kirkkoraamattu ei ole Jumalan sanaa [Kristuksen sanaa], koska Jeesus ei ole Poika/Sana.
Ottakaa opiksenne tyhmät neitsyet.Ei saa asettua Pyhää Raamattua , silloin on väärä henki.
1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
1:21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
>>Luterilaisen Kirkkoraamatun kirjoituksissa ei ole mitään ristiriitaa tai järjetöntä opetusta, kun ymmärrämme sen, että Jeesus kristus on ihminen, jota sanotaan ”herraksi” ja ”jumalaksi”. >>
Ja joka sai ansionsa mukaan.
🙃🔥🙃🔥🙃🔥🙃🔥- Anonyymi
<<Jeesus on toisesta luomakunnasta, taivaasta, >>
Totta tosiaan on toisesta luomakunnasta joka vain voi meidät pelastaa.
Ei syntinen voi syntistä pelastaa.
Jeesus istuu Isän oikealla puolella taivaassa, kaikkein pyhimmässä nytkin.
Johanneksen evankeliumi:
8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
Uskokaa kuka Jeesu on. Vääristely on syntiä. - Anonyymi
Jeesus kristus on ihminen?
Tänään hän nousi taivaaseen !
Pystyykö normaali ihminen samoin tekemään?
Toki,mutta aikaa menee.- Anonyymi
susi urputtaa taas palstalla omia satujaan >>Tänään hän nousi taivaaseen !>>
Asiapohjalta asia on ilmaistu Kirkkoraamatussa "Hänet otetiin taivaaseen"
joten älkää sudet täällä tunnepohjalla ulvoko.
- Anonyymi
Kristus on toki puoliksi ihminen ja puoliksi pyhä,taivaasta.
Hän on Rakkauden sanoma ja tarkoitus meille ihmisille !
Minä uskon Kristukseen,EN HELLUNTALAISUUTEEN,1800-luvun pölinään amerikasta !- Anonyymi
oikeen susi on tullut palstalle ja kertoo omia tuntojaan >>Kristus on toki puoliksi ihminen ja puoliksi pyhä,taivaasta.>>
Asiasta ei susi kerro mitään.. pelkällä tunneperustalla.
Totuus on:
Koska Jumala itse on niin käskyissään ilmoittanut,
>>Koska Jeesus on ihminen. Vain Herra on jumala.>>
Kunnia ylipapeille. Olivat oikeassa.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Raamatun mukaan Jumala on kolme eri Persoonaa yhdessä.
Jeesus käski kastamaan kaikki ihmiset nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan Jumala on kolme eri Persoonaa yhdessä.
Jeesus käski kastamaan kaikki ihmiset nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.ja taas tulee suden ulvontaa valheen hengessä esille seuraavasti
1. >>Raamatun mukaan Jumala on kolme eri Persoonaa yhdessä.>>
2. >>Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:>>
Asiapohjalta totuus on, että Jumalan nimi on Herra eikä nimi ole Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Tuo jäkimmäinen nimi on epäjumalan nimi.
Kumpaa kannattaa ylistää, kiittää palvoa ja totella?
Te ette saa luottaa luterilaisen Kirkkoraamatun ilmoitukseen.
Niinkuin olen monessa kohdin todistanut luterilaisessa Kirkkoraamatussa on runsaasti manipulaatioita ettekä saa luottaa Kirkkoraamattuun.
Kirkkoraamattu on luterilaisen itsepetoksen ja ihmisoppien mukaan kirjoitettu ja nuo kirjoitukset ovat manipulaatioita!!!.
Ja toisekseen kyllä Teillä itsellänne on vastuu siitä, mitä te oikeesti luette ja uskotte.
Ja miettiä sitäkin, että paljonko annatte luterilaisten kirjoittaman oman oppikäsikirjan Teitä kusettaa !!! - Anonyymi
susi- PasiToivonen3 jätti tahallan yhden virkkeen pois ja loi oman oppinsa.
laitan uudelleen kaikille susille opiksi:
Totuus on:
Koska Jumala itse on niin käskyissään ilmoittanut, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja taas tulee suden ulvontaa valheen hengessä esille seuraavasti
1. >>Raamatun mukaan Jumala on kolme eri Persoonaa yhdessä.>>
2. >>Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:>>
Asiapohjalta totuus on, että Jumalan nimi on Herra eikä nimi ole Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Tuo jäkimmäinen nimi on epäjumalan nimi.
Kumpaa kannattaa ylistää, kiittää palvoa ja totella?
Te ette saa luottaa luterilaisen Kirkkoraamatun ilmoitukseen.
Niinkuin olen monessa kohdin todistanut luterilaisessa Kirkkoraamatussa on runsaasti manipulaatioita ettekä saa luottaa Kirkkoraamattuun.
Kirkkoraamattu on luterilaisen itsepetoksen ja ihmisoppien mukaan kirjoitettu ja nuo kirjoitukset ovat manipulaatioita!!!.
Ja toisekseen kyllä Teillä itsellänne on vastuu siitä, mitä te oikeesti luette ja uskotte.
Ja miettiä sitäkin, että paljonko annatte luterilaisten kirjoittaman oman oppikäsikirjan Teitä kusettaa !!!laitan tähän vielä selvennykseksi määritelmät manipulaatiosta ja manipuloinnista.
Manipulaatio [ kusetus] on luterilaisessa Kirkkoraamatussa ilmenevää tarkoituksellista ihmisopin, perinnäissääntöjen ja perinnäisopin, luterilaisen Itsepetoksen eli Vanhurskauttamisopin sekä Sana / Poika / Jeesus / Kristuksen kirkon johtaja / Raamatun Sana - unelmansa esilletuomista sekä uskonelämään sisältyväksi tarkoitettua kirjallista valhetta [kusetusta].
Tuo on tarkoituksellista [tahallista] ohjaamista ja johtamista pois Herra Jumalan käskyistä ja Hänen tahdosta opista, jota oppia ovat Toora ja Profeetat ja Jeesus Kristus ja Apostolit.
Psykologinen manipulointi [ kusetus] on toimintaa, jonka avulla luterilaista Kirkkoraamattua tuodaan esille ja pyritään aktiivisesti vaikuttamaan toisten toimintaan ja ajatuksiin. tarkoitus on käsitellä, vaikuttaa ihmisiin taitavasti, muuntaa totuuden tietoja omien harhaoppiensa tähden sekä omien henkilökohtaisten ongelmien ja sairauksiensa tähden [Room. 1: 28-32].
Luterilaisen Kirkkoraamatun manipulaatioiden kautta tulee etuja ja hyötyjä Kirkkolaitokselle ja organisaatiolle mm. yhteiskunnallisen arvoaseman, taloudellisten raha- ja palkkaetujen ja kirkollisverotusoikeuden tähden! Nuo kaikki edm. hyödyt ja edut ovat manipulaatioiden ja manipuloinnin tavoitteita.
Kysynkin Teiltä KANNATTAAKO Teidän maksaa kirkollisveroeuroja tuosta manipuloinnista, että Te annatte itseänne manipuloida[kusettaa]? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laitan tähän vielä selvennykseksi määritelmät manipulaatiosta ja manipuloinnista.
Manipulaatio [ kusetus] on luterilaisessa Kirkkoraamatussa ilmenevää tarkoituksellista ihmisopin, perinnäissääntöjen ja perinnäisopin, luterilaisen Itsepetoksen eli Vanhurskauttamisopin sekä Sana / Poika / Jeesus / Kristuksen kirkon johtaja / Raamatun Sana - unelmansa esilletuomista sekä uskonelämään sisältyväksi tarkoitettua kirjallista valhetta [kusetusta].
Tuo on tarkoituksellista [tahallista] ohjaamista ja johtamista pois Herra Jumalan käskyistä ja Hänen tahdosta opista, jota oppia ovat Toora ja Profeetat ja Jeesus Kristus ja Apostolit.
Luterilaisen Kirkkoraamatun manipulaatioiden kautta tulee etuja ja hyötyjä Kirkkolaitokselle ja organisaatiolle mm. yhteiskunnallisen arvoaseman, taloudellisten raha- ja palkkaetujen ja kirkollisverotusoikeuden tähden! Nuo kaikki edm. hyödyt ja edut ovat manipulaatioiden ja manipuloinnin tavoitteita.
Kysynkin Teiltä KANNATTAAKO Teidän maksaa kirkollisveroeuroja tuosta manipuloinnista, että Te annatte itseänne manipuloida[kusettaa]?tässä vielä susien tulemisesta varoitus Paavalilta:
Ap.t. 20:
28 Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon pyhä henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.
29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
30 ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Paavalin susivaroitus ei ollut turha.
Suuri susi-lauma, joka vaikuttaa Suomessa ja on kattojärjestö nimeltään Suomen Ekumeeninen Neuvosto.
Tuohon järjestöön kuuluvia susi-jäseniä yli 5 miljoonaa suomalaista .
Te S24-lukijat varokaa tuota susilauman sakkia.
Tuon susi-jäsenistön löydätte ekumenia.fi - sivuilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tässä vielä susien tulemisesta varoitus Paavalilta:
Ap.t. 20:
28 Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon pyhä henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.
29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
30 ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Suuri susi-lauma, joka vaikuttaa Suomessa ja on kattojärjestö nimeltään Suomen Ekumeeninen Neuvosto.
Tuon susi-jäsenistön löydätte ekumenia.fi - sivuilta.jatkan totuudesta asiapohjalta seuraavaa.
Jeesus on ihminen , Hän ei ole jumala.
Ja toisekseen, että Herra Jumala on kaiken luoja yksinään 1 Moos. 2:4. [ ei siis kuten ilmoittaa Joh. 1:3]
Lisäksi Herra-nimestä vielä 2 Moos. 3:15 ” 15 Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.”
LUTERILAINEN ITSEPETOS NRO 2 ON SEURAAVA:
luomiskertomuksen kirjoituksissa ei ole jumalaa nimeltä Sana eikä luomiskertomuksen kirjoituksissa ole jumalaa nimeltä Isä, Sana/Poika ja Pyhä Henki eikä luomiskertomuksessa ole olemassa myöskään Isä-Poika-suhdetta. Joten myöskään luterilaisen Kirkkoraamatun musteellapainettu / kirjoitettu sana ei ole Jumalan Sanaa [Kristuksen sanaa}.
KAIKKI TUO HARHAOPPI JUMALASTA ON LUTERILAISTA ITSEPETOSTA .
Herra Jumala tulee tallaamaan jalkoihinsa Jumalan Pojan ja sen, joka tuota epäjumalaa kannattaa ja tallaa jalkoihinsa sen, joka pitää epäpyhänä liiton veren.
Hän tulee tallaamaan jalkoihinsa kaikki luterilaisen Kirkkoraamatun manipulaatioiden levittäjät [ Hebr. 10:28-29] [Joh. 3:16 ja Joh. 3:36 ja Joh. 1: 1-18 ja kaikki Joh. 1-21 luvut].
Teidän synnin levittäjien palkka on kuolema [Room. 1: 18-32].
- Anonyymi
Eli uskotko ihmisen poikaan vai Jumalaan, se on hyvä pohdinnan aihe, ihmisen poika on myös Adolf Hitler eli siis, niin uskotko Aadolfiin vai Jumalaan, valitse!
- Anonyymi
susilla on vertailtavat asiat sekaisn kun kirjoittelee tunnepohjalta seuraavaa >>Eli uskotko ihmisen poikaan vai Jumalaan, se on hyvä pohdinnan aihe>>>
ei todellakan ole "hyvä pohdinnan aihe" ei ole mitään syytä pohtia tuota asiaa.
Tuota ei tarvii pohtia asiapohjalta.
Suden tietämättömyyden pohjalta syntyy mietittävää, ja susilla riittää varmaan kaiken päivää eri asioista pohdittavaa.
- Anonyymi
Vain aivopesty ja idiootti luulee, että joku voi olla ihminen ja Jumala yhtä aikaa olematta kaksi kokonaan eri olevaista.
Jumala asui Jeesuksen ruumiissa henkenä niin kuin asuu nyt valittujen ja pyhien lastensa sydämissä, mutta Jeesus ei ole itse se Jumala, joka hänessä asuu, niin kuin eivät valitut ja pyhät ole itse se Jumala, joka heissä asuu.
Mutta eiväthän valheen uskoneet ja ihmistä jumalanaan kumartavat tätä ymmärrä!
He ovat valinneet valheen joutuakseen kadotukseen, mutta me unitaarit pelastumme!
Meitä on pian 144 000 maailman laajuisessa seurakunnassa. :)- Anonyymi
Meitä on pian 144 000 maailman laajuisessa seurakunnassa. :)
Voi paska..ihan 144 000 ja maailmassa on 7 mrd ihmistä joista suurin osa on KRISTUKSEN kansalaisia.
amerikan roska hei, ilman Kritusta et pääse taivaaseen !
Jumalan poika on avain..! - Anonyymi
Oliko vain,että 133.000 pääsee taivaiseen?
Minne loput menee?
Kaatopaikalle.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vain,että 133.000 pääsee taivaiseen?
Minne loput menee?
Kaatopaikalle..Loput menee kusemaan viuluun.
- Anonyymi
Aloittaja jehovalainen on temppelinsä uhri.
Jeesuksen äidin immenkalvoa ei ole puhkaistu siittämisessä, vaan kun mies- "kristus" tuli ulos. Hän tuli aikaan, että sinäkin voisit tietää Jumalantahdon.
Jos Jumala olisi kirkkaudessaan astunut aikaan, kaikki olisi silloin ollut tuomiolla ja kuolleet.
Mutta, Herra - Kristus on siis aina oleva - on tämä Sana. Ja hän tuli lihan muotoon, aikaan, että saisimme nähdä Lain antajan - elämään lain mukaan, osoittamaan, että lain täyttyminen on mahdollista, ja näin Hän ei langennut.
Hän on siten täysi sijaisuhrin merkityksen täyttänyt - ja toi esiin Isän rakkauden, jota taas Häntä - Poikaa katsellen voimma kokea, sekä siiinä nähdä Isän.
Rakkaus on katoamaton.
Eli- mitä Jumala Sanallaan opettaa - meitä paukapäitä - se juuri tarvitsee tämän Sanan, joka oli Jumalan tykönä ja oli Sana, sekä tämän Sanan varaan, rakennettiin meidän luomakunta - koska Sana takasi jo ennen luomista pelastuksen.
Ennenkuin Abraham oli, minä Olin.
Mutta, jahvettilaisilla on näkökyky opetuksen tähden vain tämän Pojan ajan aikaan, ei sitä kokonaisuutta mikä alkaa Jumalan SANA - alusta ja sen loppuun, kun luodaan Uusi taivas ja Uusi - maa - jossa vanhurskaus asuu ja siellä Sana on Jumala.
Vielä tarvitaan opetunäköala Jumalan valtaistuimen, oikealla puolen olevasta vastaistuimesta - jossa Ylimmäinen Pappimme hallitsee tätä, meidän lankeemuksen ajan hetkeä. Hän tekee sijaa- uudestisynnyttämällä meidä Pyhän Hengen kautta - kun Henki kirkstaa sijaisuhria Golgatalla.
Eli ihminen uskonnollisuudessa, ja maan ateistisella vallalla tappoi tarkoituksessa rakkauden, joka olisi heille vapaus. He päästivät oman sijaisensa vapaaksi. Barabbaan, murhamiehen, jota ei tarvitse väistää, koska se on heidän lihansa mittainen. Mutta Jeesus olisi vaatinut parannusta. Parannusta rakkaudettomasta elämästä. Hänet piti tappaa, - otettiin kiinni, ruoskittiin, väännettiin piikkikruunu päähän jne. ilkuttiin että voitettiin tämä Jumalan Poika.
Se on lihallisuus meissä ja sitä tämä Pyhä Henki opetuksessa haluaa näyttää, eli synnin - synti on Jumalan lain rikkominen ja lain päämäärä on rakkaus.
Valtakunta on rakkaus - ja tätä ei voi tappaa. Siksi on ylösnousemus, rakkaudessa on elämän sisältö- elämä itsessään. Jumalalla on elämä itsessään ja antaa sen Pojalle, koska tarvitsemme tällaisen oppikoulun, käsittämään hyvän ja pahanvälisen taistelun ja Poika antaa elämän kelle tahtoo - eli halullisille, jotka haluavat seurata Häntä - Luojaa- Hän on elämänleipä, veri kertoo sovituksesta ja se on viety taivaisiin se on näyvillä ... ja VERI pelastaa ja halulliset ovat Jumalan elämänpuuhun Kristukseen oksastettu ja oksastetut on rakkauden kansaa ja heidät kastetaan.
Eli taivaassa on halullisten rakkausliitto.
Ja kun Valtakunta on valmis - kerran, tuomionjälkeen, tuo Jumalan valtaistuimen oikealla puolen oleva Kristuksen istuin joka vielä on opetuskohteena - liudentuu tuohon Jumalan Valtaistuimeen ja näin Herra on YKSI.- MINÄ OLEN se - mikä MINÄ OLEN.
SE, että raamatussa opetetaan asiat näin, tarvitaan se juuri siksi, että meikäläiset paukapäät jotenkin pääsevät jäsentämään tuonpuoleisuutta, ja tämänpuoleisuutta.
Ymmärtää hyvän ja pahan välisen taistelun - miksi se on.
Eli taivaissakin Lucifer - halusi tuon Jumalan hallintajakkaran, koska KAIKKI kumarsivat Häntä. Eli luotu halusi hallintavallan itselleen ja tämä on erinomainen kuvaus meille, että sellaisesta olisi taivas tullut helvetiksi.
Näin perkele lentää pihalle, eli Pyhä - pysyy PYHÄNÄ - aina ja iankaikkisesti.
Me opetellaan käymään tietä, eikä aleta rakentamaan omia tikapuita taivaaseen ja inttämään, että vaikka vesi riittää pelastukseen. Ei se riitä, vaan Veri riittää ja veren seurakusena - halulliset - Pyhän Hengen opin ja opetuksen kautta armonkansalaisena lähtevät seuraamaan Jeesusta ja se on kasteen merkityksessä hyvän omantunnon liitto Herran kanssa.
Taivaassa ei ole pakkolapsia. Pakkolapset nähdään vanhana aatamina, ja esimerkki siitäkin kirjoituksista - 1000- vuotisen Kristuksen johtamaan rautaisen valttikka-ajassa syntyneet-- se ajan jälkeen, kun Perkele päästetään vapaaksi, se villitsee nämä pakkona elämänsä tunteneet aikuistuneet lapset - nousevat taisteluun rienaajan viemänä Jeesusta vastaan, mutta siinä tulee lopullinen tuomio aikaan ja sen jälkeen astetaan valtakunta sijoilleen.- Anonyymi
TUOSSA ON TAAS UUSI SUSI TULLUT JULISTAMAAN SUSIEN OPPIA--VALHEEN HENGESSÄ SEURAAVASTI >>Mutta, Herra - Kristus on siis aina oleva - on tämä Sana.>>
Tuon susi-jäsenistön löydätte ekumenia.fi - sivuilta. - Anonyymi
KIITOS ETTÄ TUNNUSTAT OLEVASI PAUKAPÄÄ
>>meitä paukapäitä >> - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUOSSA ON TAAS UUSI SUSI TULLUT JULISTAMAAN SUSIEN OPPIA--VALHEEN HENGESSÄ SEURAAVASTI >>Mutta, Herra - Kristus on siis aina oleva - on tämä Sana.>>
Tuon susi-jäsenistön löydätte ekumenia.fi - sivuilta.Paavalin susivaroitus ei ollut turha.
Eikös tää paavali ollut Kristusta vastaan,kuin Juudas aikoinaan?
Paavali ei merkitse minulle mitään,takin kääntäjä !
Hän ei ole korkeimmissa istuimissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tää paavali ollut Kristusta vastaan,kuin Juudas aikoinaan?
Paavali ei merkitse minulle mitään,takin kääntäjä !
Hän ei ole korkeimmissa istuimissa.Sulla on mielessä vääräoppisten Paavali...tuolla lausunnolla olet Herraa ja Jeesusta vastaan. Vääräoppisen käsitys
>>Paavali ei merkitse minulle mitään,takin kääntäjä !
Hän ei ole korkeimmissa istuimissa.>>
Mutta totuus on, että Paavali oli merkittävin ja tärkein apostoli.
Hän on Herra Jumalan valitsema ja Jeesuksen Kristuksen opettama.
ote: evl.fi sivustolta seuraavassa:
>>Paavali
Apostoli Paavali (k. n. 62–65 jKr.) on varhaisen kristikunnan merkittävin lähetystyöntekijä ja uusien seurakuntien perustaja, ”pakanain apostoli”. Hän teki lähetystyötä Palestiinassa, Vähässä-Aasiassa ja Etelä-Euroopassa, pääsääntöisesti pakanoiden eli ei-juutalaisten keskuudessa, minkä seurauksena kristinusko levisi eri puolille Rooman valtakuntaa.
Paavali kirjoitti lähetysalueensa seurakunnille lukuisia kirjeitä, joista osa sisältyy Uuteen testamenttiin. Kirjeissään hän kehitti varhaiskristillistä teologiaa ja loi pohjan myöhemmälle teologialle. Paavalin kirjeet ovat Uuden testamentin vanhinta aineistoa. Ensimmäisen kirjeensä eli kirjeen Tessalonikalaisille hän kirjoitti noin vuonna 50 jKr.>>
Ottakaa opiksenne evankelisluterilaisten käsitys Paavalista.
Paavali oli HYVÄ MIES, Herran valittu mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIITOS ETTÄ TUNNUSTAT OLEVASI PAUKAPÄÄ
>>meitä paukapäitä >>Kyllä. Me olemme paukapaitä, vai ajattelitko, että sinun valollasi näkyy Jumala?
Palstoilla ennemmin näkyy kultainen vasikka, sekä Egyptin monijumalaisuus.
Mutta, jos kirjoitukseni toi esiin näkemystä asioihin, sitä voi esittää omaansa.
Vai mikä tuntui ehkä haastavalle.
>>jatkan totuudesta asiapohjalta seuraavaa.
Jeesus on ihminen , Hän ei ole jumala.>>
Ja viettää aikaansa tynnyrissä joka on täynnä kiehuvaa ulostetta. Ainakin jos uskomme Talmudia. Ja miksi emme uskoisi.- Anonyymi
Jos aikajanalle otetaan Jeesuksen ihmisyys, onhan se tosi.
Mutta, sitäkin on hyvä tarkastella sitten laajemmaltikin, ettei ihan vedetä asiaa niin, että taputellaan Jeesusta olkapäälle, että olemme kumpikin omissa töissä yhtä syntisiä.
Sinä teit syntiä ihmisenä , niinkuin minä. jne.
Myös on hyvä tarkastella, mitä Jeesus oli ennen "syntymää" ja mitä hän on kerran, kun kaikki asetetaan paikoilleen.
Joillekin saattoi olla haasteellista nähdä, tämä että Maria - tuli raskaaksi, mutta oli edelleen neitsyt- eli hänen immenkalvonsa avasi vasta se "mies" joka tuli hänestä ulos.
Sitä ennen mies ei ole ryhtynyt häneen, eli hän Jeesus ei siinnyt siten, kuin me "ähelletään" siementä liikkeelle, joka siinnyttää ihmisen.
Ei Jumala "köyrinyt" ihmisen lailla, kun taivaassa ei ole edes miestä, eikä naista olemassa.
Eihän sinne mennä miehelle - kuten Jeesus opetti.
Valtaistuimella tarkoitetaan Valtaa - joka istuu hallinnassa.
Ja myös valtaistuimen vieressä oleva valtaistuin edustaa meille tietoisuutta, Kristuksesta.
Se merkitys tarvitaan meille opiksi ja neuvoksi. Hän on Ylimmäisenä pappina taivaissa.
Mutta tämä valtaistuimen vieressä olevalla - valtaistuimella senmerkityksellisyyden tähden ei enää tarvita- kun kaikki luodaan uudeksi - eli sellaiseksi, mikä piti alkujaan olla.
Siksi Pojan valtaistuinta ei sen opetuksen näköalan mukaan enää tarvita - eli valtaistuin liudentuu yhdeksi.
Alussahan Jumala loi taivaan ja maan. Eli Jumala on YKSI. johon tarvitsemme paukapäinä hieman ajatuslääkettä. Vaikka Jumala ei ole kolminaisuus raamatussa kirjoitettuna, mutta Häntä voi katsoa meidän ymmärryksen tasolle laskettuna, että on Isä - Poika ja Pyhä Henki.
Ja kenen kautta luotiin - maa. Pohjan kautta. Kaikki on saanut syntynsä Hänessä.
Alussa Jumala loi jne. Siinä valtaistuin on yhden istuttavan aluetta.
Ja Jumalahan luomissanalla luo - Eli alussa taas oli Sana.
Tuon Sanan esiintuoma idea on meille, että kun Jumala päätti luoda - luomakunnan ja ihmisen - kaikkitietävä - tiesi lankeemuksen, siten lausuttiin Sana - myös lunastuksesta - tämän Pojan muodosta - eli Poika oli Sanan kautta jo olemassa, ennen luomista.
ts. Jumala. Kuka on nähnyt Pojan - on nähnyt Isän. jne.
Mutta, näin - menen maate nyt - Anonyymi
Pistäpä Pasi aina linkki tynnyreihisi, että se tulee meillekin uskottavaksi.
Isäpappa aikoinaan 67- vuotta sitten sanoi, että älä usko puheisiin, vaan usko siihen, mitä itse näet.
Eli haluan kirjoituksiin linkin
- Anonyymi
Jos Jeesus on ihminen, niin onko Mr. Putin sitten kopio Hänestä?
- Anonyymi
Mieti sitä. Jos Jeesus on ihminen, niin onko hän joku tekopyhä viisastelija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä. Jos Jeesus on ihminen, niin onko hän joku tekopyhä viisastelija?
Putin on kauan odottamamme Messias, joten repikää siitä, te irstaat tekopyhät!
- Anonyymi
Ihminen oli. Kuoli ja kuopattiin. Ei noussut kuolleista. Sinne jäi, entäs sitten.
- Anonyymi
Mua säälittää!
- Anonyymi
Ei Putini ole vielä kuollut, eikä kuopattu, vaan elää.
- Anonyymi
Näen vain nenäni, ja sehän on upeaa?
- Anonyymi
Jeesus Kristus on ihminen.
Jumala on nimeltään Herra eikä nimi ole Jeesus,
todisteita seuraavassa laulussa. " "
Mooseksen ja israelilaisten laulu
151
Silloin Mooses ja israelilaiset lauloivat Herralle tämän ylistyslaulun:
– Minä laulan ylistystä Herralle,
hän on mahtava ja suuri:
hevoset ja miehet
hän mereen suisti!
2
Herra on minun väkeni ja voimani,
hän pelasti minut.
Hän on minun Jumalani, häntä minä ylistän,
minun isieni Jumala, hänen kunniaansa minä laulan.
3Herra on soturi,
Jahve on hänen nimensä.
4Faraon vaunut ja sotajoukot
hän syöksi mereen,
vaunusoturien valiot
hukkuivat Kaislamereen.
5Syvyydet peittivät heidät,
he painuivat pohjaan kuin kivi.
6Sinun oikea kätesi, Herra,
ihmeellinen voimassaan,
sinun oikea kätesi, Herra,
musertaa vihollisen.
7Valtasuuruudessasi sinä kukistat vastustajasi,
ja kun päästät valloilleen vihasi loimun,
se polttaa heidät kuin oljet.
8Sinun vihasi henkäys
sai vedet kasautumaan.
Vyöryvät aallot seisoivat paikoillaan kuin muuri,
syvyyksien vedet jähmettyivät keskellä merta.
9Vihollinen sanoi:
»Minä ajan heitä takaa, otan heidät kiinni,
käyn saaliin kimppuun,
saan kaikkea mielin määrin.
Minä paljastan miekkani,
minä tuhoan heidät.»
10Sinä puhalsit jälleen,
ja meri peitti heidät.
Vyöryviin vesiin
he upposivat kuin lyijy.
11
Kuka on sinun vertaisesi, Herra,
jumalien joukossa?
Kuka on sinun kaltaisesi,
sinä pyhyydessä ihmeellinen,
maineteoissasi pelättävä,
sinä ihmeiden tekijä!
12Sinä ojensit oikean kätesi,
ja maa nielaisi heidät.
13Sinä johdatit hyvyydessäsi kansaa,
jonka olit vapauttanut,
voimallasi sinä veit sen
pyhille asuinsijoillesi.
14
Siitä kuullessaan kansat vapisivat,
ahdistus valtasi Filistean asukkaat.
15Silloin säikkyivät Edomin ruhtinaat,
Moabin mahtimiehet vapisivat,
kaikki Kanaanin asukkaat menettivät rohkeutensa.
16Pelko ja kauhu on langennut heidän ylleen,
sinun kätesi voimasta he kivettyvät paikoilleen,
kunnes sinun kansasi, Herra, on kulkenut ohi,
kunnes kansa, jonka otit omaksesi, on kulkenut ohi.
17
Sinä viet heidät perille,
annat heidän juurtua omaan maahasi,
vuorelle, jolle teit asumuksesi, Herra,
sinun pyhäkköösi, jonka kätesi ovat perustaneet.
18
Herra on kuningas
aina ja ikuisesti!
19Kun faraon hevoset ja hänen sotavaununsa ajajineen olivat tulleet meren keskelle, Herra palautti vedet heidän päälleen, mutta israelilaiset pääsivät kuivaa maata pitkin meren poikki.
Totean, että Jeesus on ihminen, koska ei häntä mainita vanhassa testamentissa.- Anonyymi
Kova oli Herra lotraamaan vesien kanssa, mutta poikansa oli taas keskittynyt paremminkin läträämään viinien kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova oli Herra lotraamaan vesien kanssa, mutta poikansa oli taas keskittynyt paremminkin läträämään viinien kera.
kyllä poikakin vedessä lotras ja kävi upoksissa...
Matt. 3:13-17
>>Pistäpä Pasi aina linkki tynnyreihisi, että se tulee meillekin uskottavaksi.
Isäpappa aikoinaan 67- vuotta sitten sanoi, että älä usko puheisiin, vaan usko siihen, mitä itse näet.
Eli haluan kirjoituksiin linkin>>
Et sitten vaivautunut käyttämään Googlea.
Punishment in the afterlife
In Gittin 56b–57a a story is recorded in which Onkelos, a nephew of the Roman emperor Titus who destroyed the Second Temple, intent on converting to Judaism, summons up the spirits of Yeshu and others to help make up his mind. Each describes his punishment in the afterlife.
The complete passage from the 1935 Soncino edition is:
Onkelos the son of Callinicus, son of the sister of Titus, desired to convert himself (to Judaism)...
(Onkelos) went (and) he conjured Yeshu the Nazarene (from the grave). (Onkelos) said (to Yeshu), "Whom is of importance in that world?" (Yeshu) said (to him), "Israel." (Onkelos further queried) "Should I attach (myself) to them?" He (Yeshu) said; "Their welfare you shall seek, their misfortune you shall not seek, for anyone who touches them is regarded as if he were touching the apple of his eye".
He (Onkelos) said (to Yeshu), "What is the punishment of that man (who seeks their misfortune)?" (Yeshu) said (to Onkelos), "boiling excrement". As the Master said: Anyone who mocks the words of the Sages will be sentenced to boiling excrement.
(As said in the Gemara:) Come see the difference between the sinners of Israel and the prophets of the nations of the world.
— Gittin 57a
https://en.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_the_Talmud#As_a_sinful_student_who_practiced_magic_and_turned_to_idolatry- Anonyymi
Lestaking one and Only.
- Anonyymi
Tässä on Raamatun todistus Jeesuksen alkuperästä Luojan Jumalasta.
Johanneksen evankeliumi:
1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
Informaatio on kaiken perusta ei materia, kuten ateistit väittää.
Minä uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan, ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, ja Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.- Anonyymi
johanneksen evankeliumi on kaameaa epäjumalanpalvelusta ja epäjumalan ylistystä.
Samoin on Uskontunnustukset sekundauskoa.
Te sekundauskovat olette susia täällä S24-palstalla.
- Anonyymi
Urheileeko Jeesus?
- Anonyymi
Jeesus ei tainnut kannattaa kasvissyöntiä?
- Anonyymi
Kyllä siellä karitsa pyöri vartaassa ja viini virtasi, kun miesten kesken viettivät laatuaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä karitsa pyöri vartaassa ja viini virtasi, kun miesten kesken viettivät laatuaikaa.
Juuri näin, kyllä silloinkin lähes valkoiset heteromiehet nautiskelivat karitsan lihalla, useinkin jopa puoliraakana ja verisenä, palanpainikkeeksi ryystivät hyvää viiniä.
- Anonyymi
Mieti mitä Jumala on tehnyt? Antoi ainoa poikansa meille ristillä kuolemaan.
Mitä Jumala on tehnyt? Todella suurta !
Kristus oli ihminen ja Jumalan neitseelinen lapsi.
Kritus on korotettu kirkkaudessa valoon kuolemalla ja hän on sitten Jumalalillen,kun Isä antaa hallita.
Jotenkin tuntuu,että ihmiset eivät ole kokeneet mitään pyhää tai erillaista koskaa,kun pitää epäillä,varsin nämä amerikkalset lahkot.
Kuitenkin, toivon että löydätte tien valoon ja elämään Krsituksen kautta,sillä hän on Rakkaus !
(ei lahkolaisten pakkomäärimis taikatemmpujen tai muuta ) - Anonyymi
Ei ole, enää. Se ruoja otti ja kuoli aikaa sitten.
- Anonyymi
meidän Herramme Jeesus Kristus on yksi ja sama Poika, hän on samana täydellinen jumaluudessa ja samana täydellinen ihmisyydessä, tosi Jumala ja samana tosi ihminen, omistaen järjellisen sielun ja ruumiin
jumaluudeltaan yhtä olemusta Isän kanssa ja samana meidän kanssamme yhtä olemusta ihmisyydeltään, kaikessa meidän kaltaisemme, paitsi ilman syntiä, jumaluutensa puolesta hän on ennen aikoja Isästä syntynyt,
mutta tämä sama on viimeisinä päivinä meidän tähtemme ja meidän pelastuksemme tähden (syntynyt) ihmisyytensä puolesta Mariasta, neitsyestä,
yksi ja sama Kristus, Poika, Herra, ainosyntyinen, (II) joka tunnetaan kahdessa luonnossa sekoittamatta, muuttamatta, erottamatta ja jakamatta, jolloin yhdistymisen tähden luontojen erilaisuus ei ole millään tavoin kumoutunut, vaan kummankin luonnon omalaatuisuus on säilynyt ja yhdistynyt yhdeksi persoonaksi ja yhdeksi hypostaasiksi, joka ei ole jakaantunut tai erotettu kahdeksi persoonaksi, vaan joka on yksi ja sama ainosyntyinen Poika, Jumala-Logos, Herra Jeesus Kristus, kuten kauan sitten profeetat ovat hänestä opettaneet ja Jeesus Kristus itse on meitä opettanut ja isien tunnustus on meille välittänyt
yksi Kristus kahdessa luonnossa, luontoja sekoittamatta, muuttamatta, erottamatta ja jakamatta. - Anonyymi
Jumala – Uskomme yhteen Jumalaan, joka on ollut ikuisuudesta asti olemassa kolmessa eri persoonassa. Isä, Poika ja Pyhä Henki jakavat yhteisen olemuksen, voiman, kunnian ja täydellisyyden.
Jeesus Kristus on sovittanut synnit ristillä. Jumala lukee Jeesuksen sovitustyöhön luottavalle syntiselle lahjaksi Kristuksen vanhurskauden. Jeesus Kristus on pelastuksemme perusta. Usko Kristukseen on Jumalan lahja, eikä kukaan voi siksi pelastua hyvien tekojen kautta. Jumala kutsuu ihmistä pelastukseen Raamatun sanan ja Pyhän Hengen kautta.- Anonyymi
Jumala ja Jeesus Kristus ovat kaksi eri olevaista, eivät vain kaksi eri persoonaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ja Jeesus Kristus ovat kaksi eri olevaista, eivät vain kaksi eri persoonaa. :)
Jumala ja ihminen kristus Jeesus ovat kaksi eri olevaista, eivät vain kaksi eri persoonaa.
Molemmilla on oma tietoisuus ja se on eri kuin toisella.
Jumalalla on Jumalan tietoisuus: tahto, ajatukset, tunteet, tieto, sanat ja muisti.
Jeesuksella kristuksella on ihmisen tietoisuus: tahto, ajatukset, tunteet, tieto, sanat ja muisti.
Ihminen kristus Jeesus on vajavainen luotu ja vaimosta syntynyt olento, Jumala on täydellinen ja ollut aina olemassa (ei ole luotu tai syntynyt). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ja ihminen kristus Jeesus ovat kaksi eri olevaista, eivät vain kaksi eri persoonaa.
Molemmilla on oma tietoisuus ja se on eri kuin toisella.
Jumalalla on Jumalan tietoisuus: tahto, ajatukset, tunteet, tieto, sanat ja muisti.
Jeesuksella kristuksella on ihmisen tietoisuus: tahto, ajatukset, tunteet, tieto, sanat ja muisti.
Ihminen kristus Jeesus on vajavainen luotu ja vaimosta syntynyt olento, Jumala on täydellinen ja ollut aina olemassa (ei ole luotu tai syntynyt)."Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa"
Joh: 14: 11
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa"
2 Kor: 5: 19
Jeesuksen isä on Jumala ja äiti on ihminen.
- Anonyymi
Uusi testamentti nimeää Jeesuksen Jumalan Pojaksi. Myös Jeesuksen kaikkein useimmin itsestään käyttämä nimitys Ihmisen Poika, tarkoittaa useimmiten hänen jumalallista valtaansa. Vanhan testamentin mukaan ei ole muuta pelastajaa kuin Jumala. Tähän perustuen Uusi testamentti tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ainoaksi pelastajaksi, Vapahtajaksi ja Jumalaksi. Samalla Uusi testamentti liittää Jeesuksen persoonan Jumalan kolminaisuuteen yhdessä Isän ja Pyhän Hengen kanssa.
Uusi testamentti todistaa, että Jeesus Kristus oli myös täydellinen ihminen.Ihmisenä hän on meidän veljemme, joka samaistui täydellisesti ihmisen osaan, mukaan lukien kärsimykset ja koettelemukset.[10]Jeesus eli kuitenkin pyhän, synnittömän elämän[11] ja uhrasi itsensä. Siksi hän pystyy täydellisesti pelastamaan meidät, ja hän myös rukoilee puolestamme.
Kaikki evankeliumit huipentuvat Jeesuksen kärsimyskertomukseen ja ylösnousemukseen. Hänen ristinkuolemassaan Jumalan rakkaus maailmaa kohtaan tuli todistetuksi.[13] Kristus ei ainoastaan kantanut meidän syntejämme, vaan hänet Jumala ”meidän tähtemme teki synniksi”.[14] Kristuksen viattoman sijaiskuoleman perusteella olemme saaneet kertakaikkisen sovituksen synneistämme.[15] Ylösnousemus vahvisti hänen sovitustyönsä merkityksen,[16] kun Jeesus voitti kuoleman vallan.[17] Kristuksen ylösnousemus antaa meille pysyvän toivon myös omasta ylösnousemuksestamme.[18]
Täytettyään sovitustyön Kristus istuutui valtaistuimelle Isän Kaikkivaltiaan oikealle puolelle.[19] Hän tulee takaisin perustamaan valtakuntansa ja luomaan uuden taivaan ja uuden maan. - Anonyymi
Kaikki ovat äideistään synteet. Ja ikääntyvät ja kuolevat aikanaan. Legendat jäävät elämämään ajatuksissa, kirjoissa ja ideologioina. Syntyy instituutioita, kuten kirkko. Ja hallintoa; valtioita, kouluja, medioita jne.
Ongelma on siinä miten suhtaudumme elämään. Mitä voimme määritellä lakien avulla ja missä yksilön vapaus alkaa. Joskun joutuu syntymään uudestaan. Jos yksilön uudistumista ei hyväksytä, kansalainen ei elä vapaassa yhteiskunnassa.
Uudistuminen on juuri siksi mahdottiman vaikeaa että tahtoja on sama joka pyrkii muuttumaan.
Raamattu puhuu ahtaasta portista. Jos ns. uskovaiset vaativat portilla Jeesus-korttia, jää portin ulkopuolelle enkeleitä. Uskomisen vaatiminen voi olla vielä raskaampi kivireki. Synti tarkoittaa kaikkea painolastia kivireessä. Ole sitä ja tätä , tee sitä sun tätä ja tule joksikin jotta saisit olla onnellinen ja oikeuden elää. Sitä sana synti tarkoittaa. Ei tekoja sinänsä vaan epäaitoja asioita - asianomaiselle, ei seurakunnalle.
Yllä olevalla ei ole mitään tekemistä hyvinvoinnin kanssa. Ne ovat pelkkiä sanoja. Sanat vievät aina harhaan. Hyviä profeettoja ei ole. Enkeleitä on. Hyvää tarkoittavia ihmisiä. Vihaisuus on inhimillinen tunne, kuten kaikki tunteet. Ehkä vihan ja pelon tarkoitus on suojella ihmistä ja mieltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362481Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292370Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921866Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle271661Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111655- 1501486
- 721339
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111053