Auton ruosteenesto Seinäjoella

Anonyymi

Missä kannattaisi 5 vuoden ikäisen cittarin alusta suojauttaa?
Seinäjoen ruosteenesto veloittaa jopa 1500e joka kuulostaa aika kovalta.

15

946

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Justiinsa autoliike käyttöauto sanoi hinnaksi massaukselle 600e. Muistaakseni kyseineinen liike on jossain Kuortaneentien varressa.

• Anonyymi

Eikai nykyajan autoja tarvitse ruosteenestää :)

• Anonyymi

Ei tänäpäivänä kukan autoa pakosta tarvitseva ajele yli viisivotta vanhalla kotterolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tänäpäivänä kukan autoa pakosta tarvitseva ajele yli viisivotta vanhalla kotterolla.

Samaa mieltä. Autohan pitää vaihtaa ennen ensimmäistä katastusta .

• Anonyymi

Keskiverto suomalainen ajaa 12 vuotta vanhalla Toyotalla ja hyvin moni kulkee töissä paljon vanhemmallakin.

• Anonyymi

Luottotiedottomat töissä käyvät ajavat vanhoilla romuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

seinäjoen kukkopojat elvistelee,vaikka nyt ajaiskin vanhemmalla autolla niin en kyllä ole kuullut että niitä ruostesuojataan enää..ite oon yleensä saanu autot läpi 20v vanhatkin ilman reikiä ja suojausta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

seinäjoen kukkopojat elvistelee,vaikka nyt ajaiskin vanhemmalla autolla niin en kyllä ole kuullut että niitä ruostesuojataan enää..ite oon yleensä saanu autot läpi 20v vanhatkin ilman reikiä ja suojausta

Takuu aikana kannattaa vain autoa ruoste suojata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kakarat vanhempien kulkupelillä, mutta työttömät mamut uudella BMV ja AUDILLA .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kakarat vanhempien kulkupelillä, mutta työttömät mamut uudella BMV ja AUDILLA .

Mamujen ei tarvi ajella vanhempien osamaksu autolla niillä oli rahaa tilillä jo suomeen tullessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mamujen ei tarvi ajella vanhempien osamaksu autolla niillä oli rahaa tilillä jo suomeen tullessa.

mun mielestä silti jokaisen pikkupalkkaisen duunarin pihasta löytyy bemari ja mersu seinäjoella? täytyy kysyä miks valittaa jos on perse auki kun pitää elvistellä ? puolet palkoista menee ylläpitokuluihin ja lyhennyksiin....itse olen ikuinen työtön niin...ja sen pituinen se

• Anonyymi

5v ajelet vielä ilman massaa. Sitten paaliin ja romutuspalkkiosta käsiraha, sähköauto tilalle. Älä rahojas massaamiseen hussaa.

• Anonyymi

Pitkäletit ituhipit ajelee sähköautoilla.

• Anonyymi

Kolmen euron polttoaineen litrahinta tulee vähentämään joutoajoja ehkä jonkun verran. Opettaako tämä tilanne maaseudulla asuvia vihdoin käyttämään joukkoliikennettä, jolloin kertyisi resursseja saada bussiaikatauluista käyttökelpoisempia?

• Anonyymi

Ei maaseuduilla oo edes joukkoliikennettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe