Nato ei ole hyvä asia.

Anonyymi

Elintarvikeiden ja ruoka hinta nouse energian hinta nouse bensan ja sähkön hinta nouse rahtien hinnat nouse komponentien satavuus ongelma mikropirit saatavuus ongelma ja kaikki tämä johtu sittä että suomi yhdessä ruotsin kanssa jättivät Nato hakemukset juu ilman Nato meillä ei olisi näitä ongelmia.

11

637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mainitsemasi asiat johtuvat Putinin Venäjästä ja kumpikaan heistä ei ole Naton jäsen.

    • Anonyymi

      Höpöjä kirjoittelet. Natoon hakeminen ei liity noihin. Venäjän aloittaman hyökkäyssota ja sen myötä tapahtuneet maailmantilan muutokset ovat kaiken takana. Tuotteiden saatavuudessa oli ongelmia jo pajon aiemmin (ehkä jo pari vuotta).

    • Anonyymi

      '',,, komponentien satavuus ongelma mikropirit saatavuus ongelma,,,''. Ovat ihan ry ,,,, slobon ongelmia, liittyy Suomi Natoon nyt ihan pian tai basaarin mattokauppiaan venkoilun takia vähän myöhemmin.
      Itänaapuri kun ei ole kunnolla toimivaa mikropiIriä saanut aikaan ikinä, edes muilta kopioimalla, että niitä ei sieltä ole koskaan tuotu. Muidenkin komponenttien korona-ajan saAtavuusongelmatkin Suomessa ovat johtuneet lähinnä logistiikasta, ei ole ollut merikontteja käytettävissä riittävää määrää.

      • Anonyymi

        On todettu nyt Ukrainan sodan myötä, että Venäläisissä aseissa, kuten ohjuksissa, on Amerikkalaisia mikrosiruja ja piirejä.


    • Anonyymi

      Kun suomi liittyi "länsi-naton" ajamiin venäjän vastaisiin pakotteisiin, suomi teki suuren virheen joka nyt kostautuu koko EUn ja suomen tasolla taloudellisena taantumana, jonka ensiairuut ovat hintojen ja maksujen jyrkkät nousut.
      Tästä saamme "kittää" Sanna Marinin johtamaa hallitusta ja nykyistä presidenttiä.

      • Anonyymi

        Suomi teki aivan oikein. Hintojen nousu on pieni hinta siinä.


    • Anonyymi

      Hintahan tulee nousemaan koko ajan ja vaikutukset moninkertaistuvat. En kuitenkaa näe tässä mitään järkeä tuhota oma talous jonkun ukrainan natsien takia. Jos kerta olet tuota mieltä niin myy sitten omaisuutesi ja lahjota se ukrainalle, kyllä ne sen siellä ohjaavat jollekkin oligarkille.

    • Anonyymi

      jokasen SUomalsen kantaa vastutus naton koska se nato ei ole Suomen hyvksi lainkan. Miksi SUOMI ei halua ola vapaa vaan ennemin tekee itsestän USAn orjan???

      • Anonyymi

        Koska fiksut tietävät miten Nato toimii ja mihin homma velvoittaa. Tietämättömät kirjoittelevat sitten höpöjä juttuja netti täyteen.


    • Anonyymi

      Vaihda tuossa otsikossa Naton tilalle Venäjä.

    • Anonyymi

      Venäjä ei ole hyvä asia. Elintarvikeiden ja ruoka hinta nouse energian hinta nouse bensan ja sähkön hinta nouse rahtien hinnat nouse komponentien satavuus ongelma mikropirit saatavuus ongelma ja kaikki tämä johtu sittä että Venäjä aloitti hyökkäyssodan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe