Eli laittakaa parhaita itsetyydytys vinkkejä tapoja paikkoja tai tarinoita!<33
Haluun kuulla parhaat itsetyydytys tavat
5
2609
Vastaukset
- Anonyymi
Suihku kun alhaalta tulee vettä työllä pimppi vain siihen vesi kohtaan ja ahh,lusikka toimii
- Anonyymi
Must parasta on vaan hieroa sormin klitorista niin kovaa kuin vaa lähtee. Omat sormet tuntuu parhaimmalta, paremmalta kuin lelut. Itseäni kiihottaa se että samalla levittelen häpyhuulia kunnolla auki ja otan lähi kuvia tai videota pillustani. Tai vaan kuvaan videolle kun runkkaan sormillani pillua. Näin saan voimakkaimmat orgasmit. Tykkään kyllä välillä tyydyttää itseäni tyynyllä. Tyyny jalkojen väliin ja nylkytät itteäs sitä tyynyä vasten. Tekee kans aika hyvää kun klitoris hankaa sitä tyynyä vasten.
- Anonyymi
Laita itsetyydytät whatsapp 0409320389 56v mies
- Anonyymi
Hieron klitorista sormin ja työnnän samalla pienen värisevän puikon peräaukkoon. Parasta on kuitenkin kun teen tämän jossain missä joku saattaa nähdä, mielellään jossain ulkona, mutta hädässä parvekekin käy. Tykkään kun joku mies katselee mua salaa.
- Anonyymi
Lihashuoltovasara. Sillä voi hakea sopivan taajuuden klitalle ja penikselle. Se on menoa!
Boonuksena se soveltuu myös pallien kurittamiseen. Tärinä pussin päälle kun mies sidottuna sänkyyn. Kannattaa vähän varoa, muuten miehen paikkoja särkee 3 päivää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413