Venäjä ei ole sodassa eikä se ole terroristi-ryhmittymä kun sehän on demokraattinen valtio.
Terroristit tappavat viattomia siviilejä. Erikoisoperaatiota suorittava venäjän armeija tekee vain työtä natsien poistamiseksi.
Terroristit räjäyttävät pommeja murhatakseen siviilejä mutta venäjä suorittaa täsmäiskuja denatsifikaation toteuttaakseen.
Synnytyssairaalan pommittaminen on todellinen terroristiteko johon Ukrainassa syyllistyi natsiporukka joka ei missään nimessä ollut venäläinen.
Venäjä haluaa rauhaa ja turvallisuutta Ukrainaan. (niin ja kaiken mitä mukaansa saa )
Venäjän rauhanlähettiläät ottavat mukaansa ukrainalaisten usein vialliset kodinkoneet viedäkseen ne huoltoon jotta voivat rauhan tultua palauttaa ne omistajilleen.
Tätä on erikoisoperaatio eli rauhantyö jota venäjä Ukrainassa tekee
Venäjän armeijassa on urhoollisia venäjän sotilaita ja heidän nimittäminen RYSSÄTERRORISTEIKSI loukkaa heidän muistoaan.
Terveisin
Sergei Lavrov
Terveisiä Lavrovilta
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737