Sunnuntaisin meillä on kaikissa autoissa kaksinkertainen taksa, joten ei ole mitään ongelmaa maksaa työntekijöille tuplaliksaa. Iltaisin taksassa on 50% korotusta.
Joku idiootti yrittäjä ajaa sunnuntaisin ja illat sekä yöt samalla taksalla. Heillä on ongelmia palkan ja kaiken muunkin kanssa. Niin pitääkin olla. Tyhmästä päästä kuuluu kärsiä monella tavoin.
Sunnuntain tuplapalkka ei ole tervepäisille ongelma
15
276
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi ottaa kaksinkertaista taksaa, koska taksikeskus määrää taksan!
- Anonyymi
Taksikeskus ei määrää taksaa. Se on minimisuositus heidän välittämistä ajoista. Täysin selvää on, että jokainen yrittäjä määrää itse hinnat.
- Anonyymi
Taksikeskus määrää toimimaan rikollisesti ? Tuskinpa. Rikollisuuteen kehoittaminen on rangaistavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksikeskus ei määrää taksaa. Se on minimisuositus heidän välittämistä ajoista. Täysin selvää on, että jokainen yrittäjä määrää itse hinnat.
Ei yrittäjä määrää hintoja eikä saa laittaa tarroja ikkunaan, pitää olla keskuksen tarrat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yrittäjä määrää hintoja eikä saa laittaa tarroja ikkunaan, pitää olla keskuksen tarrat!
Kannattaako kommentoida asiaa, josta et käsitä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on muutamassa autossa kaksi välityskeskusta ja yksi appi sekä kela. Hinta menee sen mukaan keneltä tulee tilaus. Tolpalta, lennosta ja soitot veloitan oman mittarihinnan mukaan.
Auton ikkunassa on vain omat hinnat, koska ne ovat kaikista korkeimmat. Ei jokaisen välittäjän hintoja tarviyse autossa olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä keskuksen? Missä se keskus on? Mikä laki näin määrää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää taksialasta mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläketurvakeskuksen hinnat. Voi myös laittaa sähkökeskuksen hinnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sosiaalikeskuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sosiaalikeskuksen.
Taitaa olla pakolaiskeskus joka määrää hinnat ?
- Anonyymi
Ja eläkeläisyys oikein ahkerille töitten tekijöille.
- Anonyymi
Taksialalla on paljon välitysyhtiöiden renkiyrittäjiä, jotka eivät päätä omista asioistaan.
- Anonyymi
Tärkeintä on prässätä housut joka ilta ja laittaa tärkkiä popliinipaitaan.
- Anonyymi
Näitä idiootteja riittää, ne ovat välitysyhtiöiden autoilijaorjia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191672
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36921Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38821Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37710