Dacia dusteria valmistetaan ladana venäjällä

Anonyymi

13

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykytekniikasta karsittu Duster mahtaa olla melko karu. Paluu 80-luvulle Ladan tekniikkaan. Onkohan radiotakaan vakiona?

• Anonyymi

Äläpäs nyt. Dusterissa on vakiona kaikenkattava varustus. Mm. Soft feel ohjauspyörä ja teräslevypyörät 😂😂😂

• Anonyymi

Silti Dusterissa on liikaa länsitekniikkaa, jotta sitä pystyttäisiin Venäjällä valmistamaan. Kun tehdään Dusterista Lada, palataan 80-luvun analogitekniikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti Dusterissa on liikaa länsitekniikkaa, jotta sitä pystyttäisiin Venäjällä valmistamaan. Kun tehdään Dusterista Lada, palataan 80-luvun analogitekniikkaan.

Venäjä saa kaiken tarvitsemansa elektroniikan Kiinasta eli kyllä sieltä tulee pian kiinalaisvenäläistä Dusteria kotimarkkinoille Ladan merkillä.

Mahtaa Renault-Nissanin johtoa harmittaa, kun Dacia kuitenkin on ollut menestyksekäs brändi koko konsernille ja nyt brändi pilataan ryssien toimesta. Veikkaan, että Dacia Duster-nimi laitetaan jäihin ja tuodaan myyntiin toisella nimellä.

• Anonyymi

Elf corporeisson tekniikkaa joka nippeli?

• Anonyymi

Daciaa ei osta kukaan, kunhan Ladan merkillä tulevat mallit tulevat Suomessa myyntiin. Hintaetu Daciaan tulee olemaan selvä.

• Anonyymi

Daciaa ei osta kukaan,.......... Takaan että niitä Ladoja ei tule Suomessa näkymään !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Daciaa ei osta kukaan,.......... Takaan että niitä Ladoja ei tule Suomessa näkymään !!!

Tulee niitä, kun sota loppuu ja pakotteet myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee niitä, kun sota loppuu ja pakotteet myös.

Tulee niitä, kun sota loppuu....Siis seuraaville sukupolville !1

• Anonyymi

Samoja rellun jämäosista romaniassa kasattuja shaisseja ne on. Logot vaan laitetaan venäjällä myyntiin erit.

• Anonyymi

Ei se laatu ainakaan Venäjällä voi olla huonompi kuin Romaniassa. Venäjällä sentään on jotakin osaamistakin.

Joku väitti, että Dacian maahantuojalla on satamassa korjausryhmä, jolla riittää työtä huonosti tehtyjen autojen fiksaamisessa myyntikuntoon. Milloin mitäkin on unohdettu tehtaalla tai on asennettu väärin.

• Anonyymi

Tein slaavikyykyn kun näin Dacian!

• Anonyymi

Ladastahan se kyllä menee... kaikessa muussa paitsi luotettavuudessa. Tiedän että joku tähän mutisee että ladat ei mitään kestä, kyllä kestää asianmukaisesti huollettuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe