Tällä palstalla koettavat joka lajin "onnen onkijat" nostaa itseään esille!
Keinoina ovat tosi harmaat asiat. Eräskin joka mainostaa itseään ja seurakuntaansa, on nostanut Pääpaikalle jonkun "Tutkijan"! Näin:
"Arvoisa tutkija sanoo ja opettaa, mitä on Tshernobylin opetus kaikille?
Kirjoittanut Eero Nevalainen Tshernobylin opetus kaikille ..."
Menettely on Raamatun Sanan vastainen. Kristittyjen ei pidä nostaa mitään tutkijoita ja tiedemiehiä ohitse ja ylitse Raamatun, Herramme Jeesuksen ja apostolien opetusten!
Unohtakaa, karttakaa tuollaisia haihattelijoita, "uuskarismaattisia" eksyttäjiä!
He eivät aja ja edusta raitista, tervettä, hengellistä opetusta. Vaan?
Nostavat tosiaan itseään joksikin Suureksi Sanan selittäjäksi!...
Me emme tarvitse "tutkijoita" sepittämään sekavia kertomuksia jostain tsernobylin
tapauksesta. Ne vievät sivuraiteille!
Nyt on aika olla HEREILLÄ ja tehdä se työ, jonka Jeesus tehtäväksi antoi!
Siihen eivät kuulu sairaat "ennustamiset"!
Avoisa" tutkija" - vai Herramme Jeesus?
Anonyymi
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri sitähän suuri osa tekee, täällä!!
Postailee joka lajin ennustuksia!
Ja jotkut omaksi hyväkseen ja seurakunnan korottamiseksi. ( kangasalan hell.srk) - Anonyymi
Kyllä jokainen tosiuskova arvostaa JEESUSTA ja Raamattua yli kaikenkarvaisten "tutkijoiden"....
- Anonyymi
Ne etsii vain jotakin sensaatiota ja kuuluisuuttá!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882