scary moviet???

hotdevil-92

mitä mieltä olette scary movieseista????? musta ne on tosi hyvii varsinki 1 koska siinä on screamista jotain :D!!!!!!!!!!! mikä on paras niist??? kertokaa mielipiteitä?!?!???

30

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      vaikka ootki uberteini onko pakko toistella kokoajan noita teinikliseitä...

      • hotdevil-92

        aina tääl vouhkataan teineistää! antakaa meiän teinien vaa olla ja kesskittykää teitä kiinnostaviin keskusteluihin..! nää sivut periaatteessa on enemmän nuorisolle ku papparaisille.. >:)


      • isgasg
        hotdevil-92 kirjoitti:

        aina tääl vouhkataan teineistää! antakaa meiän teinien vaa olla ja kesskittykää teitä kiinnostaviin keskusteluihin..! nää sivut periaatteessa on enemmän nuorisolle ku papparaisille.. >:)

        Missäs niin lukee, että sivut ovat enemmän nuorisolle? Ei missään. Näetkö nykyään harhojakin? Taisit nähdä, kun katsoit Screamejä, sillä ei kukaan hyvänäköinen voi kehua sitä noin paljon.

        Joidenkinhan täällä on pakko pitää vähän teinejä vanhempien puolia, ettei palsta ole vallattu sinunlaisillasi Scream-hypettäjillä.


    • psychoman

      vitun pelle:D taidat saada kiksei kun katot scream!! vuoden hauskin ja naurettavin teinipaska släshäri:D

      • hotdevil-92

        totta..olen scream-hullu! :s kitos kun huomautit :)
        nyt voisit mennä tuonne papparaisten sivuille :D eikö..? x)


    • sfjaslgas

      Koita nyt v**** lopettaa tuo kirjoittaminen ku ärsyttää ku joka paikasta löytyy:
      ?!?!???

      • hotdevil-92

        tollanen alkaa jo kyllästyttään...keskittykää niihin palstoihin mikä teitä kiinnostaa älkääkä vaan haukkuko muita..! tuollainen se vasta lapsellista onkin..sun tässä kyl kouluun pitäis mennä.. :D


      • Sinä
        hotdevil-92 kirjoitti:

        tollanen alkaa jo kyllästyttään...keskittykää niihin palstoihin mikä teitä kiinnostaa älkääkä vaan haukkuko muita..! tuollainen se vasta lapsellista onkin..sun tässä kyl kouluun pitäis mennä.. :D

        Niin opettele sinä ihan ensiksi kirjoittamaan!


      • hotdevil-92
        Sinä kirjoitti:

        Niin opettele sinä ihan ensiksi kirjoittamaan!

        taisin suututtaa sut ku noin äksyilet..! xp en mä jaxa kirjottaa norm. se on boring..! xp mun stailikin vaattii tämmöst textii. :D xp


      • jksnhda
        hotdevil-92 kirjoitti:

        taisin suututtaa sut ku noin äksyilet..! xp en mä jaxa kirjottaa norm. se on boring..! xp mun stailikin vaattii tämmöst textii. :D xp

        Kovastipa vaan näytät jaksavan vastailla koko ajan, että taitaa sittenkin vähän kiinnostaa...


      • hotdevil-92
        jksnhda kirjoitti:

        Kovastipa vaan näytät jaksavan vastailla koko ajan, että taitaa sittenkin vähän kiinnostaa...

        no..juu.. :D xp


      • kovin
        jksnhda kirjoitti:

        Kovastipa vaan näytät jaksavan vastailla koko ajan, että taitaa sittenkin vähän kiinnostaa...

        aikuismaiselta kuullosta!Kannattaa pitää se suu supussa jos ei ole järkevämpää haukkumista luvassa..


      • adsfsa
        kovin kirjoitti:

        aikuismaiselta kuullosta!Kannattaa pitää se suu supussa jos ei ole järkevämpää haukkumista luvassa..

        "jos ei ole järkevämpää haukkumista luvassa.."

        Hei, ei se mun työpaikka ole täällä :DDDDDDDDDD


      • hotdevil-92
        kovin kirjoitti:

        aikuismaiselta kuullosta!Kannattaa pitää se suu supussa jos ei ole järkevämpää haukkumista luvassa..

        kans pää kii..mä tiiän etten kuulosta aikuismaiselta mut ainaki oon fixumpi ku ne jotka haukkuu toisii elokuvien perusteella.. xp


      • hotdevil-92
        adsfsa kirjoitti:

        "jos ei ole järkevämpää haukkumista luvassa.."

        Hei, ei se mun työpaikka ole täällä :DDDDDDDDDD

        kumpaa sä puolustat ton viestin perusteella? :o kyl toi oli aika vizi mitä toi tyyppi sano mut silti.. :D


      • MovieSsS
        hotdevil-92 kirjoitti:

        kans pää kii..mä tiiän etten kuulosta aikuismaiselta mut ainaki oon fixumpi ku ne jotka haukkuu toisii elokuvien perusteella.. xp

        Oli ihan pakko ottaa keskusteluun osaa. Kyllähän sen kieltämättä vähän jo huomaa elokuvienkin(!) perusteella, tuon älykkyyshommelin. Ne, ketkä väittävät parhaiksi elokuviksi esim. jotain Screamejä, niin tota tota...hmm. Mielenkiintoisia kommentteja siinä mielessä :) Juuri tuo Screamin pitäminen parhaana on merkki siitä, että älykkyys ei riitä katsomaan älykkäitä elokuvia, kyseinen henkilö ei niitä jaksa katsoa, koska hän haluaa katsoa sellaisia elokuvia, joissa saa itse vain löhöillä sängyillä ja tietää, että kohta jonkun pää lentää yms. (jotkut eivät osaa edes tätä ennustaa, ja pitävätkin jotain elokuvaa hyvänä luullen sen olevan ainut laatuaan, jota esim. Scream ei tosiaankaan ole). Ei millään pahalla hotdevil-92, mutta aika naurettavia perusteita sinulla oli kun katselin noita kommenttejasi "parhaasta elokuvasta". Eli siis onko hyvän elokuvan peruste sellainen kun olet täällä kirjoitellut? Murhaaja tulee ja tappaa? Ja top-listaasi katsoen voisin tokaista, että et ole vielä hyvää elokuvaa nähnytkään :) Mutta älä vedä herneitä nenään kommentistani, mikäli osasit sen lukea ja jaksoit lukea, ennenkuin taas postailet: "mä oonkin fiksumpi, mä en hauku, pää kii, kaikki saa tykätä mistä haluaa, se joka toisia haukkuu on ite se, pissunaama, kakkanaama!" Mutta joo...:D


      • Baxter
        MovieSsS kirjoitti:

        Oli ihan pakko ottaa keskusteluun osaa. Kyllähän sen kieltämättä vähän jo huomaa elokuvienkin(!) perusteella, tuon älykkyyshommelin. Ne, ketkä väittävät parhaiksi elokuviksi esim. jotain Screamejä, niin tota tota...hmm. Mielenkiintoisia kommentteja siinä mielessä :) Juuri tuo Screamin pitäminen parhaana on merkki siitä, että älykkyys ei riitä katsomaan älykkäitä elokuvia, kyseinen henkilö ei niitä jaksa katsoa, koska hän haluaa katsoa sellaisia elokuvia, joissa saa itse vain löhöillä sängyillä ja tietää, että kohta jonkun pää lentää yms. (jotkut eivät osaa edes tätä ennustaa, ja pitävätkin jotain elokuvaa hyvänä luullen sen olevan ainut laatuaan, jota esim. Scream ei tosiaankaan ole). Ei millään pahalla hotdevil-92, mutta aika naurettavia perusteita sinulla oli kun katselin noita kommenttejasi "parhaasta elokuvasta". Eli siis onko hyvän elokuvan peruste sellainen kun olet täällä kirjoitellut? Murhaaja tulee ja tappaa? Ja top-listaasi katsoen voisin tokaista, että et ole vielä hyvää elokuvaa nähnytkään :) Mutta älä vedä herneitä nenään kommentistani, mikäli osasit sen lukea ja jaksoit lukea, ennenkuin taas postailet: "mä oonkin fiksumpi, mä en hauku, pää kii, kaikki saa tykätä mistä haluaa, se joka toisia haukkuu on ite se, pissunaama, kakkanaama!" Mutta joo...:D

        Jaa että se mistä tykkää paljastaa ns. "älykkyyshommelin."

        Ahaa.

        Omalla henkilökohtaisella tasollani pidän sekä Cravenin Screamistä että Arcandin Montrealin Jeesuksesta, Parikan Pohjanmaasta ja Lepän Pitkästä kuumasta kesästä. Sidney Lumetin Valamiesten ratkaisu on rautaa, ja Vain muutaman dollarin tähden on mielestäni Leonen dollaritrilogian paras osa. Suosikkeihini kuuluu toki myös eka Alien ja eka Halloween, samoin kuin Woody Allenin Annie Hall, jossa ei yksikään pää lennä eikä veri roisku. Mitä teinislashereihin tulee, Tiedän mitä teit viime kesänä oli pieni positiivinen yllätys aikanaan mutta Urban Legend tuntui raskaalta paskalta. Tämän perusteella ÄO:ni on nyt siis mikä?

        Jos taas puhutaan slashereiden juonikäänteiden ennalta-arvaamisesta, niin - käsi sydämelle! - arvasitko todellakin Screamiä katsoessasi mikä koituu koulun rehtorin kohtaloksi sillä hetkellä kun kyseinen hahmo esitellään katsojalle?


        "Juuri tuo Screamin pitäminen parhaana on merkki siitä, että älykkyys ei riitä katsomaan älykkäitä elokuvia..."

        On myös huolestuttavan iso nippu ihmisiä jotka suureen ääneen pitävät esim. Citizen Kanea maailman parhaana elokuvana vain antaakseen fiksun vaikutelman itsestään.


      • osta makkaraa
        MovieSsS kirjoitti:

        Oli ihan pakko ottaa keskusteluun osaa. Kyllähän sen kieltämättä vähän jo huomaa elokuvienkin(!) perusteella, tuon älykkyyshommelin. Ne, ketkä väittävät parhaiksi elokuviksi esim. jotain Screamejä, niin tota tota...hmm. Mielenkiintoisia kommentteja siinä mielessä :) Juuri tuo Screamin pitäminen parhaana on merkki siitä, että älykkyys ei riitä katsomaan älykkäitä elokuvia, kyseinen henkilö ei niitä jaksa katsoa, koska hän haluaa katsoa sellaisia elokuvia, joissa saa itse vain löhöillä sängyillä ja tietää, että kohta jonkun pää lentää yms. (jotkut eivät osaa edes tätä ennustaa, ja pitävätkin jotain elokuvaa hyvänä luullen sen olevan ainut laatuaan, jota esim. Scream ei tosiaankaan ole). Ei millään pahalla hotdevil-92, mutta aika naurettavia perusteita sinulla oli kun katselin noita kommenttejasi "parhaasta elokuvasta". Eli siis onko hyvän elokuvan peruste sellainen kun olet täällä kirjoitellut? Murhaaja tulee ja tappaa? Ja top-listaasi katsoen voisin tokaista, että et ole vielä hyvää elokuvaa nähnytkään :) Mutta älä vedä herneitä nenään kommentistani, mikäli osasit sen lukea ja jaksoit lukea, ennenkuin taas postailet: "mä oonkin fiksumpi, mä en hauku, pää kii, kaikki saa tykätä mistä haluaa, se joka toisia haukkuu on ite se, pissunaama, kakkanaama!" Mutta joo...:D

        elokuva ei kyl kerro paljookaan ihmisestä vaikka ei kattos lasten piirettyjä silti voi olla AIKA lapsellinen ;)


      • hotdevil-92
        MovieSsS kirjoitti:

        Oli ihan pakko ottaa keskusteluun osaa. Kyllähän sen kieltämättä vähän jo huomaa elokuvienkin(!) perusteella, tuon älykkyyshommelin. Ne, ketkä väittävät parhaiksi elokuviksi esim. jotain Screamejä, niin tota tota...hmm. Mielenkiintoisia kommentteja siinä mielessä :) Juuri tuo Screamin pitäminen parhaana on merkki siitä, että älykkyys ei riitä katsomaan älykkäitä elokuvia, kyseinen henkilö ei niitä jaksa katsoa, koska hän haluaa katsoa sellaisia elokuvia, joissa saa itse vain löhöillä sängyillä ja tietää, että kohta jonkun pää lentää yms. (jotkut eivät osaa edes tätä ennustaa, ja pitävätkin jotain elokuvaa hyvänä luullen sen olevan ainut laatuaan, jota esim. Scream ei tosiaankaan ole). Ei millään pahalla hotdevil-92, mutta aika naurettavia perusteita sinulla oli kun katselin noita kommenttejasi "parhaasta elokuvasta". Eli siis onko hyvän elokuvan peruste sellainen kun olet täällä kirjoitellut? Murhaaja tulee ja tappaa? Ja top-listaasi katsoen voisin tokaista, että et ole vielä hyvää elokuvaa nähnytkään :) Mutta älä vedä herneitä nenään kommentistani, mikäli osasit sen lukea ja jaksoit lukea, ennenkuin taas postailet: "mä oonkin fiksumpi, mä en hauku, pää kii, kaikki saa tykätä mistä haluaa, se joka toisia haukkuu on ite se, pissunaama, kakkanaama!" Mutta joo...:D

        saanen huomauttaa että tuollainen pissanaama jne. on aikas lapsellista..en ryhtyisi sellaiseen..mutta miten vaan..kohta haukut lisää..whatever siihen tottuu että muilla ei ole sama elokuva-maku xp


      • hotdevil-92
        Baxter kirjoitti:

        Jaa että se mistä tykkää paljastaa ns. "älykkyyshommelin."

        Ahaa.

        Omalla henkilökohtaisella tasollani pidän sekä Cravenin Screamistä että Arcandin Montrealin Jeesuksesta, Parikan Pohjanmaasta ja Lepän Pitkästä kuumasta kesästä. Sidney Lumetin Valamiesten ratkaisu on rautaa, ja Vain muutaman dollarin tähden on mielestäni Leonen dollaritrilogian paras osa. Suosikkeihini kuuluu toki myös eka Alien ja eka Halloween, samoin kuin Woody Allenin Annie Hall, jossa ei yksikään pää lennä eikä veri roisku. Mitä teinislashereihin tulee, Tiedän mitä teit viime kesänä oli pieni positiivinen yllätys aikanaan mutta Urban Legend tuntui raskaalta paskalta. Tämän perusteella ÄO:ni on nyt siis mikä?

        Jos taas puhutaan slashereiden juonikäänteiden ennalta-arvaamisesta, niin - käsi sydämelle! - arvasitko todellakin Screamiä katsoessasi mikä koituu koulun rehtorin kohtaloksi sillä hetkellä kun kyseinen hahmo esitellään katsojalle?


        "Juuri tuo Screamin pitäminen parhaana on merkki siitä, että älykkyys ei riitä katsomaan älykkäitä elokuvia..."

        On myös huolestuttavan iso nippu ihmisiä jotka suureen ääneen pitävät esim. Citizen Kanea maailman parhaana elokuvana vain antaakseen fiksun vaikutelman itsestään.

        avusta..! :)(jos sitä tarkoitit..)


      • hotdevil-92
        osta makkaraa kirjoitti:

        elokuva ei kyl kerro paljookaan ihmisestä vaikka ei kattos lasten piirettyjä silti voi olla AIKA lapsellinen ;)

        tämäpä oli mielenkiintoinen kommentti xp


      • sagassdga
        Baxter kirjoitti:

        Jaa että se mistä tykkää paljastaa ns. "älykkyyshommelin."

        Ahaa.

        Omalla henkilökohtaisella tasollani pidän sekä Cravenin Screamistä että Arcandin Montrealin Jeesuksesta, Parikan Pohjanmaasta ja Lepän Pitkästä kuumasta kesästä. Sidney Lumetin Valamiesten ratkaisu on rautaa, ja Vain muutaman dollarin tähden on mielestäni Leonen dollaritrilogian paras osa. Suosikkeihini kuuluu toki myös eka Alien ja eka Halloween, samoin kuin Woody Allenin Annie Hall, jossa ei yksikään pää lennä eikä veri roisku. Mitä teinislashereihin tulee, Tiedän mitä teit viime kesänä oli pieni positiivinen yllätys aikanaan mutta Urban Legend tuntui raskaalta paskalta. Tämän perusteella ÄO:ni on nyt siis mikä?

        Jos taas puhutaan slashereiden juonikäänteiden ennalta-arvaamisesta, niin - käsi sydämelle! - arvasitko todellakin Screamiä katsoessasi mikä koituu koulun rehtorin kohtaloksi sillä hetkellä kun kyseinen hahmo esitellään katsojalle?


        "Juuri tuo Screamin pitäminen parhaana on merkki siitä, että älykkyys ei riitä katsomaan älykkäitä elokuvia..."

        On myös huolestuttavan iso nippu ihmisiä jotka suureen ääneen pitävät esim. Citizen Kanea maailman parhaana elokuvana vain antaakseen fiksun vaikutelman itsestään.

        "Tämän perusteella ÄO:ni on nyt siis mikä?"
        Veikkaisin jotain 40:n lukemaa... :)

        "esim. Citizen Kanea maailman parhaana elokuvana"
        Joo, niinhän on, no, minä en ole sellainen, itse asiassa en koko elokuvaa koskaan ole nähnytkään, että aika huono ihmisten yleistäminen nyt kyllä kyseessä :)

        "koulun rehtorin kohtaloksi sillä hetkellä kun kyseinen hahmo esitellään katsojalle?"
        Kuoliko se? Se sopisi hyvin tuohon ennalta-arvattavaan teinikauhuelokuvaan. En edes jaksa vaivautua etsimään tietoa, mitä kyseiselle henkilöhahmolle tapahtui, jotain niin typerää ja naurettavaa kuitenkin.

        Jollain lailla viestisi nyt oli sellainen: "Nytpäs minä näytän kuka on kuka ja kirjoitan omia suosikkejani ja mainostan itseäni! Sinä olet tyhmä, minä älykäs!! Pissunaama!" -viesti.

        "Valamiesten ratkaisu on rautaa"
        Eipäs, se on elokuva. :DDDD


      • osgfas
        hotdevil-92 kirjoitti:

        saanen huomauttaa että tuollainen pissanaama jne. on aikas lapsellista..en ryhtyisi sellaiseen..mutta miten vaan..kohta haukut lisää..whatever siihen tottuu että muilla ei ole sama elokuva-maku xp

        Tuo pissanaama-esimerkki oli lähinnä vertauskuva tms. vitsi, eli ei kannata ottaa tosissaan kaikkea :) Enkä huomannut siinä oikeastaan mitään haukkumista. Mutta noh, jotkut ottavat kaiken niin henkilökohtaisesti että kumma etteivät kokoa armeijaa kostoretkelle. Hoh hoijaa.


      • dsifasg
        osta makkaraa kirjoitti:

        elokuva ei kyl kerro paljookaan ihmisestä vaikka ei kattos lasten piirettyjä silti voi olla AIKA lapsellinen ;)

        LOL LOL :D

        "elokuva ei kyl kerro paljookaan ihmisestä"
        Kyllä monet elokuvat kertovat ihmisestä. Esim. jo päivän polttava puheenaihe Screamkin kertoo ihmisistä, vai mitä devil92? Opettele "osta makkaraa" valitsemaan oikeat sanamuodot, jottet joudu ihmisten nolattavaksi täällä palstoilla.


      • hotdevil-92
        osgfas kirjoitti:

        Tuo pissanaama-esimerkki oli lähinnä vertauskuva tms. vitsi, eli ei kannata ottaa tosissaan kaikkea :) Enkä huomannut siinä oikeastaan mitään haukkumista. Mutta noh, jotkut ottavat kaiken niin henkilökohtaisesti että kumma etteivät kokoa armeijaa kostoretkelle. Hoh hoijaa.

        myös... en ota oikeastaan paljoakaan henkilökohtaisesti, kunhan vain ilmoitin viestistäsi xp ei sitä ikinä tiedä mitä kukaan meinaa tosissaan ja toiset vain laittavat jotain.. so what..


      • Osta makkaraa
        dsifasg kirjoitti:

        LOL LOL :D

        "elokuva ei kyl kerro paljookaan ihmisestä"
        Kyllä monet elokuvat kertovat ihmisestä. Esim. jo päivän polttava puheenaihe Screamkin kertoo ihmisistä, vai mitä devil92? Opettele "osta makkaraa" valitsemaan oikeat sanamuodot, jottet joudu ihmisten nolattavaksi täällä palstoilla.

        itsekkin tykkään aikalailla scary moovei:sta ja yleensäkkin kaikesta komediasta ;) itse asiassa katon mielelläni kaikkia elokuvia... joskus on vaan kiva viettää aikaa kavereitten kanssa kattomassa elokuvia ja syödä pizzaa, popparia ja nauraa... Jackie Chanin leffat on mun mielestä parhaimpii niis on komediaa ja toimintaa.


    • eiei

      täyttä shittii kaikki SM leffat!

      • hotdevil-92

        se on sun mielipide :) kiiti siitä


    • ....

      Opettele nyt teini ajoissa kirjottamaan. Onko pakko laittaa huutomerkkejä, kysymysmerkkejä ja vitun hymiöitä aina kymmenen kappaletta perään. Ei kukaa jaksa kattella tollasta kiukuttelevaa pikkutyttöä?

      Kumpi on parempi lukea?

      "mitä mieltä olette scary movieseista????? musta ne on tosi hyvii varsinki 1 koska siinä on screamista jotain :D!!!!!!!!!!! mikä on paras niist??? kertokaa mielipiteitä?!?!???

      • ....

        Ottakaa nyt huomioon toisen ikä, ei kai sitä nyt voi olla kovin aikuismainen jos on 13. Kyllä minä itsekkin käytin sen ikäsenä x:ää ja paaaljon hymiöitä, mut se on vaan vaihe, (toivottavasti)! Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe