Meillähän on täällä thaimaassa ainakin kaksi eri henkilöä joiden harrastuksena puutarhurointi ollen.
Tässäpä siis kyssärini tällä kertaa. Minkä kasvin marjat on tässä https://imgbb.com/0fPTsCw kuvassa?
Lähtökohtainen oletukseni on, että esim. NumBall tai senssu ei tuota kasvia tunnista.
Kasvitieteellinen puutarhoihin liittyvä kysymys täältä thaimaasta
34
70
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvassa näyttäisi olevan nuoria Kno marjoja. Vanhemmiten niihin kasvaa karvoja.
- Anonyymi
Tässä videolla näytetään kuinka näitä Kno marjoja poimitaan kun ne ovat kypsän karvaisia:
https://www.youtube.com/watch?v=bA6dAi9XeeA
Videolta selviää myös osasyy siihen, miksi Chiang Maissa on niin huono ilmanlaatu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä videolla näytetään kuinka näitä Kno marjoja poimitaan kun ne ovat kypsän karvaisia:
https://www.youtube.com/watch?v=bA6dAi9XeeA
Videolta selviää myös osasyy siihen, miksi Chiang Maissa on niin huono ilmanlaatu.Kno marjoista vielä sananen, jos sallitaan ...
Kno marjoja on kahta lajiketta, joista ylivoimaisesti suosituin on rong riiän, joka tarkoittaa "koulua" ( โรงเรียน ) thaikielellä. Tarina tämän nimen takana ollen, että eräänä päivänä eräs rehtori syvällä etelässä, söi kno marjoja Penangin saarelta Malesiassa ja sylki siemeniä koulun pihalla. Yksi kivistä onnistui juurtumaan ja kasvoi jättimäiseksi puuksi. Tämä laji voi saavuttaa jopa18,288 metrin korkeuden tai enemmänkin. Tämä rexin puu sitten onnistui risteyttämään - pölytyspohjaisesti ilman ihokosketusta - paikallisen lajikkeen kanssa ja kas
... uudentyyppinen kno lajike syntyi.
- Anonyymi
Thaimaalainen orapihlaja.
- Anonyymi
EI ole marja lainkaan.
- Anonyymi
Papu se on, kahvin sellainen.
- Anonyymi
Koristekasviksi saatu puu, marjoissa kivi sisällä joten lienee jokin kirsikkalajike. Nyt metrinen, kasvaa kuulema korkeaksi mutta voi sitoa kasvamaan myös sivulle. Kirsikka ei ole marja kun googlaa, se on luumarja.
T 2010- Anonyymi
Ei ole Kirsikka, se vaikuttaa orapihjalalle tai sen sukuiselle kasville.
NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Kirsikka, se vaikuttaa orapihjalalle tai sen sukuiselle kasville.
NumBallMissä orapihlajan marjassa on kivi sisässä? Ei taida myöskään orapihlaja menestyä trooppisissa olosuhteissa.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä orapihlajan marjassa on kivi sisässä? Ei taida myöskään orapihlaja menestyä trooppisissa olosuhteissa.
T 2010On se orapihaja, lähes varmasti... Crataegus monogyna, ota ledistä kuva ja laita tänne kiitos, BY NumBall HHN 61v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se orapihaja, lähes varmasti... Crataegus monogyna, ota ledistä kuva ja laita tänne kiitos, BY NumBall HHN 61v.
tuolla onko samanlainenhttps://www.facebook.com/ChumchnKhnRaksPhrrnMi/posts/1712074448814906/
Anonyymi kirjoitti:
On se orapihaja, lähes varmasti... Crataegus monogyna, ota ledistä kuva ja laita tänne kiitos, BY NumBall HHN 61v.
Hei, en ole asiassa kantaa ottanut, mutta näin aamusella vähän katsahdin sata tuumaisella telkkarillamme tuota Neidin kuvaa haaveilluusioeedenistään.
Kahvin pavut kasvaa hieman eri tavalla, kuin kuvan pallukat, tosin en tiedä onko joitain lajikkeita noin oksilla kiinni, mutta kahvin papujen sisällähän ei ole "kiviä" kuten kerrottu.
Kirsikan marjan varsi on vihreä, tosin voihan niitäkin olla eri lajikkeita.
Mutta asiaan mitä vähän suuremmalla kuvaruudulla selviää, mitä ei ilmene tupakka-askin kokoisella iPhoonilla vaikka olisi minkä tasoinen.
Taustalla on vanha kivimuuri ja kuvan vasemmassa laidassa kulku muurin lävitse.
FeikkiTyttönen 2010 .... en viitsi sanoa muuta kuin hyvää huomenta juntit sitten kun junttilassa heräätte kumartamaan haaveilluusioeedeniin päin.Anonyymi kirjoitti:
tuolla onko samanlainenhttps://www.facebook.com/ChumchnKhnRaksPhrrnMi/posts/1712074448814906/
Lopeta jo Numba halpaan meneminen, ihan sama mistä kyse niin feikkileikkiä klooneillen.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on imuroitu kuva, ehkä iPhone-mainoksesta jostain.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Lopeta jo Numba halpaan meneminen, ihan sama mistä kyse niin feikkileikkiä klooneillen.
Varmaan joo, mutta yritän kuitenkin palauttaa keskustelut sille tasolle mille ne terveissä keskusteluissa pitäisi olla, kuva voi olla imuroitu ei sillä väliä, olennaista on se että pyritään keskustelemaan ilman vuosia kestänyttä riitelyä, jonka nämä resupeput ovat aikaan saaneet. By NumBall HHN 61v.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joo, mutta yritän kuitenkin palauttaa keskustelut sille tasolle mille ne terveissä keskusteluissa pitäisi olla, kuva voi olla imuroitu ei sillä väliä, olennaista on se että pyritään keskustelemaan ilman vuosia kestänyttä riitelyä, jonka nämä resupeput ovat aikaan saaneet. By NumBall HHN 61v.
Jeps.
Lue aloituksen viimeinen rivi, mitä sillä mahdetaan hakea?
Sillä haetaan minua ja sinua kommentoimaan, että pääsee kommentoimaan kuten tapahtunut ... Toivottavasti lerppa ei mene lihansyöjäkasvin lähelle sillä kasvin herkkua on lerppojen penis.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Jeps.
Lue aloituksen viimeinen rivi, mitä sillä mahdetaan hakea?
Sillä haetaan minua ja sinua kommentoimaan, että pääsee kommentoimaan kuten tapahtunut ... Toivottavasti lerppa ei mene lihansyöjäkasvin lähelle sillä kasvin herkkua on lerppojen penis.Joo huomaisin kyllä, pitää 100% paikkaansa että yksi totaalihullu pystyy pilaamaan palstan täydellisesti, oli se sitten 2010 tai ei, sinänsä typerää kirjoitella tänne, olen on monen monta kertaa päättänyt lopettaa, mutta hua hinissä ei ole montaakaan ihmistä jotka puhuvat suomea.
Anonyymi kirjoitti:
Joo huomaisin kyllä, pitää 100% paikkaansa että yksi totaalihullu pystyy pilaamaan palstan täydellisesti, oli se sitten 2010 tai ei, sinänsä typerää kirjoitella tänne, olen on monen monta kertaa päättänyt lopettaa, mutta hua hinissä ei ole montaakaan ihmistä jotka puhuvat suomea.
Ok ymmärrän, typeräähän tämä toki on mutta minä ihan huumorin vuoksi annan takaisin ikikiukkuisille yksinoikeusvittuilijoille.
Tämän tarinan juttu kuitenkin oli Tyttösen pullistelu kun oli lukenut puhelinmainoksen ja ryhtyi kertomaan hintojaan ja puhelimensa kameran ominaisuuksia, eli kuva josta puhe on väittämän mukaan haaveilluusioeedenissä lahjana saatu kasvi.
Nyt Eedenissä on vanha kivimuuri, hotellin uima-allas ja tolppien nokassa 350 neliöö, sekä sata terdeä olohuoneen korkeuden ollen 8 metriä.
No Tyttösellähän on nyt maailman paras kamera puhelimella niin voi jatkaa sanailujaan, että ei kuvan kuvaa ennenkuin Kuksa ilmestyy aijattuna.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ok ymmärrän, typeräähän tämä toki on mutta minä ihan huumorin vuoksi annan takaisin ikikiukkuisille yksinoikeusvittuilijoille.
Tämän tarinan juttu kuitenkin oli Tyttösen pullistelu kun oli lukenut puhelinmainoksen ja ryhtyi kertomaan hintojaan ja puhelimensa kameran ominaisuuksia, eli kuva josta puhe on väittämän mukaan haaveilluusioeedenissä lahjana saatu kasvi.
Nyt Eedenissä on vanha kivimuuri, hotellin uima-allas ja tolppien nokassa 350 neliöö, sekä sata terdeä olohuoneen korkeuden ollen 8 metriä.
No Tyttösellähän on nyt maailman paras kamera puhelimella niin voi jatkaa sanailujaan, että ei kuvan kuvaa ennenkuin Kuksa ilmestyy aijattuna.Maailmaan mahtuu juttuja, motivaatiota tälle palstahullulle olen miettinyt, kateus ja katkeruus oman elämän vaikeudet, sinä ja minä olemme varmasti ainoat thaimaassa asuvat, toki täällä asuu paljon muitakin jopa mahdollisesti 2010, mutta harvemmin ne täällä mitään kirjoittavat... tuskin edes lukevat, tätä pidetään lievästi sanottuna hullujen kohtauspaikkana, enkä nyt tarkoita pelkästään pattayapalstaa.
Toivon muuten että tuo 2010 ei olisi näiden paskakirjoitusten takana, mutta pahaa pelkään, on selvää että "miehellä" olisi silloin niin suuren luokan ongelmat että ei se täällä pärjäisi, mitenkään, muutenkin ihmettelen miksi se on niin väkivaltainen, tai yrittää vaikuttaa siltä, anonyyminä anonyymeille... ihankuin uhoaisi itse itselleen, homma meni vaaralliseksi sinä päivänä kun se julkaisi nimeni täällä, hänen osaltaan, jos pystyi selvittämään kuka ole olisi erittäin viisasta pitää asia omana tietonaan, erityisen surkeaa oli julkaista minusta editoituja valokuvia, samoin vaimostani... melkoinen pelle, esittää miestä mutta ei ole munaa edes julkaista omaa nimeään, edes minulle vaikka olen sanonut että en sitä eteenpäin kerro, onko tuollainen sinusta mies sanan varsinaisessa merkityksessä, no asiaan palataan vielä tulevaisuudessa.
By NumBall HHN 61v. Anonyymi kirjoitti:
Maailmaan mahtuu juttuja, motivaatiota tälle palstahullulle olen miettinyt, kateus ja katkeruus oman elämän vaikeudet, sinä ja minä olemme varmasti ainoat thaimaassa asuvat, toki täällä asuu paljon muitakin jopa mahdollisesti 2010, mutta harvemmin ne täällä mitään kirjoittavat... tuskin edes lukevat, tätä pidetään lievästi sanottuna hullujen kohtauspaikkana, enkä nyt tarkoita pelkästään pattayapalstaa.
Toivon muuten että tuo 2010 ei olisi näiden paskakirjoitusten takana, mutta pahaa pelkään, on selvää että "miehellä" olisi silloin niin suuren luokan ongelmat että ei se täällä pärjäisi, mitenkään, muutenkin ihmettelen miksi se on niin väkivaltainen, tai yrittää vaikuttaa siltä, anonyyminä anonyymeille... ihankuin uhoaisi itse itselleen, homma meni vaaralliseksi sinä päivänä kun se julkaisi nimeni täällä, hänen osaltaan, jos pystyi selvittämään kuka ole olisi erittäin viisasta pitää asia omana tietonaan, erityisen surkeaa oli julkaista minusta editoituja valokuvia, samoin vaimostani... melkoinen pelle, esittää miestä mutta ei ole munaa edes julkaista omaa nimeään, edes minulle vaikka olen sanonut että en sitä eteenpäin kerro, onko tuollainen sinusta mies sanan varsinaisessa merkityksessä, no asiaan palataan vielä tulevaisuudessa.
By NumBall HHN 61v.Erinäiset asiat toistuu identtisinä siitä huolimatta millä klooniroolillaan kirjoittaa, kuten nämä kateudet ja katkeruudet on kovin syvällä pienen sielun mielessä.
Hauskaa että valtaisaa bablaa mun heitoista esimerkiksi hyppytorni laiturilla ja vaimo soutaa paatin plaaniin, kun tollasiin selviin vitseihin takertuu ja toistaa niitä kuin papukaija, niin onhan jossain vika ja iso.
Nuo voimamiesjutut kaikkine ilmiöineen myös on jokaisen kloonin ihannoimia.
Maailman tervein ja urheilullisin kuitenkin nukkuu tälläkin hetkellä Eedenissään, joka ei ole täällä thaimaassa.
Tällä palstalla kommentoi sinä, minä, tyttö ja tytön kaveri, sekä yksi täyskahjo ja joskus Santtu, se on kaikki, oli ne sitten tehtaalla yövuorossa, rakentamassa ok-taloa, tai lomalla täällä thaimaassa, ei mitään merkitystä.
Toivon että hoidat tuon tytön vielä vastuuseen oikeasti, minä ainakin tekisin.
Tosin jos uskaltautuu ensin lunastamaan lipun räps räps tänne Chiang Maihin, niin silloin toimitan sulle ja palstallekin totuuden tosta hullusta ja kuten luvattu, myös itsestäni.
Olis nautinto itkettää internetin kovanaamaisinta kuumakallea, varmasti loppuis nykyisen kaltainen piipitys turva-aikuisineen.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Erinäiset asiat toistuu identtisinä siitä huolimatta millä klooniroolillaan kirjoittaa, kuten nämä kateudet ja katkeruudet on kovin syvällä pienen sielun mielessä.
Hauskaa että valtaisaa bablaa mun heitoista esimerkiksi hyppytorni laiturilla ja vaimo soutaa paatin plaaniin, kun tollasiin selviin vitseihin takertuu ja toistaa niitä kuin papukaija, niin onhan jossain vika ja iso.
Nuo voimamiesjutut kaikkine ilmiöineen myös on jokaisen kloonin ihannoimia.
Maailman tervein ja urheilullisin kuitenkin nukkuu tälläkin hetkellä Eedenissään, joka ei ole täällä thaimaassa.
Tällä palstalla kommentoi sinä, minä, tyttö ja tytön kaveri, sekä yksi täyskahjo ja joskus Santtu, se on kaikki, oli ne sitten tehtaalla yövuorossa, rakentamassa ok-taloa, tai lomalla täällä thaimaassa, ei mitään merkitystä.
Toivon että hoidat tuon tytön vielä vastuuseen oikeasti, minä ainakin tekisin.
Tosin jos uskaltautuu ensin lunastamaan lipun räps räps tänne Chiang Maihin, niin silloin toimitan sulle ja palstallekin totuuden tosta hullusta ja kuten luvattu, myös itsestäni.
Olis nautinto itkettää internetin kovanaamaisinta kuumakallea, varmasti loppuis nykyisen kaltainen piipitys turva-aikuisineen.Joo hoidan kyllä sillä on vieläkin mahdollisuus ottaa yhteyttä ennen kuin kuittaa haasteen, sitten sen peli on pelattu, en tiedä missä vaiheessa asia on, hoituu omalla painolla, minun enään asiaan puuttumatta, saan kuitenkin päätöksen aikanaan, kaikista vaarallisinta on hänen kannaltaan se mistä hän passininumerolla tietoni hommasi, se että julkaisin passini numeron ei anna kuitenkin oikeutta julkaista nimeäni täällä, se mistä nimeni onki on tiedossa ja viranomaiset ovat jo puuttuneet asiaan, sillä voi olla vaarallisia seurauksia hänelle itselleen, eli sitä saa mitä tilaa.
Minä en ainakaan haluaisi itselleni mitään nettituomioita, vaikka olen jo ikäiseni, olen elellyt elämäni kaukana oikeuslaitoksesta, ja tulen loppu elämäni elämään, en mene edes istuntoon, se on kutenkin yleisen syyttäjän asia.
Eniten minun ihmetyttää tämä 2010 taipumus keksiä minusta ja sinusta juttuja, ne taitavat vain olla heijastuksia hänen ulkoruokinnasta, ja muutenkin elämänsä vaikuksesta, missään tapauksessa se ei ole normaalia, ainakaan minä en ole hänestä vaivautunut keksimään mitään juttuja, käytän vain hänen itsensä kertoma, tosin teen niistä oman kokemukseni kautta johtopäätöksiä, en ole aivan vihreä.
Tuo viisi on aika sopiva luku olen itsekin sitä arvuutellut, tuohon suuntaan, Santtu varmasti on, tuo nazi kanssa tiedän kuka hän todellisuudessa on, olen jopa tavannut, tosin en saanut hänestä oikeastaan mitään käsitystä, mutta tosiaan yksi hullu pilaa palstan on vanha totuus nettietiketissä.
En tule missään tapauksessa hyväksymään 2010 kirjoituksia, ja hänen pitää vastata teostaan, kuin kaikki muutkin ihmiset joutuvat, eikä paeta anonyymiteetin suojaan, se on raukkamaista jos on varaa julkaista nimeni samoin vaimoni nimi, mutta ei uskalla omaansa ei ole minun näkemyksen mukaan mies lainkaan.
By NumBall HHN 61v. Anonyymi kirjoitti:
Joo hoidan kyllä sillä on vieläkin mahdollisuus ottaa yhteyttä ennen kuin kuittaa haasteen, sitten sen peli on pelattu, en tiedä missä vaiheessa asia on, hoituu omalla painolla, minun enään asiaan puuttumatta, saan kuitenkin päätöksen aikanaan, kaikista vaarallisinta on hänen kannaltaan se mistä hän passininumerolla tietoni hommasi, se että julkaisin passini numeron ei anna kuitenkin oikeutta julkaista nimeäni täällä, se mistä nimeni onki on tiedossa ja viranomaiset ovat jo puuttuneet asiaan, sillä voi olla vaarallisia seurauksia hänelle itselleen, eli sitä saa mitä tilaa.
Minä en ainakaan haluaisi itselleni mitään nettituomioita, vaikka olen jo ikäiseni, olen elellyt elämäni kaukana oikeuslaitoksesta, ja tulen loppu elämäni elämään, en mene edes istuntoon, se on kutenkin yleisen syyttäjän asia.
Eniten minun ihmetyttää tämä 2010 taipumus keksiä minusta ja sinusta juttuja, ne taitavat vain olla heijastuksia hänen ulkoruokinnasta, ja muutenkin elämänsä vaikuksesta, missään tapauksessa se ei ole normaalia, ainakaan minä en ole hänestä vaivautunut keksimään mitään juttuja, käytän vain hänen itsensä kertoma, tosin teen niistä oman kokemukseni kautta johtopäätöksiä, en ole aivan vihreä.
Tuo viisi on aika sopiva luku olen itsekin sitä arvuutellut, tuohon suuntaan, Santtu varmasti on, tuo nazi kanssa tiedän kuka hän todellisuudessa on, olen jopa tavannut, tosin en saanut hänestä oikeastaan mitään käsitystä, mutta tosiaan yksi hullu pilaa palstan on vanha totuus nettietiketissä.
En tule missään tapauksessa hyväksymään 2010 kirjoituksia, ja hänen pitää vastata teostaan, kuin kaikki muutkin ihmiset joutuvat, eikä paeta anonyymiteetin suojaan, se on raukkamaista jos on varaa julkaista nimeni samoin vaimoni nimi, mutta ei uskalla omaansa ei ole minun näkemyksen mukaan mies lainkaan.
By NumBall HHN 61v.Olet oikealla linjalla.
Vain täyttä ymmärrystä vailla ryhtyy internetissä noin henkilökohtaisuuksiin jopa vaimosikin osalta.
Samanhan kohtelun on saanut minä ja kitaran muotoiseni, tosin ei ole päässyt kiinni henkilötietoihin.
Mainitut on minun syyni antaa takaisin erinäisin nimityksin ja kovasti on pahoillaan saamastaan täsmälleen samasta.
Mitä tulee lähes päivittäiseen luettavaan senssu sitä ja senssu tätä, on hauskaa luettavaa, ei tuollaisia kirjoittele muut kuin täysin pimahtanut.
Olen kertonut olevani rehellinen mies, mutta myös että on taipumus joskus hyvin pieniin harmittomiin valkoisiin valheisiin.
Voin taasen tunnustaa yhden asian, ei Balle tykkää banaaneista, vaan sen herkkua on kukat ja auringonkukan siemenet.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Olet oikealla linjalla.
Vain täyttä ymmärrystä vailla ryhtyy internetissä noin henkilökohtaisuuksiin jopa vaimosikin osalta.
Samanhan kohtelun on saanut minä ja kitaran muotoiseni, tosin ei ole päässyt kiinni henkilötietoihin.
Mainitut on minun syyni antaa takaisin erinäisin nimityksin ja kovasti on pahoillaan saamastaan täsmälleen samasta.
Mitä tulee lähes päivittäiseen luettavaan senssu sitä ja senssu tätä, on hauskaa luettavaa, ei tuollaisia kirjoittele muut kuin täysin pimahtanut.
Olen kertonut olevani rehellinen mies, mutta myös että on taipumus joskus hyvin pieniin harmittomiin valkoisiin valheisiin.
Voin taasen tunnustaa yhden asian, ei Balle tykkää banaaneista, vaan sen herkkua on kukat ja auringonkukan siemenet.Joo viisasta lienee miettiä mitä tekee ensin kuin tekee, silloin on säästynyt isolta osalta ongelmia, mutta tapansa kullakin. Pahin asia on huonot hermot ja niiden manipulointi.
By NumBall 61v. HHN - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Olet oikealla linjalla.
Voin taasen tunnustaa yhden asian, ei Balle tykkää banaaneista, vaan sen herkkua on kukat ja auringonkukan siemenet.Eikä nämä pattayaan rakastuneet oikein näytä ymmärtävän kenen kanssa räknäävät, ja että saavat vain mitä ovat tilanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hoidan kyllä sillä on vieläkin mahdollisuus ottaa yhteyttä ennen kuin kuittaa haasteen, sitten sen peli on pelattu, en tiedä missä vaiheessa asia on, hoituu omalla painolla, minun enään asiaan puuttumatta, saan kuitenkin päätöksen aikanaan, kaikista vaarallisinta on hänen kannaltaan se mistä hän passininumerolla tietoni hommasi, se että julkaisin passini numeron ei anna kuitenkin oikeutta julkaista nimeäni täällä, se mistä nimeni onki on tiedossa ja viranomaiset ovat jo puuttuneet asiaan, sillä voi olla vaarallisia seurauksia hänelle itselleen, eli sitä saa mitä tilaa.
By NumBall HHN 61v.Nyt menee jännäksi:
" , kaikista vaarallisinta on hänen kannaltaan se mistä hän passininumerolla tietoni hommasi , "
jos nyt vihjailet, että Thaimaan suurlähetystöstä, niin eikös tämä vaaralliseksi mene SINUN kannaltasi, ei hänen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo viisasta lienee miettiä mitä tekee ensin kuin tekee, silloin on säästynyt isolta osalta ongelmia, mutta tapansa kullakin. Pahin asia on huonot hermot ja niiden manipulointi.
By NumBall 61v. HHNKaikki netistä saatava tieto on vapaasti käytettävissä. Jos joku munaa ja jättää henkilökohtaisia tietoja nettiin muiden nähtäväksi niin voi voi. Tyhmyydestä sakotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki netistä saatava tieto on vapaasti käytettävissä. Jos joku munaa ja jättää henkilökohtaisia tietoja nettiin muiden nähtäväksi niin voi voi. Tyhmyydestä sakotetaan.
Niinkö luulet, olet väärässä todella väärässä, lue laki yksityisyyden suojasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö luulet, olet väärässä todella väärässä, lue laki yksityisyyden suojasta.
Ikikiukkuisen tytön 2010:n mielipide on lain yläpuolella, koska hänellä on jatkuvat kuukautiset.
- Anonyymi
GIN TONIC , kokeile. jos et jo ole .
- Anonyymi
Oh my Buddha tuota yksinpuhelun määrää ja aina samat teemat etuperin ja takaperin.
Kaivoin tiedot kyseisestä kasvista. Se oli tuparilahja ja kortissa lukee suomenkielellä "Makeat kirsikka, kotoisin Länsi-Aasian metsistä"
T 2010
PS: Nyt en ehdi sen enempää keskustella Savon orapihlaja-aidoista tänään.- Anonyymi
Ihan selvä orapihlaja tuo on... Mutta tarkkaa lajia en tiedä, laita kuva lehdistä...
- Anonyymi
Näyttää vähän orjantappuralta. Tunnetuin käyttäjä oli Jeesus Nasarettilainen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42516548Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402640- 941966
- 861849
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te481414- 981295
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2901234Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341230Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831189Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211153