Ateistit johtavat 100-0

Anonyymi

Olen lukenut nyt 100 kristittyjen uskovaisten ja ateistien välistä keskustelua.

Ateistit ovat voittaneet jokaisen väittelyn. Heidän argumenttinsa osoittavat Raamatun olevan vuohipaimenten kirjoittama kokoelma taruja ja myyttejä, joista osa on lainattu muiden kansojen jumaltarustosta.

Jahve on pikkumainen, mustasukkainen, väkivaltainen ja sadistinen tappaja. Tai siis ne henkilöt, jotka ovat siitä kirjoittaneet, sillä Jahve ei tietenkään ole todellinen. :)

19

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovaiset vyöryttävät kiukkuisilla kakaramaisilla kommenteilla ateistit.
      😁

      • Anonyymi

        Runsailla aloituksilla.


    • Anonyymi

      nuolenpää kirjoituksessa vedenpaisumus , jonka juutalaiset hieman muuttivat 🤣

    • Anonyymi

      Aloittaja on itsensä ylentävä narsisti, joka pelkää tappioita kuollakseen.

      • Anonyymi

        Siksi Jahve käski tappamaan muiden jumalien palvelijat omaisuuskansastaan koska on pelokas narsisti.
        Tai uskonnolliset johtajat siis.
        😁


      • Anonyymi

        Ei tarvitse pelätä, kreationistit eivät voita väittelyitä, koska jo lähtökohta on järjetön...


    • Anonyymi

      > Ateistit ovat voittaneet jokaisen

      Ateistit ovat vahvistaneet Raamatun Jumalallisen alkuperän, kun eivät ymmärrä mitä Raamattu kertoo. Jos Raamattu olisi ihmisestä, ei heillä olisi niin suuria vaikeuksia.

      • "Ateistit ovat vahvistaneet Raamatun Jumalallisen alkuperän, kun eivät ymmärrä mitä Raamattu kertoo."

        Sinä olet vahvistanut Raamatun delusionaalisen alkuperän koska kaltaisesi vajakki sitä ymmärtää. Ei saatana 😁


      • Anonyymi
        HessuIi kirjoitti:

        "Ateistit ovat vahvistaneet Raamatun Jumalallisen alkuperän, kun eivät ymmärrä mitä Raamattu kertoo."

        Sinä olet vahvistanut Raamatun delusionaalisen alkuperän koska kaltaisesi vajakki sitä ymmärtää. Ei saatana 😁

        Ei saatana,ei se todellakaan ymmärrä raamattua,siksi onkin helvetissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saatana,ei se todellakaan ymmärrä raamattua,siksi onkin helvetissä.

        Ja Kristityt katkaisuhoidossa alkoholisminsa takia jos jotain tajuaisivat lisään edelliseeniL:

        Palstalla nähdään "aloin juoda" varoittava esimerkkI KUN JEESUS RAPAUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        lisään edelliseeni


    • Anonyymi

      Minulla ei ole juuri parempia äänikirjojakaan.
      Vapahtaja on tulossa

    • Anonyymi

      Eioo perää ei oo perää, hirteismi johtaa.

    • Anonyymi

      Serengetin elukat ovat tappajia ja mustasukkia etenkin paviaanit. Ja jos sattuisi sellainen syntymään ihmisruumiiseen niin meno jatkuisi.

      Raamattu kertoo kyvyttömyydestä elukan ainoan siunauksen suhteen: Lisäänny vilisemällä!
      Israel elukkana lisääntyi Egyptissä vilisemällä ja Faarao oli kyvytön asian edessä.

      Jehova puuttui tilanteeseen, mutta oli itsekin kyvytön tilanteen kinkkisyydestä johtuen.
      Autiomaassa hän oli kyvyttömyydessä myös mahtava kun tappoi lopulta koko sukupolven joka oli Egyptistä paennut.

      Vielä II maailmansodan aikana sama peli jatkui. Elukat olivat kinkkinen vastustaja joiden kesyttäminen on Jehovalle liian kova pala.

      Väkivalta on kyvyttömän hätäratkaisu....
      Kaikki jotka oli ennen minua oli murhaajia ja varkaita..... lampaat eivät kuulleet heitä.....

      Ongelmat maailmassa ovat suuria. Liian suuria jopa Jumalalle.

    • Anonyymi

      Helkutin portilla tulee totuus mieleen..

    • Anonyymi

      Kuitenkin ateistit kärventyvät helvetissä, jonkin sepittämänsä lapsellisen Jumalan vihansa takia. Kristityt jatkavat ikuista elämäänsä paratiisimaisissa oloissa Taivaan Isän hoivissa. Voisitteko järkevästi selostaa hinkunne helvettiin?

      • Anonyymi

        Taivaassa on korkeudesta riippuen -50-200° pakkasta.
        Munat jäätyisivät sinisiksi.
        Suomalaiset saunakansana vaan kylpisivät helvetin hekumassa!
        ,😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaassa on korkeudesta riippuen -50-200° pakkasta.
        Munat jäätyisivät sinisiksi.
        Suomalaiset saunakansana vaan kylpisivät helvetin hekumassa!
        ,😁

        Eipä se kovin nautittavaa ole, kun pallit palaa kiukaalla... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se kovin nautittavaa ole, kun pallit palaa kiukaalla... :)

        Nimimerkillä kokemusta on.


    • Anonyymi

      Asetelma on epäreilu. Teististen käsitysten tueksi ei ole MITÄÄN loogisia perusteluja. Miten voi edes väitellä, saati voittaa väittely, ilman mitään argumentteja?

      Teistiset uskonnot ovat mielikuvitukseen pohjautuvaa hakuammuntaa, jonka osoittaa jo se, että teistit eivät keskenään pääse minkäänlaiseen yhteiseen käsitykseen minkälainen jumala / jumalat ovat ja mitä hän tarkkaan ottaen haluaa ihmisiltä. Kun JOKAISEN teistin käsitys jumalasta on niin typerä, että TEISTIEN ENEMMISTÖ ei ole valmis sitä uskomaan, niin miten ja miksi ateistit uskoisivat minkään niistä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe