Osaako joku kertoa mikä ero on liberalismilla ja libertarianismilla?
En löytänyt eroa wikipedian kuvailusta.
Liberalismi/libertarianismi?
6
3111
Vastaukset
- Anonyymi
liberalismi on lähempänä librariarismia
kun taas libertarianismi on libertarismista erkaantunut oma suuntauksensa- Anonyymi
Voisitko seittää mikä ero näillä termeillä on pähkinänkuoressa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko seittää mikä ero näillä termeillä on pähkinänkuoressa?
Librarislistisismissa arvotetaan vapautta
- Anonyymi
https://twitter.com/elinavaltonen/status/1463554836704763910
Koronatilanne heikentyy nopeasti. Miksi valtioneuvosto kokoontuu vasta ensi viikolla? Koronapassi velvoittavasti ja kattavasti käyttöön. Se mahdollistaisi terveysturvallisen liiketoiminnan ja tapahtumat, sen sijaan että kiristetään rajoituksia kaikille. Kannustaisi myös piikille.
Nov 24, 2021 · 7:07 PM,
from Helsinki, Finland·Twitter for iPhone- Anonyymi
Harkimo tykittää libu libua
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfdb73b1-d86e-4811-987b-0b7a67cfd4f4
”Jos ihmiset eivät suostu menemään rokotuksiin, silloin niiden menemisiä pitää rajoittaa”, katsoo Liike nytin Harry Harkimo.
Harkimo: ”Pakko ottaa käyttöön kovemmat toimet”
Liike nytin puheenjohtajan, kansanedustaja Harry ”Hjallis” Harkimon mielestä nyt pitäisi keskittyä tartuntalukujen sijaan sairaala- ja tehohoidossa olevien määrän seuraamiseen.
Hän ihmettelee, missä hallituksen uusi hybridistrategia viipyy, kun vanha strategia eri tasoineen on hänestä selvästi vanhentunut.
– Hallitus on epäonnistunut tässä informoinnissa. On aivan ilmassa, mitä tehdään ja mitä ei tehdä. Ihmiset eivät enää käytä maskeja, etenkin ahtaissa paikoissa pitäisi käyttää, käsiä pitäisi pestä vieläkin.
Harkimosta olisi tärkeää varmistaa, että kun tapahtumia järjestetään, niissä oikeasti noudatetaan terveysturvallisuusvaatimuksia. Hänestä Suomessa voitaisiin ottaa käyttöön sanktiot heille, jotka eivät mene rokotukseen.
– Nyt pitää alkaa tehdä samantyylisesti kuin Ranskassa on tehty. Jos ihmiset eivät suostu menemään rokotuksiin, silloin niiden menemisiä pitää rajoittaa. Silloin he eivät pääse tapahtumiin tai ravintoloihin. On pakko ottaa käyttöön samanlaiset kovemmat toimet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkimo tykittää libu libua
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfdb73b1-d86e-4811-987b-0b7a67cfd4f4
”Jos ihmiset eivät suostu menemään rokotuksiin, silloin niiden menemisiä pitää rajoittaa”, katsoo Liike nytin Harry Harkimo.
Harkimo: ”Pakko ottaa käyttöön kovemmat toimet”
Liike nytin puheenjohtajan, kansanedustaja Harry ”Hjallis” Harkimon mielestä nyt pitäisi keskittyä tartuntalukujen sijaan sairaala- ja tehohoidossa olevien määrän seuraamiseen.
Hän ihmettelee, missä hallituksen uusi hybridistrategia viipyy, kun vanha strategia eri tasoineen on hänestä selvästi vanhentunut.
– Hallitus on epäonnistunut tässä informoinnissa. On aivan ilmassa, mitä tehdään ja mitä ei tehdä. Ihmiset eivät enää käytä maskeja, etenkin ahtaissa paikoissa pitäisi käyttää, käsiä pitäisi pestä vieläkin.
Harkimosta olisi tärkeää varmistaa, että kun tapahtumia järjestetään, niissä oikeasti noudatetaan terveysturvallisuusvaatimuksia. Hänestä Suomessa voitaisiin ottaa käyttöön sanktiot heille, jotka eivät mene rokotukseen.
– Nyt pitää alkaa tehdä samantyylisesti kuin Ranskassa on tehty. Jos ihmiset eivät suostu menemään rokotuksiin, silloin niiden menemisiä pitää rajoittaa. Silloin he eivät pääse tapahtumiin tai ravintoloihin. On pakko ottaa käyttöön samanlaiset kovemmat toimet.Libutusta
https://twitter.com/TereSammallahti/status/1470847681144754177?s=20
Hatunnosto @KristaKiuru'lle jämäkästä ja johdonmukaisesta otteesta #ylestudio'ssa. Selkeää vastuunkantoa, nöyryyttä, ratkaisuja. Sitten vain tekemään.
Sitä sanotaan johtajuudeksi, eikä sitä saa Instagramista, korumallikeikoista tai lehtien kansikuvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599