Kun ajat pikkuiseenkin kiveen perässäkäveltävällä ruohonleikkurilla niin heti on akseli mutkalla ja kiila pois kohdiltaan yms mutta tämmöinen ruohonleikkuri siis kestoltaan kuin tämä
https://www.youtube.com/watch?v=XVEfhg4oQRc
Ja kaiken maailman suojat leikkuroess avain tukkii kun on pisarakin koskeutta heinässä eli suojaukset on turhia kuten näkee ei sieltä mitään lennä.
Haluan tälläisen ruohonleikkurin jok akestää
13
668
Vastaukset
- Anonyymi
Myöskään monitraa käyttämällä koneesta ei lentele suojaosat eikä muutkaan osat.
- Anonyymi
Jo vanha juttu oli kun pakosyke siis pakoputki ohjattiin sivulle heittävän koneen poisto kourun kohdille suoralla putkellä suoraan lohkosta. Tein joskus vastaavan itse ja pakoääni ei koventunut ns suoran putken tähden koska yleensä heinä on tavattu ajaa nurmikolta ja siinä kaikki on pehmeää ja vaimentavaa. Ja se tukkeutuminen loppui 100% !
Sinänsä pikku työ kun valmiita käyriä ja mutkia on hyllyillä otettavissa mistä lie tuolinjalka tehdas tekoisina ja hitsaaminen nyt sujuu kaikilta migillä.
Itse akselin kestoon tällä ei ole kyllä mitään tekoa. - Anonyymi
Parasta valita sellainen leikkuri jossa on korkeat säätövarat esim. stigasta ei löydy
- Anonyymi
Eikö kannattaisi laittaa piha tuottamaan muuttamalla se kivipelloksi?
Ei kivipellon sadonkorjuuta enää tarvi käsin tai millään perässä käveltävällä koneella tehdä
https://www.youtube.com/watch?v=juH1RMR3Idc - Anonyymi
"Haluan tälläisen ruohonleikkurin jok akestää"
Mitäpä ne sinun halut kenellekään kuuluu? Kun haluat, niin sitten vain hankit.- Anonyymi
No oli kaveril vaa vilpitön kysymys.Itellä starkin halppis park leikkuri,oon ajanu kiveen ja kantoon useasti et on sammunu.Ei oo mikään hajonnu ,aina heti tärähtäny uudelleen käyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli kaveril vaa vilpitön kysymys.Itellä starkin halppis park leikkuri,oon ajanu kiveen ja kantoon useasti et on sammunu.Ei oo mikään hajonnu ,aina heti tärähtäny uudelleen käyntiin.
Mikä ihmeen kysymys?
- Anonyymi
Oletko tehnyt mutakin yhtä jännää kun ajanu kiveen ja kantoon useasti et on sammunu.Ei oo mikään hajonnu ,aina heti tärähtäny uudelleen käyntiin.
- Anonyymi
Varmaan tärähtänyt jotain muutakin kuin käyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tärähtänyt jotain muutakin kuin käyntiin.
Näköjään.
- Anonyymi
Osta kunnon Klippo, niin ei ole ongelmia.
- Anonyymi
Klippo on hyvä. Monta kiveä sillä kääntänyt. Aina vaan toimii.
- Anonyymi
Siitä minun mielestäni paras leikkuri markkinoilla https://youtu.be/I_B87mOZYTI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391