Vihreät ehdottaa, että sunnuntailisät poistettava työntekijöiltä, koska sunnuntai kuulema normaali päivä. Kyllä mulle passaa, että normaalipäivä.. MUTTA sitten myös oltava auki kelan konttorit, verotoimiston palvelut, kaikki apteekit. alko yms. jos kerran tavallinen päivä.
Ja eduskunnan kokoonnuttava myös jouluaattona, ei sekään senkummempi päivä sitten olisi.
Vieläkö löytyisi halukkuutta poistaa sunnuntailisä.???
Ja vartiainen, tuo naurettava puoluetta vaihtava, takinkääntäjä pelle, ilkeää vielä lausua mielipiteensä julki tästäkin asiasta. Ottas vähän pitemmät torkut, eikä sotkeutuisi asioihin..
Vihreät sunnuntaista.
Anonyymi
0
72
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567