William Branham suuri eksyttäjä

ReaStr

Joka sai näkyjä ja ilmestystietoa enkeleiltä jotka ilmestyivät hänelle.
Hän kertoo kirjassaan itse ja paljastaa väärän hengen vaikutukset.
Olen scannannut muutamia sivuja kirjasta;

"Jumalan lähettämän mies": William Branham

http://groups.msn.com/Vapaasana/harhaopit.msnw?action=g et_message&mview=0&ID_Message=9528&LastModified=4675521 390022909583

>>olen kaikkien näiden vuosien aikana laiminlyonyt ne tehtavat, joihin olet minut kutsunut ... Puhu minulle, Jumala, tavalla tai toisella! Ellet Sina minua auta, en enaa pysty jatkamaan."
Noin klo 11 yolla lopetin rukoilemisen ja nousin istumaan. Silloin nain valon vilkkuvan huoneessa. Luulin jonkun lahestyvan vilkkuvaloineen ja katselin ikkunasta, mutta en huomannut ketaan ja katsellessani taakseni valo laajeni yha enemman lattialla. Tiedan, etta tama tuntuu sinusta hyvin oudolta, ja niin se tuntui minustakin. Valon laajetessa tulin luonnollisesti uteliaaksi ja aioin nousta tuolilta, mutta kun nostin katseeni ylös, nain suuren tahden. Silla ei kuitenkaan ol1ut viitta karkeä kuten tavallisessa tähdessä, vaan muistutti se enemmän tulipalloa tai lattialla loistavaa valoa. Juuri silloin kuulin jonkun kulkevan lattian yli, hatkähdin jalleen, koska en tiennyt kenenkäan tulleen sinne itseani lukuunottamatta. Näin miehen jalkojen lähestyvan minua valon läpi yhtä luonnollisella tavalla kuin sinä tulisit luokseni. Hän naytti miehelta, jonka paino meidän
painomittojemme mukaam olisi noin 200 naulaa, ja han oli
puettu valkoiseen vaippaan. Hänen kasvonsa olivat sileat ja parrattomat, tumma tukka ulottui olkapäille asti ja iho oli melko tumma. Hänen ulkomuotonsa oli hyvin miellyttävä ja lähestyessään minua hänen katseensa kohtasi minun katseeni. Huomatessaan pelkoni han alkoi puhua: "Ala pelkää! Minut on lahetetty Kaikkivaltiaan Jumalan luota kertoakseni sinulle, etta merkillinen elamasi ja vaarinymmartamasi tiet ovat osoituksena siitä, että Jumala tahtoo antaa sinulle parantamisen lahjan, jotta kayttaisit sita koko maailman hyvaksi.

JOS OLET VILPITON JA VQIT SAADA IHMISET USKOMA AN SINUA, El
MIKÄÄN VOI VASTUSTAA. RUKQUKSESI VOIMAA, El EDES SYÖPA.

" Sanoin en voi kuvailla, milta minusta tuntui.
Hän kertoi minulle monta asiaa, joita ei tilanpuutteen takia voi kertoa tässä.Hän sanoi minulle, miten pystyisin saamaan selville sairaudet käsieni värinän kautta.Hän poistui, mutta olen sen jälkeen nähnyt hänet useita kertoja.>>

29

3602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ReaStr

      Toronton herätyksen "pää" R.H.Brownella on samankaltaisia kokemuksia ennenkuin hän sai "armolahjan"

      Lue ja hämmästy:

      Kirjassaan RHB on vilpittömän tuntuisesti kertonut uudesta "voitelustaan". "Minä tiesin, että Jumalalta saattoi saada enemmän, paljon enemmän. Heinäkuussa 1979 huusin Jumalan puoleen silkasta epätoivosta. Halusin, että Hän ilmoittaisi itsensä minulle ja minussa. Olin nälkäinen.... Jumala sanoi minulle, että minun täytyi isota ja janota. Vastasin hänelle: 'Miksi et anna sitä minulle? Olen palvellut sinua koko elämäni. Olen ollut hyvä ihminen. En ole tehnyt sitä ja sitä ja sitä, kuten muut tekevät. Herra, olen ansainnut sen. ' Jumala vastasi: 'Minä en katso henkilöön. Sinun täytyy tulla luokseni samoilla ehdoilla kuin kaikki muutkin tulevat. Sinun täytyy tulla uskossa. Silloin annan sinulle mitä sinä kaipaat!'."

      Myöhemmin eräässä rukouskokouksessa Rodney alkoi huutaa: "Jumala, joko sinä tulet alas ja kosketat minua tai sitten minä (kuolen ja?) tulen ylös sinun luoksesi ja kosketan sinua."

      Hän ei kerro sitä, että hänen huutonsa sai lähes kaikki paikalla olevat pelkäämään. Kahdenkymmenen minuutin ajan hän huusi suoraa huutoa: "Jumala, minä tahdon sinun tulesi." . Kirjassaan hän kertoo vain sen, että hän oli epätoivoinen, koska oli rukoillut ja huutanut Jumalaa kahdenkymmenen minuutin ajan. Sitten tapahtui ihmeellistä. Rodney kertoo: "Äkkiä Jumalan tuli lankesi päälleni. Se alkoi pääni päältä ja kulki suoraan ruumiini läpi jalkoihini.

      Jumalan voima paloi ruumiissani yhtä väkevänä kolmen päivän ajan. Luulin kuolevan!. Koko ruumiini oli tulessa pään päältä jalkapohjiin asti. Vatsassani alkoi virrata elävän veden virta. Aloin nauraa kontrolloimattomasti. Sitten aloin itkeä ja puhua uusilla kielillä. Olin niin juopunut Pyhän Hengen viinistä, että kirjaimellisesti olin itseni ulkopuolella. Jumalan tuli kulki koko olemukseni läpi enkä päässyt siitä irti. Ajattelin: "Hän kuuli rukoukseni ja tuli alas ja kosketti minua, ja Hän tulee tappamaan minut ja ottamaan minut kotiin."

      Rodney todellakin rukoili: "Herra, olen liian nuori kuolemaan." Neljäntenä päivänä hän rukoili: "Ota pois tämä, ole kiltti, niin että voin kestää sen." Vielä kaksi viikkoa hän tunsi liekehtivän tulen tapaista poltetta. Lopulta Herra otti pois tämän "intensiivisen voitelun". Hän toteaa: "Tämän kohtaamisen tähden Jumalan kanssa elämäni muuttui radikaalisti. Minut liitettiin taivaan 'sähkövoimakeskukseen'. Sen jälkeen haluni on ollut matkustaa ympäri ja kytkeä muita tähän voimakeskukseen."

      • voi voi voi

        Tällaisilla asioilla eksytetään tietämättömät.

        Voi kun osaisimme pysyä erossa tuollaisesta eksytyksestä.


      • Modern_psalmdrummer

        Hyvä että jotkut janoaa Jumalan tulta!!
        Täällä Suomessa on vaan pahanpuhujia ja uskonnollisuutta.


    • utelias

      Mitä mieltä olet Reinhard Bonnkesta?

      • ReaStr

        Mitä mieltä olen?
        Sitä,että hän on yksi törkeimmistä harhaoppisista.
        Siksi, että hän on hävyttömällä tavalla manipuloinut Jumalan sanaa väärinkäyttäen Afrikan kansaa, joita on helppo aivopestä okultiikalla.
        Sillä hänen toimintansa perustuu aivan samaan eksytyksen luokkaan kuin kaikki nämä muutkin kuuluisuudet, "ihmeparantajat" ja uskonnolliset helppoheikit.
        Häneen lanseeraamansa filmi "kuolleesta heränneestä" on niin täynnä epäraamatullisuuksia, että ihmettelen, kuinka hän saattaa olla niin suosittu ja kunnioitettu puhuja helluntaiherätyksen piirissä.
        Olen nähnyt dokumenttiohjelmia hänen toiminnastaan ja olin saada sydänhalvauksen.


      • oletko ajatellut
        ReaStr kirjoitti:

        Mitä mieltä olen?
        Sitä,että hän on yksi törkeimmistä harhaoppisista.
        Siksi, että hän on hävyttömällä tavalla manipuloinut Jumalan sanaa väärinkäyttäen Afrikan kansaa, joita on helppo aivopestä okultiikalla.
        Sillä hänen toimintansa perustuu aivan samaan eksytyksen luokkaan kuin kaikki nämä muutkin kuuluisuudet, "ihmeparantajat" ja uskonnolliset helppoheikit.
        Häneen lanseeraamansa filmi "kuolleesta heränneestä" on niin täynnä epäraamatullisuuksia, että ihmettelen, kuinka hän saattaa olla niin suosittu ja kunnioitettu puhuja helluntaiherätyksen piirissä.
        Olen nähnyt dokumenttiohjelmia hänen toiminnastaan ja olin saada sydänhalvauksen.

        Minkähän takia Jumala ei käytä sinua ,kun olet niin oikea oppinen ?Vaan käyttää tällaisia harha oppisia ,väli kätenä pelastaakseen ihmisiä kadotukseen joutumasta .
        No jos tämä nyt sitten on perkeleen työtä niin kaiketi maailma ja suomi on saannut aivan uuden perkeleen .Se vanha lähetti ihmiset kapakoihin ;uusi lähettää heidät rukoushuoneisiin .Vanha pani heidät remuamaan ja kiroamaan ;uusi saattaa heidät riemuitsemaan ja kiittämään ."


      • siellä joukossa
        oletko ajatellut kirjoitti:

        Minkähän takia Jumala ei käytä sinua ,kun olet niin oikea oppinen ?Vaan käyttää tällaisia harha oppisia ,väli kätenä pelastaakseen ihmisiä kadotukseen joutumasta .
        No jos tämä nyt sitten on perkeleen työtä niin kaiketi maailma ja suomi on saannut aivan uuden perkeleen .Se vanha lähetti ihmiset kapakoihin ;uusi lähettää heidät rukoushuoneisiin .Vanha pani heidät remuamaan ja kiroamaan ;uusi saattaa heidät riemuitsemaan ja kiittämään ."

        >>Minkähän takia Jumala ei käytä sinua , - - Vaan käyttää tällaisia harha oppisia>>

        Menikö jotain sekaisin?
        Eihän Jumala käytä harhaoppisia välikätenään. Paholainen käyttää...

        Perinteinen eksytyshän tapahtuu niin, että otetaan paljon oikeaa, sekoitetaan sopivasti sekaan väärää, ja tarjoillaan koko soppa kuulijoille jotka nielevät kaiken Jumalan sanana eivätkä huomaa/halua huomata sitä väärää eksytystä joka siellä joukossa on, ja jonka imevät oikean opin mukana. Ja taas on eksytetty uusi joukko kuulijoita.


      • kyselevä
        siellä joukossa kirjoitti:

        >>Minkähän takia Jumala ei käytä sinua , - - Vaan käyttää tällaisia harha oppisia>>

        Menikö jotain sekaisin?
        Eihän Jumala käytä harhaoppisia välikätenään. Paholainen käyttää...

        Perinteinen eksytyshän tapahtuu niin, että otetaan paljon oikeaa, sekoitetaan sopivasti sekaan väärää, ja tarjoillaan koko soppa kuulijoille jotka nielevät kaiken Jumalan sanana eivätkä huomaa/halua huomata sitä väärää eksytystä joka siellä joukossa on, ja jonka imevät oikean opin mukana. Ja taas on eksytetty uusi joukko kuulijoita.

        Meniköhän jotakin sekasin ?Ei mennyt sinun mielestä ehkä harhaoppisia .Mutta ei Jumalan mielestä.
        Eivät kuitenkaan täydellisiä ,mutta Jumalan työhön kelpaavia ,vaikkeivat sinulle kelpaavia .
        Vai onko paholainennkin ruvennut pelastamaan?
        Ei ole kuulunut vielä vastausta miksei Jumala sinun kauttasi pelasta ?Vai kuinka monta olet johdattanut Jeesuksen luo .Bonnken kautta Jeesuksen on löytänyt miljoonat.
        Koiviston kautta sadat.
        Samoin myöskin Jalovaaran kautta .Kuinka monien puolesta sinä olet esim.rukoillut: Jalovaara on varmaan tuhansien ,oletko monessakin sairaalassa käynnyt sairaiden luona itkemässä ja rukoilemassa Jeesus auta tätä lastasi.Ehkä siinä ei ole aina sanatkaan olleet oikea oppisia ,mutta sydän on ollut kääntyneenä Jeesuksen puoleen . En ole kuullut, etä kenelläkään olisi oikeata uskoa muulla ,kun Jeesuksella.


      • siellä joukossa
        kyselevä kirjoitti:

        Meniköhän jotakin sekasin ?Ei mennyt sinun mielestä ehkä harhaoppisia .Mutta ei Jumalan mielestä.
        Eivät kuitenkaan täydellisiä ,mutta Jumalan työhön kelpaavia ,vaikkeivat sinulle kelpaavia .
        Vai onko paholainennkin ruvennut pelastamaan?
        Ei ole kuulunut vielä vastausta miksei Jumala sinun kauttasi pelasta ?Vai kuinka monta olet johdattanut Jeesuksen luo .Bonnken kautta Jeesuksen on löytänyt miljoonat.
        Koiviston kautta sadat.
        Samoin myöskin Jalovaaran kautta .Kuinka monien puolesta sinä olet esim.rukoillut: Jalovaara on varmaan tuhansien ,oletko monessakin sairaalassa käynnyt sairaiden luona itkemässä ja rukoilemassa Jeesus auta tätä lastasi.Ehkä siinä ei ole aina sanatkaan olleet oikea oppisia ,mutta sydän on ollut kääntyneenä Jeesuksen puoleen . En ole kuullut, etä kenelläkään olisi oikeata uskoa muulla ,kun Jeesuksella.

        En ymmärrä kirjoitustasi? Ehkä se oli tarkoitettu jollekin toiselle...?


      • siellä joukossa
        siellä joukossa kirjoitti:

        En ymmärrä kirjoitustasi? Ehkä se oli tarkoitettu jollekin toiselle...?

        Vaikka sinullekkin osittain tai kokonaan .Sillä ReaStar jättää usein vaikeat kysymykset vastaamatta ,mutta räksyttää hän kyllä osaa .


      • !!!!!
        ReaStr kirjoitti:

        Mitä mieltä olen?
        Sitä,että hän on yksi törkeimmistä harhaoppisista.
        Siksi, että hän on hävyttömällä tavalla manipuloinut Jumalan sanaa väärinkäyttäen Afrikan kansaa, joita on helppo aivopestä okultiikalla.
        Sillä hänen toimintansa perustuu aivan samaan eksytyksen luokkaan kuin kaikki nämä muutkin kuuluisuudet, "ihmeparantajat" ja uskonnolliset helppoheikit.
        Häneen lanseeraamansa filmi "kuolleesta heränneestä" on niin täynnä epäraamatullisuuksia, että ihmettelen, kuinka hän saattaa olla niin suosittu ja kunnioitettu puhuja helluntaiherätyksen piirissä.
        Olen nähnyt dokumenttiohjelmia hänen toiminnastaan ja olin saada sydänhalvauksen.

        Rea tekee tyhjäksi siis sen kun Jeesus herätti Lasaruksen kuolleista ja käski meidänkin niin toimia.
        Hän tekee tyhjäksi tämän kuolleista heränneen miehen sanoman ANTAKAA ANTEEKSI,siis tämä kuolleista heräänyt mies saarnaa antakaa anteeksi ennen kuin aurinko laskee,älkää vihastuko älkää syntiä tehkö.
        Tätä sanaa saarnaa kuolleista herätätetty mies!
        Siis onko tämä ristiriidassa sanan kanssa,Jumalan sanan johon anteeksi antaminen sattaa olla jopa este ,ettemme pääse taivasten valtakuntaan.
        Mikä viha onkaan syttynt kun saatana saa ihmiset tilaan jossa emme anna anteeksi!
        Herätkää ja tuntekaa sana.


      • heke 69
        siellä joukossa kirjoitti:

        En ymmärrä kirjoitustasi? Ehkä se oli tarkoitettu jollekin toiselle...?

        kirja kertoo kaiken


    • angel

      Itse en lähtisi tuomitsemaan miestä, jääköön se Jumalan tehtäväksi.
      Jokainen saarnaaja tekee omat virheensä ja erheensä. Alussa Branham kulki Hengen johtamana ja toteutti Jumalan tahtoa vaikkakin myöhemmässä vaiheessa joutui saatanan syöttiin.
      Joka tapauksessa Jumala käytti häntä valtakuntansa rakentamiseksi ja otti hänet oikealla ajalla pois.
      Muistetaan, että vain Jumala näkee ihmisen sydämeen ja niihin vaikuttimiin mitä siellä on.
      Suosittelen luettavaksi kirjaa JUMALAN KENRAALIT.
      Siinä on monia muitakin melko traagisia ihmiskohtaloita opiksi ja neuvoksi.

      Siunausta ihan jokaiselle!

      • heke69

        joh.3,16 se riittää.t.heke69


    • Hannu

      Olen aikoinaan lukenut Branhamin saarnoja suhteellisen paljon.
      Minua nuo saarnavihkoset veivät syvemmin Raamattuun ja lisäksi Branham uskalsi suoraan nuhdella uskovia synneistä ja maailmallisuudesta.

      En usko Branhamin olleen harhassa.
      Jos joihinkin virheisiin puututaan, niin niitä tekevät KAIKKI saarnaajat ja paimenet uskonelämänsä aikana.
      Tällä en suinkaan vähättele kenenkään virheitä, mutta Suomen Siionissa on kasapäin saarnaajia ja pastorita joilla lähes jokaisella on jotain sotkuja tuoda kritiikin alle ja varmasti löytyy aineksia myös harhaopille.

      Otetaanpa nyt vaikkapa se, miten esim halluntaissa nykyään kastetaan tietty osa ihmisiä ILMAN että ovat koskaan uudestisyntyneet.
      Erityisesti kohdistan tätä uskovien kotien lapsiin.

      Eli suo siellä, vetelä täällä.

      Vaikka en ole ns. branhamilaisia, niin täytynee sanoa että aikoinaan kun niitä saarnoja luin, eivät monetkaan tajunneet niiden syvää Sanan sisältöä ja siksi saarnoja väännettiin pieleen.

      YHTÄ asia vierastin ja se oli, että jotkut branhamilaiset alkoivat painattaa saarnoja ikäänkuin jakeisiin- jäljitellen Raamattua.
      Se oli minulle liikaa- mutta se taas ei ollutkaan Branhamin syyksi luettava.

      Olkaa siunattuja ja pysykää vanhan Raamatunkäännöksen Sanassa

      Hannu

    • Harald 1

      Synnyin kuuromykkänä,paranin William Branham'in kokouksessa Olavi Vartiaisen todistus

      • Anonyymi

        Aamen Aamen!


    • Mies-78

      Branham on kaikkein voimallisimpia Jeesuksen todistajia ollut... Tuo julki miten seurakunnat on kirkollistuneet, ja tullut vain valtaa pitäviksi laitoksiksi. Hänellä oli vaan niin paljon niitä saarnoja, joissa niin paljon asiaa, ja sieltä on ikävä kyllä poimittu niitä yksittäisiä. Varmaan jokainen meistä sanoisi kaikkea "miellyttääkseen" yleisöä. Ja emme voi tietää henkilökohtaisista jutuista, jos oli jotain "naisvihaa", sitähän minullakin on, joten omaksun "käärmeensiemen" -opin omalla kohdallani myös, mutta en pidä sitä absoluuttisena totuutena. Ja ei varmasti Branham:ikaan, se vain otettiin satojen puheiden joukosta keskipisteeksi.

      Uskon vain itse niin. Koska naiset ovat petollisia olleet minua kohtaan.

      Ihmiset ovat tulleet kuitenkin kuulemaan Herran sanaa, eikä saarnaajaa. Tässä on parannuksen paikka, että ei uskottaisi mielipiteisiin, vaan otettaisiin selvää, esim. kuuntelemalla tämä:
      http://branham.ru/message/message9c9c.html?sermonum=748

      Olin itsekkin siinä harhassa, kun olin kuullut kaikenlaista branhamista, heti kun kuulin muutamia saarnoja, ihan omasta tahdosta, välittämättä ihmis mielipiteistä, koin, että tämähän on ihan erilaista, millaisena olin ihmisten takia pitänyt sitä. Ja koin kuuntelemisessa sisäistä parantumista Hengessä.
      Ei ketään ole pakotettu kuuntelemaan, sehän on Jumalan valinta, jos ihminen valitsee jonkun tietyn suunnan, joten on vaarallista sanoa vastaan jos kyseessä on Jumalan voideltu. Uskon, että siksi näin köyhään suomessakin hengellisesti, kun on asetuttu vastaan nyt jotain, mitä vastaan ei olisi pitänyt, ja on vedetty päälle kirous, ja hengellisen kuoleman henki.

      Nyt en ole enää skeptikko asian suhteen, ja kun suodattaa ne parhaat palat, jos jotain kömmähdyksiä tulee. Varmasti nykyajan seurakunnissa enemmän niitä kaikkia opillisiakin urautumisia, mitä terveessä puhtaassa Jeesuksen vereä ylistävässä evankeliumissa, jossa sanotaan asiat kuten ne on kirjoitettu. Ja mitään hämärää en näe Branhamin touhussa... se on mustamaalattua kaikki. Jos ei ensin itse tutustua hänen 60-luvun saarnoihin, mistä on pahaa puhuttu, ja tuomittu.

      Tässä ei ole mitään mikä sotisi ainakaan minun ideologiaani vastaan, ajattelin näin jo ennenkuin edes tiesin koko branhamista. Henki tuntee asioita, ja jokainen varmaan vähän eri tehtävissä tässä elämässä... Turha sitä on alkaa nimeltä sanomaan kuka on harhassa. Kaikki ovat suhteessa meidän luojaamme, ja kuolemme pois. Toiset taivaaseen ja toiset helvettiin. Varmaan tuomion asettaminen tässä ajassa (Jumala sijasta) ajaa enempi sinne tuliseen järveen... Joten eikö se aika jo olisi ohitse myös internetissä.

      Pakanuus on tullut uudelleen hallitsemaan... Ei enää osata ottaa Jumalan sanasta vain ohjeita, vaan kuunnellaan ihmis mielipiteitä... tässä pitäisi kuunnella Pyhän Hengen ohjausta vain, ei kirkkojohtajien mielipiteitä, ei saatanan, eikä "kristittyjen" rokkareiden, tämä maa juopuu huumeisiin, pitäisikö tässä olla sitten mieluummin hiljaa, jos kaikki puhujat on harhassa?

      T. Mies-1978

      • nainen -6o

        hYVIN KIRJOITETTU! Olen itse v 60 syntynyt nainen ja hyväksyn kyllä täysin käärmeen siemen asian. Sehän on TÄYSIN raamattullista ja kaikenlisäksi aivan loogistakin. Mutta tämä aikakausi ja tämä maailma on niin saatanan vallassa , että jopa monet itseään uskoviksi kutsuvat puhuvat mitä sylki suuhun tuo. Esim tätä että Branham ajoim ulos riivaajia niin sanovat että teki sen SAATANAN voimalla, eli että perkele olisi itse ajanut itsensä ulos. Väittävät samoin kuin mitä Jeesuksesta aikoinaan sanottiin raamatussa. Keksitään jos mitä, että hän teki näin ja näin mutta ei niille jutuille ole mitään todisteita vaan pelkkiä juoruja. Ja jokaista ajanjakso profeettaa on seurannut aina myös väärä porukka. Esim Luther teki uskonpuhdistuksen, mutta mitä tekivät hänen suraajansa, perustivat uudet raja-aidat. Myös Branhamin jälkeen osa porukasta alkoi tehdä typeryyksi, esim palvoa hänen hautaansa, mutta se ei ole Branhamin vika koska hän ei IKINÄ käskenyt niin tehdä. Eli aina on oikeat mutta aina on myös väärät "seuraajat".


    • 444

      Myös useat Sid Rothin vieraat kertovat, että enkeleitä on parhaillaan studiossa.

    • heke 69

      jos ei usko on turhaa sanoa mitään. terv.saatana

    • Maran ata!
      • Maran ata!

        "Jumala tahtoo itse johtaa seurakuntaansa."
        Profeettojen aika päättyi Johannekseen, opettaa puhuja.


      • Anonyymi

        Oli aika hyvä linkin oppi.


    • uskon samoin

      Elia profeetasta oleva linkki puhuu asiaa. Branham ei ollut profeetta.

      • Anonyymi

        Branhamn oli luvattu profeetta meidän ajallemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Branhamn oli luvattu profeetta meidän ajallemme.

        Anteeksi kirjoitusvirhe Branham


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe