Hei!
Onko kokemusta mikä kasvi menestyisi erittäin paahteisella haudalla? Maa on hyvin kuivaa ja ainut kasvi joka selvisi viimevuonna edes jotenkuten oli hopealanka. Perenna kinnostaisi ja se että kastelua ei tarvitsisi.
Erittäin paahteiselle haudalle kukat?
2
679
Vastaukset
- Anonyymi
Serkkutyttö laittoi teko-pelargonit ja oikeita markettoja lisäksi viime kesänä. Mutta...
Itse olen suunnitellut altakasteluruukun kokeilua tulevana kesänä. Prisman sivuilla keräsi kehuja useilta käyttäjiltä.
Ainoa asia, mikä mietityttää on se, että voiko sen jättää talveksi paikalleen, vai rikkooko pakkanen sen. Ja, jos ottaa talveksi kotiin, jää ruma kuoppa talveksi.- Anonyymi
Jos altakasteruukku täyttyy syksyllä vedellä, niin pakkanen voi rikkoa muovin. Kuopan voi täyttää vaikka turpeella ja peittää havuilla.
Yritin rakentaa haudalla altakastelusyteemin ilman altakasteluruukkua. Suodatinkankaan levitin pohjalla ja sepeliä laitoin ja putken veden kaatoa varten. Alussa jonkin aika toimi. Uudestaan kyhäsin, mutta en saanut enää toimivaa kokonaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917385- 373927
- 453490
- 2332683
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402423
- 1292359
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202145- 451932