Liberalismi/libertarianismi?

Anonyymi

Osaako joku kertoa mikä ero on liberalismilla ja libertarianismilla?

En löytänyt eroa wikipedian kuvailusta.

6

3111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      liberalismi on lähempänä librariarismia

      kun taas libertarianismi on libertarismista erkaantunut oma suuntauksensa

      • Anonyymi

        Voisitko seittää mikä ero näillä termeillä on pähkinänkuoressa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko seittää mikä ero näillä termeillä on pähkinänkuoressa?

        Librarislistisismissa arvotetaan vapautta


    • Anonyymi

      https://twitter.com/elinavaltonen/status/1463554836704763910

      Koronatilanne heikentyy nopeasti. Miksi valtioneuvosto kokoontuu vasta ensi viikolla? Koronapassi velvoittavasti ja kattavasti käyttöön. Se mahdollistaisi terveysturvallisen liiketoiminnan ja tapahtumat, sen sijaan että kiristetään rajoituksia kaikille. Kannustaisi myös piikille.

      Nov 24, 2021 · 7:07 PM,
      from Helsinki, Finland·Twitter for iPhone

      • Anonyymi

        Harkimo tykittää libu libua

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfdb73b1-d86e-4811-987b-0b7a67cfd4f4

        ”Jos ihmiset eivät suostu menemään rokotuksiin, silloin niiden menemisiä pitää rajoittaa”, katsoo Liike nytin Harry Harkimo.

        Harkimo: ”Pakko ottaa käyttöön kovemmat toimet”

        Liike nytin puheenjohtajan, kansanedustaja Harry ”Hjallis” Harkimon mielestä nyt pitäisi keskittyä tartuntalukujen sijaan sairaala- ja tehohoidossa olevien määrän seuraamiseen.

        Hän ihmettelee, missä hallituksen uusi hybridistrategia viipyy, kun vanha strategia eri tasoineen on hänestä selvästi vanhentunut.

        – Hallitus on epäonnistunut tässä informoinnissa. On aivan ilmassa, mitä tehdään ja mitä ei tehdä. Ihmiset eivät enää käytä maskeja, etenkin ahtaissa paikoissa pitäisi käyttää, käsiä pitäisi pestä vieläkin.

        Harkimosta olisi tärkeää varmistaa, että kun tapahtumia järjestetään, niissä oikeasti noudatetaan terveysturvallisuusvaatimuksia. Hänestä Suomessa voitaisiin ottaa käyttöön sanktiot heille, jotka eivät mene rokotukseen.

        – Nyt pitää alkaa tehdä samantyylisesti kuin Ranskassa on tehty. Jos ihmiset eivät suostu menemään rokotuksiin, silloin niiden menemisiä pitää rajoittaa. Silloin he eivät pääse tapahtumiin tai ravintoloihin. On pakko ottaa käyttöön samanlaiset kovemmat toimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkimo tykittää libu libua

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfdb73b1-d86e-4811-987b-0b7a67cfd4f4

        ”Jos ihmiset eivät suostu menemään rokotuksiin, silloin niiden menemisiä pitää rajoittaa”, katsoo Liike nytin Harry Harkimo.

        Harkimo: ”Pakko ottaa käyttöön kovemmat toimet”

        Liike nytin puheenjohtajan, kansanedustaja Harry ”Hjallis” Harkimon mielestä nyt pitäisi keskittyä tartuntalukujen sijaan sairaala- ja tehohoidossa olevien määrän seuraamiseen.

        Hän ihmettelee, missä hallituksen uusi hybridistrategia viipyy, kun vanha strategia eri tasoineen on hänestä selvästi vanhentunut.

        – Hallitus on epäonnistunut tässä informoinnissa. On aivan ilmassa, mitä tehdään ja mitä ei tehdä. Ihmiset eivät enää käytä maskeja, etenkin ahtaissa paikoissa pitäisi käyttää, käsiä pitäisi pestä vieläkin.

        Harkimosta olisi tärkeää varmistaa, että kun tapahtumia järjestetään, niissä oikeasti noudatetaan terveysturvallisuusvaatimuksia. Hänestä Suomessa voitaisiin ottaa käyttöön sanktiot heille, jotka eivät mene rokotukseen.

        – Nyt pitää alkaa tehdä samantyylisesti kuin Ranskassa on tehty. Jos ihmiset eivät suostu menemään rokotuksiin, silloin niiden menemisiä pitää rajoittaa. Silloin he eivät pääse tapahtumiin tai ravintoloihin. On pakko ottaa käyttöön samanlaiset kovemmat toimet.

        Libutusta

        https://twitter.com/TereSammallahti/status/1470847681144754177?s=20

        Hatunnosto @KristaKiuru'lle jämäkästä ja johdonmukaisesta otteesta #ylestudio'ssa. Selkeää vastuunkantoa, nöyryyttä, ratkaisuja. Sitten vain tekemään.

        Sitä sanotaan johtajuudeksi, eikä sitä saa Instagramista, korumallikeikoista tai lehtien kansikuvista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe