ns. e-pillerit ovat verrattavissa KAASUKAMMIOIHIN, SÄHKÖTUOLEIHIN JA MYRKKYRUISKEISIIN!!!
Kierukka on verrattavissa HIRTTOKÖYTEEN!!!
JUMALA KÄSKEE:
"ÄLÄ TAPA!!!"
Elimen kelmutus ja tuon IRVOKKUUDEN asettaminen VAIMOIHMISEN SYNNYTTIMIIN ON KÄÄRMEEN LASKEMISTA PARATIISIIN!!! LUPAA HYVÄÄ MUTTA AIHEUTTAA SYNNIN JA AIHEUTTAA KUOLEMAN!!!
Ehkäisystä(MURHASTA)!!!
18
232
Vastaukset
- Anonyymi
noin äkkiä ajatellen vaimoihmisen pitäisi housut päällään keskittyä töihinsä !
on sipulin kylvöä, kehäkukkaa ja ruiskukkaa palsternakkaa ja perunaa, noista voi aloitella terveitä hyötyharrasteita, ei tarvits emenää läpinäkyvissä trikoissa salille houkuttelemaan siemenlinkoja kelmuineen!- Anonyymi
Ei ne linkoa jos niillä on kelmut😁
- Anonyymi
onkohan tehty mitään tutkimusta siitä miksi vaimoihmiset haluaa esiintyä niin vähissä vaatteissa ?
onko heillä aina liian kuuma olotila vai mikä taika siinä on että pari narua pakoputken tienoilla kiertää jossa muutama solmu ja pikkulappu kangasta, mikä vitsi noissa hassuissa vetimissä piilee kuka osaa kertoa?- Anonyymi
Tuu välillä pois sieltä bordellista!
- Anonyymi
Eikä pelkästään vaimoihmiset. Tänään oli yleisellä uimarannalla jotain n 12 vuotiaita tyttöjä narubikineissä. Eikö vanhemmat yhtään välitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pelkästään vaimoihmiset. Tänään oli yleisellä uimarannalla jotain n 12 vuotiaita tyttöjä narubikineissä. Eikö vanhemmat yhtään välitä
Kyllä ne piti sinua varmaankin silmällä.
- Anonyymi
Sinäkin myönnät kuitenkin kyseessä olevan paratiisin. 😃
-a-teisti-- Anonyymi
Siksi se pitääkin demonisoida. Uskovien elämä pitää olla pelkkää helvetillistä kurjuutta aamusta iltaan vain siten pääsee taivaaseen.
- Anonyymi
> ns. e-pillerit ovat verrattavissa KAASUKAMMIOIHIN, SÄHKÖTUOLEIHIN JA MYRKKYRUISKEISIIN!!!...
Ei ole. Mutta, ei ne silti välttämättä ole hyvä.- Anonyymi
Miten on syntielimen kelmutuksen, vaginaalisen kumiseinän asettamisen ja "keskeytetyn" syntiroiskeen kanssa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on syntielimen kelmutuksen, vaginaalisen kumiseinän asettamisen ja "keskeytetyn" syntiroiskeen kanssa ?
Synti roiske sulla on siellä toisella puolella.
- Anonyymi
ONHAN ilmastoteko jättää tenavan teko . Lapset jos mitkä tuhoavat ilmastoa .
- Anonyymi
Texsasis on totaalinen abortti kielto, sheriffit saavat lisääntyä vapaasti ja lapset kasvaa maissi pellossa!😅😂🤣
- Anonyymi
Ei ole kukaan kuollut kierukkaan tai pillereihin.
Olet siis sitä mieltä että Jumala antaa anteeksi kaikille venäläisille raiskaajille ja vain ukrainalaiset naiset ovat syntisiä jos eivät halua synnyttää raiskaajien lapsia.
Inhottaa tuollaiset kiihkoilijat, jotka elävät jollain Raamatun ajalla 2000 vuotta sitten. Tule jo nykyaikaan tai mene pehmustettuun huoneeseen.- Anonyymi
Eihän se lapsen vika ole. Älä tapa!
- Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Aivan. Lapsen murha on sairasta.
- Anonyymi
Jep, jep hyvää käteenvetoa sinullekkin . Ei ihme, ettei muija anna tuollaisessa maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
