Missä kannattaisi 5 vuoden ikäisen cittarin alusta suojauttaa?
Seinäjoen ruosteenesto veloittaa jopa 1500e joka kuulostaa aika kovalta.
Auton ruosteenesto Seinäjoella
15
946
Vastaukset
- Anonyymi
Justiinsa autoliike käyttöauto sanoi hinnaksi massaukselle 600e. Muistaakseni kyseineinen liike on jossain Kuortaneentien varressa.
- Anonyymi
Eikai nykyajan autoja tarvitse ruosteenestää :)
- Anonyymi
Ei tänäpäivänä kukan autoa pakosta tarvitseva ajele yli viisivotta vanhalla kotterolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänäpäivänä kukan autoa pakosta tarvitseva ajele yli viisivotta vanhalla kotterolla.
Samaa mieltä. Autohan pitää vaihtaa ennen ensimmäistä katastusta .
- Anonyymi
Keskiverto suomalainen ajaa 12 vuotta vanhalla Toyotalla ja hyvin moni kulkee töissä paljon vanhemmallakin.
- Anonyymi
Luottotiedottomat töissä käyvät ajavat vanhoilla romuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjoen kukkopojat elvistelee,vaikka nyt ajaiskin vanhemmalla autolla niin en kyllä ole kuullut että niitä ruostesuojataan enää..ite oon yleensä saanu autot läpi 20v vanhatkin ilman reikiä ja suojausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjoen kukkopojat elvistelee,vaikka nyt ajaiskin vanhemmalla autolla niin en kyllä ole kuullut että niitä ruostesuojataan enää..ite oon yleensä saanu autot läpi 20v vanhatkin ilman reikiä ja suojausta
Takuu aikana kannattaa vain autoa ruoste suojata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kakarat vanhempien kulkupelillä, mutta työttömät mamut uudella BMV ja AUDILLA .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kakarat vanhempien kulkupelillä, mutta työttömät mamut uudella BMV ja AUDILLA .
Mamujen ei tarvi ajella vanhempien osamaksu autolla niillä oli rahaa tilillä jo suomeen tullessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamujen ei tarvi ajella vanhempien osamaksu autolla niillä oli rahaa tilillä jo suomeen tullessa.
mun mielestä silti jokaisen pikkupalkkaisen duunarin pihasta löytyy bemari ja mersu seinäjoella? täytyy kysyä miks valittaa jos on perse auki kun pitää elvistellä ? puolet palkoista menee ylläpitokuluihin ja lyhennyksiin....itse olen ikuinen työtön niin...ja sen pituinen se
- Anonyymi
5v ajelet vielä ilman massaa. Sitten paaliin ja romutuspalkkiosta käsiraha, sähköauto tilalle. Älä rahojas massaamiseen hussaa.
- Anonyymi
Pitkäletit ituhipit ajelee sähköautoilla.
- Anonyymi
Kolmen euron polttoaineen litrahinta tulee vähentämään joutoajoja ehkä jonkun verran. Opettaako tämä tilanne maaseudulla asuvia vihdoin käyttämään joukkoliikennettä, jolloin kertyisi resursseja saada bussiaikatauluista käyttökelpoisempia?
- Anonyymi
Ei maaseuduilla oo edes joukkoliikennettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275