kaik ryyppäämässä?

..mä en.. vatsa täynnä ku turusen pyssy hyvästä ruuasta, pari bissee, taskussa rahaa..sauna päälle ja vielä yks bisse.. ja joku leffa.. näinkin voi lauantain viettää..
en jalkaani jaksa liikauttaa.. ja aivonikin ovat jonkinmoisessa horroksessa.. tämä on kuin jotain ihanaa valvekoomaa..

20

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

      mä ole ryypäämässä;=)Olin ajelemassa pyörällä kun on ollut niin hyvä ilma:=)No nyt sit toi alkaa syömään ja makailee himassa:=))

      • ..välillä kotona..eikä rikastuttamassa baarinpitäjiä..kyllä nyt niitä mahtaa ketuttaa..


      • kippari
        pervokki kirjoitti:

        ..välillä kotona..eikä rikastuttamassa baarinpitäjiä..kyllä nyt niitä mahtaa ketuttaa..

        kyllä varmaan kettuttaa kun et mennyt baariin kuskaamaan niille rahaa:=))Ja aamulla kiva herää ilman kanuunaa;=))


      • kippari kirjoitti:

        kyllä varmaan kettuttaa kun et mennyt baariin kuskaamaan niille rahaa:=))Ja aamulla kiva herää ilman kanuunaa;=))

        ..ja nyt alkaa suht raitis kausi.. ja tietysti jos tuo haaskatar on tosissaan niin ehkä jotain säpinääkin on luvassa..

        ei sitä koskaan tiedä varmuudella..


      • kippari
        pervokki kirjoitti:

        ..ja nyt alkaa suht raitis kausi.. ja tietysti jos tuo haaskatar on tosissaan niin ehkä jotain säpinääkin on luvassa..

        ei sitä koskaan tiedä varmuudella..

        sulla on jotain tekeillä;=))No onhan se hyvä välillä ottaa iisimmin niin sit seuraavalla kerralla juomat maistuu paremmalta:=))


    • yks typy evk

      ole ryyppäämässä. Enkä ole edes punkkua tänä viikonloppuna maistanut yhtään. Pientä rajaa täytyy pitää :=)))

      • ..vain muutama bisse.. yks kaks ruuan kans ja yks saunan jälkeen sit vaihdan vaikka mehuun..


      • yks typy evk
        pervokki kirjoitti:

        ..vain muutama bisse.. yks kaks ruuan kans ja yks saunan jälkeen sit vaihdan vaikka mehuun..

        ruoan kans olutta jaksaa juoda? Siitähän tulee niin täysi olo. Oletko kokeillut punkkua ruoan kans?
        Liharuokakin sulaa kunnolla :=)))


      • yks typy evk kirjoitti:

        ruoan kans olutta jaksaa juoda? Siitähän tulee niin täysi olo. Oletko kokeillut punkkua ruoan kans?
        Liharuokakin sulaa kunnolla :=)))

        ..punkusta ruuan kanssa kyllä mutta jostain? kumman syystä sitä ei oo pahemmin tullut harrastettuu paitsi tietyissä tilaisuuksissa..


    • awerell

      ryyppämisestä en tiiä, mutta olen intohimoinen oluen maistelija...

      • ..maistuu mutta tänään tiedän hyvän maun rajan.. enkä ylitä sitä..


      • yks typy evk

        Missä olet ollut, kun sua ei ole näkynyt aikoihin?
        Vähän ikävä ollut :=)))


      • awerell
        yks typy evk kirjoitti:

        Missä olet ollut, kun sua ei ole näkynyt aikoihin?
        Vähän ikävä ollut :=)))

        oon pitänyt hiljaiseloa......


      • yks typy evk
        awerell kirjoitti:

        oon pitänyt hiljaiseloa......

        välillä on hiljasieloa pitääkin. Toivottavasti sua näkee taas täällä vähän enemmän :=)))
        Öitä sullekin.


      • awerell
        yks typy evk kirjoitti:

        välillä on hiljasieloa pitääkin. Toivottavasti sua näkee taas täällä vähän enemmän :=)))
        Öitä sullekin.

        yötä sinullekkin


    • Magnetar

      minäkään en tarvii alkoholia tai muita päihteitä, vaan humallun keväästä ja hyvistä fiilareista ympärillä! :D

      • juuh..kevät kyllä humalluttaa myöskin.. yritän nyt löytää hyviä fiilareita jostain ihan muusta kuin alkoholista..


      • Magnetar
        pervokki kirjoitti:

        juuh..kevät kyllä humalluttaa myöskin.. yritän nyt löytää hyviä fiilareita jostain ihan muusta kuin alkoholista..

        ja nyt saunaan ja kylmäsuihku päälle -> kehon omat endorfiinit lähtee kehiin.. :)


    • ..saunaan ja kovat löylyt..

    • TheDaywalker

      Ei kaikki tokikaan oo juamas.. Mä en oo, kun ei oo massia, enkä mä halua.. Mun juamakierre on jo menny nii pitkälle, että pakko yrittää pitää paussia. Aivot on tuntunu puurolta kauan aikaa, pitkän ryyppäämisen jälkee. Pitää täs pari viikkoa selvitä, ainaki..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe