Montako orgasmia satisfryerilla peräkkäin?

Anonyymi

Sain just 7 kertaa peräkkäin 40min aikana 😅 enempään ei pysty kun päässä piipaa ja suhisee 😅 Sängyltä kun nousee ylös niin jalat on keitettyä spaghettia. Mikä on sun ennätys ? Ei malttais lopettaa ollenkaan mutta ei voi loputtomiin jatkaa.. olen ottanut tavaksi käyttää laitetta kerran viikossa, jolloin sit tulen nopeasti.

18

2980

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseasiassa pidin tauon ja sain vielä kolme kertaa 😅 ja tämä on ihan tosi. Edellinen ennätys tais olla 5 tai 6. Miehen kanssa saan 0-3 kertaa aktin aikana, enkä mitenkään helposti silloin saa. Mies päätti sit auttaa mua ja hommas vehkeen mulle joululahjaksi 😁 onneksi osti. Tykkää katsoa kun käytän sitä 😁

    • Anonyymi

      Ilmeisesti tämä iski miesten hermoihin kun asiattomia viestejä poistettu jo neljä.

      Hei. Mä en kertonut tätä mitenkään pahalla, mutta hyvät miehet.. jos teidän vaimoilla, kihlatuilla, tyttöystävillä tms on ongelmia orgasmin kanssa, niin ostakaa sille apuväline. Se ei kilpaile teidän kanssa, vaan on apuna. Tyytyväinen emäntä on paremmalla tuulellakin 😉😚

      • Anonyymi

        Ei tarvi lukea aapista, eikä olla peräkammarissa. Miks pitäis. Nosta sinä oma ego sieltä lattian rajasta.


    • Anonyymi

      Samoihin eli 6-7:ään olen myös päässyt. Laskukyky vain siinä vaiheessa ollut jo heikentynyt, joten ihan exaktia määrää en pysty antamaan.
      Välillä saan helposti tosi monta ja joskus jää nollaankin. Keskimäärin ehkä 2-3. Hyvä masturbaattori tosiaan.

      • Anonyymi

        Mä oon huomannut että jos käyttää useammin kuin kerran viikkoon, saa vähemmän. Jos käyttää harvemmin niin tulee monta kertaa peräkkäin ja nopeesti 😅
        Mulla on muistaakseni pro2. Vois melkein hommata myös vibrallisen testiin 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon huomannut että jos käyttää useammin kuin kerran viikkoon, saa vähemmän. Jos käyttää harvemmin niin tulee monta kertaa peräkkäin ja nopeesti 😅
        Mulla on muistaakseni pro2. Vois melkein hommata myös vibrallisen testiin 🤔

        Mie voisin tuua sulle tuliaisina Cobran, jos saan jäädä katselemaan käyttöönottoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie voisin tuua sulle tuliaisina Cobran, jos saan jäädä katselemaan käyttöönottoa

        Hah.. Vibran kirjoitin, mut känny muutti cobraksi


    • Anonyymi

      Ihana laite! Tuun liki kymmenen kertaa puolessa tunnissa. Loppu vaiheessa keho siinä tilassa, kondrolli pettää. N 34v

      • Anonyymi

        Olispa mukava olla katselemassa


      • Moi.kiinnostaisko siihen yhdistää kokovartalo hieronta?Öljyn käyttöä ja hierontaa.
        50v 180 100 miehekäs mies, savuton ja luotettava.
        [email protected]


    • Anonyymi

      Vähän kateellisena luen näitä kun itsellä tuo vekotin ei vaan toimi. Menee todella kauan aikaa ja pillu on ihan turta. Ja tuleminen jää jotenkin vajaaksi tuolla. Ei todellakaan tee mieli jatkaa yritystä uudlleen. Käsin ihan erilainen orgasmi ja pystyy jatkamaan. Samoin kullin päällä pystyy tulemaan usean kerran.

      • Anonyymi

        Niinpä, kaikki naiset ovat erilaisia, kuten miehetkin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaati minullakin totutttelua, että aloin saada orkkuja. Nyt saan jo helposti kolmekin perättäin. Liukuvoidetta pitää olla, muuten ei tule kunnon imua.❤️

    • Anonyymi

      Käytän Satisfyeriä yleensä vain (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta) esileikissä. Joko yksin tai yhdessä miehen kanssa otan sillä yhden tai kaksi orgasmia ennen yhdyntää. Antaa mukavasti lisäpotkua ja voin vielä nauttia kunnon siitoksesta.
      Enemmänkin saisin, mutta tekee klitan turraksi enkä saa silloin niin helposti orkkua yhdynnässä.
      Soolossahan sillä ei väliä, mutta korkeintaan viiteen olen päässyt tai ehkä en ole jaksanut yrittää enempää.

    • Anonyymi

      Minä salaa tilasin Rose Toy Clit Sucking Vibrator merkkisen laitteen. Ai kamala millaisia orgasmeja sillä saa aikaan!
      Siinä klitoris imuvibra sekä vagina vibra samassa.
      Huomasin, että tietyssä pisteessä kun orgasmi olisi saavuttanut huippunsa, en kestänyt laitteen antaa enää jatkaa.
      Keksin, että kun sidon jalkani ja käteni sängyn päätyihin, en voi keskeyttää laitteen tuottamia orgasmeja ja sain laitteesta vieläkin enemmän nautintoja.
      Siinä vain se, että kun jos käsien solmuja ei saakaan niin vain auki, saattaa sänky olla kovin sotkuinen ja orgasmeissa sätkiessä ei solmujen avaaminen olekaan niin helppoa kuin luulisi! Hurja tunne!!

      Tällaiseen laatuaikaan ei rouvana ja 2 pojan äitinä ole mahdollisuuksia kuin harvoin mutta ne hetket ovatkin sitten elämään jotain aivan ihanaa spesiaalia!!
      Rva43

    • Anonyymi

      Mulla on vaikeuksia saasada orgarmi ns normiseksissä. Suulla ja sormella mies saa mut tulemaan ehkä joka kolmas kerta, peniksellään ei juuri koskaan , mutta Satisfier pro 2:lla mä tulen alta minuutissa. Orgasmit on niin voimakkaita, että mun tekee mieli vain heittää se hiton lelu seinään, kontrolli pettää täysin. Jos pitelen sitä käsilläni, on välillä pakko lopettaa koska tuntuu LIIAN hyvältä, mikä on ihan hullua. Teenkin usein ekan orgasmin kanssa niin että kun löytyy hyvä kohta niin pidän reisilläni lelun oikeassa kohdassa vatsallani maaten ja käsillä pidän kiinni sängyn päädystä että en varmasti ole kiskaisemassa Satisfieria pois kun alkaa tuntumaan liian hyvältä.

    • Anonyymi

      Kolme sain eilen.😁 Välillä tulee useampikin. Riippuu vähän tauosta.😂

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe