..mä en.. vatsa täynnä ku turusen pyssy hyvästä ruuasta, pari bissee, taskussa rahaa..sauna päälle ja vielä yks bisse.. ja joku leffa.. näinkin voi lauantain viettää..
en jalkaani jaksa liikauttaa.. ja aivonikin ovat jonkinmoisessa horroksessa.. tämä on kuin jotain ihanaa valvekoomaa..
kaik ryyppäämässä?
20
534
Vastaukset
- kippari
mä ole ryypäämässä;=)Olin ajelemassa pyörällä kun on ollut niin hyvä ilma:=)No nyt sit toi alkaa syömään ja makailee himassa:=))
- kippari
pervokki kirjoitti:
..välillä kotona..eikä rikastuttamassa baarinpitäjiä..kyllä nyt niitä mahtaa ketuttaa..
kyllä varmaan kettuttaa kun et mennyt baariin kuskaamaan niille rahaa:=))Ja aamulla kiva herää ilman kanuunaa;=))
kippari kirjoitti:
kyllä varmaan kettuttaa kun et mennyt baariin kuskaamaan niille rahaa:=))Ja aamulla kiva herää ilman kanuunaa;=))
..ja nyt alkaa suht raitis kausi.. ja tietysti jos tuo haaskatar on tosissaan niin ehkä jotain säpinääkin on luvassa..
ei sitä koskaan tiedä varmuudella..- kippari
pervokki kirjoitti:
..ja nyt alkaa suht raitis kausi.. ja tietysti jos tuo haaskatar on tosissaan niin ehkä jotain säpinääkin on luvassa..
ei sitä koskaan tiedä varmuudella..sulla on jotain tekeillä;=))No onhan se hyvä välillä ottaa iisimmin niin sit seuraavalla kerralla juomat maistuu paremmalta:=))
- yks typy evk
ole ryyppäämässä. Enkä ole edes punkkua tänä viikonloppuna maistanut yhtään. Pientä rajaa täytyy pitää :=)))
..vain muutama bisse.. yks kaks ruuan kans ja yks saunan jälkeen sit vaihdan vaikka mehuun..
- yks typy evk
pervokki kirjoitti:
..vain muutama bisse.. yks kaks ruuan kans ja yks saunan jälkeen sit vaihdan vaikka mehuun..
ruoan kans olutta jaksaa juoda? Siitähän tulee niin täysi olo. Oletko kokeillut punkkua ruoan kans?
Liharuokakin sulaa kunnolla :=))) yks typy evk kirjoitti:
ruoan kans olutta jaksaa juoda? Siitähän tulee niin täysi olo. Oletko kokeillut punkkua ruoan kans?
Liharuokakin sulaa kunnolla :=)))..punkusta ruuan kanssa kyllä mutta jostain? kumman syystä sitä ei oo pahemmin tullut harrastettuu paitsi tietyissä tilaisuuksissa..
- awerell
ryyppämisestä en tiiä, mutta olen intohimoinen oluen maistelija...
- yks typy evk
Missä olet ollut, kun sua ei ole näkynyt aikoihin?
Vähän ikävä ollut :=))) - awerell
yks typy evk kirjoitti:
Missä olet ollut, kun sua ei ole näkynyt aikoihin?
Vähän ikävä ollut :=)))oon pitänyt hiljaiseloa......
- yks typy evk
awerell kirjoitti:
oon pitänyt hiljaiseloa......
välillä on hiljasieloa pitääkin. Toivottavasti sua näkee taas täällä vähän enemmän :=)))
Öitä sullekin. - awerell
yks typy evk kirjoitti:
välillä on hiljasieloa pitääkin. Toivottavasti sua näkee taas täällä vähän enemmän :=)))
Öitä sullekin.yötä sinullekkin
- Magnetar
minäkään en tarvii alkoholia tai muita päihteitä, vaan humallun keväästä ja hyvistä fiilareista ympärillä! :D
juuh..kevät kyllä humalluttaa myöskin.. yritän nyt löytää hyviä fiilareita jostain ihan muusta kuin alkoholista..
- Magnetar
pervokki kirjoitti:
juuh..kevät kyllä humalluttaa myöskin.. yritän nyt löytää hyviä fiilareita jostain ihan muusta kuin alkoholista..
ja nyt saunaan ja kylmäsuihku päälle -> kehon omat endorfiinit lähtee kehiin.. :)
..saunaan ja kovat löylyt..
- TheDaywalker
Ei kaikki tokikaan oo juamas.. Mä en oo, kun ei oo massia, enkä mä halua.. Mun juamakierre on jo menny nii pitkälle, että pakko yrittää pitää paussia. Aivot on tuntunu puurolta kauan aikaa, pitkän ryyppäämisen jälkee. Pitää täs pari viikkoa selvitä, ainaki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423275
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562293- 482125
- 471818
- 361770
- 301596