rahaa,kumma homma kun ei ilmoiteta miten ja mille tilille - vai voiko - siirtää rahaa ,on sitten tosi sekavasti toimiva systeemi -selittäkää nyt jos tiedätte miten se toimii.
MITEN PayPaliin
12
7387
Vastaukset
- Paypal huijaa
Paypal voi jäädyttää sen tilin ilmoittamatta mitään ja menetät rahasi. USA:ssa on paljon oikeusjuttuja Paypalia vastaan.
- Dirri
USAssa on aina kaikilla oikeujuttuja kaikkia vastaan, niin että se ei kerro asioista yhtään mitään.
Itse en ole Paypalia käyttänyt mutta eräs tuttu on ja kehui sitä. Ja sanoi että ei edes tarkkaan ymmärrä mitä tekee mutta hyvin on homma toiminut. Ja hän oli tehnyt hankintoja useita kertoja.
- jkjkj
muistaakseni ainoa jonka kautta PayPaliin voi siirtää rahaa. Itse olen käyttänyt jo monta vuotta kyseistä systeemiä vaivattomuuden ja turvallisuuden takia. Esimerkiksi Jenkeistä ostettaessa ei kauppiaalle tarvitse ilmoitella luottokortin numeroa, vaan maksu siirtyy välittömästi myyjän tilille ja PayPal laskuttaa visa-tililtäni kauppasumman.
Kannattaa hommata joko visakortti, mastergard tai visa-elektron niin homma pelaa vaivattomasti. - paypal
itse käyttänyt vuosia maksaessa huutoja ebayssa - toimii hyvin. Itsellä luottokortti liitettynä - jostain lukaisin, että Sammon electroni kävisi myös, mutta rajana olisi 1000 dollaria, minkä jälkeen täytyisi olla ns. ' verified ' - eli ymmärtääkseni luottokorttia peliin.
- "ylimmäinen"
- kyllä tämä auttoi eteenpäin ja koetanhan olla varovainen,pienistä summista on itsellä kyse mutta eihän sitä haluaisi ikäviä yllätyksiä.Visattomalla on vaikeampaa mutta eiköhän tuo lutviudu.
- Jussi
Itse olen käyttänyt PayPalia kolmisen vuotta sekä maksamiseen, että maksujen vastaanottamiseen ja olen ollut tyytyväinen. Rahaa olen siirtänyt PayPal-tilille Visa-korttia käyttämällä. Kortin numero ym. tiedot annetaan kerran ja sen jälkeen maksuja voi tehdä ilman että tilille siirretään ensin rahaa (laskutetaan silloin automaattisesti Visalta). Tämä kuitenkin edellyttää, että vastaanottajalla on oikeanlainen PayPal-tilityyppi käytössä. Rahojen siirtäminen PayPalista suomalaiselle pankkitilille on myös helppoa, eikä palvelumaksu ole valtavan suuri.
- ihminen
-...siinäpä se onkin, kuten koetin selostaa - hyvä taas toki kuulla , että on saanut olla tyytyväinen systeemiin. Se on vain siinä ,että pienituloinen ei voi saada Visaa - vaikka olisi täysin puhdas luottotietorekisteri. Kakkosluokan kansalaisen täytyy keksiä jotain muuta.Ei voi kuin valittaa (eikä sitäkään.)
- fsdkfjskfj
ihminen kirjoitti:
-...siinäpä se onkin, kuten koetin selostaa - hyvä taas toki kuulla , että on saanut olla tyytyväinen systeemiin. Se on vain siinä ,että pienituloinen ei voi saada Visaa - vaikka olisi täysin puhdas luottotietorekisteri. Kakkosluokan kansalaisen täytyy keksiä jotain muuta.Ei voi kuin valittaa (eikä sitäkään.)
www.offshore.fi
Täältä saat visan. Ja kun on kunnon kansainvälisen pankin visa ei ulkomailla katsota kieroon. Ja status Suomessa on ihan eri luokkaa. - Jussi
ihminen kirjoitti:
Visan saa kyllä kuka tahansa täysi-ikäinen, ainakin jos ottaa sen pelkkänä maksuaikakorttina (lasku maksetaan aina seuraavassa kuussa täysimääräisenä), eikä luotollisena. Mene vain pankkiin ja tilaa kortti.
- kautta
fsdkfjskfj kirjoitti:
www.offshore.fi
Täältä saat visan. Ja kun on kunnon kansainvälisen pankin visa ei ulkomailla katsota kieroon. Ja status Suomessa on ihan eri luokkaa.vaan hakemus tuli bumerangina takaisin,liian pienet tulot siihen 800 euron luottolimiittiin nähden,jolloin koko asia tietysti paperilla muuttuu aivan mahdottomaksi.
- puolitotuus
fsdkfjskfj kirjoitti:
www.offshore.fi
Täältä saat visan. Ja kun on kunnon kansainvälisen pankin visa ei ulkomailla katsota kieroon. Ja status Suomessa on ihan eri luokkaa.sinnehän olisi pitänyt toimittaa jokin korkea vakuusmaksu ja muita kuluja rutkasti . Sitten olisi pitänyt vielä lähteä paikan päälle henkilöllisyyden todistamiseksi! Ja paskat!
- Epätietoinen mummeli
Onko PayPal tilin luottolimiitti käytettävissä kun siirtää rahaa omalle pankkitililleen tai Visa electron kortille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama957695Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246410Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1654541Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353111Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta942678Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh492035- 1401688
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971574Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo50906Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21832