Kun ajat pikkuiseenkin kiveen perässäkäveltävällä ruohonleikkurilla niin heti on akseli mutkalla ja kiila pois kohdiltaan yms mutta tämmöinen ruohonleikkuri siis kestoltaan kuin tämä
https://www.youtube.com/watch?v=XVEfhg4oQRc
Ja kaiken maailman suojat leikkuroess avain tukkii kun on pisarakin koskeutta heinässä eli suojaukset on turhia kuten näkee ei sieltä mitään lennä.
Haluan tälläisen ruohonleikkurin jok akestää
13
704
Vastaukset
- Anonyymi
Myöskään monitraa käyttämällä koneesta ei lentele suojaosat eikä muutkaan osat.
- Anonyymi
Jo vanha juttu oli kun pakosyke siis pakoputki ohjattiin sivulle heittävän koneen poisto kourun kohdille suoralla putkellä suoraan lohkosta. Tein joskus vastaavan itse ja pakoääni ei koventunut ns suoran putken tähden koska yleensä heinä on tavattu ajaa nurmikolta ja siinä kaikki on pehmeää ja vaimentavaa. Ja se tukkeutuminen loppui 100% !
Sinänsä pikku työ kun valmiita käyriä ja mutkia on hyllyillä otettavissa mistä lie tuolinjalka tehdas tekoisina ja hitsaaminen nyt sujuu kaikilta migillä.
Itse akselin kestoon tällä ei ole kyllä mitään tekoa. - Anonyymi
Parasta valita sellainen leikkuri jossa on korkeat säätövarat esim. stigasta ei löydy
- Anonyymi
Eikö kannattaisi laittaa piha tuottamaan muuttamalla se kivipelloksi?
Ei kivipellon sadonkorjuuta enää tarvi käsin tai millään perässä käveltävällä koneella tehdä
https://www.youtube.com/watch?v=juH1RMR3Idc - Anonyymi
"Haluan tälläisen ruohonleikkurin jok akestää"
Mitäpä ne sinun halut kenellekään kuuluu? Kun haluat, niin sitten vain hankit.- Anonyymi
No oli kaveril vaa vilpitön kysymys.Itellä starkin halppis park leikkuri,oon ajanu kiveen ja kantoon useasti et on sammunu.Ei oo mikään hajonnu ,aina heti tärähtäny uudelleen käyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli kaveril vaa vilpitön kysymys.Itellä starkin halppis park leikkuri,oon ajanu kiveen ja kantoon useasti et on sammunu.Ei oo mikään hajonnu ,aina heti tärähtäny uudelleen käyntiin.
Mikä ihmeen kysymys?
- Anonyymi
Oletko tehnyt mutakin yhtä jännää kun ajanu kiveen ja kantoon useasti et on sammunu.Ei oo mikään hajonnu ,aina heti tärähtäny uudelleen käyntiin.
- Anonyymi
Varmaan tärähtänyt jotain muutakin kuin käyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tärähtänyt jotain muutakin kuin käyntiin.
Näköjään.
- Anonyymi
Osta kunnon Klippo, niin ei ole ongelmia.
- Anonyymi
Klippo on hyvä. Monta kiveä sillä kääntänyt. Aina vaan toimii.
- Anonyymi
Siitä minun mielestäni paras leikkuri markkinoilla https://youtu.be/I_B87mOZYTI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083