Nämä Ukrainaa haukkuvat venäjä-mieliset uskaltavat öyhöttää vain tällä

foorumilla, koska täällä ei vaadita mitään tunnistautumista. Eivät he uskalla mennä millekkään sellaiselle sivustolle jossa täytyy tunnistautua, koska ovat 100% raukkoja.

Näin se menee.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmittaako suvakkia?

      Itse en ole Venäjämielinen mutta kyllä tämä pakolaisten hyysäys alkaa jo mennä yli.

    • Anonyymi

      Roskasakkia ovat.

    • Anonyymi

      Halpatyövoima on tarpeellista Suomelle. Haetaan ukrainalaisia busseilla ja lentäen Suomen pelloille ja mansikkamaille töihin.

    • Anonyymi

      En ole venäjä mielinen, mutta en todellakaan uskalla: Tunnistetavalla foorumilla joku kehitys vammainen tajuaa väärin mitä kirjoitan, ja lähtee pyssyn kanssa kosto retkelle. Tai tajuaa oikein mutta, äärimmäisesti vastaan. Tai paljastan jonkun illuminaatti jutun hoksaamalla ja ne lähettää qgenteja. Tai mitä jos pistän vahingossa viha puhetta ja saan saatananmoiset sakot?? Uskaltaisitko itse pistää 100% raukka puhetta jollekin ilmoitus taululle nimesi kanssa??

    • Anonyymi

      S24 kerää kaikki sekopäät sivuilleen juuri siksi, että he voivat anonyymeinä öyhöttää kaikkea potaskaa.

      • Jo pelkkä kirjautumispakko toisi tänne järkeä.


      • TruthReallyHurts kirjoitti:

        Jo pelkkä kirjautumispakko toisi tänne järkeä.

        Kaikki mihin tarvitaan palkattua henkilökuntaa toisi tänne järkeä. Siksi mitään ei tehdä, koska se maksaa. Mainostulotkin vähenevät, jos avohoitolaiset lakkaavat nostamasta käyntilukuja.


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kaikki mihin tarvitaan palkattua henkilökuntaa toisi tänne järkeä. Siksi mitään ei tehdä, koska se maksaa. Mainostulotkin vähenevät, jos avohoitolaiset lakkaavat nostamasta käyntilukuja.

        Varmaankin totta. Suomi24:n mielenkiinto kohdistuu ainoastaan klikkausten määrään. Sivusto itse näyttää menevän aina vain huonompaan suuntaan.

        Toki sitä voi syyttää itseäänkin. Eihän tänne ole mikään pakko kirjoitella.


      • TruthReallyHurts kirjoitti:

        Jo pelkkä kirjautumispakko toisi tänne järkeä.

        Tästä samasta on keskusteltu niin kauan kuin palstaa muistan. Palstan omistajaa ei kiinnosta asia siksi, että rekisteröintipakko vähentäisi lukukertoja ja siten mainostuloja.

        Keskustelun tasolla ei ole Suomi24 omistajalle minkäänlaista merkitystä, Keskustelun määrä on ainoa mitta josta mainostajat ovat kiinnostuneita. Itse käytän aina mainostorjuntaa joten minun mielipiteellänikään ei ole merkitystä.

        Tilanteeseen puuttuminen yhteydenotoilla mainostajiin johtaisi ennemmin palstan sulkemiseen kuin muutokseen omistajan eli City Digital Groupin tavassa ylläpitää palstoja.


      • Äyh kirjoitti:

        Tästä samasta on keskusteltu niin kauan kuin palstaa muistan. Palstan omistajaa ei kiinnosta asia siksi, että rekisteröintipakko vähentäisi lukukertoja ja siten mainostuloja.

        Keskustelun tasolla ei ole Suomi24 omistajalle minkäänlaista merkitystä, Keskustelun määrä on ainoa mitta josta mainostajat ovat kiinnostuneita. Itse käytän aina mainostorjuntaa joten minun mielipiteellänikään ei ole merkitystä.

        Tilanteeseen puuttuminen yhteydenotoilla mainostajiin johtaisi ennemmin palstan sulkemiseen kuin muutokseen omistajan eli City Digital Groupin tavassa ylläpitää palstoja.

        Loppujen lopuksi palstan sulkeminenkaan ei taitaisi olla mikään hirveän paha juttu. Olisipahan näillä vatipäillä yksi paikka vähemmän tuottaa nettiin samaa paskaa.


      • TruthReallyHurts kirjoitti:

        Loppujen lopuksi palstan sulkeminenkaan ei taitaisi olla mikään hirveän paha juttu. Olisipahan näillä vatipäillä yksi paikka vähemmän tuottaa nettiin samaa paskaa.

        Siinä tapauksessa toimintatavaksi se mielensäpahoittajien monasti toteuttama ja toimivaksi havaitsema: Kerätään kuvakaappauksia mainoksista silloin, kun ne sattuvat järjenköyhien, sairaiden tai suoranaiseen rikokseen yllyttävien viestien viereen. Sitten toimitetaan nuo kuvakaappaukset riittävän korkealla profiililla mainostajien ja roskalehtien tietoisuuteen sellaisena päivänä, jolloin on uutisista pulaa. Jos viestit siihen antavat aihetta niin tietenkin myös rikosilmoitus niistä samassa yhteydessä.

        En kyllä pidättäisi hengitystäni odotellessani mitään reaktiota tuohonkaan. Suomi24 on jo yli vuosikymmenen ajan ollut synonyymi tietyntasoiselle kirjoittelulle joten tällä tasottomuudella ei ole uutisarvoa. Mainostajatkin lienevät niitä, joille öyhöttäjät ja niiden kanssa kinaavat ovat juurikin se oikea ja tarkoituksellisesti valittu kohderyhmä. Ihan samalla lailla kuin huijarit lähettävät huijaukseksi heti havaittavia säköpostiviestejään ja olettavat niihin tarttuvan vain tavallista tyhmempien lukijoiden.


      • Äyh kirjoitti:

        Siinä tapauksessa toimintatavaksi se mielensäpahoittajien monasti toteuttama ja toimivaksi havaitsema: Kerätään kuvakaappauksia mainoksista silloin, kun ne sattuvat järjenköyhien, sairaiden tai suoranaiseen rikokseen yllyttävien viestien viereen. Sitten toimitetaan nuo kuvakaappaukset riittävän korkealla profiililla mainostajien ja roskalehtien tietoisuuteen sellaisena päivänä, jolloin on uutisista pulaa. Jos viestit siihen antavat aihetta niin tietenkin myös rikosilmoitus niistä samassa yhteydessä.

        En kyllä pidättäisi hengitystäni odotellessani mitään reaktiota tuohonkaan. Suomi24 on jo yli vuosikymmenen ajan ollut synonyymi tietyntasoiselle kirjoittelulle joten tällä tasottomuudella ei ole uutisarvoa. Mainostajatkin lienevät niitä, joille öyhöttäjät ja niiden kanssa kinaavat ovat juurikin se oikea ja tarkoituksellisesti valittu kohderyhmä. Ihan samalla lailla kuin huijarit lähettävät huijaukseksi heti havaittavia säköpostiviestejään ja olettavat niihin tarttuvan vain tavallista tyhmempien lukijoiden.

        Juuri näin asia taitaa olla.


    • Supoa luulevat hämäävänsä, vaikka jokainen suomalaisen hetun omaava tai Suomesta viestittävä anonyymitrolli on siellä tasan tarkkaan henkilönä tiedossa ja tarhaussuunnitelma jokaiselle valmiina.

    • Anonyymi

      Täällä kirjoittaa persut, työttömät, turakaiset, köyhät ja ties mitkä roskasakit... Se on se totuus. Sitten on heitä jotka ovat ihmettelemässä sitä ja paremmautumassa täällä, mutta joilla ei ole itselläänkään mitään antia tänne.

      • Tuo on tietyssä määrin totta. Minä olen alkanut itsekin pohtia sitä, että pistäisin tänne kirjoittelun tauolle. Ei tämä mitään anna.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Tuo on tietyssä määrin totta. Minä olen alkanut itsekin pohtia sitä, että pistäisin tänne kirjoittelun tauolle. Ei tämä mitään anna.

        Pillit pussiin vaan. Sillä siitä pääsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pillit pussiin vaan. Sillä siitä pääsee.

        Totta.


      • TruthReallyHurts kirjoitti:

        Tuo on tietyssä määrin totta. Minä olen alkanut itsekin pohtia sitä, että pistäisin tänne kirjoittelun tauolle. Ei tämä mitään anna.

        Sama havainto ja johtopäätös itsellänikin eikä olisi minulla ensimmäinen kirjoittelutauko. Joskus ovat venyneet parin vuodenkin pituisiksi.

        Koronan myötä joka paikan täyttävän salaliittohölmöilyn ja jatkuvan trollauksen myötä täältä on kelvollinen keskustelu tuntuu kaikonneen myös niiltä harvoilta palstoilta, joissa sitä joskus on ollut. Tilanne olisi korjattavissa mutta se edellyttäisi palstoja illalla ja yöllä aktiivisesti seuraavien moderaattoreiden palkkaamista. Tuo "tekoäly" - moderointi kun ei tunnista edes samansisältöisiä viestejä palstoille syytäviä spämmibotteja.


      • Äyh kirjoitti:

        Sama havainto ja johtopäätös itsellänikin eikä olisi minulla ensimmäinen kirjoittelutauko. Joskus ovat venyneet parin vuodenkin pituisiksi.

        Koronan myötä joka paikan täyttävän salaliittohölmöilyn ja jatkuvan trollauksen myötä täältä on kelvollinen keskustelu tuntuu kaikonneen myös niiltä harvoilta palstoilta, joissa sitä joskus on ollut. Tilanne olisi korjattavissa mutta se edellyttäisi palstoja illalla ja yöllä aktiivisesti seuraavien moderaattoreiden palkkaamista. Tuo "tekoäly" - moderointi kun ei tunnista edes samansisältöisiä viestejä palstoille syytäviä spämmibotteja.

        Totta puhut. Ei täällä mitään todellista keskustelua synny. Suomi24:n moderoinnin puute on ilmiselvää. Nyt keskityn jääkiekkoon.


    • Anonyymi

      Näinhän se on.

    • Anonyymi

      niin olisihan se mukavaa kun voisi käydä lynkkaamassa kaikki toisinajattelijat....

    • Anonyymi

      otitko jo suu hun ukroinalaiselta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe